Май ще е по-лесно да свалиш ЕГР клапана и да видиш дали е отворен или затворен. Не знам на М271 къде е разположен. Надявам се да е на лесно място.
Иначе сега като казваш се връзва. Ако се окаже това ще трябва да махнеш обогатяването.
Публикувано 19 ноември 2021 - 21:08
Май ще е по-лесно да свалиш ЕГР клапана и да видиш дали е отворен или затворен. Не знам на М271 къде е разположен. Надявам се да е на лесно място.
Иначе сега като казваш се връзва. Ако се окаже това ще трябва да махнеш обогатяването.
Публикувано 19 ноември 2021 - 21:10
Публикувано 19 ноември 2021 - 21:23
Сега видях самия клапан, май не се вижда лесно дали е отворен или затворен. Входът е отдолу, изходът е някъде горе.
Мембраната и да не държи, през тези тънки тръбички, не мисля, че може да окаже такова влияние на празния ход. Може да се пробва с вакум помпа или в краен случай с уста. Закачаш друго маркуче към изводите и пробваш. Виж къде са вързани двете маркучета. Май има едно под и едно над мембраната.
https://i.ebayimg.co...n9/s-l1600.jpg
Този пост е редактиран от Subsonic: 19 ноември 2021 - 21:24
Публикувано 20 ноември 2021 - 07:24
Публикувано 20 ноември 2021 - 12:38
Публикувано 21 ноември 2021 - 09:04
Продължавам да твърдя, че се заиграваш в грашна посока...! Защо реши че тоя ЕГР на студен мотор и то на бензинов мотор може да е причината....?! Ако нещо прави на топъл мотор....ще се съглася, че е забил отворен и прави мизерии но на студен какво...? Остава затворен ли ...и какво от това ?!?
Публикувано 21 ноември 2021 - 09:31
Нямаше промяна
Едно обощение за да се следят нещата.
1. Проблема е, след като колата запали нормално, започва да мени държи обороди за около 30-40 сек докато не се стабилизират на 1000 и леко си паднат в нормални. Понякога загасва понякога не. Проблема е от както съм я взел и се проявява само при температури под 8 градуса.
2. Сменени части, свещи и бобини, цялата картерна вентилация, горивен филтър, проверен и почистен EGR.
3. Проверени системи със СТАР: Дебитомер(при студена, загряла и пълна газ), инжектори (всички са във зелено), центровка (проверена и след отваряне на капака на калпаните)
Лошото е че чета западни форуми и всички имат подобен на моя проблем, а решение няма.
Само на едно място прочетох, че като се свали изходящият колектор и се оправя ама не става да карам без колектор
Дали катализатора не е запушен ? Как мога да го тествам без да разглабям колата или къде да го закарам да се тества ? Почистване ?
Очаквам предложиения и идеи.
Публикувано 21 ноември 2021 - 19:48
Да предупредя,че не съм чел началото на темата отдавна......но дросел чисти ли, обучава ли го!?!?
Публикувано 21 ноември 2021 - 20:01
Да е обучаван няколко пъти да е сигурно и е чистен преди година. Може да го сваля да го почистя пак. Но не виждам връзката защо като се стопли колата и да се оправи дросела.Да предупредя,че не съм чел началото на темата отдавна......но дросел чисти ли, обучава ли го!?!?
Публикувано 22 ноември 2021 - 08:04
Публикувано 22 ноември 2021 - 08:55
Публикувано 22 ноември 2021 - 12:10
Ако са запушени катализаторите няма ли да вдига по-високо налягане в смукатления колектор?
Компресорът на този мотор, постоянно зацепен ли е, или си има и атмосферен режим?
Казваш че чуваш някакъв актуатор да затавяря/отваря и тогава заработва нормално? Възможно ли е да е някой еко -клапан, който изпълнява ролята на air-pump?
Публикувано 22 ноември 2021 - 12:25
Компресора е постоянно зацепен със клапа (air recirculation) за задържане или пускане на въздуха. Него не съм го пипал, защото е на много гадно място, само съм го нулирал със Стар.Ако са запушени катализаторите няма ли да вдига по-високо налягане в смукатления колектор?
Компресорът на този мотор, постоянно зацепен ли е, или си има и атмосферен режим?
Казваш че чуваш някакъв актуатор да затавяря/отваря и тогава заработва нормално? Възможно ли е да е някой еко -клапан, който изпълнява ролята на air-pump?
Публикувано 22 ноември 2021 - 13:05
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни