Къде карате италянско,да взема да доида и Аз да покарам?Разбрах за рейката,така е както казваш.На Диксана колата е излезнала 660 на преден мост и 490 на заден.АЗ си мисля,че е добре като съотношение преден заден мост,както и общото тегло.Много ми е интересно ние с тея 8-ци колко ще тежим.
Mercedes 190 с M119 V8 5.0
Започната от Lambo_Rambo, 15 окт 2011 - 22:38:00
619 мнения по тази тема
#271
Публикувано 02 май 2013 - 19:46
#272
Публикувано 02 май 2013 - 20:07
Ами всяка зима има италианско преследване във варна на картинг пистата, 4 кръга, обикновено започват ноември/декември и са до февруари/март, по 1 на месец горе долу. За теглото вече отказвам да правя предположения, защото май там където съм си мерил колите до сега кантара нещо не е много верен. При всички положения алуминиевите ни блокове според мен са голям бонус за теглото. Като подкарам колата първото нещо с което ще се заема е да си направя нов смукателен колектор със рънърите и всичко, от плексиглас или нещо друго, оригиналния тежи поне едни 10-15кг и ми се струва че ще е лесен начин за олекотяване на предницата, твоя смукателен колектор предполагам си е пластмасов на М113то? Между другото ето една темичка от 190rev, ако не си я виждал мисля че ще ти е повече от интересна, доста по-хардкор проект дори от твоя http://190rev.net/fo...ead.php?t=41314
Follow your own star...
#273
Публикувано 03 май 2013 - 06:08
Колектора е пластмасов,но това не ми решава проблема с опирането в капака при подаване на газ.От понеделник натам,може би ще моделирам някаква карбонена кутия за да реша проблема радикално.Другия вариант е да направя едно Yна входа и с два маркуча и конусни филтри.Лошото е ,че тъкмо бях купил спортни филтри на JR(панелни) и сега пак ще трябва да вземам конусни,а финансите покрай Мен започнаха да свършват.Също незнам нищо по принцип за изчисляването на интейка да не взема нещо да прецакам по двигатела(да не му стига въздуха)
#274
Публикувано 03 май 2013 - 07:39
Явно и твоя е доста високо монтиран, на моята изобщо не ми харесва как стана двигателя, в момента хем е напред, хем е високо, което е гаранция за кофти баланс, но за сега ще е така, надолу не може да слезе заради рейката, назад заради сервото на спирачките, и заради гредата под двигателя, някой хубав ден ще го монтирам аз там къдетот му е мястото, но ще е някъде в далечното бъдеще по всяка вероятност..
Follow your own star...
#275
Публикувано 05 май 2013 - 05:43
Ами монтиран е там където заводско се монтира на w210 AMG.Някой може ли да каже дали при вход на дебитомера 86мм сложа преход до 110мм и с една тръба искарам един конус отпред дали ще е добро снабдяването на мотора с вуздух?
#276
Публикувано 05 май 2013 - 06:54
Зависи от самия филтър. Някъде имах как приблизително се изчислява филтъра за колко коня стига, довечера като се прибера в София ще се разровя и ще пиша... иначе ф110 е достатъчно.
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo
#277
Публикувано 05 май 2013 - 15:27
Ламбо, при спиране мотора мърда до 2см напред, предвиди го, преди да сменяш радиатор залудо.
#278
Публикувано 07 май 2013 - 13:26
Ето два линка с формули за смятане на размера на въздушния филтър
http://www.knfilters...acts.htm#SELECT
http://www.gnttype.o.../airfilter.html
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo
#279
Публикувано 03 юли 2013 - 22:11
Малък ъпдейт, инсталацията е на 90% готова, двигателя вече е напълно окомплектован, и ремък му сложих (за протокола/архивите - 2460мм ремък е за М119 без климатик и без паразитна ролка на мястото на климатика) ауспусите също са готови, за съжаление днеска докато бъзиках колата открих че съединителя не задържа, свалих скоростната кутия и опасенията ми от преди няколко страници (и месеца) се потвърдиха, феродовия диск се оказа прецакан, не знам дали така съм го взел или (по-вероятно) като съм наставял скоростната кутия съм го счупил, но фланеца със шлиците който е в центъра си се движеше и въртеше свободно независимо от останалата част от диска.. Това малко развали плановете за подкарване тия дни и може би ще пропусна евентите този месец, но утре ако човека има време ще довършим инсталацията, само сензора на коляновия вал остана да се свърже и ще можем да направим пробно палене. Ако пък случайно запали, ще кача клипче за sound check
От ауспусите съм особено доволен, човека ми удволетвори всяка прищевка и без да се обяснявам много много е разбрал точно какво искам. Днеска като свалях скоростите успях да ги сваля без да свалям ауспусите, дори не ми и пречеха, а за да сваля скоростите махах и кардана, отново без да пипам ауспусите. Изработката е перфектна като за цената си, или поне мен напълно ме удволетворява, взе ми 150лв за труд човека, 60лв за алуминизираната тръба, гърнетата аз му ги занесох.
Follow your own star...
#280
Публикувано 03 юли 2013 - 22:26
Супер си човече!
Айде скоро клип със звук.
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#282
Публикувано 04 юли 2013 - 00:03
Много радва.
По-нататък може да поръчаш едно двойно гърне по тези рамзери, да върши работата на Н-пайпа, да ги меши в него. Обемът ще е значително по-голям и ще обира гадните резонанси! Сега вероятно ще е доста шумна в обороти с тези 2 мъничета по средата.
Задното гърне от CLK ли е, че изглежда подозрително
#283
Публикувано 04 юли 2013 - 03:07
Ламбо, мисли за керамика, тоя съединител няма да държи на тея нютони, ще го палиш лесно на 3-4-5-та. И на генерацията защо не направи някъде хикс, тая напречната надка нещо не ми вдъхва доверие много
Да това реших и аз, тоя съединител каквото и да си говорим си беше отбиване на номера, даже май по-добре, че се счупи.. Сега обаче трябва да си намеря някой диск втора ръка, който да е читав, и да реша колко плочки и от къде да взема, май колегата Е-klasser от другия форум беше правил нещо такова, няма да е лошо да се консултирам с него
за напречната снадка - виж че не е съвсем напречна, даже според мен под много хубав ъгъл я е сложил човека, мисля че ще върши работа за настройването
kdl- от S500 W140 е задното гърне (на предната страница има снимка на гърнетата които съм ползвал), 2 входа и 2 изхода, доста обемно. от моя опит с аупусите съм стигнал до извода че 90% от работата по затихването я върши крайното гърне, средните гърнета най-много да поизчистят дразнещите високи тонове, имат съвсем малка роля по затихването.
Follow your own star...
#284
Публикувано 04 юли 2013 - 04:59
Радвам се,че съживи темата.Взех да си мисля по едно време,че няма да довършиш.Лошото е,че иалезнах прав за съединитела,ако ме беше послушал досега да го беше решил и този проблем.Дано да я подкараш скоро,но това случи ли се знай,че ще има мнооого неща да коригираш.Моята кола затова и направих към 1500 километра,за да разбера какво да коригирам.Оказа се,че колата изска шпер,друг диф с различно предавателно число от заводското,задното окачване е меко и корекция на водния радиатор.При теб нещата ще са доста по-сложни,затова според мен я подкарай(дори и незавършена)за да разбереш какво трябва да коригираш.Иначе си обречен да след тръгването на този автомобил само да лежиш под нея.Не съм негативен към теб,но това е реалноста и се опитвам да Ти помогна поне с съвети.УСПЕХ и Късмет.
#285
Публикувано 04 юли 2013 - 07:49
Да това реших и аз, тоя съединител каквото и да си говорим си беше отбиване на номера, даже май по-добре, че се счупи.. Сега обаче трябва да си намеря някой диск втора ръка, който да е читав, и да реша колко плочки и от къде да взема, май колегата Е-klasser от другия форум беше правил нещо такова, няма да е лошо да се консултирам с него
за напречната снадка - виж че не е съвсем напречна, даже според мен под много хубав ъгъл я е сложил човека, мисля че ще върши работа за настройването
kdl- от S500 W140 е задното гърне (на предната страница има снимка на гърнетата които съм ползвал), 2 входа и 2 изхода, доста обемно. от моя опит с аупусите съм стигнал до извода че 90% от работата по затихването я върши крайното гърне, средните гърнета най-много да поизчистят дразнещите високи тонове, имат съвсем малка роля по затихването.
Имам диск, останаха от предишните кутии (даже е с ново феродо ), събота съм при колата което значи че понеделник мога да ти го пратя ако не ти е късно , единствения разход ще ти е доставката .... .
Ето снимка на диска
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни