https://www.maxparts...0021406260.htmlТози мотор няма ЕГР клапан.
Не си прав
Sent from my RMX2155 using Tapatalk
Публикувано 23 ноември 2021 - 07:15
https://www.maxparts...0021406260.htmlТози мотор няма ЕГР клапан.
Публикувано 23 ноември 2021 - 09:40
Ето как изглежда студеният старт
дано даде някакво пояснение
за съжаление при 3тият опит явно приложението е решило да се връзва на ново и затова не се виждат обновени данни, но и с него и без него все е тая
Този пост е редактиран от valdemar: 23 ноември 2021 - 09:48
Публикувано 23 ноември 2021 - 11:05
Проблеммът е, че бавно обновява данните апп-чето. Налягането си седи почти през цялото време на -0.1 бара, само като стабилизира стана -0.5, което изглежда нормално за студен мотор с отоврен повече дросел. Ако наистина е -0.1, нещо не е наред.
Иначе на мен ми прилича на бедна смес по начина, по който гасне. Да не е имало "чипосване" преди теб? Някой да е пренаписал талбиците за бууста и сместа в ниските.
Не вярвам Мерцедес да произведат серийно коли с такова поведение на студено. Все пак в Германия 13 градуса си е нормална температура за края на лятото
Публикувано 23 ноември 2021 - 11:55
Публикувано 23 ноември 2021 - 12:09
Да не е като на дизел, но на всякъде пише че е , пък тука не е няма значение как се казва важно е дали прави проблеми.Валдемар - ако го разгледаш това чудо, или го разглобиш, или направо разглобиш мотора ще разбереш, че съм прав.
Не само прав, ами и с вдигнати ръце!
Публикувано 23 ноември 2021 - 13:17
ЕГР функцията май се прави през валовете. Не намирам нищо за М271 в Starfinder, пише за М272.
Въпросът е този клапан, който ние нарекохме ЕГР, за какво отговаря и от какво се управялва?
Публикувано 23 ноември 2021 - 13:34
Публикувано 23 ноември 2021 - 14:39
Публикувано 23 ноември 2021 - 15:09
Не съм те отсвирил, идейно е признавам. Как да се тества ,провери и почисти или само смяна ?Аз го написах ама няма кой да ми се върже, нали съм Фитнеса
Лесно се проверява системата за вторичен въздух но тя е проста и когато ви е запушен катализатора така прави, ама ще повярвате като спре съвсем да пали и почнат пак теми за помощ...
Изпратено от моят Huawei Nova 5T с помощта на Tapatalk
Публикувано 23 ноември 2021 - 15:37
Мисля, че Митака имаше предвид, че са запушени катализаторите.
Публикувано 23 ноември 2021 - 17:34
Публикувано 24 ноември 2021 - 13:07
Не мисля, че могат да се чистят катализатори. То така и така в горивото има 10% етанол, който е окислител.
Освен това при теб дава бедна смес - не знам от какво могат да се запушат? Някакви примеси в горивото? Горене на масло?
На загрял мотор се оправя, нали, т.е. проблемът е само паленето студен и малко след това?
Аз бих тръгнал от тоя клапан, механизъм, упраляващи соленоиди, маркучета, и после ако това не даде резултат, бих мислил за махане на катализатор. Не твърдя, че съм прав, просто споделям лично мнение.
Този пост е редактиран от Subsonic: 24 ноември 2021 - 13:21
Публикувано 24 ноември 2021 - 13:39
Ако си гледал последно клипче, точно в края вече е стабилизиран и почва нормално да работи.Не мисля, че могат да се чистят катализатори. То така и така в горивото има 10% етанол, който е окислител.
Освен това при теб дава бедна смес - не знам от какво могат да се запушат? Някакви примеси в горивото? Горене на масло?
На загрял мотор се оправя, нали, т.е. проблемът е само паленето студен и малко след това?
Аз бих тръгнал от тоя клапан, механизъм, упраляващи соленоиди, маркучета, и после ако това не даде резултат, бих мислил за махане на катализатор. Не твърдя, че съм прав, просто споделям лично мнение.
Публикувано 24 ноември 2021 - 17:56
Измислих как да си направя "машина да дим" за тестване нa вакуум. Това което искам да питам е къде е най-доброто място да се подвключа в системата за да може да мине навсякъде ?
Публикувано 25 ноември 2021 - 08:49
0 потребители, 2 гости, 0 анонимни