Тези които му ги пазя са от 140ка 500
Всичко става с планки без проблем
Аз съм си с моите
Този пост е редактиран от Наско: 16 юли 2013 - 12:02
Публикувано 16 юли 2013 - 12:01
Тези които му ги пазя са от 140ка 500
Всичко става с планки без проблем
Аз съм си с моите
Този пост е редактиран от Наско: 16 юли 2013 - 12:02
Публикувано 16 юли 2013 - 12:15
Насе, твоята е много зле от към спиране, помисли сериозно за спирачките .....
Публикувано 16 юли 2013 - 12:17
Насе, твоята е много зле от към спиране, помисли сериозно за спирачките .....
Е как бе приятел
Измислено е абсолютно всичко
просто ще използваме други подръчни средства
Teзи са си за ВалЙО
Този пост е редактиран от Наско: 16 юли 2013 - 12:21
Публикувано 16 юли 2013 - 14:02
ооо определено колегата да сподели как стават спирачките от s500, и като прави планките
M112.940 inside
Публикувано 16 юли 2013 - 16:05
Моите на 190-ката верно ги монтирах директно с шенкелите и може да съм се подвел.
Публикувано 16 юли 2013 - 16:32
ооо определено колегата да сподели как стават спирачките от s500, и като прави планките
да ги вземе , да ги направи пък ще сподели
нямай съмнения в това
Публикувано 17 юли 2013 - 15:48
Публикувано 17 юли 2013 - 21:08
не бях в София
Публикувано 19 юли 2013 - 00:47
Днеска наковахме диска с керамиката, качих обратно скоростите, вързах всичко както си беше, още няколко модификации по стартера имаше.. И след малко бъзикане на мегата и със прясно зареден акумулатор двигателя вече пали доста по добре, да не кажа от раз всеки път. Вързах и вентилацията на изпаренията от главите, като цяло днес свърших почти всичко което трябваше да се свърши и утре, но за това пък излязоха нови проблеми, оказа се че гарнитурата на изпускателния колектор от към пасажерската стена е духнала, появиха се течове на масло тук таме, и това което остана от днеска - обезвъздушаването на спирачките и съединителя, да доизмисля педала на газта как да го направя, и тъпите маркучи за водния радиатор, които адски много ме напрягат не знам защо, супер много ме мързи да търся кривки да снаждам и не знам какво си още да правя, особено и тва казанче дето трябва да го вържа, а от тая същата страна маркуча дето идва от двигателя е под много приятен ъгъл направо за нищо не става.. Ще видя утре до къде ще я докарам.
Ето снимка на съединителя, и чертежа, който май пасва на централните части на доста съединители, някой ако реши да си прави дано да го улесня малко, макар че днеска като ковахме нитовете като видях какво е.. Аз си мислех че чертането ще е играчката, пък то кво.. Пилене на 16 нита между централната част и ламарината до правилната дължина, после същата процедура за още 12 нита за плочките - пак пилене, после чукане с чук до откат.. Ползвал съм 2 пласта по 1мм от някаква специална стомана G65 май се водеше..
П.П.: Еми да, ама форума не ще да прикачва нито dwg, нито rar.. ;/
Публикувано 19 юли 2013 - 09:47
DWG -то го PDF-ни - за да го видят заинтересованите.
Някой ако го иска в .DWG да се свърже с теб за да му го пратиш по е-мейла.
П.П. Снимай още някое клипче, да му чуем гласа. Ама ако може да е на открито и никой да не шлайфа с флекса наоколо
Публикувано 19 юли 2013 - 11:18
Публикувано 20 юли 2013 - 02:05
Тъкмо се прибирам от сервиза, наредихме всичко по колата и успях да я раздвижа малко, за съжаление ненастроена и по-скоро беше пробно кръгче да видим какво работи по колата и какво не. Има още доста работи за доизкосуряване, но на първо четене си се движеше добре колата, като изключим че е ненастроена и не можах да и давам почти никаква газ защото глъхнеше като гаден механичен инжекцион с разстройство. Ако не излезе нов проблем се надявам следващата седмица да я понастроим и да кача клипче в движение
Публикувано 20 юли 2013 - 10:47
и да звъннеш един телефон да дойда за съпорт
Публикувано 20 юли 2013 - 11:57
Ще звънкам, направо идваш с една туба бенз и сме си оправили сметките
Май успях да излъжа форума, теглите го тва, сменяте txt с dwg и отваряте с каквото имате, мисля че файла съм го сейфнал като аутокад 2010. Съединителя както се вижда е Luk, но не знам дали са еднакви според марката, в сервза го сравних със 2 други диска със ситните шлици, на единия дупките съвпадаха с моите, на другия не, но не видях кой каква марка е.
Публикувано 20 юли 2013 - 21:23
дрънваш и пристигам бензин и бира ще се леят, няма начин аз мойта кочина почнах да я събарям за боя от единия край
0 потребители, 4 гости, 0 анонимни