Към съдържанието

  •  

Снимка
* * * * * 3 гласа

Mercedes 190 с M119 V8 5.0


  • Please log in to reply
619 мнения по тази тема

#286 Lambo_Rambo

Lambo_Rambo

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1647 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна/София
  • Автомобил:
    W201 190 '88 3.2 daily
    W201 190 '88 5.0 project car

Публикувано 04 юли 2013 - 09:48

chochone - на мен ми беше пределно ясно че твоята кола ще има проблеми с дифа, мерцедесите просто имат отвратителни диференциали.. не знам как се държи примерно LSD от 2.3-2.5/16, но ASD-то е отвратително и новата ежедневка всеки ден я псувам, и като я пързалям я карам на изпускане от инерция, а не от превъртане на колелата, а това че е автомат допълнително усложнява нещата, но да кажем че него съм го прежалил и редовно в движение я ръгам на N, форсирам я, и обратно на скорост, при което ефекта е че в повечето случаи превърта само едната гума, в по-малкото тръгва задницата.. Може да ми се смеете, че колата ми е със заварен диф, но за пързаляне за мен е перфектен, за каране в града почти не се усеща, само при паркиране е кофти че гумите се търкат доста. Като цяло преди да видя с очите си и да пробвам по-добър вариант, заварения диф няма да го махна. Братовчед ми си сложи на колата хидравлична помпа с казанче и задържащ клапан и я върза директно към ASD-то, и си я помпи колкото го устройва, някой път ще снимам системата, не е кой знае какво и мисля че около 50-100 кинта му излезе цялото нещо, но не мога да потвърдя колко е ефективно защото не съм я карал, той казва че има ефект.

 

Жоре, тая кутия е със едрите шлици (като на кутията ти от бмв) всъщност не съм ги гледал дали са еднакви по брой и диаметър. На моята са 10, диаметъра не знам какъв е.


  • 0
Follow your own star...

#287 joreto

joreto

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 751 Мнения:
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 04 юли 2013 - 10:27

описание на тази система, (ако не се лъжа) бях постнал преди доста време (не си спомням дали беше тук де), имаше я много добре описана, може да потърся пак линка/файла . Lambo, за съжаление няма да стане, моито са с ситните шлици .... но на някой ако му трябват да пише :)  .  


Този пост е редактиран от joreto: 04 юли 2013 - 10:33

  • 0
Публикувано изображение
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo

#288 IvoR1

IvoR1

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 434 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Велико Търново
  • Интереси:Bitches, Benzes, Bikes & Bball
  • Автомобил:
    '99 w208 CLK320
    '89 190E 2.0 8v - бялата смърт
    '92 190E 3.0 12v - черната перла << ех
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 04 юли 2013 - 12:12

Довечера, като се прибера от работа ще постна линк към тема за такова ръчно управление на ASD, копирал съм го, че и аз ще си правя.


  • 0

M112.940 inside

 

 


#289 gipsa

gipsa

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 352 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Смолян
  • Автомобил:
    w201 dtm реплика,жълто такси 211-КоНпресор с 476 магарета под капака и едно зад волана....

Публикувано 04 юли 2013 - 16:52

Асд-то е перфектната система за мен,но след отваряне и ремонт на дифа.В момента се занимавам с такъв диф и ще се похваля като съм готов.И това с помпата е супер вариант,за да получиш триене в фрикционните дискове колкото проценти пожелаеш.Според мен ти е за ремонт дифа за да ти прави тези чатмаци с едната гума.Моя диф се оказа много запазен,единствено ще сменя лагерите и ще подложа 2 десети на дисковете за да увелича триенето,а и съответно процента на заключване.Дифа според мен е доста по-добре измислен от на БМВ-то,а и няма чупене ако всичко е наред с лагерите.


  • 0

#290 Marto BS

Marto BS

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 649 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    Opel Omega 2.5 V6 Aut.
    ex. 1996 W210 E 300D Avantgarde
    ex. 1993 MB 200 CE

Публикувано 04 юли 2013 - 22:10

Валка, днес стана късно и не звъннах, че по тъмно към 9 нямаше смисъл.... като си дойдеш за повече, ще се видим :)   иначе запалихте ли днес или остава за по-натам :)


  • 0

#291 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5339 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 260SE 1988

Публикувано 04 юли 2013 - 23:09

Вальо, я обясни по подробно как ти върти само едната гума. забелязал ли си да го прави в началото и после да зацепва?

 

В ASD системата има хидро-акумулатор, ако се спука (от стареене на гумата), започва да прави точно тази аномалия. като няма натупано налягане, помпата пълни недостатъчно бързо хидравликите при дифа и блокирането е със забавяне от 2-3 секунди, демек когато си вън от завоя вече....

 

другият вариант е дисковете да са аут, както пише чочоне.

 

Аз съм имал 4 мерцедеса с ASD, на 2 от тях работеше перфектно и зацпваше мигновенно при светване на лампата и дрифта ставаше перфектен на сух асфалт.

Другите 2 имаха ядове с бавно зацепване, породени от горното.

 

можеш да си го направиш и на копче. и да го активираш независимо от скоростта и когато си поискаш.


  • 0

#292 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5339 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 260SE 1988

Публикувано 04 юли 2013 - 23:16

имам ОГРОМЕН интерес да чуя как ще звучи в такава конфигурация на гърнета.

Според мен трябва да се получи шерфектно,

крайното гърне да изреже баса и да останат само високите честоти, демек звук-зил.

 

направи клипче да го чуем като го палнеш


  • 0

#293 Lambo_Rambo

Lambo_Rambo

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1647 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна/София
  • Автомобил:
    W201 190 '88 3.2 daily
    W201 190 '88 5.0 project car

Публикувано 04 юли 2013 - 23:29

Марто, до 11 часа бяхме в сервиза, който е след метро още нататък, в 12 ми беше автобуса,докато се прибера да се изкъпя.. едвам го хванах, ядох в колата майка ми докато ме караше до гарата :D налях маслото, въртяхме го двигателя, мегата виждаше че се върти, инжекторите пръскаха, но нямаше искра и до последно не можахме да установим проблема, аз вече пътувам и не знам за кога остава, най късно за след 2 седмици..

Днеска си поръчах 12 плочки керамика, утре пристигат, само да си намеря читав диск и ще сглобя един съединител набързо..

Бояне- да случвало ми се е, да върти едната, после двете, после пак едната.. както и обратното-тръгват двете, после едната зацепва, после пак двете.. тези неконтролирани зацепвания и изпускания са много опасни, даже бих казал че това е единственото опасно нещо при дрифта, или тръгва и докато си се нагласил да гледаш през страничния джамек изведнъж задницата забива и предницата рязко тръгва на където е навит волана, или докато псуваш колата що не тръгва ами се върти едната гума само и изведнъж бам и задницта тръгва, ама това пак е по-предвидимо от първото.. за това си ме кефи заварения диф, там всичко зависи от мощността, и освен ако настилката не се смени рязко няма такъв филм да ти се прекъсне дрифта..
  • 0
Follow your own star...

#294 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5339 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 260SE 1988

Публикувано 05 юли 2013 - 00:44

така, ето ти обяснение на ситуацията. евентуално!

Дифа зацепва бавно, поради примерно спукана сфера (акумулатор на налягането)

зацепва...

И при достигане на скорост от 35 км/ч на 3те датчика, дифа се отблокира от електрониката. такава му е програмата.

 

затова си го направи на он/оф копче, свали сферата и бръкни с отверка (НЕЖНО) да видиш дали е спукана и си ти...


  • 0

#295 gipsa

gipsa

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 352 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Смолян
  • Автомобил:
    w201 dtm реплика,жълто такси 211-КоНпресор с 476 магарета под капака и едно зад волана....

Публикувано 05 юли 2013 - 06:21

Бояне.помпата на системата прави налягане или не, колата Без нея има около 17,18 процента (по спомен)блокаж на дифа.Така ,че причината да му прави проблеми е в износването на фрикционните дискове.Познавам трима с такива асд-та,които са изкормили помпи и самата ситема-карат само на тези 17-18 процента и нямат проблемите които описва Вальо при дрифт.Другото е може би заради автомата,защото моето 2.6 беше с ръчка и нямаше сила да направи хубав дрифт.


  • 0

#296 joreto

joreto

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 751 Мнения:
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 05 юли 2013 - 07:01

аз също карам само с механичното зацепване което за асд дифовете е ~18% както каза chochone.
До колкото знам на 2.3-16v дифовете са с ~24% тъй като те са нямали асд.
  • 0
Публикувано изображение
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo

#297 Lambo_Rambo

Lambo_Rambo

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1647 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна/София
  • Автомобил:
    W201 190 '88 3.2 daily
    W201 190 '88 5.0 project car

Публикувано 05 юли 2013 - 07:29

За мен колата трябва да е послушна и предвидима, това да се чуди дали да върти едното или двете колела е недопустимо, а мен освен това адски много ме изнервя това "чудене", тва 2.6 ако не го играеше ежедневка в момента щях отдавна да се заема със диференциала и да няма такова нещо да се чуди кво да прави.. Няма да се обяснявам излишно, не знам колко хора тук са карали заварен диференциал, предполагам повечето само са чели по форумите лоши неща за него, но това за мен е единственото нещо на което мога да разчитам на 100%, излключвам шперовете по 2-3-4 бона защото не съм карал такъв, няма и да карам скоро. Преди да започна да и сменям двигателя си я карах 2 години ежедневно със заварен диф и при пързаляне беше супер предвидима, лошото е че подсили доста недозавиването, но аз така или иначе с хубави нови широки гуми отпред не съм карал, с такива сигурно изобщо няма да се забелязва тоя ефект на заварения диф.

 

Както казах братовчед ми си кара от 1-2 месеца неговото ASD с ръчна хидравлична помпа, и е доволен, казва че работи, но той кара предимно за време, не на дрифт и драг и не знам колко ще ме устройва мен примерно този вариант, докато не се пробва предполагам няма да разбера..

 

Трябва да се съберем някой път да покараме :)


  • 0
Follow your own star...

#298 Marto BS

Marto BS

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 649 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    Opel Omega 2.5 V6 Aut.
    ex. 1996 W210 E 300D Avantgarde
    ex. 1993 MB 200 CE

Публикувано 05 юли 2013 - 10:27

жалко че не си му чул гласа но следващия път поне ще знаеш само кво остава :)  


  • 0

#299 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5339 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 260SE 1988

Публикувано 05 юли 2013 - 11:56

Бояне.помпата на системата прави налягане или не, колата Без нея има около 17,18 процента (по спомен)блокаж на дифа.Така ,че причината да му прави проблеми е в износването на фрикционните дискове.Познавам трима с такива асд-та,които са изкормили помпи и самата ситема-карат само на тези 17-18 процента и нямат проблемите които описва Вальо при дрифт.Другото е може би заради автомата,защото моето 2.6 беше с ръчка и нямаше сила да направи хубав дрифт.

така е! но има един тънък момент който пропускате.

помпата прави налягане, обаче, когато се появи нужда от сработване на ASD системата, трябва моментално пълнене и ДЕБИТ. затова помпата прави налягане и пълни хидро акумулаторът. той седи зареден с около 300-400грама масло под налягане (забравих колко бара, колкото прави помпата де) и чака отваряне на клапана., когато компа каже  ON, маслото се изтрелва от хидро акум, щом се отвори клапанът. демек пълни моментално. а ако хидро акумулатора е спукан пълнедето на хидравликата става за 1,5 даже до 2,5 секунди до пълно зацепване. и в този момент може да се подлъжете че дисковете са изхабени, а да се окаже че сферата е спукана.

 

странното е че на мои 124ки с ASD съм вдигал едната гума и съм въртял без никакво усилие, пък системата сработваше перфектно. Но може и дисковете да са били изхабени вече, и да са сработвали само когато хидравликата ги натисне (казвам го по повод 18% зацепване за което говорите с жорето, което винаги съм си мислел че го няма)

 

Хидро акумулаторът на 190е седи зад предна дясна гума. заедно с клапанът


  • 0

#300 Lambo_Rambo

Lambo_Rambo

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1647 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна/София
  • Автомобил:
    W201 190 '88 3.2 daily
    W201 190 '88 5.0 project car

Публикувано 05 юли 2013 - 13:26

 (казвам го по повод 18% зацепване за което говорите с жорето, което винаги съм си мислел че го няма)

 

 

Аз даже съм убеден че го няма.. А и да го има, го е имало на времето, от тия 18 процента за 20-30 години колко са останали? Минали са ми няколко ASD дифа през ръцете и на всички полуоските са се въртяли независимо, а би трябвало да има съпротивление (уж). За това и много скептично подхождам като започнете да казвате че разчитате на тия 15-18% или колкото са там, че и работа ви вършели.. Като е бил нов дифа може и да ги е имало, 25 години по късно - доста слабо вероятно да е останало нещо


  • 0
Follow your own star...




1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни