Към съдържанието

  •  

Снимка
* * * * * 3 гласа

Mercedes 190 с M119 V8 5.0


  • Please log in to reply
619 мнения по тази тема

#271 gipsa

gipsa

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 352 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Смолян
  • Автомобил:
    w201 dtm реплика,жълто такси 211-КоНпресор с 476 магарета под капака и едно зад волана....

Публикувано 02 май 2013 - 19:46

Къде карате италянско,да взема да доида и Аз да покарам?Разбрах за рейката,така е както казваш.На Диксана колата е излезнала 660 на преден мост и 490 на заден.АЗ си мисля,че е добре като съотношение преден заден мост,както и общото тегло.Много ми е интересно ние с тея 8-ци колко ще тежим.


  • 0

#272 Lambo_Rambo

Lambo_Rambo

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1647 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна/София
  • Автомобил:
    W201 190 '88 3.2 daily
    W201 190 '88 5.0 project car

Публикувано 02 май 2013 - 20:07

Ами всяка зима има италианско преследване във варна на картинг пистата, 4 кръга, обикновено започват ноември/декември и са до февруари/март, по 1 на месец горе долу. За теглото вече отказвам да правя предположения, защото май там където съм си мерил колите до сега кантара нещо не е много верен. При всички положения алуминиевите ни блокове според мен са голям бонус за теглото. Като подкарам колата първото нещо с което ще се заема е да си направя нов смукателен колектор със рънърите и всичко, от плексиглас или нещо друго, оригиналния тежи поне едни 10-15кг и ми се струва че ще е лесен начин за олекотяване на предницата, твоя смукателен колектор предполагам си е пластмасов на М113то? Между другото ето една темичка от 190rev, ако не си я виждал мисля че ще ти е повече от интересна, доста по-хардкор проект дори от твоя :) http://190rev.net/fo...ead.php?t=41314


  • 0
Follow your own star...

#273 gipsa

gipsa

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 352 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Смолян
  • Автомобил:
    w201 dtm реплика,жълто такси 211-КоНпресор с 476 магарета под капака и едно зад волана....

Публикувано 03 май 2013 - 06:08

Колектора е пластмасов,но това не ми решава проблема с опирането в капака при подаване на газ.От понеделник натам,може би ще моделирам някаква карбонена кутия за да реша проблема радикално.Другия вариант е да направя едно Yна входа и с два маркуча и конусни филтри.Лошото е ,че тъкмо бях купил спортни филтри на JR(панелни) и сега пак ще трябва да вземам конусни,а финансите покрай Мен започнаха да свършват.Също незнам нищо по принцип за изчисляването на интейка да не взема нещо да прецакам по двигатела(да не му стига въздуха)


  • 0

#274 Lambo_Rambo

Lambo_Rambo

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1647 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна/София
  • Автомобил:
    W201 190 '88 3.2 daily
    W201 190 '88 5.0 project car

Публикувано 03 май 2013 - 07:39

Явно и твоя е доста високо монтиран, на моята изобщо не ми харесва как стана двигателя, в момента хем е напред, хем е високо, което е гаранция за кофти баланс, но за сега ще е така, надолу не може да слезе заради рейката, назад заради сервото на спирачките, и заради гредата под двигателя, някой хубав ден ще го монтирам аз там къдетот му е мястото, но ще е някъде в далечното бъдеще по всяка вероятност..


  • 0
Follow your own star...

#275 gipsa

gipsa

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 352 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Смолян
  • Автомобил:
    w201 dtm реплика,жълто такси 211-КоНпресор с 476 магарета под капака и едно зад волана....

Публикувано 05 май 2013 - 05:43

Ами монтиран е там където заводско се монтира на w210 AMG.Някой може ли да каже  дали при вход на дебитомера 86мм сложа преход до 110мм и с една тръба искарам един конус отпред дали ще  е добро снабдяването на мотора с вуздух? 


  • 0

#276 joreto

joreto

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 751 Мнения:
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 05 май 2013 - 06:54

Зависи от самия филтър. Някъде имах как приблизително се изчислява филтъра за колко коня стига, довечера като се прибера в София ще се разровя и ще пиша... иначе ф110 е достатъчно.
  • 0
Публикувано изображение
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo

#277 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5339 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 260SE 1988

Публикувано 05 май 2013 - 15:27

Ламбо, при спиране мотора мърда до 2см напред, предвиди го, преди да сменяш радиатор залудо.


  • 0

#278 joreto

joreto

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 751 Мнения:
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 07 май 2013 - 13:26

Ето два линка с формули за смятане на размера на въздушния филтър 

 

http://www.knfilters...acts.htm#SELECT

http://www.gnttype.o.../airfilter.html


  • 0
Публикувано изображение
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo

#279 Lambo_Rambo

Lambo_Rambo

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1647 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна/София
  • Автомобил:
    W201 190 '88 3.2 daily
    W201 190 '88 5.0 project car

Публикувано 03 юли 2013 - 22:11

Малък ъпдейт, инсталацията е на 90% готова, двигателя вече е напълно окомплектован, и ремък му сложих (за протокола/архивите - 2460мм ремък е за М119 без климатик и без паразитна ролка на мястото на климатика) ауспусите също са готови, за съжаление днеска докато бъзиках колата открих че съединителя не задържа, свалих скоростната кутия и опасенията ми от преди няколко страници (и месеца) се потвърдиха, феродовия диск се оказа прецакан, не знам дали така съм го взел или (по-вероятно) като съм наставял скоростната кутия съм го счупил, но фланеца със шлиците който е в центъра си се движеше и въртеше свободно независимо от останалата част от диска.. Това малко развали плановете за подкарване тия дни и може би ще пропусна евентите този месец, но утре ако човека има време ще довършим инсталацията, само сензора на коляновия вал остана да се свърже и ще можем да направим пробно палене. Ако пък случайно запали, ще кача клипче за sound check :)

 

wqxn.jpg

 

От ауспусите съм особено доволен, човека ми удволетвори всяка прищевка и без да се обяснявам много много е разбрал точно какво искам. Днеска като свалях скоростите успях да ги сваля без да свалям ауспусите, дори не ми и пречеха, а за да сваля скоростите махах и кардана, отново без да пипам ауспусите. Изработката е перфектна като за цената си, или поне мен напълно ме удволетворява, взе ми 150лв за труд човека, 60лв за алуминизираната тръба, гърнетата аз му ги занесох.

 

s8a8.jpg

 

ziby.jpg


  • 2
Follow your own star...

#280 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5604 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 03 юли 2013 - 22:26

Супер си човече!

 

Айде скоро клип със звук. ;)


  • 0


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#281 Dicksun

Dicksun

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 320 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Русе
  • Интереси:Drifting
  • Автомобил:
    everyday car 124 230E '87 136hp
    drift car 190E '90 3.2 220hp 315NM
    ex 190 2.0 105hp
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 03 юли 2013 - 23:43

Ламбо, мисли за керамика, тоя съединител няма да държи на тея нютони, ще го палиш лесно на 3-4-5-та. И на генерацията защо не направи някъде хикс, тая напречната надка нещо не ми вдъхва доверие много  :unsure


  • 0

signatureqps.jpg
 


#282 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8412 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Turbo Quattro
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 04 юли 2013 - 00:03

Много радва.

По-нататък може да поръчаш едно двойно гърне по тези рамзери, да върши работата на Н-пайпа, да ги меши в него. Обемът ще е значително по-голям и ще обира гадните резонанси! Сега вероятно ще е доста шумна в обороти с тези 2 мъничета по средата.

Задното гърне от CLK ли е, че изглежда подозрително ;)


  • 0

Audi_A4_avatar.gif


#283 Lambo_Rambo

Lambo_Rambo

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1647 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна/София
  • Автомобил:
    W201 190 '88 3.2 daily
    W201 190 '88 5.0 project car

Публикувано 04 юли 2013 - 03:07

Ламбо, мисли за керамика, тоя съединител няма да държи на тея нютони, ще го палиш лесно на 3-4-5-та. И на генерацията защо не направи някъде хикс, тая напречната надка нещо не ми вдъхва доверие много  :unsure

 

Да това реших и аз, тоя съединител каквото и да си говорим си беше отбиване на номера, даже май по-добре, че се счупи.. Сега обаче трябва да си намеря някой диск втора ръка, който да е читав, и да реша колко плочки и от къде да взема, май колегата Е-klasser от другия форум беше правил нещо такова, няма да е лошо да се консултирам с него

 

за напречната снадка - виж че не е съвсем напречна, даже според мен под много хубав ъгъл я е сложил човека, мисля че ще върши работа за настройването

 

kdl- от S500 W140 е задното гърне (на предната страница има снимка на гърнетата които съм ползвал), 2 входа и 2 изхода, доста обемно. от моя опит с аупусите съм стигнал до извода че 90% от работата по затихването я върши крайното гърне, средните гърнета най-много да поизчистят дразнещите високи тонове, имат съвсем малка роля по затихването.


  • 0
Follow your own star...

#284 gipsa

gipsa

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 352 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Смолян
  • Автомобил:
    w201 dtm реплика,жълто такси 211-КоНпресор с 476 магарета под капака и едно зад волана....

Публикувано 04 юли 2013 - 04:59

Радвам се,че съживи темата.Взех да си мисля по едно време,че няма да довършиш.Лошото е,че иалезнах прав за съединитела,ако ме беше послушал досега да го беше решил и този проблем.Дано да я подкараш скоро,но това случи ли се знай,че ще има мнооого неща да коригираш.Моята кола затова и направих към 1500 километра,за да разбера какво да коригирам.Оказа се,че колата изска шпер,друг диф с различно предавателно число от заводското,задното окачване е меко и корекция на водния радиатор.При теб нещата ще са доста по-сложни,затова според мен я подкарай(дори и незавършена)за да разбереш какво трябва да коригираш.Иначе си обречен да след тръгването на този автомобил само да лежиш под нея.Не съм негативен към теб,но това е реалноста и се опитвам да Ти помогна поне с съвети.УСПЕХ и Късмет.


  • 0

#285 joreto

joreto

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 751 Мнения:
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 04 юли 2013 - 07:49

Да това реших и аз, тоя съединител каквото и да си говорим си беше отбиване на номера, даже май по-добре, че се счупи.. Сега обаче трябва да си намеря някой диск втора ръка, който да е читав, и да реша колко плочки и от къде да взема, май колегата Е-klasser от другия форум беше правил нещо такова, няма да е лошо да се консултирам с него

 

за напречната снадка - виж че не е съвсем напречна, даже според мен под много хубав ъгъл я е сложил човека, мисля че ще върши работа за настройването

 

kdl- от S500 W140 е задното гърне (на предната страница има снимка на гърнетата които съм ползвал), 2 входа и 2 изхода, доста обемно. от моя опит с аупусите съм стигнал до извода че 90% от работата по затихването я върши крайното гърне, средните гърнета най-много да поизчистят дразнещите високи тонове, имат съвсем малка роля по затихването.

 

Имам диск, останаха от предишните кутии (даже е с ново феродо ), събота съм при колата което значи че понеделник мога да ти го пратя ако не ти е късно , единствения разход ще ти е доставката ....  :D .

 

Ето снимка на диска 

IMAG0219.jpg


  • 0
Публикувано изображение
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo




1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни