Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Закъсах в Румъния


  • Please log in to reply
81 мнения по тази тема

#46 Krasi.Martinov

Krasi.Martinov

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 889 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofiq
  • Автомобил:
    W212 350cdi 4matic

Публикувано 30 юли 2017 - 16:22

Момента в който всичко почва да се прецаква едно след друго,а ти си в един омагьосан кръг на скъпи ремонти.Мерцедес,а и не само те,не са това което бяха.Така ще е и за в бъдеще и ще трябва да се примирим с факта.Кофтито е,че допускат все повече такива тежки механични дефекти.

Аз също бих продавал при този километраж...


Sent from my iPhone 7 using Tapatalk
Officeservices.bg
  • 0

#47 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 30 юли 2017 - 17:08

Е като кажете така какво са 300к км за една кола. Все едно прословутите 124-ки пък не са имали подобни проблеми. Все е кола, все е машина, и на много по-малко километри може да измяука нещо. Въпроса е, защо не е хванат проблемът по-рано. Ако няма никаква индикация и внезапно хвръква, тогава е притеснително.
Едит:
А и тука не говорим за двигателя, така че, дали е 6.3 Амг или 200цди, все тая.

Няма проблем.Има якост на металите.
Просто се чупи!
Е как да е все тая,като силата на усукване при различните Nm е различна.
  • 0

#48 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 30 юли 2017 - 17:14

Тоше и Ти си в "кюпа" на 4matic-те.

Това ако ми се случи директно се разделям с марката.
Десет години карам куатро,не на 300,а на 600 000+ км.и такова нещо няма как да се случи!
Едно е да се износва кутия или разни ангренажи или да ти се скапват датчици,но да ти се троши желязото!Това не е добре!
  • 3

#49 ЦецоКолев

ЦецоКолев

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 558 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Stuttgart
  • Автомобил:
    E200 1993 г. 136 кс.
    Е280 1998 г. 204 кс. Avantgarde
    S500 2000 г. 306 кс.

Публикувано 30 юли 2017 - 17:50

NM са важни, за това са направени частите съобразно каквата сила ще понасят. И след като тоя кардан е изкарал 300к км, значи дефекта не е производствен. Със сигурност има други бройки, които са на 600-700к км без проблеми. Искам да кажа, че такива неща се случват, не е задължително да е зареди политиката на марката, илюминатите или извънземните.
  • 0

#50 DEOdriver

DEOdriver

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 983 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Смолян
  • Автомобил:
    VW Passat B7 4motion
    Mercedes Sprinter 311CDi 07г.
    Mercedes 308 Diesel 90г.
    Mercedes 1317 TurboDiesel 90г.

Публикувано 30 юли 2017 - 20:49

Проблема не е в NM,а в материала от който е направен кардана,както и самата система 4матик,като конструкция.Това,че за 300хил.км е напълно нормално да ти се строши така кардана са глупости.Няма нито едно Ауди куатро със заводски двигател да е направило такава беля,дори и на 1млн.км.А и както са написали колегите,доста 4 матици са имали този проблем.


  • 1

#51 ЦецоКолев

ЦецоКолев

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 558 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Stuttgart
  • Автомобил:
    E200 1993 г. 136 кс.
    Е280 1998 г. 204 кс. Avantgarde
    S500 2000 г. 306 кс.

Публикувано 30 юли 2017 - 21:07

Къде написах, че е напълно нормално? Защо четете така, както ви е изгодно? Казах, че не е изключено да се случи нещо подобно, дори при по-малък пробег.

Производствен дефект е например VAG двигателите, които разпъват верига при пробег под 50к км или където започват да горят масло като IFA. Инженерна глупост е био разградимите инсталации при Даймлер, които още след 3-тата година започват да издават багажа. Примери бол.

Не е нещо нормално да ти се пръсне кардана, но може да се случи, особено при такъв пробег.

Този пост е редактиран от ЦецоКолев: 30 юли 2017 - 21:08

  • 0

#52 niki7111

niki7111

    BBQ chef

  • Замразено членство
  • 1012 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:софия
  • Автомобил:
    c180 S202 97.-продадена
    Seat Leon 04г.- продадена
    Audi A3 01.-продадена
    E320 4matic 00г.-ex.
    Hyundai Tucson 4х4 05г.
    Hyundai Santa Fe 4x4 V6-new
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 31 юли 2017 - 07:53

Е аз исках да направя темата по-полезна,а не да плюем марката!

Истината е,че караме коли на няколко стотици хиляди км. с прикрити удари и дефекти.

Идеята ми е колегата Васко да сподели,ако знае или подозира за скрити диверсии които да са довели до "случката".

Има умора на материал и производствени дефектни части,но тенденцията в последните години е 40%,а  може и повече от произведените автомобили да са 4matic включително и AMG-та.

В случая идеята е да си помогнем с каквото можем преди да е станало късно.Аз съм на принципа-"питай патило,а не старило".

Знам,че доста колеги не искат да споделят проблемите с колите си за да не се излагат на критики,което мен лично ме дразни и искам да го променя.Нали за това е форум!


  • 0
Публикувано изображениеПубликувано изображение

#53 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 31 юли 2017 - 14:23

Драмата е че те оставя на пътя,в случая извън граница!
Драмата е че в повечето случаи чупи кутията.Добре че при колегата е сплескало само тръбата.
Ники,специално на 211 кардана е с друго захващане,не на шлици.
  • 1

#54 binel1

binel1

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 2 Мнения:
  • Град:Русе
  • Автомобил:
    GLK250 4MATIC 2012
    GLE350d Coupe 4MATIC

Публикувано 01 август 2017 - 07:35

При своевременна диагностика няма никаква драма с карданите. Свалят се, ремонтират се, балансират се и се монтират обратно. И далеч не само при тази марка има проблеми с карданите. Носил съм на ремонт най-различни, даже такива с около милион пробег (производство на Даймлер). Досега на пътя кардан не съм чупил. Нищо не е вечно все пак. Метала в този възел работи при сериозни усилия и ресурсът му не е неограничен. Не е редно хора без познания в автомобилостроенето да обявяват инжинерите и конструкторите на Даймлер за некъдърни. Имайки техният образователен ценз и след като сами сте проектирали, конструирали и внедрили някой възел - тогава съдете. Иначе само показваме как българите разбираме не само от футбол.


  • 3

#55 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 01 август 2017 - 14:19

При своевременна диагностика няма никаква драма с карданите. Свалят се, ремонтират се, балансират се и се монтират обратно. И далеч не само при тази марка има проблеми с карданите. Носил съм на ремонт най-различни, даже такива с около милион пробег (производство на Даймлер). Досега на пътя кардан не съм чупил. Нищо не е вечно все пак. Метала в този възел работи при сериозни усилия и ресурсът му не е неограничен. Не е редно хора без познания в автомобилостроенето да обявяват инжинерите и конструкторите на Даймлер за некъдърни. Имайки техният образователен ценз и след като сами сте проектирали, конструирали и внедрили някой възел - тогава съдете. Иначе само показваме как българите разбираме не само от футбол.

Каква диагностика ще направиш на метал,който ще се счупи в бъдеще?
Образователния им ценз е най-вече икономически.
Познания в автомобилостроенето...дрън-дрън!
И ние пушим цигари Кент и смучем бонбонки тик-так!
  • 0

#56 gelevp

gelevp

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 856 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124,'91 300D - Sold
    W211,'03 270CDI - Sold
    S204,'08 320CDI - Sold
    S202,'99 220CDI
    G21,'20 320xd

Публикувано 01 август 2017 - 14:58

Каква диагностика ще направиш на метал,който ще се счупи в бъдеще?
Образователния им ценз е най-вече икономически.
Познания в автомобилостроенето...дрън-дрън!
И ние пушим цигари Кент и смучем бонбонки тик-так!

 

Не се заяждам или правя на интересен но според мен има как да се провери състоянието и да се оправи ако има проблем.

Ако колата се поддъжра от оптиен и патил майстор или от такъв който е учил за занаята а не е станал майстор понеже го влече или му се отдава, то тогава тези неща се проверяват и могат да се хванат на време.

Скоро приятел сподели как след купуването на неговата кола 4матик, майстора му е свалил предния кардан, пратил го е за проверка/профилактика и са го върнали с отговр че каретата са перфектни, единствено е направен баланс. Ако е имало скъсан маншон, разбито каре, лош баланс то тогава всичко може да се случи, колегата vbogoev дори е писал за вибрация при 120км/ч.

 

A6 quattro няма преден кардан, подобна конфигурация като при бенца съм виждал в Q7 с кадран отпред. Ето А6 от тези години за да е релевантно, нормално никой да не се оплаква от дефектирал преден кардан, затова пък ВАГ-а чупи скорости и разтяга ангренажи, всяка марка с кусурите си.

 

17043.jpg


  • 3


#57 bronc

bronc

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 679 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W211 E280 CDI 4Matic - ex
    Ford Focus 1.6 EcoBoost

Публикувано 01 август 2017 - 15:08

То, между другото, в повечето обслужвания според Даймлер освен смяна на масло и филтри има доста проверки по окачване, спирачки и други агрегати. Ако обслужването се изпълнява както е "по книжка" от читав майстор, доста от нещата, които изведнъж се оказват счупени, е можело да се хванат по-рано. 

 

Примерно, копирам от книжка за моята кола:

 

Recommended additional maintenance checks for high-mileage vehicles at 143,000 miles (continued):

 

Front wheel bearing play - - - -

Rear wheel bearing play - - - -

Axle joint play - - - -

Driveshaft flexible discs - - - -

Tie rod and drag link joints - - - -


  • 0

#58 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 01 август 2017 - 18:03

Така е,съгласен съм с всичко!
Колегата писа че всеки път преди да тръгне извън държавата кара колата на преглед.
Според него и майсторите му всичко е било наред.От там тръгна моето изказване.
Иначе моите майстори също ми казаха,че има симптоми преди счупването и може да се хване.
Явно често се случва,защото шефа се похвали че има два кардана които купува втора употреба като намери такива за да има готовност.По 300 лв.били,а новия бил 900...
  • 0

#59 sami

sami

    Администратор

  • Администратори
  • 2839 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дармщат
  • Автомобил:
    W215 CL500
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 01 август 2017 - 22:22

Quattroto е друга бира. Там са доста по-напред от 4-motionа. Цялата система освен задния диференциал е в корпуса на скоростната кутия.

 

torsen-quattro-gearbox.jpg


  • 0

#60 gelevp

gelevp

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 856 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124,'91 300D - Sold
    W211,'03 270CDI - Sold
    S204,'08 320CDI - Sold
    S202,'99 220CDI
    G21,'20 320xd

Публикувано 02 август 2017 - 07:50

Вчера зачекнах темата с един приятел, кара същия мотор с 4матик, каза че за да не се предават вибрациите към кардана което води до чупенето на 50хил. км се сменя лагера който е долу при картера. Оригинален струва 50-60 лева, като се смени на всеки 50хил. км каза че значително се удължавал живота на 4матика (смяната обаче била доста досадна и се свалят доста неща). Дано е полезно това като информация за колегите с 4матик.


  • 1





0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни