Към съдържанието

  •  

DEOdriver

Регистрация: 04 яну 2008
Офлайн Последно: 23 сеп 2022 - 20:27:09
-----

#439662 Фейслифт на 213 към 213 mopf

Публикувано от DEOdriver на 05 февруари 2022 - 22:59

Не искам да спамя,но не е ли по-добре да продадеш твоята и да си вземеш фейс с AMG пакет.Поне да е истински фейс,защото това не включва само брони и фарове.А една кола винаги може да се познае дали е правена или е истински фейс.Няма лошо в идеята ти,но поне аз никога не съм се кефил на коли преправяни на фейслифт и винаги ги избягвам при покупка.


  • 1


#427995 Airmatic казус

Публикувано от DEOdriver на 20 март 2020 - 22:46

Трябва да се направи калибрация със СтарДиагностика,защото ако е караш така,ще имаш други проблеми.Не е сефте 220-ка да стои така след ремонт.


  • 1


#400526 Мнение за VW Touareg

Публикувано от DEOdriver на 13 ноември 2017 - 20:50

До 2010г. не са боклук.Веригите се скапват на 300хил.км,а не на 200хил.км.,но това вече е консуматив на всички марки.Правилно си се насочил от към мотор,гледай да е читав екземпляр и това е.Виж в сайта на VW за употребявани коли,поне да е нещо проверено и с гаранция.Могат и да ти доставят от представителство в Германия.


  • 1


#395628 Закъсах в Румъния

Публикувано от DEOdriver на 30 юли 2017 - 20:49

Проблема не е в NM,а в материала от който е направен кардана,както и самата система 4матик,като конструкция.Това,че за 300хил.км е напълно нормално да ти се строши така кардана са глупости.Няма нито едно Ауди куатро със заводски двигател да е направило такава беля,дори и на 1млн.км.А и както са написали колегите,доста 4 матици са имали този проблем.


  • 1


#395619 Закъсах в Румъния

Публикувано от DEOdriver на 30 юли 2017 - 16:18

Та какво са 300 хил за премиум клас с един от най-големите дизелови агрегати...

 

 

Момента в който всичко почва да се прецаква едно след друго,а ти си в един омагьосан кръг на скъпи ремонти.Мерцедес,а и не само те,не са това което бяха.Така ще е и за в бъдеще и ще трябва да се примирим с факта.Кофтито е,че допускат все повече такива тежки механични дефекти.


  • 1


#384965 E220 blue w212

Публикувано от DEOdriver на 09 януари 2017 - 21:15

Kонкретния екземпляр няма смисъл да се обсъжда.А относно АСКО96,бягай далече.


  • 1


#383479 DIY - Смяна на крушки - W169

Публикувано от DEOdriver на 12 декември 2016 - 22:34

Ех, що нямам и аз такива приятели...

 

Защото за толкова работа,няма да искат да сте само приятели  :tongue  :D


  • 1


#380238 Вицове

Публикувано от DEOdriver на 07 октомври 2016 - 19:47

Сутрин жените се събуждат с прозявка, а мъжете с ерекция. Cъвпадение.


  • 4


#379509 W210 или W211

Публикувано от DEOdriver на 26 септември 2016 - 21:01

W210 e по-здрава и безпроблемна кола.Определено аз бих я препочел пред 211.Недостатък е,че гният много,но ако вземеш италианка няма ядове.Идеалният избор за мен е Е320CDi Avangarde с повечко екстри + едни 18-ки AMG и заспива работа... :)


  • 1


#378562 "ЗА" и "Против" 4х4

Публикувано от DEOdriver на 11 септември 2016 - 23:00

 

Да не може да караш задно зимата е ИЗВИНЕНИЕ. Всичко може и може да се научи и не е нищо особено. 

 

Не съм съгласен,че да не можеш да караш задно е извинение.Просто ситуациите в които можеш да закъсаш са в пъти повече отколкото,ако караш 4х4.Да караш задно във Варна или София не е проблем,стига както казваш да имаш малко умения и мозък в главата.Макар,че ако падне и там повечко сняг,ставаш пешеходец.В планински район обаче нещата са други и колкото умения да си мислиш,че имаш не можеш да прескочиш законите на физиката.

