Проект: 190е 2.5-16в турбо
Започната от joreto, 27 май 2005 - 08:47:16
777 мнения по тази тема
#346
Публикувано 02 ноември 2010 - 10:48
До колкото знам на ранните 3.0-24 глави портовете са кръгли и колекторите стават. Ако си говорим честно, то тази кола никога няма да е завършена като проект тъй като с това си запълвам свободното време, ако не е тя чопля по другите коли (което не е хубаво), а от клуба не са я виждали просто щото не съм идвал на среща , инак колата си навърта доволно километри и то на пълна газ т.е. не я жаля (то и затова я правя така ).... е вярно ,че на всеки 6000 - 10000 км влиза в бокса ама при такива коли се случва,при мен по-често (явно съм карък).
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo
#347
Публикувано 14 ноември 2010 - 08:43
Вчера отворихме двигателя, ето малък разказ с картинки :
двигателя вън !
Щетите:
- съединителя, последно време понякога трудно включваше
- ето какво се случва като превърти лагер на 5-та при 5000 - 5500 оборота
Общо взето щетите са доста, превъртели лагери на 2-ри,3-ти и 6-ти цилиндър, надран вал и заминала пета на биела (снимките са от 2-ри цил.).
двигателя вън !
Щетите:
- съединителя, последно време понякога трудно включваше
- ето какво се случва като превърти лагер на 5-та при 5000 - 5500 оборота
Общо взето щетите са доста, превъртели лагери на 2-ри,3-ти и 6-ти цилиндър, надран вал и заминала пета на биела (снимките са от 2-ри цил.).
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo
#348
Публикувано 23 ноември 2010 - 10:04
Колата претърпява интересни ъпгрейди, 2.5-16, после 3.0, после ако е 3.2-24, все по големи двигатели и докъде ли ще стигне това
1991 190E SportLine turbo 0.6bar
#349
Публикувано 23 ноември 2010 - 17:07
Докъде ли ще стигне това -> . Малка корекция, новия е 3.0-24в, т.е. като обем не е по-голям ама се надявам да е по-силен . Също така се надявам с малко късмет този да е последния за доста време напред .
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo
#350
Публикувано 26 ноември 2010 - 08:51
Там където си сложил гребена не е ли демфер ? Само питам
В момента бера ядове с него и най-вероятно ще го заваря.
В момента бера ядове с него и най-вероятно ще го заваря.
#351
Публикувано 26 ноември 2010 - 09:07
Да, 60-2 гребена е на мястото на демфера. При новия мотор обаче мисля да оставя демфера тъй като доста хора казват ,че не е добре да се кара без него.
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo
#352
Публикувано 26 ноември 2010 - 10:13
Мен ме притеснява да не ми бягат градус ,два с тоя демфер. Затова искам да го заваря но ме притеснява да не го изтегли заварката защото там се гони десетата от мм. и да прецакам цялата работа.
#353
Публикувано 28 ноември 2010 - 09:26
Да, ако е монтирано на демфера има вероятност да ти бяга аванса което не е хубаво. Аз още обмислям как да монтирам 60-2 и да запазия демфера. До колкото съм чел има вариант да се ползва маховик от по-новите модели, те били с 60-2 на тях но до момента не съм проверил дали ще стане.
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo
#354
Публикувано 29 ноември 2010 - 09:32
Разглобихме новия мотор за да се почисти (доста време не е каран) и да се провери дали всичко е както трябва. Ще се сменят основни и биелни лагери като преди това ще се премери вала.
Гарнитурата за главата с дебелина 2.64мм, би трябвало да ми даде степен на сгъстяване между 9.2 и 9.3 .
Гарнитурата за главата с дебелина 2.64мм, би трябвало да ми даде степен на сгъстяване между 9.2 и 9.3 .
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo
#355
Публикувано 14 януари 2011 - 17:33
Да те питам още ли си с кутията от 2.5-16V? Че тук възникна един случай дали на 190тка 2.6 М103 5 скорости ръчна ще може да се монтира гетраг, и евентуално дали трябва да се преправя нещо, кардана със същата дължина ли е или трябва и той да се вземе с кутията?.. Ще се радвам да дадеш мнение по въпроса
Follow your own star...
#356
Публикувано 16 януари 2011 - 13:37
Няма проблем да се монтира гетраг на м103/м104 мотор, аз съм с гетраг-а от 2.5-16в. Щом 2.6 е ръчни скорости, според мен няма да има нужда да преравяте каквото и да е по кардана.
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo
#357
Публикувано 16 януари 2011 - 19:39
Няма проблем да се монтира гетраг на м103/м104 мотор, аз съм с гетраг-а от 2.5-16в. Щом 2.6 е ръчни скорости, според мен няма да има нужда да преравяте каквото и да е по кардана.
A съединителя трябва ли да се взема или ще стане настоящия? И гетрага в конкретния случай е от 2.3-16в, но предполагам че са еднакви?
Follow your own star...
#358
Публикувано 17 януари 2011 - 12:57
Гетрага е един и същ, може да ползвате настоящия съединител .
Малко да ъпдейтна моя проект, мотора е събран и събота го пъхнахме в коша (капака на клапаните ще се боядиса в черно).
Вече си имам и двудисков съединител
Малко да ъпдейтна моя проект, мотора е събран и събота го пъхнахме в коша (капака на клапаните ще се боядиса в черно).
Вече си имам и двудисков съединител
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo
#359
Публикувано 17 януари 2011 - 13:21
Мислиш ли да го караш атмосферен отначало, както беше с М103-то, или директно се турбинира
M112.940 inside
#360
Публикувано 17 януари 2011 - 14:26
Директно се турбинира
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo
0 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни