Към съдържанието

  •  

Снимка
* * * * * 3 гласа

Mercedes 190 с M119 V8 5.0


  • Please log in to reply
619 мнения по тази тема

#466 joreto

joreto

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 751 Мнения:
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 10 януари 2014 - 10:56

Вижда се че и смесите ми са отвратителни, което може би обяснява лошия разход и може би не чак толкова добрия вървеж. Като си дооправя окончателно завиването и мина реглаж ще хващам мапера за ушите и докато не ми направи смесите да заспят на 14.7 от-до в целия диапазон на всяка предавка няма да има мир. А и продължавам борбата да си свържа мегата с лаптопчето - вече втори кабел купувам за по 15лв който изглежда не работи. И тъй като мапера ми не искаше да ми продаде неговия, май накрая ще отида в D&G и ще дам 40лв за кабел и ще се приключи въпроса...

 

Смесите при пълна газ за да върви колата трябва да са ти между 12.5-13 : 1 (това е диапазона за оптимална мощност) , 14.7:1 трябва да е в другите режими . 

 

 

П.П. 240лв ми си вижда доста за незнаен контролер и сонда 2-ра ръка (ако сондата е нова става) при условие че може да си вземеш чисто нов оригинален АЕМ или Inonvate за 300-350 лв . 


Този пост е редактиран от joreto: 10 януари 2014 - 11:03

  • 0
Публикувано изображение
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo

#467 mitkofitnes

mitkofitnes

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1134 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Благоевград
  • Автомобил:
    CLK230TURBO/LPG

Публикувано 10 януари 2014 - 11:33

Нямах в предвид за настройка на мегата а за диагностика.
п.п.Извинявам се на колегата че му разводнявам темата.
  • 0

#468 joreto

joreto

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 751 Мнения:
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 10 януари 2014 - 11:51

Крум ползва такъв на неговия компресор но ти трябва и преходен кабел http://sklad66.com/c...-OBDII-CAN.html


  • 0
Публикувано изображение
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo

#469 siriospepi

siriospepi

    Напреднал

  • Замразено членство
  • 489 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    w124 300CE Twin Turbo! - now with V8 m119 5.0
    Ford Mondeo 2010 1.8 TDCI

Публикувано 10 януари 2014 - 15:00

Смесите при пълна газ за да върви колата трябва да са ти между 12.5-13 : 1 (това е диапазона за оптимална мощност) , 14.7:1 трябва да е в другите режими . 

 

 

П.П. 240лв ми си вижда доста за незнаен контролер и сонда 2-ра ръка (ако сондата е нова става) при условие че може да си вземеш чисто нов оригинален АЕМ или Inonvate за 300-350 лв . 

 

Жоре много от ламдите с уреди и конролер от и-бей (ако говорим за тея от и-бей защото само там са толкова ниски цените) , са само с надписи АЕМ и т.н. по неофициална информация от разни приятелчета тунери 90% от тях са китайски реплики. Нече не работят коректно но не са АЕМ и т.н. :)


  • 1

#470 Dimitar m

Dimitar m

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 479 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Бургас
  • Автомобил:
    w201

Публикувано 10 януари 2014 - 15:09

Жоре,аз като разглеждах в английския  ибей,както и да ги смятах под 350-400лв с доставката не може да се побера.

Смесите си мисля,че трябва да се леко богати на празен ход и в режим на натоварване.

А примерно при ниско натоварване до към 2500-3000 оборота
 (тоест поддържа се дадена скорост) може и да се направят над 14.7 в картата.И вече като си настроиш това енрийчмънт ли каквото беше да обогатява.

Може и да не съм прав.


Този пост е редактиран от Dimitar m: 10 януари 2014 - 15:10

  • 0

#471 siriospepi

siriospepi

    Напреднал

  • Замразено членство
  • 489 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    w124 300CE Twin Turbo! - now with V8 m119 5.0
    Ford Mondeo 2010 1.8 TDCI

Публикувано 10 януари 2014 - 16:34

Аз доколкото съм чел, празният ход може да се направи възможно най-беден стига да е стабилен (на мойта съм стигал до 15,5:1), но по книгите пише че 14,7 е добре. Като цяло 14,7 е перфектната химична реакция, това неознчава нито най-много пауър нито най-голяма икономия. Но това което съм чел по книгите че при максимално отворен дросел за атмосферен автомобил (или 90-100 кпа. по картата на мегата) ГВС-то трябва да е със съотнушение 12,5:1 за максимален въртящ момент. Това разбира се е много относително т.к. всеки мотор е различен. :)


  • 0

#472 Dimitar m

Dimitar m

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 479 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Бургас
  • Автомобил:
    w201

Публикувано 10 януари 2014 - 17:24

Верно че беше,така.

Сместа трябва да се обедни до възможно най-много ,до преди момента в който пречи на мотора да работи стабилно на празен ход.

Благодаря за корекцията.


  • 0

#473 Lambo_Rambo

Lambo_Rambo

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1647 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна/София
  • Автомобил:
    W201 190 '88 3.2 daily
    W201 190 '88 5.0 project car

Публикувано 10 януари 2014 - 20:20

Честно казано не съм вникнал толкова много в дълбочина. За 3.6 АМГ мотора съм чел, че заводски е настроен на 13.6-13.7, по чуждите форуми естествено, но не знам колко е вярно. За чочонето съм чел че се настройва на 14.7 и при така наречения full throttle enrichment - 12.6, пак до колкото съм чел - при фейслифта го махат това обогатяване. Искам колата да работи стабилно и да харчи по-малко, не съм за 5-10-15 коня/Nm повече или по-малко, но определено бих приветствал 10тина литра по-малък разход, просто още не разбирам как може на 140-ка тоя двигател да харчи 20-25 газ градско, а моята на бензин, без климатик, с ръчни скорости, и на почти 2 пъти по-леко купе, да гори 30-35/100. Вярно че тва е с мръсна газ и в лютеницата от светофар до светофар и все пак...

 

За сондите и аз горе долу така знам - моя мапер ми каза че специално е ходил до гърция да си вземе сондата от представителството на Innovate, и пак е стъпила близо 400лв. 240 с доставката и 3 месеца гаранция за сондата ми се струва прилично. Ето цитат от разговора ми с момчето във форума на tuning.bg - "Всички комплекти сонда и контролер са замерени едновременно с innovate lc1 и показват еднакво дори смея да твърда че е малко по бърза. Ако има проблем в сондата за първите 3 месеца ще ти изпратя друга."

 

Днес свалих тампоните на двигателя да им направя някакво копие от полиамид, естествено ще изплагиатствам от тампоните на Hedgehod Motorsport - http://img694.images...emountdtm02.jpg . Взех си и още едни кормилни накрайници да ги преработвам и вече окончателно да приключвам със модификациите по кормилната система, да минавам един реглаж и точка по въпроса със завиването. Между другото съм супер доволен че мога да си слагам 15ките върху тия големите спирачки, но ще трябва да използвам фланци, така че за сега карам с 18ките отпред, с които така или иначе не може да завива много защото са 8.5J :(


  • 0
Follow your own star...

#474 saitov

saitov

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 125 Мнения:
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 10 януари 2014 - 20:49

Ти ли работиш с Catia или производителите са достатъчно смели да качът снимка от тампоните им? :D


  • 0

#475 Lambo_Rambo

Lambo_Rambo

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1647 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна/София
  • Автомобил:
    W201 190 '88 3.2 daily
    W201 190 '88 5.0 project car

Публикувано 10 януари 2014 - 21:24

Не само че качват снимки, но съм чул че и човека който ги прави дава размери при поискване (питаш го еди кой си тампон какви са му размерите и ти казва). Въпросния човек е страшно голям пич и е много коректен, произвежда страшно качествени неща на може би най доброто ниво което съм виждал, проблема е че е някъде в индокитайската област и доставката + всички такси и така нататък е убийствена.. Така че просто мисля да плагиатствам по дизайна, не съм достатъчно нагъл да поискам размерите на тампоните..

 

https://www.facebook...t/photos_albums снимки на продуктите

 

https://www.facebook...roonkul?fref=ts човека който ги изработва


  • 0
Follow your own star...

#476 joreto

joreto

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 751 Мнения:
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 11 януари 2014 - 08:08

Жоре,аз като разглеждах в английския  ибей,както и да ги смятах под 350-400лв с доставката не може да се побера.

 
Един познат скоро си взима и му стъпи ~310лв а по спомен в nolimit има по 350 лв. Както и да е дано този работи правилно и няма проблеми.



 

Аз доколкото съм чел, пра. Подият ход може да се направи възможно най-беден стига да е стабилен (на мойта съм стигал до 15,5:1), но по книгите пише че 14,7 е добре. Като цяло 14,7 е перфектната химична реакция, това неознчава нито най-много пауър нито най-голяма икономия. Но това което съм чел по книгите че при максимално отворен дросел за атмосферен автомобил (или 90-100 кпа. по картата на мегата) ГВС-то трябва да е със съотнушение 12,5:1 за максимален въртящ момент. Това разбира се е много относително т.к. всеки мотор е различен. :)


При 14.7 се получава най-добро/пълно изгаряне на сместа съответно най-малко вредни емисии. Най-много мощност се прави при 12.5 -13 : 1 независимо дали е турбо или атмосферен мотор но турбо моторите карат по-богати за безопасност. Реално разликата между примерно 11.5 и 12.5 като коне не е голяма, повече мощност се печели от правилно настроен аванс.
Смесите на моята кола са следните - празен ход ~14.7, режим на поддържане на скорост 1500 - 3000 при нисък товар до 70 кпа 15.4 (за икономия) на другите места 14.7. Над 90 кпа преди турбото да е тръгнало съм ~13 с цел да ускорява по-добре а в режими на над налягане съм ~11.8.
  • 0
Публикувано изображение
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo

#477 Dicksun

Dicksun

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 320 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Русе
  • Интереси:Drifting
  • Автомобил:
    everyday car 124 230E '87 136hp
    drift car 190E '90 3.2 220hp 315NM
    ex 190 2.0 105hp
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 11 януари 2014 - 08:11

На тоя човек шапка му свалям...изработва невероятни детайли. Като гледам тяхните проекти и имам чувството, че нашите проекти са с 20 години назад... Такъв червен полиуретан никъде в БГ не мога да намеря и май ще правя от бял или черен (ще ги направя от по-твърдия материал естествено). Даже имам един заден мост комплект, ще го разчленя и ще наредя всичко на него, после направо го заменям с моя. Само не знам дали на 2.0 и на 2.6 са еднакви мостовете...

Ламбо, иначе за разхода си е съвсем нормален. Моята кола на нормално каране гори 35-50 градско, на стъпка 60-90 на 100. Просто мегата не е толкова прецизна като оригиналната електроника. И мен много ме събаря разхода. Ти имаш два цилидъра повече от мен, респективно трябва да гори повече от моята. Принципно моята кола не е критерий, защото се кара нормално само докато загрее, след това само на ограничители.


  • 0

signatureqps.jpg
 


#478 Dimitar m

Dimitar m

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 479 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Бургас
  • Автомобил:
    w201

Публикувано 11 януари 2014 - 09:39

Nolimit-Ачо го познавам момчето.Но човек  след дълго търсене като намери нещо ,се оказва че някъде другаде го има по изгодно.Как да е върши работа.+ това от цената може да се свали още 30-40 кинта ,ако купиш уреда без индикатори.Гледаш си го през RS порта на лаптопа.Ама сега за 50-100лв да се търси някаква далавера,при условие,че за нашите ветерани хвърчат много по-големи суми,просто няма смисъл.

Крис,при мен преди да се предадат тоците на колата при абсолютно спокойно каране 12,5-13 бензин.На стъпка си отива към 20 ,ама 30-35 си е доста.

И все пак не може да се сравнява една кола дето е направена за писта с градски автомобил.


  • 0

#479 Lambo_Rambo

Lambo_Rambo

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1647 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна/София
  • Автомобил:
    W201 190 '88 3.2 daily
    W201 190 '88 5.0 project car

Публикувано 11 януари 2014 - 15:25

Крис еднакви са мостовете на всички 190тки. Сега много ще излъжа :D но имам някакъв спомен че AMG изпълненията се различават само по дължината на пръчката която отговаря за камбъра отзад, предполагам всеки който е снижавал 190 или 124 е видял че по едно време гумата започва да се изправя на вътрешния ръб. Но всичко останало е еднакво. Аз вече разкостих един заден мост - вчера бях седнал да го меря с шублера, горе долу какви заготовки ще ми трябват.. Още се чудя обаче дали отзад да го направя на унибали, или на полиуретан/полиамид. Носача естествено ще трябва да му се сложат два тампона, но останалите 4 пръчки могат да се направят на унибали размер 10 и 12, като само едната от тях от едната страна е на ябълковиден накрайник. Та най вероятно тая пръчка с ябълковидния накрайник ще трябва да се купи нова и да и се сложи тампон само от едната страна, защото такъв накрайник идея си нямам от къде може да се купи и да се направи.. 

 

A за цвета на полиуретана няма никакво значение за твърдостта, всяка твърдост могат да ти я направят какъвто цвят искаш. Ей сега наскоро ме уговаряха да сме правили групова поръчка за течен полиуретан с не помня каква твърдост, ама излизаше някъде към 250лв за 2кг и естествено не се навих.. А и какво ще си играя да му правя калъпи.. Бялото и черното до колкото знам са запазена марка за полиамида, като естествено черния е по-твърд. Аз мисля на бял да си направя цялата кола, защото при черния ако ще е като камък, то по-хубаво да си направя метални тампони, ще ми излезе 5 пъти по-евтино и не много по-тежко, да не говорим че има някои дето задния мост направо го заваряват на купето и се разчита само на тампоните между задните шенкели и подрамата..

 

durometer_with_logo_small_580.jpg

 

Аз да си продължавам драмите по завиването. Днеска си приключих изработката на новите накрайници за шенкелите, само остава да ми ги продупчат където кажа, но за това искам малко да се консултирам с вас. Та първо за изработката - процедурата е проста - първо се реже подпорното рамо (някои гледам режат основното рамо, но според мен е много по надеждно да се отреже подпорката), после се скъсява големия цилиндър през който минава единия от болтовете, до колкото ви е кеф (за протокола - оригиналното е точно 69мм дебело, тия с които карах до сега ги бях намалил на 47, при което блокираха оригиналните спирачки, сега със 4 буталните ги намалих на 37мм, като съм оставил 5мм разстояние до апарата за корпуса на ябълковидния накрайник), след което се заварява подпората. 

 

nuah.jpg

ldfc.jpg

 

И идва ред на трудното, къде да се разпробият накрайниците :D На настоящите ми накрайници новите дупки са точно през горните емблеми на мерцедес - тия дето са между вертикалните и хоризонталните единици, и ъгъла на завиване е горе долу същия като оригиналния със ограничителите, ама ние нали искаме още, пък и целта не е само ъгъла ами и акермана да е някъде поне в близост до заводския.. Според мен новите дупки трябва да стоят на линията прокарана между оргининалните дупки и точката на въртене на шенкела.. въпроса е коя е тая точка, очевидно не е нито там където се върти амортисьора нито долу при шарнира, ами някъде на линията между тях.. Ето една снимка на която съм показал къде може би трябва да лежи новата дупка, пада се някъде непосредствено над най-горното от тия числа.. Но не съм сигурен така че кажете някаво мнение 

 

u90b.jpg


  • 0
Follow your own star...

#480 joreto

joreto

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 751 Мнения:
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 11 януари 2014 - 22:12

Направо съм потресен, какви са тия умопомрачителни разходи на мен турбинирания ми харчи по-малко.....определено проблема не е в мегата  :nono


  • 0
Публикувано изображение
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo




1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни