Крис еднакви са мостовете на всички 190тки. Сега много ще излъжа но имам някакъв спомен че AMG изпълненията се различават само по дължината на пръчката която отговаря за камбъра отзад, предполагам всеки който е снижавал 190 или 124 е видял че по едно време гумата започва да се изправя на вътрешния ръб. Но всичко останало е еднакво. Аз вече разкостих един заден мост - вчера бях седнал да го меря с шублера, горе долу какви заготовки ще ми трябват.. Още се чудя обаче дали отзад да го направя на унибали, или на полиуретан/полиамид. Носача естествено ще трябва да му се сложат два тампона, но останалите 4 пръчки могат да се направят на унибали размер 10 и 12, като само едната от тях от едната страна е на ябълковиден накрайник. Та най вероятно тая пръчка с ябълковидния накрайник ще трябва да се купи нова и да и се сложи тампон само от едната страна, защото такъв накрайник идея си нямам от къде може да се купи и да се направи..
A за цвета на полиуретана няма никакво значение за твърдостта, всяка твърдост могат да ти я направят какъвто цвят искаш. Ей сега наскоро ме уговаряха да сме правили групова поръчка за течен полиуретан с не помня каква твърдост, ама излизаше някъде към 250лв за 2кг и естествено не се навих.. А и какво ще си играя да му правя калъпи.. Бялото и черното до колкото знам са запазена марка за полиамида, като естествено черния е по-твърд. Аз мисля на бял да си направя цялата кола, защото при черния ако ще е като камък, то по-хубаво да си направя метални тампони, ще ми излезе 5 пъти по-евтино и не много по-тежко, да не говорим че има някои дето задния мост направо го заваряват на купето и се разчита само на тампоните между задните шенкели и подрамата..
Аз да си продължавам драмите по завиването. Днеска си приключих изработката на новите накрайници за шенкелите, само остава да ми ги продупчат където кажа, но за това искам малко да се консултирам с вас. Та първо за изработката - процедурата е проста - първо се реже подпорното рамо (някои гледам режат основното рамо, но според мен е много по надеждно да се отреже подпорката), после се скъсява големия цилиндър през който минава единия от болтовете, до колкото ви е кеф (за протокола - оригиналното е точно 69мм дебело, тия с които карах до сега ги бях намалил на 47, при което блокираха оригиналните спирачки, сега със 4 буталните ги намалих на 37мм, като съм оставил 5мм разстояние до апарата за корпуса на ябълковидния накрайник), след което се заварява подпората.
И идва ред на трудното, къде да се разпробият накрайниците На настоящите ми накрайници новите дупки са точно през горните емблеми на мерцедес - тия дето са между вертикалните и хоризонталните единици, и ъгъла на завиване е горе долу същия като оригиналния със ограничителите, ама ние нали искаме още, пък и целта не е само ъгъла ами и акермана да е някъде поне в близост до заводския.. Според мен новите дупки трябва да стоят на линията прокарана между оргининалните дупки и точката на въртене на шенкела.. въпроса е коя е тая точка, очевидно не е нито там където се върти амортисьора нито долу при шарнира, ами някъде на линията между тях.. Ето една снимка на която съм показал къде може би трябва да лежи новата дупка, пада се някъде непосредствено над най-горното от тия числа.. Но не съм сигурен така че кажете някаво мнение