Mercedes 190 с M119 V8 5.0
Започната от Lambo_Rambo, 15 окт 2011 - 22:38:00
619 мнения по тази тема
#256
Публикувано 04 декември 2012 - 00:26
поп Кръстьо такъв.....
#257
Публикувано 04 декември 2012 - 00:31
поп Кръстьо такъв.....
На глас се смея в момента
Обещал съм ти и до Благоев ще ходим да са пазарииим .. ти само си елаааа
Кибапчита ща черпя .. вину ша ти наливаааам .. маникенки ша викнааа
Всичко ша направяяя , доволен да сии
Ти па са все 1 не знаеше , че сме там
Мазала и тука стана
Този пост е редактиран от Наско: 04 декември 2012 - 00:45
Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче
#258
Публикувано 04 декември 2012 - 04:51
Ааа ко ше ходите пак до там кажете да минем през дупница Че цените много арни.. Иначе предвид проявения интерес ще си призная сам - 5 часа ми отне пътуването, средна скорост 28км/ч.. Пак ни изненада зимата както обичат да казват моите приятели журналистите..
Follow your own star...
#259
Публикувано 04 декември 2012 - 16:37
да не си бил с дъждовните гуми ))
сега се сетих да питам - защо коша е бял - и колата ли ще стане бяла впоследствие?
сега се сетих да питам - защо коша е бял - и колата ли ще стане бяла впоследствие?
#260
Публикувано 08 декември 2012 - 13:21
Дам тоя проект го следя от самото начало и от както започна работата с тоя двигател от тойота никак не ме кефи. Много пари, много време, всичко по много - счупи един двигател, който по спомен не беше евтин, целия зор с правене на турбо пътища при това за V образен двигател с 1 турбо, което е най голямата възможна глупост на света, и за какво - сега си го кара атмосферен.. Не съм фен на такива излишни наливания на пари и трошене на скъпи неща..
Марто - с зимни гуми на 1 сезон, с кола с предно - просто имаше колони от коли и магистралата се почистваше само от софия навън, не и в обратната посока.. Няма да става бяла колата - тоя цвят си ме кефи, не буди никакви подозрения, а и както съм споменавал и преди - тая кола няма стъпване в кат вече, освен ако някой хубав ден когато всичко е готово не отида с много пари и нерви на технотест
Марто - с зимни гуми на 1 сезон, с кола с предно - просто имаше колони от коли и магистралата се почистваше само от софия навън, не и в обратната посока.. Няма да става бяла колата - тоя цвят си ме кефи, не буди никакви подозрения, а и както съм споменавал и преди - тая кола няма стъпване в кат вече, освен ако някой хубав ден когато всичко е готово не отида с много пари и нерви на технотест
Follow your own star...
#261
Публикувано 01 май 2013 - 12:21
Така, дойде време за ъпдейт. Без да се обяснявам излишно защо чак сега, само ще кажа че уча в най гадния университет в България, в чиято програма думата "ваканция/почивка" не фигурира в диапазона от началото на септември до края на юли.
Първо да започна с проблема, който изникна, и който въпреки че не изглежда серозен ме върна почти в началото на монтирането на двигателя, а именно че рейката беше монтирана много ниско, и ябълките опираха в носачите при натоварено положение (демек носача като е хоризонтален и нагоре). Тъй като колата се правеше на стойки вдигната във въздуха, този проблем изобщо не беше забелязан докато не тръгнах да тегля колата наляво надясно. Мислех да изнеса ябълките нагоре спрямо оста на рейката (често срещано при дрифт колите, не е кой знае какво), но тъй като рейката е толкова голяма, излизаше доста настрани и дори ябълката да беше преместена, пак щеше самата рейка със зъбите да опира. Имаше като вариант да си намеря друга рейка, с по-късо тяло, но тъкмо бях нагласил кормилния прът и връзката с хидравликата, не ми се занимаваше наново с тези неща.. А имаше естествено като вариант да се мине на друг носач и койлоувъри, и така рейката даже можеше да слезе още надолу, но нямам излишни пари за такива експерименти в момента.
Решението е ясно, да се вдигне рейката, но между рейката и двигателя имаше около 1см, тоест целия двигател трябваше да се вдигне. Та свалих пружините, раздвижих носачите нагоре надолу с монтиран амортисьор, оказа се че рейката трябва да се вдигне с около 2-2.5см нагоре, аз я вдигнах с 3 за всеки случай, двигателя отпред при стойките беше повдигнат с около 4-4.5см, а отзад тампона на скоростите също беше повдигнат със 1-2см, за да бъде що-годе запазен ъгъла на двигателя към кардана (карето носи малка разлика но няма нужда да му се дава излишен зор освен този който му предстои). Ето клипче с проблема, на него рейката е повдигната с 2см, после я повдигнах с още 1 за всеки случай, а носача както се вижда е вдгинат максимално нагоре, без пружина и гумения буфер на амортисьора (стърженето е защото няма масло в рейката).
От там нататък естествено почти всичко трябваше да се прави наново, а или заради атмосферните условия или това че в нещасния ми университет по никакъв начин не се предвиждат странични занимания, чак сега имах време да се захвана. Та за 2-3 дни направихме с братчеда нови горни стойки на рейката (долните нямаше нужда да се пипат), и заварихме един профил отгоре на старите стойки, с които повдигнахме двигателя с 4-5см.
Повдигането естествено не беше чак толкова лошо, увеличиха се разстоянията отвсякъде около коша, само до сервото се доближи, и до капака естествено, но в момента от всички страни има поне 2-3см отстояние. Шайбата на хидравликата и шофьорския рог вече не са опасно близки Капачката на хидравликата и капачката на вентила за налягането в горивната рейка в момента са най близо до капака - на около 2-3см ако съдя по поддаването на капака преди да опре до тях.
Тук си остана малко тесничко, но пак има прилично разстояние. Полашках здраво двигателя и не се чу да опира никъде, знам че не съм 300 коня ама пак добре го полашках Ако има проблем вече ще се мислят някакви успокоителни амортисьорчета и така нататък.
Отдолу има доволно разстояние отвсякъде
Отпред даже остана място за радиатор
Ето и гърнетата които съм приготвил за изпускателната система, 2 малки проходни и крайно от 140 S500, като ще има H-връзка където ще стои сондата за настройките, само не знам проходните гърнета дали да ги сложа преди или след връзката.
Та това е, ако се работеше тия дни още днес щях да я закарам да и направят ауспусите, и да я оставя пича с мегата да я пали. Вече имам и самата мега, така че почти никакви разходи вече не останаха по колата. Налях ново масло на скоростите, хидравликата също е пълна с ново масло, видях че корпуса на масления филтър е спукан, предполагам че при някое от изкарванията или вкарванията на двигателя е опрял и се е спукал, та ще трябва да си намеря друг, и като намеря ще монтирам масленото охлаждане и ще налея масло на двигателя. В общи линии заради обстоятелствата 4-5 месеца вече не може да се свърши работа за 2-3-4 дни и за това се забавих толкова..
Този пост е редактиран от Lambo_Rambo: 01 май 2013 - 12:29
Follow your own star...
#262
Публикувано 01 май 2013 - 16:01
Сложи ги след байпасната връзка.
...
Ето и гърнетата които съм приготвил за изпускателната система, 2 малки проходни и крайно от 140 S500, като ще има H-връзка където ще стои сондата за настройките, само не знам проходните гърнета дали да ги сложа преди или след връзката.
#263
Публикувано 01 май 2013 - 16:19
Защо си решил точно там да слагаш сондата ?
Не идва ли малко назад ?
Този пост е редактиран от Наско: 01 май 2013 - 16:19
Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче
#264
Публикувано 01 май 2013 - 19:16
Еми до колкото знам хубавите широколентови сонди нямат нужда да се нагряват толкова много за да работят. Макар че ако сложа сондата на Н-връзката, а нея я сложа пред средните гърнета, ще трябва да я изтегля по-напред. При всички положения обаче ще гледам да е зад скоростната кутия за да може да се пипа там без да се свалят ауспусите.
Follow your own star...
#265
Публикувано 01 май 2013 - 19:57
не знам, аз съм изкефен максимално от другото 190, колата има потенциал да стане перфектна отвсякъде, даже е почнала вече
#266
Публикувано 01 май 2013 - 20:25
Тоя ъгъл между гребена на рейката и накрайника не е ли много голям?Заради големия ъгъл да не взема да товари ябълката и да имаш проблеми.Тая година мислиш ли да караш колата на дрифт? Успех и скорошно подкарване.
#267
Публикувано 01 май 2013 - 20:44
Еми до колкото знам хубавите широколентови сонди нямат нужда да се нагряват толкова много за да работят. Макар че ако сложа сондата на Н-връзката, а нея я сложа пред средните гърнета, ще трябва да я изтегля по-напред. При всички положения обаче ще гледам да е зад скоростната кутия за да може да се пипа там без да се свалят ауспусите.
Колега, на мойта широколентова която се води добър клас, в инструкциите и за монтаж пишеше препоръчителни разстояния и беше нещо от типа: при атмосферни мотори на 40-80 сантиметра след колекторите, а за турбо автомобили 60-150 см след турбината. Попринцип по-новите широколентови няма нужда да са нагоре близо до мотора т.к. имат собствено подгряване на елементите в тях (мойта при всяко палене се подгрява около 15-20 секунди и даже ако работи на празен ход понякога спира и си се подгрява ). Поздрави и успех
ПП: И това което беше написано с ГОЛЕМИ ЧЕРНИ букви е ако колата е с турбина да не се слага в никакъв случай по-близо от 60см след турбото (при теб това не важи но все пак да си кажа) .
Този пост е редактиран от siriospepi: 01 май 2013 - 20:46
#268
Публикувано 01 май 2013 - 22:46
Широколентовата сонда няма голямо значение на какво разтояние е сложена стига да е пред катализатора (ако има). Siriospepi, моята от години е на доста по-близко разтояние от 60см и над 5 години нямаше проблеми.
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo
#269
Публикувано 02 май 2013 - 08:22
Аз съм виждал колеги на които е на 10-тина санта от турбото и си карат и те от 5 години без проблеми
Казвам какво просто пишеше в инструкцията за монтаж на мойта, по същия начин на опаковката на аналгин пише да се взема по 1 на 4 часа, но уви хората взимат по 2 на 2 часа понякога и още са живи, такаче майната му...
Би било добре според мен просто колегата като си копува широколентова ламбда да прочете какво препоръчва производителя и ако може да го изпълни
Иначе задължително ламбдата преди катализатор ако има и да не е много далече от моторя за навременни данни, т.к. аз поставих мойта на стоковото място на 124-ката ми, което е на около 150см след турбините, и когато давам газ или влизам в бууст нещата на нея уреда се случват с половин секунда закъснение и за настройки трябва да си имаш едно наум
#270
Публикувано 02 май 2013 - 18:18
На видеото ъгъла е голям защото носача съм го наврял с крик максимално нагоре без пружина и без гумения буфер на амортисьора само за да тествам ябълката дали минава безпрепятствено над него, в живия живот е абсурдно да достигне до там, а иначе накрайниците от към шенкелите тепърва ще се скъсяват (заради малкия ход на рейката трябва по-малко рамо за да се докара приличен ъгъл) така че ъгъла в хоризонталната равнина също ще се изправи леко. Не знам дали ще я карам на дрифт мероприятия, най много ако има кръг от дрифт шампионата на картинг пистата във варна септември-август да се пусна там, и може би на италианските ще се пусна, извън варна ще ме е страх да я изкарвам на самоход. Ето една снимка която показва какъв е ъгъла на накрайника при нормални обстоятелства, извит е доста назад заради дългия накрайник на шенкела, който както казах ще се скъси по някое време. (на снимката се виждат и спейсърчетата с които съм вдигнал рейката, 2х2см и 1х1см, най вероятно тоя най горния дето е 1см ще го преместя над рейката защото както казах в реална ситуация абсурд носача да отиде толкова нагоре, докато пък малко допълнително разстояние между рейката и двигателя няма да е излишно)
За широколентовите сонди до колкото знам е добре горе долу по средата на системата да се намират, която ако приемем че е 3-4м 1.50-2 да е средата и там да се намира сондата, което при 190тката значи някъде около/след скоростите... Ако тия дни намеря някои ауспуха-джии които да работят сигурно ще я метна да и направят ауспусите
Follow your own star...
0 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни