Здравейте,
Отдавна чета форума и успя да ми погне да си реша някой неща и сега и аз да върна услугата.
1. ще говоря за m271 (C180K, C200K),
проблема който имах още при +5 градуса сутрин беше едно мъчно палене че даже и не успяваше да запали от първият път. Ето как изглеждаше това
Това е от тази сутрин при -1 и ето как може да го оправи че малко корекция с DAS
Control Units > Drive > Motor Electronics > F3 ( to clear the nag warning ) > Control unit adaptations > Correction Programming > Fuel Quantity . Това променя колко гориво ще се използва в първоначалното пускане на двигателя.
Като цяло не съм усетил някаква разлика в разхода на бензин защото съм на газ
2. Сега въпрос
Също снимано днес само че отвън, какъв трябва да е този пушък, конденз или антифриз , допълнение това е и при загрят двигател.
Нямам загуба на антифриз, но имам малки маслени островчета по казанчето.
Маслото е наред (не е боза) но странно намалява 500мл на 3000км.
Колата е на реални 160к км, но с кофти интервали като се сменяно маслото и има нагари.
Забелязах маслен "теч" от към стартера, което 100% маслен охладител. ОК но къде отива маслото, нямам петна подколата и в кората, температурите са супер.
Ако нещо не съм бил ясен моля питайте.
Поздрави
Влад