Към съдържанието

  •  

Снимка
* * * * * 3 гласа

Mercedes 190 с M119 V8 5.0


  • Please log in to reply
619 мнения по тази тема

#376 Lambo_Rambo

Lambo_Rambo

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1647 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна/София
  • Автомобил:
    W201 190 '88 3.2 daily
    W201 190 '88 5.0 project car

Публикувано 03 август 2013 - 19:54

Прибрах си колата вкъщи, още не е настроена, но имам някои проблеми да доизчиствам като например динамото не зарежда и искам да си направя завиването защото в момента обратен завой без да "въртя" колата отнема няколко маневри дори и на прилично широк път.. Ето 2 снимки да видите под капака в почти завършен вид, снимах и къде съм си сложил масления радиатор, преди беше залепен за водния което допринасяше за загряването, термостата го преправихме големия кръг да е постоянно отворен (всъщност не знам тоя термостат дали изобщо работеше и дали заради него не загряваше), парното в момента е постоянно вързано и като я карам духалките са на 4 и духат само топлото през страничните решетки, сложих една ел перка която я слагам постоянно да работи докато се кара колата и като цяло в момента е добре, но не съм я карал повече от 10-15 мин. В петък минах преглед по почти редовен начин, всмисъл всичко си тестваха на колата както му е реда, просто почерпих момчетата да си "затворят очите" че двигателя не е тоя по документи.. Ето и едно клипче на което се пробвах да симулирам някакво натоварване за да чуете звука под товар (в движение като се настъпи е много по-различен звука от форсиране на място), та реших да правя бърнаут директно на 2ра, както виждате не се получи, което означава че или феродовия диск приплъзва, или притискателя ми е слаб, или задните спирачки коват супер здраво, защото и покрай спирачките имаше ядове защото съм със голямото серво от 2.6, а помпата ми си е от 2.0 дизел и сега спирачките са доста странни. Както и да е, ще се мисли това, накрая му хакнах на 1ва да палне гумите и толкова. Пак казвам колата още не е настроена, и клипчето е на топъл двигател, не съм я юркал студена.

 

 

k71d.jpg

wnvi.jpg

 


  • 1
Follow your own star...

#377 gipsa

gipsa

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 352 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Смолян
  • Автомобил:
    w201 dtm реплика,жълто такси 211-КоНпресор с 476 магарета под капака и едно зад волана....

Публикувано 03 август 2013 - 21:24

Къде ти е въздушния филтър?
  • 0

#378 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5339 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 260SE 1988

Публикувано 03 август 2013 - 22:30

малиии...

недей да го мъчиш на 2ра...


  • 0

#379 Marto BS

Marto BS

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 649 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    Opel Omega 2.5 V6 Aut.
    ex. 1996 W210 E 300D Avantgarde
    ex. 1993 MB 200 CE

Публикувано 03 август 2013 - 22:39

утере ще звънна да дойда да те видя, щом вече си ми наблизо :)   


  • 0

#380 Lambo_Rambo

Lambo_Rambo

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1647 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна/София
  • Автомобил:
    W201 190 '88 3.2 daily
    W201 190 '88 5.0 project car

Публикувано 03 август 2013 - 23:54

Юлияне, има един конус отгоре на дросела, по нататък ще изведа от някъде другъде да смуче, не заради въображаемите 5 коня от свежия въздух ами мисля че ще има положителен ефект върху загряването

 

Бояне, по принцип я пробвах няколко пъти вече на 2ра си тръгва от място без грижи (даже е доста по комфортно отколкото тръгване на 1ва), за това ми се струва или че задните спирачки коват много, или предните не коват никак и за да я спра на място при бърнаут трябва да натисна толкова силно спирачката че задните започват да държат здраво.. По принцип и съединителя и спирачките са и много странни, ама като не съм я карал 1 година тая кола, не помня как бяха преди, може и да ми се струва само. А може и керамичните плочки да имат нужда от слягане, както накладките примерно.. 

 

Марто, утре ми е много сложен графика ама ако искаш звънни един телефон към 4-5 може да те вместя за 1 кръгче вече малко по като хората.. :)


  • 0
Follow your own star...

#381 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5339 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 260SE 1988

Публикувано 04 август 2013 - 01:53

И при мен е така.

Трябва яко да натисна педала за да я спра. Даже понякога АБС-а почва да ми чука като поче да се движи напред.

Трябва да ги махна задните спирачки...


  • 0

#382 Dicksun

Dicksun

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 320 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Русе
  • Интереси:Drifting
  • Автомобил:
    everyday car 124 230E '87 136hp
    drift car 190E '90 3.2 220hp 315NM
    ex 190 2.0 105hp
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 05 август 2013 - 07:35

Подкарвай на 1-ва и като пропушат гумите вкарвай 2-ра, иначе има шанс нещо да избухне.Много голямо напрежение идва на керамиката, ще се счупи някоя плочка. И тоя масления радиатор много неестествено ми стои там, иначе всичко друго е чук!


  • 0

signatureqps.jpg
 


#383 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4601 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Публикувано 05 август 2013 - 22:35

И при мен е така.

Трябва яко да натисна педала за да я спра. Даже понякога АБС-а почва да ми чука като поче да се движи напред.

Трябва да ги махна задните спирачки...

 

Това с махането е шега, нали :)

По-скоро по-големи предни ти трябват.

На мен пък ми се струва, че точно отзад спирачното усилие на моята е малко и искам повече :) Всеки с номера си...

 

 

 

 

 

 

Браво - каква конфигурация избра в крайна сметка - само крайно гърне ли?

Или има и резонатори и байпас. Ще се радвам да я чуя и на живо някой ден, че клипчето обикновено не дава пълна представа.


  • 0

#384 Lambo_Rambo

Lambo_Rambo

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1647 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна/София
  • Автомобил:
    W201 190 '88 3.2 daily
    W201 190 '88 5.0 project car

Публикувано 06 август 2013 - 00:00

Има снимка на 19та страница на която се вижда всичко :) ползвал съм 2 малки напълно проходни гърнета от 190тки, със байпас точно преди тях, на който стои сондата, и оригинално крайно гърне от w140 s500, от двигателя до края си е двойна генерация на фи 50, колкото са оригиналните тръби излизащи от колекторите

Между другото след тва клипче на следващия ден се качвам уж да покарам малко и съединителя гледам го хванала липсата, натискам - скоростите не влизат, но като притисна лоста към първа (без съединител) колата лека полека тръгва, не знам дали сте го пробвали но и на други коли съм го пробвал също става така, така че сега ще се занимая първо с този проблем, няма видими течове но дано да е някоя помпа, защото ме мързи да свалям скоростите пак.. педала не е омекнал осезаемо.. ама много странно тая керамика как така реши да превърта, с колко хора говорих кават че като загреела направо лепяла, а при мен как превъртя... очаквах по-скоро да пръсне някое каре отколкото да превърти
  • 0
Follow your own star...

#385 siriospepi

siriospepi

    Напреднал

  • Замразено членство
  • 489 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    w124 300CE Twin Turbo! - now with V8 m119 5.0
    Ford Mondeo 2010 1.8 TDCI

Публикувано 06 август 2013 - 00:14

Попринцип трябва да се изчака керамиката да олегне по огледалния диск , мойте хора които ми правиха диска ми казаха поне 100-200км градско да мина преди да я напъвам. Обесниха ми също че керамиката като позагрее лепи яко, но прегрееш ли я веднъж може и да се наложи да я хвърлиш. Попринцип моя и твоя диск са идентични (аз бях с по 6 плочки от страна), а до колкото видях и плочките са си същите които съм ползвал аз. Мойта кола в момента съмпочти сигурен че е повече кс/нм от твойта и вече 1600км тая керамика не е казала гък ( като и преди съм казвал че аз се качвам само за да я натискам колата ). Поздрави и УСПЕХ! :)


  • 0

#386 Lambo_Rambo

Lambo_Rambo

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1647 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна/София
  • Автомобил:
    W201 190 '88 3.2 daily
    W201 190 '88 5.0 project car

Публикувано 12 август 2013 - 21:14

Тъкмо си прибрах колата, в петък оправих динамото (смених го със друго което се въргаляше вкъщи + нови четки за 10лв и заспа), на това което беше на колата се оказа че статора му е чао, и като цяло тоците вече са стабилни, пали си от ключа, всички светлини са наред, акумулатора зарежда. Със съединителя проблема се оказа от диска с керамичните плочки, направо беше изпържен, но реално проблема идваше не от изпържените плочки а от ламарината на която бяха плочките, от топлината се беше деформирала на нещо като чиния, вместо да си е плоскост диска, което май е било защото диска ми е на кръгла основа, а не както съм виждал че ги правят на звездообразни форми, ама кой да ми каже.. Поне вече знам защо ги правят така, нарязах му едни отвори между плочките, диска се изправи, почистих керамичните плочки от изпържения метал и обратно на колата. Лошото е че май притискателя ми идва слаб, днес ми се стори че пак превърта съединителя, но може би още не е бил поулегнал тъй като беше точно след като я подкарах. Та продължавам си по план сега, първо завиването и после настройките. Ето и една снимка на изпържения диск, след като го почистих плочките си бяха добре отдолу, така че мисля да си покарам известно време с тоя диск, вече по-внимателно..

 

um9q.jpg


  • 1
Follow your own star...

#387 Lambo_Rambo

Lambo_Rambo

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1647 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна/София
  • Автомобил:
    W201 190 '88 3.2 daily
    W201 190 '88 5.0 project car

Публикувано 09 септември 2013 - 09:21

Така снощи след малко гонки на магистралата колата даде първата жертва - каре на диференциала + висящ лагер. Прибрах я на платформа тъй като се беше разтракала брутално, даже си мислех че целия кардан с каретата и лагера е чао, и се надявах само нещо да не е станало на скоростите, но в крайна сметка се оказа че цялото блъскане и тракане е било от висящия лагер, карето на дифа още си стоеше на мястото, а на карето на скоростите му нямаше абсолютно нищо. Така, това вече е оправено, но дайте някакъв акъл какво да правя със съединителя, на 3та, 4та и 5та си превърта все едно е на свободна скорост, на 1ва и 2ра държи. Едното което обмислям е някаква заигравка с притискателя, но това с двойната диафрагма изобщо не мога да си го представя как става, а и в нета не намирам снимки как изглежда. Крайния вариант е да си търся нов маховик с по-голяма огледална площ, по-голям керамичен диск, тоест наново цялата работа с керамиката, и нов притискател, обаче не ми се иска да стигам до там. Другото което си мислех е да изпилим 1-2-3мм от периферията на сегашния маховик, там където ляга притискателя, тоест един вид да го притиснем повече , но не знам дали ще има желания ефект, и ме притеснява дали ще остане достатъчно метал в който да се навият болтовете на притискателя. Дайте някакво мнение..

 

s18o.jpg


  • 1
Follow your own star...

#388 Bat Andi

Bat Andi

    Председател на МБКБ

  • Управителен съвет
  • 1006 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Ловеч
  • Автомобил:
    W201 2.0E
    W201 2.6E (Automatik)
    W140 500SE
    C215 CL55AMG (Kompressor)
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 09 септември 2013 - 10:39

Така снощи след малко гонки на магистралата колата даде първата жертва - каре на диференциала + висящ лагер. Прибрах я на платформа тъй като се беше разтракала брутално, даже си мислех че целия кардан с каретата и лагера е чао, и се надявах само нещо да не е станало на скоростите, но в крайна сметка се оказа че цялото блъскане и тракане е било от висящия лагер, карето на дифа още си стоеше на мястото, а на карето на скоростите му нямаше абсолютно нищо. Така, това вече е оправено, но дайте някакъв акъл какво да правя със съединителя, на 3та, 4та и 5та си превърта все едно е на свободна скорост, на 1ва и 2ра държи. Едното което обмислям е някаква заигравка с притискателя, но това с двойната диафрагма изобщо не мога да си го представя как става, а и в нета не намирам снимки как изглежда. Крайния вариант е да си търся нов маховик с по-голяма огледална площ, по-голям керамичен диск, тоест наново цялата работа с керамиката, и нов притискател, обаче не ми се иска да стигам до там. Другото което си мислех е да изпилим 1-2-3мм от периферията на сегашния маховик, там където ляга притискателя, тоест един вид да го притиснем повече , но не знам дали ще има желания ефект, и ме притеснява дали ще остане достатъчно метал в който да се навият болтовете на притискателя. Дайте някакво мнение..

 

s18o.jpg

Това може да те радва. Колата има Пауър!


  • 0

#389 joreto

joreto

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 751 Мнения:
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 09 септември 2013 - 11:15

Не те съветвам да слагаш двоен демфер, аз бях с такъв, държи но съединителя става много тегав, отделно с времето и самия притискател заминава (може да видиш снимки в моята тема), а и трябва да се усили лагера, че днешно време с тия пластмасови уши се чупят.  Ако имаш възможност си направи двоен съединител както е при мен, това за мен е най-добрия вариянт. Аз събота сигурно ще свалям кутията и този път ще премеря всичко. Гумените кърета си заминават, ако нямаш вариянт да минеш на нещо по-дебело просто ще трябва по-често да ги сменяш. 


  • 0
Публикувано изображение
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo

#390 Lambo_Rambo

Lambo_Rambo

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1647 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна/София
  • Автомобил:
    W201 190 '88 3.2 daily
    W201 190 '88 5.0 project car

Публикувано 09 септември 2013 - 17:53

Това с двата диска също не го разбрах, каква е идеята там? И двата диска се нанизват на шлиците, тоест те един спрямо друг не се въртят, а допират ли им се феродотата? Явно притискателя ще опира в единия диск, а маховика в другия до колкото разбирам.. а как ще се допрат двата диска, фланците които се нанизват на шлиците са много широки и няма да позволят допиране?... Като цяло и идеята и изпълнението ми бягат.. Идеята пак ли е да се увеличи притискането на притискателя (тъй като натиска по дебело нещо, нещо като моята идея да се припили маховика), или целта е натоварването да се разпредели по равно върху двата диска?


  • 0
Follow your own star...




5 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 5 гости, 0 анонимни