chochone - на мен ми беше пределно ясно че твоята кола ще има проблеми с дифа, мерцедесите просто имат отвратителни диференциали.. не знам как се държи примерно LSD от 2.3-2.5/16, но ASD-то е отвратително и новата ежедневка всеки ден я псувам, и като я пързалям я карам на изпускане от инерция, а не от превъртане на колелата, а това че е автомат допълнително усложнява нещата, но да кажем че него съм го прежалил и редовно в движение я ръгам на N, форсирам я, и обратно на скорост, при което ефекта е че в повечето случаи превърта само едната гума, в по-малкото тръгва задницата.. Може да ми се смеете, че колата ми е със заварен диф, но за пързаляне за мен е перфектен, за каране в града почти не се усеща, само при паркиране е кофти че гумите се търкат доста. Като цяло преди да видя с очите си и да пробвам по-добър вариант, заварения диф няма да го махна. Братовчед ми си сложи на колата хидравлична помпа с казанче и задържащ клапан и я върза директно към ASD-то, и си я помпи колкото го устройва, някой път ще снимам системата, не е кой знае какво и мисля че около 50-100 кинта му излезе цялото нещо, но не мога да потвърдя колко е ефективно защото не съм я карал, той казва че има ефект.
Жоре, тая кутия е със едрите шлици (като на кутията ти от бмв) всъщност не съм ги гледал дали са еднакви по брой и диаметър. На моята са 10, диаметъра не знам какъв е.