Баш си тече твоя ванос соленоид - като му гледам буксата...
На Стар диагностика какви грешки излизат?
Публикувано 30 ноември 2017 - 10:56
Баш си тече твоя ванос соленоид - като му гледам буксата...
На Стар диагностика какви грешки излизат?
Публикувано 30 ноември 2017 - 12:27
Щом се влияе от температура, значи е нещо свързано с електроника..според мен.
Някоя платка, транзисторче...нещо такова е.
Публикувано 30 ноември 2017 - 17:23
Баш си тече твоя ванос соленоид - като му гледам буксата...
На Стар диагностика какви грешки излизат?
Не съм я закачал на Стар, тъй като нямам такава възможност - в града няма читава, а нямам възможност да отида до друг град в момента, затова бях писал малко по-горе.
Щом се влияе от температура, значи е нещо свързано с електроника..според мен.
Някоя платка, транзисторче...нещо такова е.
И аз така си мисля, но незнам къде да търся причина. Транзисторчето, което управлява компресора го смених, освен някое от другите да се ебава или това което съм сложил да мени стойности и от там да идва проблема.
Публикувано 01 декември 2017 - 11:26
Публикувано 01 декември 2017 - 14:54
Публикувано 07 декември 2017 - 09:09
САГАТА ПРИКЛЮЧИ!
Смених транзисторчето, което бях сменял преди 1 месец и всичко си дойде на мястото. Сега без значение дали е топло или студено или дали е загряла колата или не, компресора си включва и всичко си е в реда на нещата.
Благодаря на всички за споделените мнения и съвети, най-вече на колегата Ivan W210, тъй като неговото мнение ме накара да се насоча към тразнисторчето:
Щом се влияе от температура, значи е нещо свързано с електроника..според мен.
Някоя платка, транзисторче...нещо такова е.
Публикувано 07 декември 2017 - 10:28
Радвам се, че си решил проблема
Публикувано 22 февруари 2018 - 13:40
Имам същия проблем с цлк200 163кс. постоянно зацепен компресор .. колата прекъсва студена пука гърми при студен старт когато е студено навън.. когато загрее няма проблем, НО компресора пак не включва и няма мощност .. на диагностика излезе ВТОРАТА ламбда сонда показва по ниски стойности и нищо друго.. съмнения за дебитомер - почистен е същата работа .. с букса без букса същата -> следователно дебитомер.
Та въпроса ми е тези транзистори на еку-то дали са същите и при мен.. ако да - на принцип проба грешка да се сменят.
Благодаря предварително!
Публикувано 22 февруари 2018 - 14:22
Коя година е колата ти? Фейслифт ли е(пълен)?
Ама като гледам оплакванията ти - правилно си се насочил към дебитомера.
ПП: Като гледам подписа си с 6 скоростната ръчна кутия - значи си фейслифт и този транзистор при теб не е проблем.
Този пост е редактиран от rado_penev: 22 февруари 2018 - 14:23
Публикувано 22 февруари 2018 - 16:31
2001г. да фейслифт
стандартен avantgarde + кожа ел седалки дигитален климатроник километраж с голям дисплей
На бензин на газ едно и също.
Първо да се насоча към проба с друг дебитомер и смяна на другото в последствие.
Клипа е при студен старт :
http://dox.bg/files/dw?a=2d7b8d1866
Този пост е редактиран от stfugetup: 22 февруари 2018 - 16:36
Публикувано 22 февруари 2018 - 18:33
За празния ход като съвет мога да ти дам, да намериш един Стар и кажи на диагностика да ти сетне на първата горивна карта,да ти пусне нови адаптации на дроселите.
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни