Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

M271 проблемно студено палене, решено ?!


  • Please log in to reply
85 мнения по тази тема

#76 valdemar

valdemar

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 118 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    S203 M271 C180K

Публикувано 30 ноември 2021 - 15:02

Ок и така да е катализатора да си отива, но защо тогава като е 10+ градуса и работи нормално? Катализатора от запушен и при 0 и при 10 градуса.

Sent from my RMX2155 using Tapatalk
  • 1

#77 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4601 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Публикувано 01 декември 2021 - 13:20

Странното е, че работи на бедни смеси при старт, ако може да се вярва на показанията на ламбда сондите.

При теснолентовите знам, че показват по-ниско напрежение докато не стигнат работна Т, реално затова имат и подгряване.

 

Аз затова се насочих към кодинга, нещо не се връзва.

При толкова бедни смеси, би трябвало да се опита да обогати, ако не може, да запише грешка, а то реално даже не се пробва и няма грешки.

 

Системата за вторичен въздух се активира на студено, а после, като загрее, всичко е окей и не трупа адаптации.


  • 0

#78 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4601 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Публикувано 02 декември 2021 - 10:03

Чудя се това обдухване на катализатора на студено дали не може да се спре с диагностика, за проба?


  • 0

#79 valdemar

valdemar

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 118 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    S203 M271 C180K

Публикувано 07 декември 2021 - 08:51

Имам подобрение
https://youtu.be/l0CpxDtXKdg

Нулирах всички адаптации и нямаше промяна.
Сложих добавка за чистене на инжектори и 40 литра бензин и след вторият ден палене видях че става по-добре.
Ще изчакам още но мисля че е добре и е било затлачен инжектор.

Митко мисля че имаш право за катализатора но колата е на 170к реални км и не мисля че е кифнал. Чета че държат до към 300к , да се надяваме.

Sent from my RMX2155 using Tapatalk
  • 0

#80 prokopi69

prokopi69

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 827 Мнения:
  • Град:с. Бъта
  • Автомобил:
    С220 CDI

Публикувано 07 декември 2021 - 09:17

170к реални км - ха ха, стига бре хора, не ви ли омръзна...
  • 2

#81 valdemar

valdemar

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 118 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    S203 M271 C180K

Публикувано 07 декември 2021 - 09:19

170к реални км - ха ха, стига бре хора, не ви ли омръзна...

И на мен ми омръзна, на бас 50 лв, ела и ми докажи че не са реални.

Sent from my RMX2155 using Tapatalk
  • 0

#82 kopoev1

kopoev1

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 257 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:софия
  • Автомобил:
    ML 320, МL 350, CL203

Публикувано 07 декември 2021 - 13:40

Имам подобрение
Сложих добавка за чистене на инжектори и 40 литра бензин и след вторият ден палене видях че става по-добре.
Нали ти казах, че преди да загасиш колата е добре да си на бензин.....пазиш инжекторите! Доста по-добре е сега....!


  • 0

#83 valdemar

valdemar

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 118 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    S203 M271 C180K

Публикувано 07 декември 2021 - 14:20

Имам подобрение
Сложих добавка за чистене на инжектори и 40 литра бензин и след вторият ден палене видях че става по-добре.
Нали ти казах, че преди да загасиш колата е добре да си на бензин.....пазиш инжекторите! Доста по-добре е сега....!

Пробвах както каза и нямаше ефект, не знам дали е от добавката или от това че карам 50 км на бензин. Нещо е, но не бързам да се радвам, нека стане як студ да видим.

Sent from my RMX2155 using Tapatalk
  • 0

#84 kopoev1

kopoev1

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 257 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:софия
  • Автомобил:
    ML 320, МL 350, CL203

Публикувано 08 декември 2021 - 11:53

Имам предвид не да пробваш, а да го правиш постоянно за да пазиш дюзите да не запекат и разбира се да работи малко и на бензин!


  • 0

#85 valdemar

valdemar

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 118 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    S203 M271 C180K

Публикувано 09 декември 2021 - 08:54

В заключение проблема със сутрешното палене на студено време е оправен.

 

Това което ме наведе на мисълта да почистя инжекторите е, че когато запали и дам малко газ на място (1700 обр/мин ) имаше едно малко прекъсване, което се изчистваше като загрее.

Сега на -1 пали и работи супер, няма прекъсване няма проблеми.

добавката която ползвах, ако въобще има значение е https://xadoshop.bg/...ngine-p125.html. след 70км проблема ми се изчисти.

Почвам да си карам на пак на газ :D и по съвен на Копоев1 ще гледам да гася на бензин да препръска малко след работата на газ.

Ако може модератор да смени заглавието на Решено за да може хората да знаят да четат и може да им помогне.

 

Благодаря на всички които се включиха в дискусията и за всички съвети.

 

Поздрави и весели празници

Влад


  • 0

#86 kopoev1

kopoev1

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 257 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:софия
  • Автомобил:
    ML 320, МL 350, CL203

Публикувано 09 декември 2021 - 10:05

Браво...радвам се ,че всичко вече е наред! Относно добавката съм малко скиптичен...не че не помага, но е нож с две остриета! За мен най-добрата добавка за колите на газ е карането и на бензин....!! Безаварийни на всички!


  • 1




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни