
Поне за Е класата (163 кс. и 186 кс.) ги дават с еднакво ускорени от 0-100 км/ч - 8.9 сек....!
Публикувано 04 март 2014 - 20:43
Публикувано 04 март 2014 - 21:36
В този каталог и двата компресора ги дават от 2001 до 2002 т.е. фейслифта на W210. Може би при тази година няма 186 к.с. , но 1998 година има - моята е такава.
Публикувано 04 март 2014 - 22:10
Оспамихме темата на човека...:_(
И аз забелязвам доста неточности напоследък в тези каталози.
Ето тук пък го няма w210 e200 К със 163 кс.
А за 186 кс. пише че го правят от 1997 до 2001 год (моя е 2000 година):
http://www.auto-data...#E-class (W210)
Преди време имаше един много хубав сайт autocatalog.ru (или нещо подобно беше), но го промениха нещо...
Там съм виждал че ги има всичките Е класи и 163 и 186 кс. и помня че ги даваха с еднакви данни за ускорение 8,9 сек !
Публикувано 05 март 2014 - 18:39
Нека да е еднакво ускорението, като седнеш зад волана и на двете, тогава разбираш кое е Лом, кое Лондон
А аргументи, базирани на данни от интернет каталози не мисля да коментирам.
Човек, дори с елементарна техническа грамотност, няма как да каже че 30 коня разлика в мощността на двигателя, на едно и също купе не се усеща.
Който е карал, знае- разлика има и то явна.
Публикувано 05 март 2014 - 20:57
Абсолютно.
Единствените надеждни източници на такава информация (разход, ускорения, конски сили и т.н.) са книжките на моделите.
На 208ицата книжката ми покриваше всички европейски мотори и имаше данни за тях.
Има ги тези книжки из нета, сваля се, гледа се и така...
То източници като Аутодата са фрашкани с грешки, да не говорим за някакви no-name сайтове.
Публикувано 06 март 2014 - 12:49
Аха колега Алфонсо, значи съм направил правилния избор със 186 - коньовия.
Предполагам от постоянно зацепения компресор в ниските идва приблизителната динамика (ако са верни данните).
А как ще коментирате дали е възможно и здравословно за автомобила да му се замени електромагнитния съединител с шайба и да върти постоянно ( в случай, че се прецака този съединител примерно)..?!?
Лично аз съм скептичен към такива подобрения, особено на автомобили с толкова електроника,но колегата mitkofitnes в мнение на предната страница имаше такава идея...?!?
Този пост е редактиран от simeon stefa: 06 март 2014 - 12:53
Публикувано 06 март 2014 - 13:02
Публикувано 06 март 2014 - 19:35
Аха колега Алфонсо, значи съм направил правилния избор със 186 - коньовия.
Предполагам от постоянно зацепения компресор в ниските идва приблизителната динамика (ако са верни данните).
А как ще коментирате дали е възможно и здравословно за автомобила да му се замени електромагнитния съединител с шайба и да върти постоянно ( в случай, че се прецака този съединител примерно)..?!?
Лично аз съм скептичен към такива подобрения, особено на автомобили с толкова електроника,но колегата mitkofitnes в мнение на предната страница имаше такава идея...?!?
Според мен би трябвало да стане постоянното зацепване, с уговорката че не съм го правил или пробвал.
Относно избора ти- определено не си сгрешил
Публикувано 06 март 2014 - 19:50
mitkofitnes благодаря ти за помощта. Писал съм на колегата topgun за това транзисторче. На мен ми трябва точно същото BUK 101. Компютъра ми е A 023 545 41 32 по MERCEDES, а по BOSCH e 0 261 204 746.
Публикувано 07 март 2014 - 20:17
Вече съм си поръчал няколко бройки от въпросния транзистор BUK 101 - 50 DL и се надявам в най-скоро време да се разреши проблема ми и да подкарам изтребителя . Реших, че така или иначе ще плащам транспорт да поръчам повече транзисторчета. Не се знае може някой друг колега да изпадне в моята ситуация и ще изкара късмет
.
Публикувано 07 март 2014 - 21:26
Публикувано 07 март 2014 - 22:19
Дават им 3 дена доставка за Европа. Понеделник-вторник трябва да са тук.
Публикувано 08 март 2014 - 00:36
Публикувано 08 март 2014 - 07:42
Колега не ,че нещо ама са те хванали за опитно зайче в Кърджали.Първо мерцедеса се чете НАЙ–ДОБРЕ със Стар диагноза,второ ако искаш ела до Смолян да ти оправя колата и трето не съм сигурен дали си за транзистор.Ти беше с изгоряла бобина,после стана транзистор..............
Телефона ми е 0886178393 Юлиян-ако искаш ми се обади,ако ли не продължавайте с опитите на "майсторите"на твой гръб.
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни