Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

M271 проблемно студено палене, решено ?!


  • Please log in to reply
85 мнения по тази тема

#31 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4601 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Публикувано 19 ноември 2021 - 21:08

Май ще е по-лесно да свалиш ЕГР клапана и да видиш дали е отворен или затворен. Не знам на М271 къде е разположен. Надявам се да е на лесно място.

 

Иначе сега като казваш се връзва. Ако се окаже това ще трябва да махнеш обогатяването.


  • 0

#32 valdemar

valdemar

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 118 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    S203 M271 C180K

Публикувано 19 ноември 2021 - 21:10

Аз отдавна го махнах защото и с него не става.
Много е лесно, точки отпред е и това мисля да направя да го извадя, имам спрей за почистване на нагари и тн, но как да го тествам дали мембраната държи?

Sent from my RMX2155 using Tapatalk
  • 0

#33 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4601 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Публикувано 19 ноември 2021 - 21:23

Сега видях самия клапан, май не се вижда лесно дали е отворен или затворен. Входът е отдолу, изходът е някъде горе.

 

Мембраната и да не държи, през тези тънки тръбички, не мисля, че може да окаже такова влияние на празния ход. Може да се пробва с вакум помпа или в краен случай с уста. Закачаш друго маркуче към изводите и пробваш. Виж къде са вързани двете маркучета. Май има едно под и едно над мембраната.

 

https://i.ebayimg.co...n9/s-l1600.jpg 


Този пост е редактиран от Subsonic: 19 ноември 2021 - 21:24

  • 0

#34 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4601 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Публикувано 19 ноември 2021 - 21:45

Виж и тази схема:

 

http://nemigaparts.c...91cc8e1390b.png


  • 0

#35 valdemar

valdemar

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 118 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    S203 M271 C180K

Публикувано 20 ноември 2021 - 07:24

Това за което говориш е switch over valve, то само управлява вакуума, а EGR е след номер 25 на схемата.

Тъй като този мотор няма secondary air injection помпа като при големите батковци, тука се използва въздуха от charger-а за това действие.

Днеска ще му е сефтето на EGR да го видя на какво дередже е.61a346643290d22eb12078991fe33918.jpg

Sent from my RMX2155 using Tapatalk
  • 0

#36 valdemar

valdemar

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 118 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    S203 M271 C180K

Публикувано 20 ноември 2021 - 12:38

Беше си мръсен и то бая. Сложено е всичко и болтове не останаха ще го тествам по късно да изстине хубаво.43827e76874d05e4fb68b9e7faba0208.jpgc4e18949bf639cf73db1a35df72ca278.jpg

Sent from my RMX2155 using Tapatalk
  • 0

#37 kopoev1

kopoev1

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 257 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:софия
  • Автомобил:
    ML 320, МL 350, CL203

Публикувано 21 ноември 2021 - 09:04

Продължавам да твърдя, че се заиграваш в грашна посока...! Защо реши че тоя ЕГР на студен мотор и то на бензинов мотор може да е причината....?! Ако нещо прави на топъл мотор....ще се съглася, че е забил отворен и прави мизерии но на студен какво...? Остава затворен ли ...и какво от това ?!?


  • 0

#38 valdemar

valdemar

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 118 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    S203 M271 C180K

Публикувано 21 ноември 2021 - 09:31

Нямаше промяна :(

 

Едно обощение за да се следят нещата.

 

1. Проблема е, след като колата запали нормално, започва да мени държи обороди за около 30-40 сек докато не се стабилизират на 1000 и леко си паднат в нормални. Понякога загасва понякога не. Проблема е от както съм я взел и се проявява само при температури под 8 градуса.

 

2. Сменени части, свещи и бобини, цялата картерна вентилация, горивен филтър, проверен и почистен EGR.

 

3. Проверени системи със СТАР: Дебитомер(при студена, загряла и пълна газ), инжектори (всички са във зелено), центровка (проверена и след отваряне на капака на калпаните)

 

Лошото е че чета западни форуми и всички имат подобен на моя проблем, а решение няма.

Само на едно място прочетох, че като се свали изходящият колектор и се оправя ама не става да карам без колектор :D

Дали катализатора не е запушен ? Как мога да го тествам без да разглабям колата или къде да го закарам да се тества ? Почистване ?

 

Очаквам предложиения и идеи.


  • 0

#39 kopoev1

kopoev1

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 257 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:софия
  • Автомобил:
    ML 320, МL 350, CL203

Публикувано 21 ноември 2021 - 19:48

Да предупредя,че не съм чел началото на темата отдавна......но дросел чисти ли, обучава ли го!?!?


  • 0

#40 valdemar

valdemar

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 118 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    S203 M271 C180K

Публикувано 21 ноември 2021 - 20:01

Да предупредя,че не съм чел началото на темата отдавна......но дросел чисти ли, обучава ли го!?!?

Да е обучаван няколко пъти да е сигурно и е чистен преди година. Може да го сваля да го почистя пак. Но не виждам връзката защо като се стопли колата и да се оправи дросела.

Всичко беше пуснато в заводски настройки преди месец

Sent from my RMX2155 using Tapatalk
  • 0

#41 mitkofitnes

mitkofitnes

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1134 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Благоевград
  • Автомобил:
    CLK230TURBO/LPG

Публикувано 22 ноември 2021 - 08:04

Много пъти са ни докарвали коли с този мотор непалещи и колкото и да ми бе чудно повредата винаги се оказваше в запушени катализатори.Аз иначе ми се струва пълна глупост катализатор на тези години и км да седи на автомобила ви и да души.Наскоро почнах да си тунинговам професионслно автомобила и много често го качвах на диностенд към 170 ръна имам и вече ходя и редовно да наблюдавам и други коли и графики и почнах да разчитам вече по тях.Та много често графиките не са гладки а накъсани понеже хората много вярват на тези катализатори :)

Изпратено от моят Huawei Nova 5T с помощта на Tapatalk
  • 1

#42 valdemar

valdemar

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 118 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    S203 M271 C180K

Публикувано 22 ноември 2021 - 08:55

Днеска пак пробвах да видя как ще е и пак си е същото, чудене в оборотите и това което забелязвам е нещо като изтропване или изпъкване и става нормално и стабилно.

Ще изчакам малко и пак ще пробвам и да го снимам да го чуете и вие.

Sent from my RMX2155 using Tapatalk
  • 0

#43 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4601 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Публикувано 22 ноември 2021 - 12:10

Ако са запушени катализаторите няма ли да вдига по-високо налягане в смукатления колектор?

 

Компресорът на този мотор, постоянно зацепен ли е, или си има и атмосферен режим?

 

Казваш че чуваш някакъв актуатор да затавяря/отваря и тогава заработва нормално? Възможно ли е да е някой еко -клапан, който изпълнява ролята на air-pump?


  • 1

#44 valdemar

valdemar

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 118 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    S203 M271 C180K

Публикувано 22 ноември 2021 - 12:25

Ако са запушени катализаторите няма ли да вдига по-високо налягане в смукатления колектор?

Компресорът на този мотор, постоянно зацепен ли е, или си има и атмосферен режим?

Казваш че чуваш някакъв актуатор да затавяря/отваря и тогава заработва нормално? Възможно ли е да е някой еко -клапан, който изпълнява ролята на air-pump?

Компресора е постоянно зацепен със клапа (air recirculation) за задържане или пускане на въздуха. Него не съм го пипал, защото е на много гадно място, само съм го нулирал със Стар.
Това и четох някъде че компресора изпълнява и ролята на secondary air pump и мисля че минава през EGR но на обратно, към катализатора.
На EGR видях че им две вакуумчета едното е отгоре , може би над мембраната и едно под нея и двете се оправлявят от switch over valve което пък взема вакуум от дросела. Дали тоя EGR не е двупосочен ? То няма значение не мисля че там има проблем, не беше никак мръсен и след чистене не даде никаква разлика.


Sent from my RMX2155 using Tapatalk
  • 0

#45 prokopi69

prokopi69

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 827 Мнения:
  • Град:с. Бъта
  • Автомобил:
    С220 CDI

Публикувано 22 ноември 2021 - 13:05

Този мотор няма ЕГР клапан.
  • 0




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни