Тъй.. тия дни се трепя с тъпото завиване, правя струвам, днеска минах реглаж, и на връщане от реглажа май ми изтракаха лагерите... Дайте някакъв съвет как да разбера със сигурност? Звука е метално чукане, като сачма в тенекиена кутия, с повишаване на оборотите и честотата на чукането се повишава, но на празен ход не се чува нищо, както и на ниски обороти в движение.. Има ли смисъл да пробвам със смяна на маслото? Тъкмо се зарадвах че събота и неделя ще карам на дрифталианското...
Mercedes 190 с M119 V8 5.0
Започната от Lambo_Rambo, 15 окт 2011 - 22:38:00
619 мнения по тази тема
#496
Публикувано 14 февруари 2014 - 19:07
Follow your own star...
#497
Публикувано 15 февруари 2014 - 01:15
ако са биелни лагери, за което шанса е голям (чукането е метално-средно тежко) и разглобиш мотора СЕГА, има шанс да спасиш коляновия вал и дори да е надран, само един шлайф да му направиш ида минеш с ремонтен комплект лагери.
свали картера и и сваляй черупките една по една да видиш откъде е проблема.
Дано не е това, защото трудно се прави диагностика по писаници, но ако е това-горещо ти препоръчва да ограничиш/прекратиш паленето на мотора.
#498
Публикувано 15 февруари 2014 - 09:20
Ами за съжаление не знам как точно звучи тракането от лагер, чува се просто тракане/чукане, но не знам дали пък не са повдигачи, или бутален болт.. мисля че го чувам от шофьорската банка цилиндри. Двигателя взе да пали по-трудно и да не задържа празния ход. На е39 м5 двигателя бях чел че на 80 000км му се сменят лагерите, има една дрифтачка в софия с такъв двигател и не му бяха сменили лагерите като слагали двигателя, а колата донор със сигурност е била на повече, и съответно му заминаха лагерите. Моя сигурно е видял 3-4-5 пъти по толкова, така че при всички положения ще е хубаво да се свърши тая работа в един момент.
Ей сега направих едно клипче колкото да чуете за какво става въпрос
Follow your own star...
#499
Публикувано 15 февруари 2014 - 09:47
Това много лопа бе, човек! Не ми наподобява лагери, по-скоро горе в главата, но това са само предположения де. Имаш ли манометър за маслото. С какво масло караш, на колко време и пробег е. Маслото ти мирише ли на бензин? Почвай едно по едно да отмяташ предположенията. Махаш картера и капаците на клапаните и ще имаш разкритие. Провери дали качва масло до горе, маслената ти помпа не я ли прегледахте преди да качиш мотора? И аз ти препоръчвам да не го палиш повече, въртиш само на ръка. Дано да не са лагери, че ще ти излезе солено.
#500
Публикувано 15 февруари 2014 - 09:58
Манометър само заводския на таблото, който си залепя на 3 бара веднага като запаля.. Корпуса на масления филтър съм го почистил из основи, филтъра е сменен с маслото, маслената помпа само входа от където смуче съм и почиствал, не съм я свалял цялата. Маслото е 10w40 на половин година на няма и 400-500 километра пробег, но за това пък тия 400-500км са само издевателстване
Follow your own star...
#501
Публикувано 15 февруари 2014 - 10:26
Oтваряне му е майката и стига си го палил, да не роди преждевременно. На мен ми звучи като, че идва от към главата шума.
#502
Публикувано 15 февруари 2014 - 10:47
Сега свалих капаците и свещите и го завъртях за малко на стартер, и 4те вала са си цели и няма видими проблеми. Продължавам с картера..
... май не е на добре тая работа
Този пост е редактиран от Lambo_Rambo: 15 февруари 2014 - 11:34
Follow your own star...
#503
Публикувано 15 февруари 2014 - 12:04
звука си е баш на биелен лагер.
за мен 60% биелен
25% бут болт
15% да е друго.
чука си бая здраво. май не си го чул като е било по-начално леко почукване.
И не сравнявай моторите на БМВ с м119
#504
Публикувано 15 февруари 2014 - 13:43
Ами със сигурност звука се е засилил, защото преди на празен ход и на затворен капак абсолютно нищо не се чуваше.. Пък и клипчето е на студен двигател, като е загрял може да е чукало по-малко. .То ако е биелен лагер или бутален болт, сигурно буталото е блъскало в главата, дали ще има щети по нея?.. Ще проверя колко струва ремонтен комплект лагери+сегменти и ще си направя някаква сметка дали да правя тоя или да си търся друг блок с вал, биели и бутала, без глави и периферията, пък тоя да си го направя на масичка Така и така от както го запалих тоя двигател гарнитурата на единия изпускателен колектор духна, сега май имам хубав повод да я сменя с новата дето хваща прах от 2 месеца. Пък и както беше казал Шарки - чупенето на един двигател си е повод да се сложи по-голям, ще взема да пиша на тоя в продавалника колко иска за блока с главите на двигателя от Е50.
Follow your own star...
#505
Публикувано 15 февруари 2014 - 14:27
и в 2та случая трябва да ревизираш.
като се прави тунинг проект, с много газиране на мотора--си трябва ревиязия.
ако зимаш нов мотор= цена на мотора+ ревизия, ще дойде на повече пари от ревизия на старият ти мотор, е в случай че коляновия вал не се е надрал под границата за 3ти ремонт.
не са скъпи частите.
надали е стигнало буталото до главата. при тоя звук хлабината е по-малка от 0,5мм
#506
Публикувано 15 февруари 2014 - 14:39
Ами до сега не съм правил основен ремонт на двигател, идея си нямам колко излизат лагери, болтове, сегменти, гарнитури, освен това както каза коляновия вал може да е чао, като добавим че в единия случай си има стабилно работа, а в другия вадя единия двигател, прехвърлям периферията и слагам другия - в най добрия случай работа за 1 ден, може да се наклонят везните към друг двигател. Съгласен съм че е хубаво да се прави основен ремонт на двигателя и после ще ми е спокойно, но цената си е фактор така че ще си направя сметката кое ще излезе по-евтино. Ако правя ремонт на този сигурно и главите ще дам да ги направят, блока не знам прави ли му се нещо, там хонинг монинг... Плаши ме неизвестното и за това по-скоро съм за по-лесния вариант, но пък от друга страна все някога трябва да се науча да правя основен ремонт
Follow your own star...
#507
Публикувано 15 февруари 2014 - 15:32
Вальо,102-ката ми точно така дрънчеше като я покарах на 7-8000 оборота за 1-2 минути.Буталото опира в главата.Значи при мен буталото беше направило очертание от главата ,но и двете бяха без щети.
Моето бутало се движеше по часовниковата страна и обратно ,като с въртенето слизаше и леко надолу.
Така и не разглобявах повече ,но според мен е биелен болт.
Този пост е редактиран от Dimitar m: 15 февруари 2014 - 15:32
#508
Публикувано 15 февруари 2014 - 18:01
Супер.. Оф майка му да *** сега гледах тренировките, само повече ме хвана яд. Ама то няма да съм аз ако всичко е наред, ще си направя завиването, нещо друго ще се счупи, деня преди състезанието... Хората си строшиха колите от каране аз я строших от правене. Тая вечер ако не отида да се напия някъде запретвам ръкави и изкарвам шибания двигател, разглобявам го, ако щетите не са големи и частите не са много скъпи ще го направя тоя, че крив станах от разнасяне на двигатели напред-назад из българия. Само не знам защо ама продължава да ме гложди чувството че след като ще се дават пари и ще се разглобява из основи трябва да се направи нещо по-така, а не да се трепя и да наливам пари че да стане същото като преди..
Follow your own star...
#509
Публикувано 15 февруари 2014 - 18:30
Абе пий 3-4 ракии,па сутринта ще му мислиш.
Сега като си направиш ежедневката с 3.2-то все ще става за заместител в такива моменти.
#510
Публикувано 15 февруари 2014 - 21:24
Брат по добре ще ти дойде онова е50 АМГ за 1500 лв . да сложиш
S-класите не правят мъжете - мъже , но ги правят гъзари, нали , Ехе хе-хе
0 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни