Към съдържанието

  •  

DEOdriver

Регистрация: 04 яну 2008
Офлайн Последно: Вчера, 21:08
-----

#352293 Мнение за китайски фарове

Публикувано от DEOdriver на 02 август 2014 - 22:32

Не знам какво толкова ги хвалите тези фарове DEPO,защото аз се убедих,че са си чисти боклуци.Същото се отнася и за марката TYC.Чисто нови фарове за Октавия и от двете марки изкарват точно една година след което потъмняват от влагата влизала във фара,а стъклото получава микро пукнатини.Давам линк на човека,който рециклира фаровете от другия форум http://mercedes-bulg...geni-i-stopove/


  • 1


#351964 Градушка в София

Публикувано от DEOdriver на 25 юли 2014 - 21:26

Честито и от сега безавариийно.


  • 1


#350741 Селски тунинг

Публикувано от DEOdriver на 22 юни 2014 - 18:32

Лично аз го снимах :D

Прикачени файлове


  • 1


#350203 ЧАТ-ТЕМА

Публикувано от DEOdriver на 06 юни 2014 - 22:10

Честито и от мен и безаварийно пътуване.

Аз имам един въпрос.Кое ви накара да купите 7-ца пред S-класа или Ауди А8.Не съм хейтър на другите марки,просто ми е любопитно кое ви грабна и наклони везната към БМВ?

Иначе в този клас автомобили грешен избор няма според мен,всичко е въпрос на вкус.


  • 1


#343866 Къде изчезнаха кофите за разделно събиране?

Публикувано от DEOdriver на 12 февруари 2014 - 22:21

Същата работа стана и тук,изчезнаха като старите пари.Не се ползват по предназначение и за това са ги махнали.Трудно е да европеизираш българина.


  • 1


#343546 Малко подкрепа за Gangsta Man

Публикувано от DEOdriver на 07 февруари 2014 - 19:44

Аз съм 699 :D Не е лоша песента,но "Яко движи"  ми е хита,а тази малката с черната коса и близалката с радост бих я повозил :D


  • 1


#342077 Мнение за Vario 814 и Sprinter 416 CDI

Публикувано от DEOdriver на 22 януари 2014 - 23:24

Ламарините на Вариото също са много тънки да ви кажа,направо са си вестник.Дори съм останал с впечатлението,че гният доста по-бързо от Спринтерите,така че го имаи в предвид.Като двигател 814-ката е по-здрав и надежден,но пък Спринтера е доста по-приятен за каране,особено на дълги разтояния и е по-пъргав.Мотора на 316-ката е по-капризен,но вече не е страшно.Дюзи,турбини,ГНП-та се правят на приемливи цени.


  • 1


#342075 W221 - S 500 и S 350

Публикувано от DEOdriver на 22 януари 2014 - 23:10

Тук пише за проблемните зъбни колела,но уж засягали само МЛ и CLS

 

''От Щутгарт признаха за проблем със зъбните колела на MLиCLS

След като пощата на АутоБилд в Германия се препълни с гневни писма от собственици на 6 и 8 цилиндровите модели на ML и CLS от април 2005 до септ.2006 год.
Първо писмо било на 25 годишна немска гражданка с 6 цилиндров ML 350, чието зъбно колело на ангренажна верига се счупило едва на 46 000 км.
В сервиза на Мерцедес и поискали 2125 евро за ремонта и тя се отказва. След писмото на госпожицата до АутоБилд от сервиза и звънят че ще поемат за своя сметка 1000 евро от ремонта и ще плати само 1125 евро.
Скоро обаче праща писмо и гневен немец с CLS 500, на който на 102 000 км. му се чупи зъбното колело. Ремонтът на зъбното колело му е още по скъп, но след намесата на Ауто Билд от Мерцедес поемат 2000 евро от цената.
В крайна сметка от Мерцедес признат че имат много сериозен проблем със зъбните колела на 6 и 8 цл. си двигатели от 2005 и 2006 г. - уточнява се обаче че са засегнати не повече от 15 000 бройки.
От Мерцедес подменят лошият материал на проблемните зъбни колела.
Проблемът със зъбните колела се състои в това че се правеха през споменатия период от синтерована стомана, а след септември 2006г. от конвенционална.''


  • 3


#340961 Дайте компетентно мнение за А класата !!!

Публикувано от DEOdriver на 11 януари 2014 - 18:15

Препоръчвам ти да се насочиш към друг модел,не А-класа.На моя племенница купихме 170CDi и мога да кажа,че тази кола е пълна катастрофа от към ходова част и електроника.А как шибано се ремонтира,не е истина.За бензиновия двигател аз нищо не мога да кажа,но пак ти казвам,избери си друга кола.Това не е Мерцедес.


  • 3


#339736 Какъв ксенон ?

Публикувано от DEOdriver на 29 декември 2013 - 12:50

Моя съвет е:

1.Изчистете си фаровете отвътре,както  стъклата,така и рефлектора(внимателно).

2.Един хубав реглаж на фаровете.

3.Купувате си крушки Philips X-Treme Vision 100% или Osram NightBeaker Plus

 

Ще имате добра осветеност на пътя без да избождате очите на другите с евтин ксенон.


  • 1


#338605 Разбити вътрешни накрайници на кор.щанга

Публикувано от DEOdriver на 14 декември 2013 - 00:08

Да,може.За съжаление трябва да се смени цялата кормилна щанга,която е към 250лв.При мен също бяха разбити вътрешните накрайници и ми износваше гумите.Моя съвет е да сложиш Лемфьордер,за да кара повече време.За въртенето на волана има един успокойтел(малко амортесьорче) на щангата,което и помага за връщането на волана(60лв).Възможност за настройка на лекотата на волана е и от секторната кутия.


  • 1


#337209 Смяна на крушка на врътката на парното

Публикувано от DEOdriver на 24 ноември 2013 - 09:33

Крушката се сменя с пинсета на която се слага хартиено тиксо,за да не се изплъзва крушката.Крушките са точно под двете бели капачета.Трябва да се действа внимателно.


  • 1


#337020 Покупка

Публикувано от DEOdriver на 20 ноември 2013 - 22:38

Ако гледаме надежност и здравина мерца е за предпочитане.Бензинов двигател на който практически няма какво да му стане,освен ако не е вече на 400-500хил.км.Пасата ще гори по-малко,по-широк е вътре,а усещането за динамика е по-изразено заради високия въртящ момент.Да не каже,че компресора няма къде да му избяга въпреки,че е 163к.с.Проблема при него е помпа-дюзата,която като се прецака и излиза скъпо за ремонт.Трябва да сменяш ремъци,може и турбо да рециклираш и общо взето подръжката на дизела излиза по-скъпа за сметка на икономията на гориво.После е филма с 8-те алуминиеви носачи,които са по 120лв.(за качествена марка).Ако попаднеш на читав пасат на реални 150хил. да речем(но е трудно),проблеми няма да имаш.Помпа-дюзата кара спокойно до 400-500хил.

Мерцедеса  вътре е по-качествен и базово има повече екстри от пасата.Проблема е,че са по-теснички тези Ц-класи и ръждясват доволно :D


  • 2


#336547 Център за гуми ДИАНА Драгалевци

Публикувано от DEOdriver на 13 ноември 2013 - 23:12

Не съм напълно съгласен, ако 2011 съм купил 1000 гуми, и от тях съм продал 700, през 2012 ще гледам първо да продам останалите 300, а няма да зареждам още 1000 нови, и после през 2013 да натъпча най старите си гуми в най новия си магазин и склад. В крайна сметка е въпрос на избор, който иска да даде 500 кинта и да получи нови гуми седели 2 години.

 

Добре,но тук в Диана не става въпрос за 1000 гуми,а за доста повече.Ако са останали гуми от миналата година и повечето клиенти вече са като колегата Liloff(нищо лично към него) и искат гумата да е с таз годишен ДОТ,как да се продадат тези гуми?Съответно,ако се оставят за следващата година и работата става още по-зле.

Възможно е само дадена марка гума да е със стар ДОТ в новия магазин,другите марки може да са ок.

 

До колегата Subsonic: Това е гума,не хляб.Две неща нямат база за сравнение.


  • 1


#336450 Център за гуми ДИАНА Драгалевци

Публикувано от DEOdriver на 12 ноември 2013 - 19:42

Имаше едно изявление от Континентал в което казваха,че до 5г. и правилно съхранение няма проблем.Аз честно казано им вярвам,защото два пъти съм си слагал гуми на по 3г. и съм ги карал по 4 зими.Определено четвъртата зима вече се усеща,че не струват много,но се изкарва.След това ги слагам за лятото отзад и  1 лято изкарват.Ако им падне грайфера под 2мм ги хвърлям по-рано.Не се учудвайте,че ви продават гуми с по-стар ДОТ,няма как да си взел например 1000 гуми и да ги продадеш за един сезон.Няма как да  вземат да изгорят например останалите 300 гуми,които са платени като нови.Ако сте на тяхно място и вие какво бихте направили.До преди 6-7г. нямаше кой да гледа ДОТ,въпреки,че си го пишеше.Просто влизаш и избираш гуми и караш,всеки беше доволен,защото не му се води акъла,че кара гуми със стар ДОТ.

По-зле да си вземеш гуми карани 2 зими,отколкото нови с 2г. по-стар ДОТ,но стояли на рафта или склада.Много хора си мислят,че лятото няма проблем да карат с гуми втора употреба,защото било лято :blink После го гледаш в дъждовно време не може да спре до теб на светофара или как почва да прави дрифт без да иска.Така,че според мен може да се прави компромис за нова гума със стар Дот.Всеки да си прецени колко,аз съм до 3г.


  • 1