Към съдържанието

  •  

Снимка
* * * * * 3 гласа

Mercedes 190 с M119 V8 5.0


  • Please log in to reply
619 мнения по тази тема

#451 Lambo_Rambo

Lambo_Rambo

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1647 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна/София
  • Автомобил:
    W201 190 '88 3.2 daily
    W201 190 '88 5.0 project car

Публикувано 02 януари 2014 - 18:53

Абе пичове сори че малко с глезотии ви занимавам, ама как да изкарам ей такъв звук и от моя осмак? Ей това дълбоко басово боботене при ниски обороти, характерно за осмаците. Моя не го вади. Не знам защо, крайното ми гърне е оригинално от S500, двигателя си е стандартен, просто вместо катализаторите и средното гърне имам 2 проходни гърненца.. Не искам звука да е по-силен, просто да се чуват точно тези нотки.

 

Ето за тук става въпрос, на клипчето след 14тата секунда до към 20-22 се появява едно CLK55, на което даже и гърнето му изглежда заводско...

 

https://www.youtube....h?v=7lBamjS5f30


  • 0
Follow your own star...

#452 rosen sn

rosen sn

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 241 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Шумен
  • Автомобил:
    MERCEDES 560 SEC BRABUS
    MERCEDES 300CE-24, turbo,wide body project - 360 hp
    MB, 350 CLS Shooting brake
    AMG 123 COUPE 320 hp project

Публикувано 02 януари 2014 - 22:35

купи си SEC :hailandkill

и аз съм само на задно гърне, по скоро махни проходните

съединява ли ти се някъде генерацията ,X-pipe или двете тръби са отделни чак до крайното гърне?


  • 0

#453 Lambo_Rambo

Lambo_Rambo

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1647 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна/София
  • Автомобил:
    W201 190 '88 3.2 daily
    W201 190 '88 5.0 project car

Публикувано 02 януари 2014 - 23:04

Чудя се дали да не направя байпас на крайното гърне с някакви клапи.. 

 

Иначе да, имам връзка, но е по-скоро H-pipe отколкото X-pipe.

 

Сега генерацията е перфектна за града и извън града, под 700-800 оборота почти не се чува че работи двигателя, а до към 2000-3000 оборота си е много цивилизован звука. Само ей това боботене ми липсва..


  • 0
Follow your own star...

#454 rosen sn

rosen sn

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 241 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Шумен
  • Автомобил:
    MERCEDES 560 SEC BRABUS
    MERCEDES 300CE-24, turbo,wide body project - 360 hp
    MB, 350 CLS Shooting brake
    AMG 123 COUPE 320 hp project

Публикувано 02 януари 2014 - 23:30

направи всичко друго, с генерацията можеш да си играеш после както ти е кеф

като и смачкаш педала се разбира какво е под капака,нали......

а иначе крайните гърнета на V 8 MERCEDES са правени да подтискат шума, не да го подчертават


  • 0

#455 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5339 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 260SE 1988

Публикувано 03 януари 2014 - 01:25

крайното гърне реже високите честоти.

басовете ги реже средното.

поне до там стигнах с моя опит


  • 0

#456 gipsa

gipsa

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 352 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Смолян
  • Автомобил:
    w201 dtm реплика,жълто такси 211-КоНпресор с 476 магарета под капака и едно зад волана....

Публикувано 03 януари 2014 - 07:33

На моята 190-ка съм с две тръби до отзад и с задното амг-гърне.Колата не е шумна,но чак когато се натовари излиза този звук от клипа.Може на махнеш проходните гърнета за проба,ама според мен гърнето отзад не е това което ти трябва.Ако можеш да си намериш като моето от 5.5 ще станат работите със звука,лошото е,че не знам от къде ще го намериш,защото като продавах части от е55-та поне 10 души ми се обадиха да ми искат задното гърне.


  • 0

#457 rosen sn

rosen sn

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 241 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Шумен
  • Автомобил:
    MERCEDES 560 SEC BRABUS
    MERCEDES 300CE-24, turbo,wide body project - 360 hp
    MB, 350 CLS Shooting brake
    AMG 123 COUPE 320 hp project

Публикувано 03 януари 2014 - 08:36

На моята 190-ка съм с две тръби до отзад и с задното амг-гърне.Колата не е шумна,но чак когато се натовари излиза този звук от клипа.Може на махнеш проходните гърнета за проба,ама според мен гърнето отзад не е това което ти трябва.Ако можеш да си намериш като моето от 5.5 ще станат работите със звука,лошото е,че не знам от къде ще го намериш,защото като продавах части от е55-та поне 10 души ми се обадиха да ми искат задното гърне.


Аз бях един от тях, ама на, не ме огря.....

Този пост е редактиран от rosen sn: 03 януари 2014 - 08:36

  • 0

#458 alipi

alipi

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2185 Мнения:
  • Пол:не е посочено
  • Град:селяндурин от класа

Публикувано 03 януари 2014 - 10:12

Пускай смело 2 тръби от началото до края.След ламбда сондата да си направиш Х и само с крайно гърне.Ще имаш много леко изменение само във високите обороти и то само на място.Аз съм така.Повечето знаят как работи моята кола.


  • 0
Не хапи този,който може да те изяде.

#459 Lambo_Rambo

Lambo_Rambo

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1647 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна/София
  • Автомобил:
    W201 190 '88 3.2 daily
    W201 190 '88 5.0 project car

Публикувано 09 януари 2014 - 14:08

Така, аз заверих поредния (за съжаление не последния) семестър малко по-бързо от очакваното и пак се намърдах под колата. Ето новата придобивка от http://www.ldperformance.co.uk/ (за които Митака ме светна) - широколентова сонда с контролер и екран за смесите. Ето какво получавате за точно 240лв с доставката:

 

x0x6.jpg

 

Сондата както се вижда е втора ръка, но човека ми даде 3 месеца гаранция за нея, както и гарантира че показва точно, всяка сонда която продава е замерена с неговата Innovate LC-1.. С две думи страшно коректно отношение и ме спечелиха като клиент. Ето и клипче как наместих цялата работа в жабката.

 

 

Вижда се че и смесите ми са отвратителни, което може би обяснява лошия разход и може би не чак толкова добрия вървеж. Като си дооправя окончателно завиването и мина реглаж ще хващам мапера за ушите и докато не ми направи смесите да заспят на 14.7 от-до в целия диапазон на всяка предавка няма да има мир. А и продължавам борбата да си свържа мегата с лаптопчето - вече втори кабел купувам за по 15лв който изглежда не работи. И тъй като мапера ми не искаше да ми продаде неговия, май накрая ще отида в D&G и ще дам 40лв за кабел и ще се приключи въпроса...


  • 0
Follow your own star...

#460 Наско

Наско

    Джантата

  • Потребители на форума
  • 4931 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes Benz w202 C180
    Mercedes Benz w245 B150
    Mercedes Benz w164 AMG
    All Sold
    Now W163 M113

Публикувано 09 януари 2014 - 20:34

Ти имаш едно хапване от мене , Митака .. ако идва към София едно черпене
познайте какво си поръчах ? ;)

 

Купи си блутут адаптор .. не се занимавай с кабели ;)

30 лири е ;) и телефона ти е друид ;)

 

П.С Лицето за контакт Дани .. не е ли "megasquirt" от Видин от Тунинг.бг форума ?


Този пост е редактиран от Наско: 09 януари 2014 - 20:39

  • 0
Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче

#461 siriospepi

siriospepi

    Напреднал

  • Замразено членство
  • 489 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    w124 300CE Twin Turbo! - now with V8 m119 5.0
    Ford Mondeo 2010 1.8 TDCI

Публикувано 09 януари 2014 - 21:30

Аз също купих мегата от този тип "megasquirt" от тунинг форума. Ако идва към София казвайте, ще плащам само да ми съдейства с мойта че имам някой проблеми които немога да изчистя :)


  • 0

#462 Наско

Наско

    Джантата

  • Потребители на форума
  • 4931 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes Benz w202 C180
    Mercedes Benz w245 B150
    Mercedes Benz w164 AMG
    All Sold
    Now W163 M113

Публикувано 09 януари 2014 - 22:03

Аз също купих мегата от този тип "megasquirt" от тунинг форума. Ако идва към София казвайте, ще плащам само да ми съдейства с мойта че имам някой проблеми които немога да изчистя :)

 

Ако ти се плаща да те пращам при Ради или Волен и да ти решат проблемите на секундата


  • 0
Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче

#463 Lambo_Rambo

Lambo_Rambo

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1647 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна/София
  • Автомобил:
    W201 190 '88 3.2 daily
    W201 190 '88 5.0 project car

Публикувано 09 януари 2014 - 22:55

Тоя същия пичага продава и блутуут адаптори за мега за 50 кинта, ама не знам дали стават за телефон. Така или иначе искам на лаптопа да си гледам де, на телефона да хванеш да настройваш сигурно не е работа...


  • 0
Follow your own star...

#464 mitkofitnes

mitkofitnes

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1134 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Благоевград
  • Автомобил:
    CLK230TURBO/LPG

Публикувано 09 януари 2014 - 23:03

Аз тъся адабтор блутут за андроид да става на моята че имаше нещо проблеми с тези за коли преди 2000г.
  • 0

#465 joreto

joreto

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 751 Мнения:
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 10 януари 2014 - 10:48

Мегата става и през телефон (Андроид) тествано, ето приложението -> https://play.google....m.msdroid&hl=bg , с него може и да се настройва. Ето още едно (от създателя на Megalogviewer и Tunerstudio), то е за логване но е платено  -> https://play.google....hadowdash&hl=bg .


Този пост е редактиран от joreto: 10 януари 2014 - 10:56

  • 0
Публикувано изображение
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo




3 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 3 гости, 0 анонимни