Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

M271 проблемно студено палене, решено ?!


  • Please log in to reply
85 мнения по тази тема

#46 valdemar

valdemar

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 117 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    S203 M271 C180K

Публикувано 23 ноември 2021 - 07:15

Този мотор няма ЕГР клапан.

https://www.maxparts...0021406260.html

Не си прав

Sent from my RMX2155 using Tapatalk
  • 0

#47 valdemar

valdemar

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 117 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    S203 M271 C180K

Публикувано 23 ноември 2021 - 09:40

Ето как изглежда студеният старт

 

дано даде някакво пояснение biggrin.png

за съжаление при 3тият опит явно приложението е решило да се връзва на ново и затова не се виждат обновени данни, но и с него и без него все е тая :D


Този пост е редактиран от valdemar: 23 ноември 2021 - 09:48

  • 0

#48 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4530 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Публикувано 23 ноември 2021 - 11:05

Проблеммът е, че бавно обновява данните апп-чето. Налягането си седи почти през цялото време на -0.1 бара, само като стабилизира стана -0.5, което изглежда нормално за студен мотор с отоврен повече дросел. Ако наистина е -0.1, нещо не е наред.

 

Иначе на мен ми прилича на бедна смес по начина, по който гасне. Да не е имало "чипосване" преди теб? Някой да е пренаписал талбиците за бууста и сместа в ниските.

 

Не вярвам Мерцедес да произведат серийно коли с такова поведение на студено. Все пак в Германия 13 градуса си е нормална температура за края на лятото :)


  • 1

#49 prokopi69

prokopi69

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 788 Мнения:
  • Град:с. Бъта
  • Автомобил:
    С220 CDI

Публикувано 23 ноември 2021 - 11:55

Валдемар - ако го разгледаш това чудо, или го разглобиш, или направо разглобиш мотора ще разбереш, че съм прав.

Не само прав, ами и с вдигнати ръце!
  • 1

#50 valdemar

valdemar

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 117 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    S203 M271 C180K

Публикувано 23 ноември 2021 - 12:09

Валдемар - ако го разгледаш това чудо, или го разглобиш, или направо разглобиш мотора ще разбереш, че съм прав.

Не само прав, ами и с вдигнати ръце!

Да не е като на дизел, но на всякъде пише че е , пък тука не е няма значение как се казва важно е дали прави проблеми.

Sent from my RMX2155 using Tapatalk
  • 0

#51 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4530 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Публикувано 23 ноември 2021 - 13:17

ЕГР функцията май се прави през валовете. Не намирам нищо за М271 в Starfinder, пише за М272.

 

Въпросът е този клапан, който ние нарекохме ЕГР, за какво отговаря и от какво се управялва?


  • 0

#52 prokopi69

prokopi69

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 788 Мнения:
  • Град:с. Бъта
  • Автомобил:
    С220 CDI

Публикувано 23 ноември 2021 - 13:34

Валдемар - абе как да няма значение, тва да не е БГ мама?

Суб - това е за системата за вторичен въздух, управлява се от ел клапанче отгоре на капака на клапаните. Той пък от ел блока на мотора.
  • 0

#53 mitkofitnes

mitkofitnes

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1134 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Благоевград
  • Автомобил:
    CLK230TURBO/LPG

Публикувано 23 ноември 2021 - 14:39

Аз го написах ама няма кой да ми се върже, нали съм Фитнеса ;)
Лесно се проверява системата за вторичен въздух но тя е проста и когато ви е запушен катализатора така прави, ама ще повярвате като спре съвсем да пали и почнат пак теми за помощ...

Изпратено от моят Huawei Nova 5T с помощта на Tapatalk
  • 0

#54 valdemar

valdemar

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 117 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    S203 M271 C180K

Публикувано 23 ноември 2021 - 15:09

Аз го написах ама няма кой да ми се върже, нали съм Фитнеса ;)
Лесно се проверява системата за вторичен въздух но тя е проста и когато ви е запушен катализатора така прави, ама ще повярвате като спре съвсем да пали и почнат пак теми за помощ...

Изпратено от моят Huawei Nova 5T с помощта на Tapatalk

Не съм те отсвирил, идейно е признавам. Как да се тества ,провери и почисти или само смяна ?

Sent from my RMX2155 using Tapatalk
  • 0

#55 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4530 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Публикувано 23 ноември 2021 - 15:37

Мисля, че Митака имаше предвид, че са запушени катализаторите.


  • 0

#56 valdemar

valdemar

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 117 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    S203 M271 C180K

Публикувано 23 ноември 2021 - 17:34

И аз за катализатора говоря.

Sent from my RMX2155 using Tapatalk
  • 0

#57 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4530 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Публикувано 24 ноември 2021 - 13:07

Не мисля, че могат да се чистят катализатори. То така и така в горивото има 10% етанол, който е окислител.

 

Освен това при теб дава бедна смес - не знам от какво могат да се запушат? Някакви примеси в горивото? Горене на масло?

 

На загрял мотор се оправя, нали, т.е. проблемът е само паленето студен и малко след това?

 

Аз бих тръгнал от тоя клапан, механизъм, упраляващи соленоиди, маркучета, и после ако това не даде резултат, бих мислил за махане на катализатор. Не твърдя, че съм прав, просто споделям лично мнение.


Този пост е редактиран от Subsonic: 24 ноември 2021 - 13:21

  • 0

#58 valdemar

valdemar

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 117 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    S203 M271 C180K

Публикувано 24 ноември 2021 - 13:39

Не мисля, че могат да се чистят катализатори. То така и така в горивото има 10% етанол, който е окислител.

Освен това при теб дава бедна смес - не знам от какво могат да се запушат? Някакви примеси в горивото? Горене на масло?

На загрял мотор се оправя, нали, т.е. проблемът е само паленето студен и малко след това?

Аз бих тръгнал от тоя клапан, механизъм, упраляващи соленоиди, маркучета, и после ако това не даде резултат, бих мислил за махане на катализатор. Не твърдя, че съм прав, просто споделям лично мнение.

Ако си гледал последно клипче, точно в края вече е стабилизиран и почва нормално да работи.

Ще се опитам да си направим димен тестер да видя дали ще намеря от къде може да диша.

Sent from my RMX2155 using Tapatalk
  • 0

#59 valdemar

valdemar

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 117 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    S203 M271 C180K

Публикувано 24 ноември 2021 - 17:56

Измислих как да си направя "машина да дим" за тестване нa вакуум. Това което искам да питам е къде е най-доброто място да се подвключа в системата за да може да мине навсякъде ?


  • 0

#60 valdemar

valdemar

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 117 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    S203 M271 C180K

Публикувано 25 ноември 2021 - 08:49

Днеска изкара интересни грешки без да свети чека.
d3021d28b3123b83ccd5bff2ab71f1b8.jpg

Sent from my RMX2155 using Tapatalk
  • 0




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни