Към съдържанието

  •  

Снимка
* * * * * 3 гласа

Mercedes 190 с M119 V8 5.0


  • Please log in to reply
619 мнения по тази тема

#346 Наско

Наско

    Джантата

  • Потребители на форума
  • 4931 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes Benz w202 C180
    Mercedes Benz w245 B150
    Mercedes Benz w164 AMG
    All Sold
    Now W163 M113

Публикувано 16 юли 2013 - 12:01

Тези които му ги пазя са от 140ка 500

Всичко става с планки без проблем

Аз съм си с моите


Този пост е редактиран от Наско: 16 юли 2013 - 12:02

  • 0
Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче

#347 joreto

joreto

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 751 Мнения:
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 16 юли 2013 - 12:15

Насе, твоята е много зле от към спиране, помисли сериозно за спирачките ..... 


  • 0
Публикувано изображение
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo

#348 Наско

Наско

    Джантата

  • Потребители на форума
  • 4931 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes Benz w202 C180
    Mercedes Benz w245 B150
    Mercedes Benz w164 AMG
    All Sold
    Now W163 M113

Публикувано 16 юли 2013 - 12:17

Насе, твоята е много зле от към спиране, помисли сериозно за спирачките ..... 

 

Е как бе приятел

Измислено е абсолютно всичко

просто ще използваме други подръчни средства

Teзи са си за ВалЙО


Този пост е редактиран от Наско: 16 юли 2013 - 12:21

  • 0
Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче

#349 IvoR1

IvoR1

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 434 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Велико Търново
  • Интереси:Bitches, Benzes, Bikes & Bball
  • Автомобил:
    '99 w208 CLK320
    '89 190E 2.0 8v - бялата смърт
    '92 190E 3.0 12v - черната перла << ех
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 16 юли 2013 - 14:02

ооо определено колегата да сподели как стават спирачките от s500, и като прави планките :)


  • 0

M112.940 inside

 

 


#350 Dimitar m

Dimitar m

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 479 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Бургас
  • Автомобил:
    w201

Публикувано 16 юли 2013 - 16:05

Моите на 190-ката верно ги монтирах директно с шенкелите и може да съм се подвел.


  • 0

#351 Наско

Наско

    Джантата

  • Потребители на форума
  • 4931 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes Benz w202 C180
    Mercedes Benz w245 B150
    Mercedes Benz w164 AMG
    All Sold
    Now W163 M113

Публикувано 16 юли 2013 - 16:32

ооо определено колегата да сподели как стават спирачките от s500, и като прави планките :)

 

да ги вземе , да ги направи пък ще сподели

нямай съмнения в това :)


  • 0
Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче

#352 Lambo_Rambo

Lambo_Rambo

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1647 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна/София
  • Автомобил:
    W201 190 '88 3.2 daily
    W201 190 '88 5.0 project car

Публикувано 17 юли 2013 - 15:48

Много ме съмнява да има разлика в захвата, до колкото знам шенкелите на 124, 201 и 129 са еднакви, хoрата директно си слагат апарати от чочоне и sl600...

Насе, ти така, докато си чакаш, да вземеш да си вдигнеш телефона ли.. :D
  • 0
Follow your own star...

#353 Наско

Наско

    Джантата

  • Потребители на форума
  • 4931 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes Benz w202 C180
    Mercedes Benz w245 B150
    Mercedes Benz w164 AMG
    All Sold
    Now W163 M113

Публикувано 17 юли 2013 - 21:08

не бях в София :)


  • 0
Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче

#354 Lambo_Rambo

Lambo_Rambo

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1647 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна/София
  • Автомобил:
    W201 190 '88 3.2 daily
    W201 190 '88 5.0 project car

Публикувано 19 юли 2013 - 00:47

Днеска наковахме диска с керамиката, качих обратно скоростите, вързах всичко както си беше, още няколко модификации по стартера имаше.. И след малко бъзикане на мегата и със прясно зареден акумулатор двигателя вече пали доста по добре, да не кажа от раз всеки път. Вързах и вентилацията на изпаренията от главите, като цяло днес свърших почти всичко което трябваше да се свърши и утре, но за това пък излязоха нови проблеми, оказа се че гарнитурата на изпускателния колектор от към пасажерската стена е духнала, появиха се течове на масло тук таме, и това което остана от днеска - обезвъздушаването на спирачките и съединителя, да доизмисля педала на газта как да го направя, и тъпите маркучи за водния радиатор, които адски много ме напрягат не знам защо, супер много ме мързи да търся кривки да снаждам и не знам какво си още да правя, особено и тва казанче дето трябва да го вържа, а от тая същата страна маркуча дето идва от двигателя е под много приятен ъгъл направо за нищо не става.. Ще видя утре до къде ще я докарам.

 

Ето снимка на съединителя, и чертежа, който май пасва на централните части на доста съединители, някой ако реши да си прави дано да го улесня малко, макар че днеска като ковахме нитовете като видях какво е.. Аз си мислех че чертането ще е играчката, пък то кво.. Пилене на 16 нита между централната част и ламарината до правилната дължина, после същата процедура за още 12 нита за плочките - пак пилене, после чукане с чук до откат.. Ползвал съм 2 пласта по 1мм от някаква специална стомана G65 май се водеше.. 

 

e9dv.jpg

 

П.П.: Еми да, ама форума не ще да прикачва нито dwg, нито rar.. ;/


  • 1
Follow your own star...

#355 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4601 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Публикувано 19 юли 2013 - 09:47

DWG -то го PDF-ни - за да го видят заинтересованите.

 

Някой ако го иска в .DWG да се свърже с теб за да му го пратиш по е-мейла.

 

П.П. Снимай още някое клипче, да му чуем гласа. Ама ако може да е на открито и никой да не шлайфа с флекса наоколо :)


  • 0

#356 Lambo_Rambo

Lambo_Rambo

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1647 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна/София
  • Автомобил:
    W201 190 '88 3.2 daily
    W201 190 '88 5.0 project car

Публикувано 19 юли 2013 - 11:18

То не е въпроса да се види, и на снимката се вижда за какво става въпрос, идеята е да може да се качи файла и някой ако иска да отиде и директно да го даде за рязане. Довечера ще го кача някъде и ще пусна линк за сваляне.

За клипчето сигурно ще е като го доизкусоря, радиатора не съм вързал още, има теч на масло, тая пърдяща гарнитура също адски много ме дразни и не знам как ще я сменям, сигурно ще трябва да се извади двигателя защото е много тясно, гаечен ключ няма от къде да се пъхне, за тресчотка да не говорим.. има работа, а понеже я върша сам в сервиза на тия момчета не мога да им ползвам инструментите и подемниците когато ми е кеф.. снощи единия си замина към 8 и аз тогава качих колата на подемника да я правя и така до 12 през нощта :)

Ама има ебахти респонса тоя двигател, не дава да му се пипне газта
  • 1
Follow your own star...

#357 Lambo_Rambo

Lambo_Rambo

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1647 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна/София
  • Автомобил:
    W201 190 '88 3.2 daily
    W201 190 '88 5.0 project car

Публикувано 20 юли 2013 - 02:05

Тъкмо се прибирам от сервиза, наредихме всичко по колата и успях да я раздвижа малко, за съжаление ненастроена и по-скоро беше пробно кръгче да видим какво работи по колата и какво не. Има още доста работи за доизкосуряване, но на първо четене си се движеше добре колата, като изключим че е ненастроена и не можах да и давам почти никаква газ защото глъхнеше като гаден механичен инжекцион с разстройство. Ако не излезе нов проблем се надявам следващата седмица да я понастроим и да кача клипче в движение


  • 0
Follow your own star...

#358 Marto BS

Marto BS

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 649 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    Opel Omega 2.5 V6 Aut.
    ex. 1996 W210 E 300D Avantgarde
    ex. 1993 MB 200 CE

Публикувано 20 юли 2013 - 10:47

и да звъннеш един телефон да дойда за съпорт :)


  • 0

#359 Lambo_Rambo

Lambo_Rambo

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1647 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна/София
  • Автомобил:
    W201 190 '88 3.2 daily
    W201 190 '88 5.0 project car

Публикувано 20 юли 2013 - 11:57

Ще звънкам, направо идваш с една туба бенз и сме си оправили сметките  :beer

 

Май успях да излъжа форума, теглите го тва, сменяте txt с dwg и отваряте с каквото имате, мисля че файла съм го сейфнал като аутокад 2010. Съединителя както се вижда е Luk, но не знам дали са еднакви според марката, в сервза го сравних със 2 други диска със ситните шлици, на единия дупките съвпадаха с моите, на другия не, но не видях кой каква марка е.

Прикачени файлове

  • Прикачен файл  clutch.txt   64,43K   12 Брой сваляния

  • 0
Follow your own star...

#360 Marto BS

Marto BS

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 649 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    Opel Omega 2.5 V6 Aut.
    ex. 1996 W210 E 300D Avantgarde
    ex. 1993 MB 200 CE

Публикувано 20 юли 2013 - 21:23

дрънваш и пристигам :)  бензин и бира ще се леят, няма начин :)  аз мойта кочина почнах да я събарям за боя от единия край :)


  • 0




4 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 4 гости, 0 анонимни