еееее разгеле! много добре, браво!
Mercedes 190 с M119 V8 5.0
Започната от Lambo_Rambo, 15 окт 2011 - 22:38:00
619 мнения по тази тема
#331
Публикувано 13 юли 2013 - 23:51
#332
Публикувано 14 юли 2013 - 08:16
Добре де как може да режат с ъглошлайф до колата ! Първо боята се набива с абразив а да не говоря за стъклата там няма оправяне. Иначе честито крайно време беше да запалиш.
#333
Публикувано 14 юли 2013 - 08:21
Я кажи колко струва горе долу електрониката за в 8 мотора.Какво може да управлява,за да знам ако реша нататък да разкарам моята заводска,колко ще се изръся.
#334
Публикувано 14 юли 2013 - 08:45
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#335
Публикувано 14 юли 2013 - 10:15
Я кажи колко струва горе долу електрониката за в 8 мотора.Какво може да управлява,за да знам ако реша нататък да разкарам моята заводска,колко ще се изръся.
Мега
250 мегата
150 окабеляване
Толкова върви в София поне
Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче
#336
Публикувано 14 юли 2013 - 13:18
Това за 250 не е ли малко доста първична мега?
#337
Публикувано 14 юли 2013 - 13:50
Това за 250 не е ли малко доста първична мега?
Зависи от кой я купуваш
Някой я дават първична , други я дават богата , трети я дават според това за какъв точно проект ти е нужна
Моята е даже с вграден комутатор + 60 лева и всичко нужно за проекта ми
На жорето 190ката е със същата
Този пост е редактиран от Наско: 14 юли 2013 - 13:51
Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче
#338
Публикувано 14 юли 2013 - 14:10
Ами моята мега на мен ми дойде подарък, или по-скоро я бартеросах за една друга част която на мен не ми трябваше (изпускателен колектор от 2.3-16). Към мегата ми дадоха и MAP сензор и някои други дреболийки.
После датчика на коляновия вал беше 40лв, шайбата на коляновия вал дето я направих отдавна ми беше 20лв, още 40лв за кабели е дал моя човек.
И още към 150 дадох за работа до сега - окабеляването + слагането на някакви карти и някакви начални настройки колкото да пали.. За труда не мога да кажа колко точно ще струва защото все като питам човека ми казва че като довършим всичко тогава, но аз все пак му давам по 50 по 100лв като имам..
Между другото тва на клипчето беше голям късмет че запали двигателя, не знам много ток ли иска или какво, но пали адски трудно, обикновено въртим докато се изтощи акумулатора без да може да запали, а и в момента не знам дали се вижда на клипчето, но я палим с 2 акумулатора - 1 голям само за стартера, и един малко по малък (ама все пак голям.. 72Ah май беше) за помпата, мегата бобините и инжекторите. Имах доста клипчета както я запалихме в петък със форсиране до високи обороти, но ми е влязъл вирус в телефона и се бяха изтрили.. Та в петък понеже падна големия акумулатор я вързахме към другата 190тка която трябваше да е запалена и да се форсира за да даде достатъчно ток да запали двигателя.
Иначе горе долу както е казал Наско мега 1 върви 200-250лв, като (до колкото знам) разликата между 1 и 2 е само процесора, които струват съответно 25лв за 1 и 150лв за 2. За 3 май е вече доста повече пари. И вече зависи какви модификации има по мегата. Моята трябваше да и се правят някои модификации за да може да управлява 8 бобини (всъщност тя управлява 4 двойки на wasted spark).
В четвъртък си начертах съединителя, казаха че ще е готов утре, но аз съм в софия вече така или иначе.. Дадох 20лв за диск втора ръка от който да ползвам централната част и 80лв за 12 плочки с нитовете. Рязането също предполагам няма да е повече от 10-15лв, та горе долу за около 120 ще си имам феродов диск с по 6 плочки от двете страни, като го направя веднага ще кача скоростите и подкарваме Отделно правих ремонт на стартера защото нещо май се сдуха от толкова много въртене - смених четкодържача с четките (нов е около 20тина лв). И трябваше да сваля дросела да заварим лостчето за клапата. Та това е за сега.
Follow your own star...
#339
Публикувано 14 юли 2013 - 14:30
Нали си в София ?
Идвай да взимаш спирачните апарати , че само ми пречат
Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче
#340
Публикувано 14 юли 2013 - 15:42
Тия дни съм тук, ще те навестя като ми минат изпитите и практиката
Follow your own star...
#341
Публикувано 14 юли 2013 - 16:53
казана дума - хвърлен камък
Чакам , чакам аз
Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче
#342
Публикувано 16 юли 2013 - 00:13
браво бре Ламбо, едно клипче направи с фон флекс... чакаме другото с форсажи,, че гледам глъхне, не му стига гориво нещо, вероятно още настройки имаш да правиш.
С теб ще се разберем нещо, че имаш едни джанти дет ма кефят пък и може да го пуснем през сайта да се продава Най големия проблем е че не може да се направи универсално решение - всичко зависи от това какъв маховик и каква кутия се ползват. На моята кутия примерно не само че вала стърчи извън равнината на камбаната, ами и шлиците даже стърчат. Има кутии на които само върха на вала стърчи, а има и такива на които си е изцяло вътре в камбаната. И аз май голям късмет ударих (без да знам за тоя проблем) с моята кутия, защото, ако вала е супер къс - или няма да може да влезе във лагерчето на коляновия вал на двигателя, или ако влезе - по средата между кутията и двигателя няма да има място за маховика. Принципно плана ми е да се направят някакви заготовки от по 5-6см дебелина и пръстеновидна форма, а вече всеки да си ги фрезова на дебелина спрямо маховика и кутията които ще се ползват. На мен ми останаха 15 кила дуралуминий, които би трябвало да стигнат поне за 2-3 фланеца, обаче трябва да се топят и леят, а някой ми беше казал че дуралуминия като се разтопи си губи якостта и става по-скоро като обикновен алуминий, не знам колко е вярно.. При първа възможност ще се захвана с тия неща
ще се разбереме ... тия неща на маса се говорят ... с мръвка в чинията и дамаджани в ръцете и ... в скута
#343
Публикувано 16 юли 2013 - 08:23
Нали си в София ?
Идвай да взимаш спирачните апарати , че само ми пречат
По-големи ли ще слагаш? какъв ви е плана за спирачките, че и аз искам да си сложа по-големи, даже си намерих от 300Е апарати и дискове, но разбрах, че захвата на апарата е различен от на 190-ката...
M112.940 inside
#344
Публикувано 16 юли 2013 - 11:46
Ако са от 210-ка предните щя трябва да ги обръщаш.Левия идва десен и обратно.Ако са от 124-ка няма проблем.
#345
Публикувано 16 юли 2013 - 11:57
ами от 124-ка става въпрос, но имало разлика в захвата на апарата, на 190-ката са на 100 мм а на 124-ката на 110 мм, мой приятел ги е мерил.
M112.940 inside
2 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 2 гости, 0 анонимни