Ами моите са възможно най-сигурно направени. Все пак това малкото "лостче", което е аз съм отрязал и заварил, държи накрайника да не се върти, и има някакви минимални подпорни функции в хоризонтална равинна. Дори и да го нямаше, накрайника си е стегнат с един доста дебел болт, през доста дебел цилиндър като силата на болта създава съпротивление срещу въртенето заради триенето, а заради цилиндъра се възпрепятства и усукването в хоризонтална равнина малко или много. Ако искаш виж поста ми на 28ма страница, номер 409, там съм сложил снимка на един рязан и заваряван накрайник, мисля че моя е доста по-сигурен. По принцип целта е преместване напред и навън, за това напред аз ще заложа на разпробиване (още не съм го направил и не съм го снимал), но за изнасянето на дупката настрани няма как и трябва да се реже, като аз мисля че моя вариант е по удачния. Освен това заварката е направена от професионалист със пълен провар и всичко както му е реда.
Днес занесох да ми ремонтират газовата бутилка от едно старо котлонче, и да ми я преправят на горелка и да ми я напълнят Та си поиграх и изгорих тампоните на задния мост който бях разглобил, и на един преден носач, започнах да вземам мерки за полиамидените тампони. Много цивилизован метод, повечето тампони като ги загрееш хубаво с горелката и буквално сами си излизат от местата, без да оставят полепнала гума която да иска допълнително чистене. Само тампона който стои на задния шенкел не можах да го извадя..
Та сега ако мога да помоля някой ако има стар преден носач хвърлен някъде (или нов, още по-добре ) Да измери размера на предния и задния тампон (на предния носач става въпрос), че не можах от тия които са вкъщи да взема точни размери. Предния и задния цилиндър (тия които са заварени за носача и държат тампоните) са абсолютно идентични - 60,3мм на фи около 48,3мм, но за предните тампони измерих дължина по оста около 97-98мм, а на задните 100-101мм, а ме съмнява за 2-3мм да са ги направили различни, все пак меря и стари тампони и не знам на колко да ги направя. Болта на носача ще си обере каквито хлабини има но все пак колкото по-точно толкова по-добре.
За големите спирачки съм напълно съгласен, както и за модификациите по спирачната система, за това и аз сложих plug&play спирачки от сходен модел - 124ка. То и за спирачките го коментирахме преди 30 страници - аз и тогава казах че няма никакъв смисъл от невероятно големи спирачки защото триенето е произведение от коефициента на сцепление и теглото на колата (по конкретно това върху всяка гума). Аз моите спирачки ги сложих основно заради завиването - четирибуталните имат по два малки цилиндъра от всяка страна на диска, еднобуталните имат един огромен цилинцър от вътрешната страна, който ми пречеше да си направя завиването, за това и го бях блокирал от недоглеждане.. Това беше първата причина, а и вече имам по-големи гуми и джанти, факт е че колата си спира по-добре сега, а и не смятам че съм се изхвърлил с големината.. За съжаление гумите са галоши, но за мен гумите и спирачките са последното нещо което се купува за една проектна кола, и който каквото и да казва няма да ми промени мнението по въпроса. Неща които ръждясват и изсъхват докато не си карам колата няма да купя преди колата да е готова за ежедневно каране.
Този пост е редактиран от Lambo_Rambo: 13 януари 2014 - 16:37