Няма как задно предаване да е толкова проходимо,колкото двойно.Прост факт в който се е убедил всеки,качил се на 4х4.


  • 2


#378028 "ЗА" и "Против" 4х4

Публикувано от DEOdriver на 01 септември 2016 - 22:29

най добре някой модератор да отдели мненията относно 4х4, че много офтопик стана, но да споделя и аз няколко народни мъдрости:

 

- като не можеш да тръгнеш защо си мислиш че ще можеш да спреш (спирачните системи при 4х2 и 4х4 са еднакви)

- 4х4 дава лъскавата представа за стабилност в завой, тръгне ли настрани ситуацията е обречена...

 

Никога не съм си мислил,че кола с 4х4 спира по-бързо или по-добре от кола без двойно задвижване.Също така,че карам ли 4х4 и не ми трябват зимни гуми.Това е грешка голяма,която българинът допуска често.

"Лъскавата представа" съществува и в действителност,но разбира се си има граници,като всяко нещо.


  • 2


#378025 "ЗА" и "Против" 4х4

Публикувано от DEOdriver на 01 септември 2016 - 21:55

Има една проста максима,четири е повече от две.Двойното задвижване винаги си е необходимост,къде по-често,къде не толкова.Защо,за да си вземе човек 4х4 трябва да има зима по 6 месеца и 2 метра сняг?В нашите географски ширини,двойното е предимство през цялата година.Лятото,когато завали или просто росне и стане асфалта,като масло с 4 задвижващи колела си много по стабилен и уверен на пътя.Когато започнат да падат слани,да се заледяват определи участъци от пътя,пак с предимство са тези с 4х4.Стабилноста в завой с по-голяма скорост е в пъти повече от която и да е кола с предно или задно.Зимата може да ми се наложи един,два пъти да ми свърши работа двойното,но съм спокоен.Карах Мерцедес 10г. и знам как се кара задно зимно време,но това мислене постоянно,дали ще излезна някъде си,къде да спра,за да мога да тръгна после и т.н ми се насити.С 4х4 всичко това  става маловажно и ти дава сигурност при всякакви условия.

 

Колегата го съветвам да взима 4matic без колебание.Вярно е,че е кофти за ремонт,но при кола от такъв калибър,не би трябвало да е проблем.Иначе,аз предпочитам quattro пред 4matic.Проходимо и като цяло никаква поддръжка.


  • 3


#366591 Още едно клубно автомобилче.

Публикувано от DEOdriver на 23 септември 2015 - 20:12

Честито и от мен.Аз съм с 311CDi 2007г.,взех го от Лайпциг.Беше натиснат на същото място отстрани,като твоя,но за сега съм доволен.Реших да мотора да не е с две турбини,за да нямам излишни проблеми.Твоя мотор е евро 5 и да се надяваме,че е по-добре от евро 4-ките.(315CDi).Жив и здрав да го караш и много безаварйини километри.


  • 1


#360273 "Задно предаване" срещу "Предно предаване"

Публикувано от DEOdriver на 12 март 2015 - 22:04

И аз съм се решил следващата кола живот и здраве,да е 4x4.Джип за сега не ми трябва,за това едно комби с двойно задвижване на ваг групата ще е супер.Този последния сняг при нас,отпреди някой ден си беше ад.Само джипове можеха да се движат,всички други бяха затрупани.Мерцедеса три дена в гаража стоя.Задното е супер,като усещане за шофиране,пъргавина и предвидимост,но зимата си  е батак отвсякъде.Тук не сме летни шофьори,ама покрай 8 март бмв и мерцедес не видях.Предното няма да го коментирам,по-зле няма на къде от него.Истината си остава в двойното,а и както и да го гледаме 4 си е повече от 2.


  • 1


#358990 Недостатъци и слабости на W204

Публикувано от DEOdriver на 06 февруари 2015 - 21:29

Проблем с ръждата имат 204-ките произведени 2012г.Преди това е нямало оплаквания за модела.Тези 30г. гаранция против корозия въобще не отговаря на истината.Повечето Мецедеси на 6-7г. вече са подфушили боята.(изключение са италианките).Марката все още има проблем с ръждата и не знам какво правят,че не го оправят.Една пиклива Шкода от най-нисък клас няма ръжда и не гние,а прениум производител се излага вече 20г.


  • 1