Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Газов инжекцион на w210 Kompressor - монтаж и впечатленияМерцедес E200 (w210) Kompressor - официално газифициран

ГИ газов инжекцион компресор w210 газов инжекцион читав майстор газов инжекцион газифициране w210 газ газова уредба монтаж на ГИ w210 kompressor ГИ

  • Please log in to reply
37 мнения по тази тема

#31 ivancho

ivancho

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 206 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Петрич
  • Автомобил:
    W124 E200

Публикувано 24 май 2018 - 18:28

На W210 Е200 К., 163кс., мотора е М111.957


  • 0

#32 mitkofitnes

mitkofitnes

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1134 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Благоевград
  • Автомобил:
    CLK230TURBO/LPG

Публикувано 24 май 2018 - 19:50

Извинявам се аз мислех че се разглежда W211
Поправката е правилна


Sent from my iPhone using Tapatalk
  • 0

#33 124_2.5D lim

124_2.5D lim

    Чирак

  • Непотвърдени потребители
  • PipPip
  • 235 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:АВТОМОБИЛИ ,МРАЗЯ НАКОЙ "МАЙСТОР" ДА РОВИ ПО МОЯТА КОЛА,ДА НЕ ЗНАЕ КАКВО ПРАВИ ВСЪЩНОСТ И ДА СЕ НАЛАГА АЗ ДА ПИПАМ СЛЕД НЕГО
  • Автомобил:
    W 124 - E250 DIESEL, 94 кс, 93г.
    ВАЗ 2107, 75кс, 88г.

Публикувано 11 юни 2019 - 10:07

здравейте, виждам че е стара темата но за да не отварям друга ще пиша тук, ако колегата няма против.

Може ли някаква връзка за монтаж на метанов инжекцион на Е200компресор 186к в София 


  • 0
ПРАВИ КАКВОТО ТРЯБВА ,ПЪК ТО ДА СТАВА КАКВОТО ЩЕ! :flagMB new:

#34 124_2.5D lim

124_2.5D lim

    Чирак

  • Непотвърдени потребители
  • PipPip
  • 235 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:АВТОМОБИЛИ ,МРАЗЯ НАКОЙ "МАЙСТОР" ДА РОВИ ПО МОЯТА КОЛА,ДА НЕ ЗНАЕ КАКВО ПРАВИ ВСЪЩНОСТ И ДА СЕ НАЛАГА АЗ ДА ПИПАМ СЛЕД НЕГО
  • Автомобил:
    W 124 - E250 DIESEL, 94 кс, 93г.
    ВАЗ 2107, 75кс, 88г.

Публикувано 11 юни 2019 - 10:46

Питам за конкретен човек , сервиз , телефон за да не страдам по мъките после и да се чудя как са ми съсипали колата.

Благодаря предварително!


  • 0
ПРАВИ КАКВОТО ТРЯБВА ,ПЪК ТО ДА СТАВА КАКВОТО ЩЕ! :flagMB new:

#35 barty

barty

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 971 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W203 C180 Kompressor the Black bird

Публикувано 11 юни 2019 - 13:50

Има ли смисъл от метан? Колко по-изгодно е?
  • 0

#36 124_2.5D lim

124_2.5D lim

    Чирак

  • Непотвърдени потребители
  • PipPip
  • 235 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:АВТОМОБИЛИ ,МРАЗЯ НАКОЙ "МАЙСТОР" ДА РОВИ ПО МОЯТА КОЛА,ДА НЕ ЗНАЕ КАКВО ПРАВИ ВСЪЩНОСТ И ДА СЕ НАЛАГА АЗ ДА ПИПАМ СЛЕД НЕГО
  • Автомобил:
    W 124 - E250 DIESEL, 94 кс, 93г.
    ВАЗ 2107, 75кс, 88г.

Публикувано 12 юни 2019 - 09:21

7лв на 100 извънградско и около 8 8,5 градско на метан

10лв на 100 извънградско и около 13 градско на пропан бутан

Понеже минавам около 20000км годишни и 15-16 000 са градско, затова мисля че на метан ще е по добре

Понеже до сега карам все дизел и ми се иска да мина на по ниска цена на 100км, затова съм се насочил така.

Но има доста хора които разбират във форума и ако решат да помогнат с инфо , ще съм благодарен!

Попитах няколко сервизи и всеки се чеша по главата и вика компресор ..., ама не знам дали ще има проблеми ...., може да пробваме,.... 


Този пост е редактиран от 124_2.5D lim: 12 юни 2019 - 09:26

  • 0
ПРАВИ КАКВОТО ТРЯБВА ,ПЪК ТО ДА СТАВА КАКВОТО ЩЕ! :flagMB new:

#37 mitkofitnes

mitkofitnes

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1134 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Благоевград
  • Автомобил:
    CLK230TURBO/LPG

Публикувано 12 юни 2019 - 10:14

Какви проблеми да има,компресора ли какво ли,егати сервизите си посещавал и ти колега...ццц.Общо взето съм против метана пък и на турбо автомобил нещо не ми се връзва каква ще е икономията нещо мисля че грешно смяташ но всеки си има мнение по въпроса.За ставане става,но метанов инжекцион не обикновен който както се досещате излиза доста над цената на пропан бутанов такъв.Отделно теглото на бутилките директно му сеаля мощността което пак ми се вижда безсмислено,а за да върви в едно като с на бензин който вече един път е загубил от увеличеното тегло трябва аванс процесор.Хубаво ама при компресорния мотор не става всеки аванс процесор щото вържиш ли нещо на кабела на разпределителния вал веднага гаси компресора,или управлението му по-точно но да не се впускам в подробности.За мен такъв автомобил е хубаво да се постави с хубав ГИ на пропанбутан но това си е мое лично мнение всеки е свободен да прави каквото си иска,пък нали е форум хора всякакви.


Sent from my iPhone using Tapatalk
  • 1

#38 124_2.5D lim

124_2.5D lim

    Чирак

  • Непотвърдени потребители
  • PipPip
  • 235 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:АВТОМОБИЛИ ,МРАЗЯ НАКОЙ "МАЙСТОР" ДА РОВИ ПО МОЯТА КОЛА,ДА НЕ ЗНАЕ КАКВО ПРАВИ ВСЪЩНОСТ И ДА СЕ НАЛАГА АЗ ДА ПИПАМ СЛЕД НЕГО
  • Автомобил:
    W 124 - E250 DIESEL, 94 кс, 93г.
    ВАЗ 2107, 75кс, 88г.

Публикувано 12 юни 2019 - 10:49

да за метанов инжекцион става въпрос, около 900 лв е 100л бутилка, 90кг и 1200 за другите такъми за метана ми казаха цена, ноги притеснявало както казваш управлението на мотора с компресора, не че не могат да го сложат метана , но не бяха съвсем категорични за да няма последствия. Затова търся хора които са монтирали метан и знаят, какво трябва да се получи.  

Да тежи но мисля че 100 кг +- няма да се отрязят на 180 кс, все пак няма да съм на Божурище а ще си возя семейството

Карах С класа 200К на метан и Е200К на метан на познати но , техните уредби са били монтирани като са ги купували. Колите си вървят доста прилично, Ц -ката е по пъргава но тя е и по лека. Познатите не са ремонтирали нищо по метана до момента и не могат да ме насочат никъде. 


  • 0
ПРАВИ КАКВОТО ТРЯБВА ,ПЪК ТО ДА СТАВА КАКВОТО ЩЕ! :flagMB new:





Also tagged with one or more of these keywords: ГИ, газов инжекцион, компресор, w210 газов инжекцион, читав майстор газов инжекцион, газифициране, w210 газ, газова уредба, монтаж на ГИ, w210 kompressor ГИ

1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни