Към съдържанието

  •  

Снимка
* * * * * 3 гласа

Mercedes 190 с M119 V8 5.0


  • Please log in to reply
619 мнения по тази тема

#496 Lambo_Rambo

Lambo_Rambo

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1647 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна/София
  • Автомобил:
    W201 190 '88 3.2 daily
    W201 190 '88 5.0 project car

Публикувано 14 февруари 2014 - 19:07

Тъй.. тия дни се трепя с тъпото завиване, правя струвам, днеска минах реглаж, и на връщане от реглажа май ми изтракаха лагерите... Дайте някакъв съвет как да разбера със сигурност? Звука е  метално чукане, като сачма в тенекиена кутия, с повишаване на оборотите и честотата на чукането се повишава, но на празен ход не се чува нищо, както и на ниски обороти в движение.. Има ли смисъл да пробвам със смяна на маслото? Тъкмо се зарадвах че събота и неделя ще карам на дрифталианското... :flag


  • 0
Follow your own star...

#497 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5339 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 260SE 1988

Публикувано 15 февруари 2014 - 01:15

ако са биелни лагери, за което шанса е голям (чукането е метално-средно тежко) и разглобиш мотора СЕГА, има шанс да спасиш коляновия вал и дори да е надран, само един шлайф да му направиш ида минеш с ремонтен комплект лагери.

 

свали картера и и сваляй черупките една по една да видиш откъде е проблема.

 

Дано не е това, защото трудно се прави диагностика по писаници, но ако е това-горещо ти препоръчва да ограничиш/прекратиш паленето на мотора.


  • 0

#498 Lambo_Rambo

Lambo_Rambo

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1647 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна/София
  • Автомобил:
    W201 190 '88 3.2 daily
    W201 190 '88 5.0 project car

Публикувано 15 февруари 2014 - 09:20

Ами за съжаление не знам как точно звучи тракането от лагер, чува се просто тракане/чукане, но не знам дали пък не са повдигачи, или бутален болт.. мисля че го чувам от шофьорската банка цилиндри. Двигателя взе да пали по-трудно и да не задържа празния ход. На е39 м5 двигателя бях чел че на 80 000км му се сменят лагерите, има една дрифтачка в софия с такъв двигател и не му бяха сменили лагерите като слагали двигателя, а колата донор със сигурност е била на повече, и съответно му заминаха лагерите. Моя сигурно е видял 3-4-5 пъти по толкова, така че при всички положения ще е хубаво да се свърши тая работа в един момент.

 

Ей сега направих едно клипче колкото да чуете за какво става въпрос


  • 0
Follow your own star...

#499 Dicksun

Dicksun

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 320 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Русе
  • Интереси:Drifting
  • Автомобил:
    everyday car 124 230E '87 136hp
    drift car 190E '90 3.2 220hp 315NM
    ex 190 2.0 105hp
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 15 февруари 2014 - 09:47

Това много лопа бе, човек! Не ми наподобява лагери, по-скоро горе в главата, но това са само предположения де. Имаш ли манометър за маслото. С какво масло караш, на колко време и пробег е. Маслото ти мирише ли на бензин? Почвай едно по едно да отмяташ предположенията. Махаш картера и капаците на клапаните и ще имаш разкритие. Провери дали качва масло до горе, маслената ти помпа не я ли прегледахте преди да качиш мотора? И аз ти препоръчвам да не го палиш повече, въртиш само на ръка. Дано да не са лагери, че ще ти излезе солено.


  • 0

signatureqps.jpg
 


#500 Lambo_Rambo

Lambo_Rambo

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1647 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна/София
  • Автомобил:
    W201 190 '88 3.2 daily
    W201 190 '88 5.0 project car

Публикувано 15 февруари 2014 - 09:58

Манометър само заводския на таблото, който си залепя на 3 бара веднага като запаля.. Корпуса на масления филтър съм го почистил из основи, филтъра е сменен с маслото, маслената помпа само входа от където смуче съм и почиствал, не съм я свалял цялата. Маслото е 10w40 на половин година на няма и 400-500 километра пробег, но за това пък тия 400-500км са само издевателстване


  • 0
Follow your own star...

#501 Sharky///AMG

Sharky///AMG

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 276 Мнения:
  • Пол:Мъж

Публикувано 15 февруари 2014 - 10:26

Oтваряне му е майката и стига си го палил, да не роди преждевременно. На мен ми звучи като, че идва от към главата шума.


  • 0

#502 Lambo_Rambo

Lambo_Rambo

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1647 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна/София
  • Автомобил:
    W201 190 '88 3.2 daily
    W201 190 '88 5.0 project car

Публикувано 15 февруари 2014 - 10:47

Сега свалих капаците и свещите и го завъртях за малко на стартер, и 4те вала са си цели и няма видими проблеми. Продължавам с картера..

 

 

... май не е на добре тая работа

5b19.jpg


Този пост е редактиран от Lambo_Rambo: 15 февруари 2014 - 11:34

  • 0
Follow your own star...

#503 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5339 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 260SE 1988

Публикувано 15 февруари 2014 - 12:04

звука  си е баш на биелен лагер.

за мен 60% биелен

25% бут болт

15% да е друго.

 

чука си бая здраво. май не си го чул като е било по-начално леко почукване.

 

И не сравнявай моторите на БМВ с м119


  • 1

#504 Lambo_Rambo

Lambo_Rambo

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1647 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна/София
  • Автомобил:
    W201 190 '88 3.2 daily
    W201 190 '88 5.0 project car

Публикувано 15 февруари 2014 - 13:43

Ами със сигурност звука се е засилил, защото преди на празен ход и на затворен капак абсолютно нищо не се чуваше.. Пък и клипчето е на студен двигател, като е загрял може да е чукало по-малко. .То ако е биелен лагер или бутален болт, сигурно буталото е блъскало в главата, дали ще има щети по нея?.. Ще проверя колко струва ремонтен комплект лагери+сегменти и ще си направя някаква сметка дали да правя тоя или да си търся друг блок с вал, биели и бутала, без глави и периферията, пък тоя да си го направя на масичка :D Така и така от както го запалих тоя двигател гарнитурата на единия изпускателен колектор духна, сега май имам хубав повод да я сменя с новата дето хваща прах от 2 месеца. Пък и както беше казал Шарки - чупенето на един двигател си е повод да се сложи по-голям, ще взема да пиша на тоя в продавалника колко иска за блока с главите на двигателя от Е50.


  • 0
Follow your own star...

#505 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5339 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 260SE 1988

Публикувано 15 февруари 2014 - 14:27

и в 2та случая трябва да ревизираш.

като се прави тунинг проект, с много газиране на мотора--си трябва ревиязия.

 

ако зимаш нов мотор= цена на мотора+ ревизия, ще дойде на повече пари от ревизия на старият ти мотор, е в случай че коляновия вал не се е надрал под границата за 3ти ремонт.

не са скъпи частите.

 

надали е стигнало буталото до главата. при тоя звук хлабината е по-малка от 0,5мм


  • 1

#506 Lambo_Rambo

Lambo_Rambo

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1647 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна/София
  • Автомобил:
    W201 190 '88 3.2 daily
    W201 190 '88 5.0 project car

Публикувано 15 февруари 2014 - 14:39

Ами до сега не съм правил основен ремонт на двигател, идея си нямам колко излизат лагери, болтове, сегменти, гарнитури, освен това както каза коляновия вал може да е чао, като добавим че в единия случай си има стабилно работа, а в другия вадя единия двигател, прехвърлям периферията и слагам другия - в най добрия случай работа за 1 ден, може да се наклонят везните към друг двигател. Съгласен съм че е хубаво да се прави основен ремонт на двигателя и после ще ми е спокойно, но цената си е фактор така че ще си направя сметката кое ще излезе по-евтино. Ако правя ремонт на този сигурно и главите ще дам да ги направят, блока не знам прави ли му се нещо, там хонинг монинг... Плаши ме неизвестното и за това по-скоро съм за по-лесния вариант, но пък от друга страна все някога трябва да се науча да правя основен ремонт :)


  • 0
Follow your own star...

#507 Dimitar m

Dimitar m

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 479 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Бургас
  • Автомобил:
    w201

Публикувано 15 февруари 2014 - 15:32

Вальо,102-ката ми точно така дрънчеше като я покарах на 7-8000 оборота за 1-2 минути.Буталото опира в главата.Значи при мен буталото беше направило очертание от главата ,но и двете бяха без щети.

Моето бутало се движеше по часовниковата страна и обратно ,като с въртенето слизаше и леко надолу.

Така и не разглобявах повече ,но според мен е биелен болт.


Този пост е редактиран от Dimitar m: 15 февруари 2014 - 15:32

  • 0

#508 Lambo_Rambo

Lambo_Rambo

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1647 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна/София
  • Автомобил:
    W201 190 '88 3.2 daily
    W201 190 '88 5.0 project car

Публикувано 15 февруари 2014 - 18:01

Супер.. Оф майка му да *** сега гледах тренировките, само повече ме хвана яд. Ама то няма да съм аз ако всичко е наред, ще си направя завиването, нещо друго ще се счупи, деня преди състезанието... Хората си строшиха колите от каране аз я строших от правене. Тая вечер ако не отида да се напия някъде запретвам ръкави и изкарвам шибания двигател, разглобявам го, ако щетите не са големи и частите не са много скъпи ще го направя тоя, че крив станах от разнасяне на двигатели напред-назад из българия. Само не знам защо ама продължава да ме гложди чувството че след като ще се дават пари и ще се разглобява из основи трябва да се направи нещо по-така, а не да се трепя и да наливам пари че да стане същото като преди..


  • 0
Follow your own star...

#509 Dimitar m

Dimitar m

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 479 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Бургас
  • Автомобил:
    w201

Публикувано 15 февруари 2014 - 18:30

Абе пий 3-4 ракии,па сутринта ще му мислиш.

Сега като си направиш ежедневката с 3.2-то все ще става за заместител в такива моменти.


  • 0

#510 sers

sers

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 502 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Интереси:Коли
  • Автомобил:
    C280

Публикувано 15 февруари 2014 - 21:24

Брат по добре ще ти дойде онова е50 АМГ за 1500 лв . да сложиш


  • 0
S-класите не правят мъжете - мъже , но ги правят гъзари, нали , Ехе хе-хе




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни