Аз снимки щях да качвам, съвсем забравих. Още миналата пролет занесох всички шайби, зъбчатката за мегата и "новия" картер на прахово, доста ме дразнеше как бяха ръждясали, а зъбчатката направо се беше заварила за коляновия вал, само за около година престой. Шайбите ги сложих още тогава, но картера не го сложих защото исках да му взема нова гарнитура и нови болтчета. Та сега му дойде реда да сменим стария очукан картер на който двигателя е стоял не знам колко години, със "нов", който също има забележки но пак е доста по-добре.
Лошото е че като източих маслото на дъното на картера останаха някакви парченца - едно метално, което не беше стружка ами по скоро като някакво много малко отчупено парченце, и другите бяха някакви малки пластмаски, които си нямам идея от къде са..
Ето и една снимка на пружините от 300Д, преди рязането, сравнени със до сегашните ми пружини. В последствие отрязах 2 витки отпред и 1 отзад, колата пак си остана висока, та може би и отпред и отзад ще отрежа още по 0.5-1 витки. Вижда се че и самите витки са доста по-масивни.
И две интересни снимки за завиването. На едната накрайника е скъсен и заварен максимално близо до апарата, това с цел не само по-късо рамо а и за да се запази акерман ъгъла (който не е запознат - едно много интересно сайтче където ясно е показано за какво става въпрос http://www.compgopar...manSteering.asp ). Проблема е че при мен дупката за кормилния накрайник трябва направо да си е на мястото на апарата. На втората снимка се вижда 190тка, даже май е със рейка като моята, само че там пича е с преместени апарати и не е имал проблеми да си направи завиването...