Така вчера и днеска покарах колата на картинг пистата. Като цяло доста проблеми излязоха. В петък първо си сложх ново каре и новия висящ лагер, после сложих пружини от 300D Sportline, отпред отрязани 2 витки, отзад 1, и пак е доста по-висока от преди. Голям зор беше с тия пружини, слагах ги един път да видя какво е положението, свалях, рязах, пак слагах, разказа ми се играта. Ама си иска и амортисьори колата.. Това едно на ръка.
Смених си гарнитурата на картера, заедно с "новия картер", прахово боядисан (снимки ще кача довечера като се прибера в София), и там голям зор беше, на 3 болтчета им превъртяха главите, на едно се счупи шестограма в него.. въобще не ми спореше работата..
Сложих си нови накладски на ръчната и искам да споделя колко съм очарован от нея, изкъртих и копчето за задържане, и даже без да и удължавам рамото си хваща перфектно, просто е невероятна, даже и жилата май са си оригиналните и не са смазвани.. А се бях засилил да си купувам хидравлична..... С удължено рамо предполагам ще заспи
Купих си от рейсинг манията 2 перки по 31см, направо заспаха пред радиатора, преди бях с една 40см. На постоянно пуснато парно и постоянно пуснати перки си държи температурата малко под хоризонталното положение на стрелката (малко над 80), лошото е че много гаснеше двигателя (нямам моторче за празен ход) и се изнервих и му вдигнах празния ход над 1000 оборота и тогава вече взе да грее докато се изчаквахме на ръновете.
За возията.. Двигателя макар и както каза Жорето да има още мегдан за донастройване, си се държеше перфектно, но останалото от колата не толкова, съединителя започна да превърта И на втора, до сега поне на 1ва и 2ра държеше... Та направо съм си за нов съединител, ако Господ е казал да си намеря по-голям маховик Щот още не е казал
И стигаме до същинския проблем.. Завиването. Колкото бях очарован от ръчната, точно толкова съм отвратен от рейката от 210тката. В сравнение с кормилната кутия е направо светлинни години назад. Абсолютно никакъв фиидбек - караш, въртиш волана и единствения начин да разбереш на къде са завили гумите е да изчакаш и да видиш след малко на къде ще тръгне колата (което при дрифта е относително понятие).. Следващото нещо което ще направя е да разкарам малоумните тампони на тая рейка, няколко души се изказаха че щяла да скъса монтажните точки (или болтовете), но мисля да го изпитам на свой гръб, че в днешно време да се чудиш кой да слушаш.. И ако някой се е чудел защо апаратите на 210тката са отпред, аз ще ви кажа - защото тая бавноразвиваща рейка със ход 2см за да има дори шанс да докара какъвто и да било ъгъл трябва рамото на завиване да е я има я няма 5см, и се пада точно където е спирачния апарат на 190тката. Изобщо даже не си говорим за запазване на Акерман ъгъла... Аз моите накрайници ги разпробих при което скъсих рамото почти наполовина на това което беше с кормилната кутия, и пак ъгъла е много по-малък дори от заводския с кормилната кутия, даже и ограничителите като са си на мястото, да не говорим за като не са... Наистина съм отвратен от тая рейка, малко ми бяха проблемите с носачите заради което трябваше да вдигам и рейката и двигателя нагоре, с което проекта се забави над половин година (трябваше да изчакам да мине зимата), но е малко късно тепърва да търся друга рейка, да сменям накрайници, да правя нови адаптори за маркучите, да мисля новия кормилен прът къде ще дойде.. Явно работата ще стане като си преместя апаратите, което ще стане направо като си слагам нови по-големи спирачки..
В крайна сметка се отказах от състезанието и даже и не стигнах до квалификации, като видях колко е зле завиването просто реших да не се напъвам след като обрах гумите заради блокирало колело (прекантарва заради готината рейка...), прецених че не си заслужава да рискувам да се закова някъде и да си отворя излишен труд и разходи.. В общи линии завиването е основния проблем, после съединителя, след това ще обърна внимание на окачването, и после спирачките... Със заводските седалки също няма да я бъде, на всяка неравност се държа за волана да не изляза през някой прозорец.
Довечера ще пиша повече, и снимки ще кача