Към съдържанието

  •  

Снимка
* * * * * 3 гласа

Mercedes 190 с M119 V8 5.0


  • Please log in to reply
619 мнения по тази тема

#316 Lambo_Rambo

Lambo_Rambo

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1647 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна/София
  • Автомобил:
    W201 190 '88 3.2 daily
    W201 190 '88 5.0 project car

Публикувано 06 юли 2013 - 10:29

Юлияне, кутията я свалих в четвъртък и се оказа че фланеца със шлиците дето се нанизва на оста на скоростите превърта, все едно няма връзка със периферията  (там където е феродото), явно като съм нанизвал кутията нещо съм го напънал и съм го счупил, ама така е като се правя на много як хем да вдигам кутията хем да гледам да нацели оста да влезе в шлиците, хем във същото време да е включена на скорост и да въртя отзад трилъчката докато се нацелят шлиците, не си е работа, все пак кутията си е едни 30-40 кила. Ако бях извикал някой да ми помогне сигурно нямаше да стане така, но като че ли по-добре че така стана, сега ще имам възможност да го направя като хората. Тъкмо взех керамичните плочки от еконт, вчера звъннах на колегата iizi от когото купих кутията да провери дали случайно няма някакъв феродов диск останал, със едрите шлици, ако има още утре ще ида да го взема. Взех 12 плочки (от двете страни по 6), мислите ли че ще държат? Така и не разбрах на какъв въртящ момент държат тия плочки.. http://racing-mania.... za Saеdinitеl  Такива са плочките, само че ги взех от един пич дето ги купил и в последствие пропаднало правенето на съединител, и малко по-тънко ми излязоха отколкото ако ги бях взел от сайта. Чудя се обаче дали по 6 от всяка страна ще са достатъчни, трябва да проверя и физически колко могат да се съберат на такъв диаметър диск, и освен това не знам дали притискателя ми ще ги натиска достатъчно, все пак триенето си е функция от коефициента на триене умножен по натиска. Споделете някакво мнение по въпроса.

 

А колкото до паленето, тъй като фланеца е така направен, че стартера може да седи на двигателя без кутията да си е на мястото, успяхме да повъртим но имаше някакъв проблем с бобините и не даваха искра, останалото беше много добре, налях масло, не се появиха течове от никъде (поне на първо гледане), сега мисля е удобен момент пак да го сваля тоя фланец да му направя последни корекции, защото в момента стартера не може да се сваля без да се свали кутията, което е малко кофти, и така и така ще го свалям си мисля дали да не пробвам да го копирам върху някакъв лист А2, да го занеса да ми сканират листа и вече като го имам на изображение да се пробвам да го докарам и на чертеж. Въпроса е как да го отпечатам перфектно точно върху листа :D Дайте някакви идеи.


  • 0
Follow your own star...

#317 Lubo88

Lubo88

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 110 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Автомобил:
    W202 200kompressor'1998

Публикувано 06 юли 2013 - 13:01

Причината за въртене на задна дясна гума е тази която казва Вальо(килограмите на шофьора от ляво.А това за силни и слаби коли да се казва,че е причина за въртене си е пълна простотия.Любо,моята кола пали задна дясна гума поне по 50метра всеки път,независимо от терена-означава ли това,че нямам тяга?Колата е 385коня и над 500 н.м.При теб се получават нещата,защото въпреки,че изключваш АСР системата,колата продължава със спирачно усилие да се стреми да ти прави 50на50 въртенето на гумите отзад.Изключи ако искаш един от АБС датчиците отзад и пробвай да пързаляш да видиш колко е "Добър отворения диф"
Вальо,кога мислиш да се занимаваш с колата,че ми е интересно какво ще се случи със скоростната кутия?

 

Аз не казвам, че отворения диф е добър за нещо различно от ежедневка напротив, но смятам, че един шпер с добър процент на заключване в комбинация с добро окачване, ниски гуми (за предпочитане) и оптимална мощност и рапределение на теглото преден/заден мост (това трудно се постига при повечето коли) са напълно достатъчни за дрифт. Но стига с диференциалите, че напълнихме темата с излишна информация, който както му е най-добре така си кара колата ;) .

 

Малко по темата , според мен с 6 плочки трябва да държи прилично, някъде бях чел, че керамичен съединител и то мисля, че точно такъв с 6 плочки държи до 50% повече от феродов със същия размер.


  • 0

8neb.jpgy6n7.jpg
 
C200 KOMPRESSOR


#318 siriospepi

siriospepi

    Напреднал

  • Замразено членство
  • 489 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    w124 300CE Twin Turbo! - now with V8 m119 5.0
    Ford Mondeo 2010 1.8 TDCI

Публикувано 06 юли 2013 - 21:01

Аз ъъъ понеже бях жестоко издразнен от 60-те или 70-те пъти в които се спомена че с отворен диф нищо неможе да се прави, ще пусна няколко клипа от преди 5 години когато имах е36 1.8и 115 коня с отворен диф - Пак подчертавам малко коне с отворен диф и даже 17-ки с 245/45 гуми :)

http://www.youtube.c...h?v=erT7PWxsQY0 -в началото колегата Saytov ( и той е с отворен диф и "нищо неможе да прави заради него") e пред мен, посредата на клипа се разменяме и там се вижда как нищо неможе да се прави с отворен дифи малко мощност
http://www.youtube.c...SfGrDcD6JXA-още едно клипче в което нищо нестава с отоворен диф и слаба кола с тежки гуми и джанти (много много не се вижда но е явно че се пързалям на втора! )

Сега с този пост неискам по никакъв начин да се изтъквам че съм про или нещо такова, искам да ви покажа че отворения диф не е като да не може да се прави нищо с него, и от втората част на клипа ясно се вижда как правя поне 3-4 кръга на кръговото без да спирам и да ми се сменят ту едната гума, ту другата, като искам да отбележа че това кръгово се намира в центъра на Банкя и е под значителен наклон! Който от вас колеги със шперовете и заварките може да дойде да направи малко кръгчета и завойчета с колата си и аз ще си докарам старото бмв-нце щото то си е още около мен и ще му покажа че може и с малко мощност и отворен диф. Ссега знам че ще ме наречете дете за изпълненията ми, и да аз не си миля че правя дрифт или нещо такова, просто показвам че половината от глупостите които говорите не ви се получават защото просто не сте му хванали цаката или нещо от тоя сорт!

Пак казвам: 115 коня, отворен диф, 245/45/17!

Просто смятам че за нормалния човек който си акра по улиците и няма голяма възможност, то това което правя с е36-цата ми би му било напълно достатъчно ( даже колата се кара на газ)!
Peace! :)

По темата: Ламбо аз съм с диск с наковани плочки като имам по 6 от страна, за мен знаеш че съм незнайно колко коне но 3 литра на 0,8-0,9 бар-а и проблеми нямам вече почти 2000км, относно демпфера - на м103 моторите той е по здравичак и спред момчетата при които го правих ако не минавам 500 коня на мотора не би трябвало да имам проблем. Надявам се да съм ти помогнал :)

Пак Peace!
PS: и приклчваме темата с дифовете защото накрая ще си е*е мамата :D
 

 

Off: колегата Любо88 е прав отностно ниските гуми и окачванто- на моменти съм се чудел кое повече ми помага : шпер или ниски гуми с твърдо и ниско окачване!

 


Този пост е редактиран от siriospepi: 06 юли 2013 - 22:07

  • 0

#319 Lambo_Rambo

Lambo_Rambo

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1647 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна/София
  • Автомобил:
    W201 190 '88 3.2 daily
    W201 190 '88 5.0 project car

Публикувано 06 юли 2013 - 21:47

Благодаря за инфото за плочките. За дифовете предлагам да приключим спора, защото накрая ще опре до това кой може да кара и кой не, и кое се брои за дрифт и кое не (брех тез дифове за 2ри път в тая тема се стига до караница за тях  :D). Както казах трябва да се съберем някой хубав ден на някой полигон, да покараме малко, да се повозим малко по чуждите коли, да си направим сметка, да видим какви са разликите и тогава да говорим за умения на водачите и на техниката.  :beer


  • 0
Follow your own star...

#320 Lubo88

Lubo88

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 110 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Автомобил:
    W202 200kompressor'1998

Публикувано 06 юли 2013 - 21:54

 Както казах трябва да се съберем някой хубав ден на някой полигон, да покараме малко, да се повозим малко по чуждите коли ........

Това е много добра идея, само кажете кога и къде да се случи :) 


  • 0

8neb.jpgy6n7.jpg
 
C200 KOMPRESSOR


#321 Lambo_Rambo

Lambo_Rambo

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1647 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна/София
  • Автомобил:
    W201 190 '88 3.2 daily
    W201 190 '88 5.0 project car

Публикувано 06 юли 2013 - 22:13

Еми тия с колите в движение може веднага да го направите.. :D Аз със тия проблеми дето изникнаха едва ли ще съм в движение преди края на месеца (и това е ако не изникнат нови неща :D красотата на проектите...)


  • 0
Follow your own star...

#322 Lubo88

Lubo88

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 110 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Автомобил:
    W202 200kompressor'1998

Публикувано 06 юли 2013 - 22:46

Е дано стане по-скоро и да няма повече проблеми, пък за това кой с кола кой не, ти нали имаш ежедневка давай с нея, то и аз съм с такава така че .... ;)


  • 0

8neb.jpgy6n7.jpg
 
C200 KOMPRESSOR


#323 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5339 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 260SE 1988

Публикувано 06 юли 2013 - 23:21

Е ти докато я направиш, аз ще съм разглобил вече мойта да и почвам мотора и монтаж на ASD-то.

Зимай отпуск 5-6 дни и си я направил


  • 0

#324 joreto

joreto

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 751 Мнения:
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 07 юли 2013 - 06:53

Ламбо, моя съвет е да не бързаш, когато стане тогава, важното е да стане както трябва. Имаш си друга кола т.е. не си на зор, обикновено когато се бърза нещата после се правят два пъти (питай ме от къде знам    :D   ). 


Този пост е редактиран от joreto: 07 юли 2013 - 06:59

  • 2
Публикувано изображение
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo

#325 Lambo_Rambo

Lambo_Rambo

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1647 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна/София
  • Автомобил:
    W201 190 '88 3.2 daily
    W201 190 '88 5.0 project car

Публикувано 07 юли 2013 - 21:49

Жоре, то не остана нещо дето да не съм го объркал вече и да не съм го правил няколко пъти :D То няколко дни ще са ми достатъчни, съединителя като го направя за няколко часа ще кача и скоростите. Някой да знае случайно от къде мога да си намеря такъв феродов диск? Днес говорих със 3-4 души и всичките са ги продали с двигателите. Ако се сещате за някой, малко ме мързи да обикалям по морги и да се пазаря. 

 

 

http://www.german-sp...rtikel_id=16609

 

http://www.ebay.de/i...=item1c33e312b1

 

 

http://www.german-sp...rtikel_id=16425

 

http://www.ebay.de/i...=item1c33e312c0


  • 0
Follow your own star...

#326 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5339 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 260SE 1988

Публикувано 07 юли 2013 - 22:45

тия 4 линка предполагам за мен си ги пуснал?? да ме палиш...

 

така като се замисля ... 5300лв не са чак извънземно много... само ме притеснява че ... ще превърти съединителя като го сложа на 560мотор

:D

Пак почвам да дебна за кутия в и-бей...


  • 0

#327 Lambo_Rambo

Lambo_Rambo

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1647 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна/София
  • Автомобил:
    W201 190 '88 3.2 daily
    W201 190 '88 5.0 project car

Публикувано 08 юли 2013 - 00:13

Хахах не знам дали специално за теб, но друг освен теб не очаквам да ги оцени. Кита е пълна безмислица, всичко от него се намира.. Педали си намираш от купе с ръчка (сигурно и от седана са същите), скоростен лост си вземаш, пръчките също ги вземаш, и да не пасват подлежат на корекции, кардана също, съединител се купува, маховик можеш да си ползваш от друг модел, или в най краен случай носиш едно парче желЕзо и ти го изработват... Тия простотийки са ти 850 евра над цената на кутията. Въпроса е кутията дали си струва парите. Според мен не, макар че е безспорно че това е една адски рядка и специална част.

 

Това което повече се чудя е дали имат реална клиентела тия. Тоя кит е за коли които отдавна са ретро и даже класически може би, кой ще седне на една такава кола да и слага ръчна кутия.. Тези които карат такива коли като ежедневки и имат интерес към ръчни скорости по всяка вероятност няма да имат парите, а тези които имат парите и притежават тези модели, по всяка вероятност не ги карат като ежедневки и няма да имат интерес да ги "развалят" с ръчна кутия. Ясно е че към това имат интерес само хора като нас :D И пак - 4 скорости, оригиналния им двигател е близо 2 пъти по слаб от един М117 560 или един М119 500, един господ знае колко ще издържи. Трябва да се хвана аз да го копирам моя фланец, и от там вече да изработя едно копие с някакъв по-търговски вид, да го пусна в ибей да видя дали ще има интерес. Ако има някой който би платил тия пари за дърта 4 скоростна кутия, все ще има интерес към нещо дето е 10 пъти по евтино и дава възможност за ползване на по-модерни кутии (най модерната от които е 6 скоростната която се слага на SLK и първата очиларка). Може пък да има хляб в тая работа, кой знае.


  • 0
Follow your own star...

#328 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5339 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 260SE 1988

Публикувано 08 юли 2013 - 12:00

е ето де, имаш първия клиент.

пращаш ми фланец-плащам го веднага... :)

аз вече съвсем нямам време да тръгна да правя


  • 0

#329 Lambo_Rambo

Lambo_Rambo

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1647 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна/София
  • Автомобил:
    W201 190 '88 3.2 daily
    W201 190 '88 5.0 project car

Публикувано 08 юли 2013 - 13:15

С  теб ще се разберем нещо, че имаш едни джанти дет ма кефят :D пък и може да го пуснем през сайта да се продава ;) Най големия проблем е че не може да се направи универсално решение - всичко зависи от това какъв маховик и каква кутия се ползват. На моята кутия примерно не само че вала стърчи извън равнината на камбаната, ами и шлиците даже стърчат. Има кутии на които само върха на вала стърчи, а има и такива на които си е изцяло вътре в камбаната. И аз май голям късмет ударих (без да знам за тоя проблем) с моята кутия, защото, ако вала е супер къс - или няма да може да влезе във лагерчето на коляновия вал на двигателя, или ако влезе - по средата между кутията и двигателя няма да има място за маховика. Принципно плана ми е да се направят някакви заготовки от по 5-6см дебелина и пръстеновидна форма, а вече всеки да си ги фрезова на дебелина спрямо маховика и кутията които ще се ползват. На мен ми останаха 15 кила дуралуминий, които би трябвало да стигнат поне за 2-3 фланеца, обаче трябва да се топят и леят, а някой ми беше казал че дуралуминия като се разтопи си губи якостта и става по-скоро като обикновен алуминий, не знам колко е вярно.. При първа възможност ще се захвана с тия неща :)


  • 0
Follow your own star...

#330 Lambo_Rambo

Lambo_Rambo

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1647 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна/София
  • Автомобил:
    W201 190 '88 3.2 daily
    W201 190 '88 5.0 project car

Публикувано 13 юли 2013 - 20:48

По-нататък като настроим ще има по-качествено клипче, без ъглошлайф във бекграунда

 

http://www.youtube.c...h?v=f2-eJzZ8a7M


  • 0
Follow your own star...




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни