Към съдържанието

  •  

Снимка
* * * * * 1 гласа

Електромагнитен съединител на компресораПроблем с включването на компресора на двигателя

компресор електромагнитен съединител електромагнитна бобина шайба на компресора

  • Please log in to reply
85 мнения по тази тема

#46 BG - 681

BG - 681

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 498 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    220CE

Публикувано 16 март 2014 - 14:02

Колеги, според мен проблема се крие в интервенцията която сте правили. Сещай се, че от днес за утре няма да ти замине, дебитомер, кабел/свещ или да се оправи с чистене на дросел


  • 0

Немеца го е измислил !


#47 Velazkes

Velazkes

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 286 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Кърджали
  • Автомобил:
    E200 Kompressor 1998г. (W210)
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 16 март 2014 - 17:07

Днес реших отново да проверя как ще се държи колата при студено палене и как когато вдигне градуси. Също исках да направя едно кръгче, когато загрее за да видя дали пак ще забива на 4000 оборота и няма да може да се изцепва добре.

 

За моя радост, изброените проблеми ги няма. Когато беше студена и я запалих беше по-добре отпреди, въпреки че се усеща лекичко заглъхване когато се изфорсира, оборотите не играеха. Изчаках да вдигне малко градуси и когато стигна 60 вече нямаше никакви затруднения с изфорсирането.

 

Бях доволен и от кръгчето, сега си дърпа както трябва и не забива на 4000 оборота. Минава ги и отново си има динамика и дърпа жестоко. Въпреки, че нямах много място където я цепих, видях че си работи както трябва и ще се изцепи до 6000 оборота, ако я настъпя още.

Прилагам клипчета за да онагледя опитите, които направих:

 

Това са клипчетата, при които колата не е палена от вечерта (над 16 часа). Така работи двигателя, когато е студен. На второто клипче се вижда как се включва компресора и шайбата зацепва.

 

Прикачен файл  16032014049_mpeg1video.mpg   15,39MB   40 Брой сваляния

 

Прикачен файл  16032014050_mpeg1video.mpg   9,84MB   21 Брой сваляния

Тук направих кръгчето за да пробвам дали ще забие на 4000 оборота. Двигателя е вдигнал 60 градуса, както се вижда на клипчето. Съжалявам за трептенето на екрана, но ми беше малко трудно да карам и да снимам едновременно :) На първа и втора се цепи добре и минава 4000 оборота.

 

Прикачен файл  16032014051_mpeg1video.mpg   5,6MB   22 Брой сваляния

 

На това клипче се вижда как се форсира и работи двигателя, когато е загрял (80 градуса). Няма никакви прекъсвания, забавяния или играене на обороти.
 

Прикачен файл  16032014053_mpeg1video.mpg   4,27MB   13 Брой сваляния


  • 0
Mercedes Benz - детската мечта на всеки мъж :wind14


Днешния Мерцедес - бъдещето на автомобилостроенето утре!

#48 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5604 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 16 март 2014 - 23:29

 

 

В една тема колегата Алфонсо беше казал за това с оборотите 100% е от дебитомера и че ако не работи както трябва, може компа да не го хване. Мисля да го сменя с един приятел, който има C200 Kompressor и да видя дали ще има разлика.

 

Добре е да го направиш, преди това пробвайте да окъпете твоя с контакт спрей и да проверите за омаслявания по и около него... иди отново да изчетеш колата, тоя път виж и кажи какво е записала?


  • 1


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#49 Velazkes

Velazkes

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 286 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Кърджали
  • Автомобил:
    E200 Kompressor 1998г. (W210)
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 17 март 2014 - 07:48

Така ще направя бай Васо! Първо обаче мисля да покарам няколко дена така, за да видя дали отново ще ми направи проблем и след това ще направя процедурата с чистенето на дебитомера. То и без това трябва да изчакам майстора да му направят Mercedes компютъра, за да видим какво ще покаже той!


  • 0
Mercedes Benz - детската мечта на всеки мъж :wind14


Днешния Мерцедес - бъдещето на автомобилостроенето утре!

#50 Velazkes

Velazkes

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 286 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Кърджали
  • Автомобил:
    E200 Kompressor 1998г. (W210)
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 20 март 2014 - 20:05

...преди това пробвайте да окъпете твоя с контакт спрей и да проверите за омаслявания по и около него... 

 

 

Бай Васо хвърли едно око дали някой от двата спрея ще станат за чистене на дебитомера. Ако стават целия ли да го напръскам със спрея (букса, тяло, пластинки и т.н.) или само пиновете на буксата?

Прикачен файл  20032014420.JPG   196,18K   14 Брой сваляния
 

Мисля да го окъпя както ми каза и след това ще закача колата на Mercedes диагностиката да видим какво ще покаже, само чакам на майстора да му оправят кабела, че нещо и него го мотаят и още не може да се ползва.


Този пост е редактиран от Velazkes: 20 март 2014 - 20:06

  • 1
Mercedes Benz - детската мечта на всеки мъж :wind14


Днешния Мерцедес - бъдещето на автомобилостроенето утре!

#51 BG - 681

BG - 681

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 498 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    220CE

Публикувано 20 март 2014 - 20:44

Има един спрей на МОТIP пише Contact - става чудесно. Пръскаш вътре в него (пластината) най-вече 


  • 0

Немеца го е измислил !


#52 Velazkes

Velazkes

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 286 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Кърджали
  • Автомобил:
    E200 Kompressor 1998г. (W210)
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 20 март 2014 - 21:10

Колега така ли изглежда флакона на MOTIP Contact?

 

Прикачен файл  006 DNK1197.jpg   64,28K   16 Брой сваляния       Прикачен файл  Kontaktreiniger-400ml_18.jpg   52,69K   16 Брой сваляния


  • 0
Mercedes Benz - детската мечта на всеки мъж :wind14


Днешния Мерцедес - бъдещето на автомобилостроенето утре!

#53 BG - 681

BG - 681

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 498 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    220CE

Публикувано 20 март 2014 - 22:59

Точно този е от първата снимка. 3 пъти съм взимал от него и дросел е чистен с такъв и дебитомер. По предписание на Вай Басо е. :) Сигурно има и нещо по-качествено и по-подходящо, но той ще се изкаже :) Но този също върши идеална работа. Всякви ел. връзки и елементи можеш да почистиш с него. Клеми на акумулатор туй онуй. А пък ръжда как чисти ... муцка е направо


  • 0

Немеца го е измислил !


#54 BG - 681

BG - 681

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 498 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    220CE

Публикувано 20 март 2014 - 23:07

http://www.motip.com...r&p=anti-marten    Гледам гамата спрейове на Мотип и този много ме впечатли - против БЕЛКИ хахахахаха

 

Въпрос към Вай Басо и други по-образовани. Възможно ли е да се одължи живота на дебитомера с такъв спрей http://www.motip.com...electro-protect  И къде би било удачно/полезно/необходимо да го използваме ? 


Този пост е редактиран от BG - 681: 20 март 2014 - 23:07

  • 0

Немеца го е измислил !


#55 Velazkes

Velazkes

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 286 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Кърджали
  • Автомобил:
    E200 Kompressor 1998г. (W210)
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 21 март 2014 - 07:49

Благодаря ти за инфото колега! Ще си взема точно такъв спрей и ще напръскам дебитомера. Дано да има положителни резултати :)


  • 0
Mercedes Benz - детската мечта на всеки мъж :wind14


Днешния Мерцедес - бъдещето на автомобилостроенето утре!

#56 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5604 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 21 март 2014 - 09:54

Да това е спрея, баняй го но го остави да изсъхне поне 15 мин.

 

 

 

 

 

Бате, не ги знам тия за удължаване на живота и белки... :beer


  • 1


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#57 Velazkes

Velazkes

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 286 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Кърджали
  • Автомобил:
    E200 Kompressor 1998г. (W210)
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 21 март 2014 - 19:01

Някой да знае откъде мога да си го поръчам, че има едно място тук, но щял да пристигне вторник. В неделя звяра ще пътува извън града и ми се искаше преди пътя да окъпя дебитомера, за да го отпуша на по-дълъг път.   


  • 0
Mercedes Benz - детската мечта на всеки мъж :wind14


Днешния Мерцедес - бъдещето на автомобилостроенето утре!

#58 Velazkes

Velazkes

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 286 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Кърджали
  • Автомобил:
    E200 Kompressor 1998г. (W210)
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 22 март 2014 - 13:12

Мога ли да сложа бензин от ОМВ  Мax motion 100? Да не дойдат много октаните?


  • 0
Mercedes Benz - детската мечта на всеки мъж :wind14


Днешния Мерцедес - бъдещето на автомобилостроенето утре!

#59 Velazkes

Velazkes

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 286 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Кърджали
  • Автомобил:
    E200 Kompressor 1998г. (W210)
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 27 март 2014 - 12:34

Скоро ще ми побелее косата с тоя Mercedes :kill_myself Миналия ден отключих колата за да си взема слънчевите очила и когато натиснах копчето за заключване, колата не се заключи. Като сложих ключа в ключалката, волана не се отключи и не можах да врътна на контакт, съответно и да запаля колата.

 

Помислих си батериите са отишли, купих 2 броя и ги смених - пак същата работа. Сетих се за резервните ключове (имам 2), но и с тях е същото - нито мога да отключа/заключа, нито да запаля.

 

Реших да проверя акумулатора и какво да видя - като хванах клемата на (+)-са играеше, супер разхлабена (така съм карал с месеци). Откачих я, изчаках 20-30 секунди, сложих си я и сега и 3-те ключа работят без проблем.

 

За сметка на това сега имам нов проблем на главата. Като е студена колата и я запаля, оборотите играят в диапазон от 400-500 до 1500, не може да се изфорсира изобщо и цялата се тресе (казах си това е заради ламбда сондата, докато не вдигне градуси).

 

Като загрее колата обаче, държи високи обороти - 1500 и не падат изобщо. Също така на моменти като я изцепя стига до 5000 оборота без проблем, на моменти забива на 4500 и не може повече. Предполагам, че има някаква връзка с откачането на акумулатора, защото преди да го откача работеше добре и нямаше играене на обороти. Трябва ли да се обучава нещо и как ?


Този пост е редактиран от Velazkes: 27 март 2014 - 12:35

  • 0
Mercedes Benz - детската мечта на всеки мъж :wind14


Днешния Мерцедес - бъдещето на автомобилостроенето утре!

#60 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5604 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 27 март 2014 - 21:32

Вземи си едно дебитомерче. За да си сигурен че е от него....пробвай от някоя на приятел - става и от Ц и от Е, ЦЛК.......

 

Я го запали да загрее и му откачи буксата, наблюдавай за промяна, сподели .....клип направи,,,и ще го направиме?


  • 1


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 






Also tagged with one or more of these keywords: компресор, електромагнитен съединител, електромагнитна бобина, шайба на компресора

0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни