Mercedes 190 с M119 V8 5.0
Започната от Lambo_Rambo, 15 окт 2011 - 22:38:00
619 мнения по тази тема
#226
Публикувано 19 ноември 2012 - 22:17
аксиално или радиално мърда "това" в средата?
#227
Публикувано 19 ноември 2012 - 23:14
Аксиално, демек все едно по оста на скоростите, напречно не мърда, нито пък се върти.. Аз за това се чудя дали е нормално или не, ако мърдаше напречно или превърташе щеше да е ясна работата..
Follow your own star...
#228
Публикувано 20 ноември 2012 - 12:14
за мен щом е аксиално е ОК.
с идеята да е по-подвижен диска аксиално за да се центрира по-лесно коагато е включен изключен
Обикновенно няма аксиални луфтове при тези детайли, може да се окаже че точно за този диск е така решено заводско.
На твое място, бих проверил още един такъв същия диск, дали има този луфт. Там откъдето си го купил.
с идеята да е по-подвижен диска аксиално за да се центрира по-лесно коагато е включен изключен
Обикновенно няма аксиални луфтове при тези детайли, може да се окаже че точно за този диск е така решено заводско.
На твое място, бих проверил още един такъв същия диск, дали има този луфт. Там откъдето си го купил.
#229
Публикувано 20 ноември 2012 - 12:46
Ами точно това е проблема че много трудно го намерих защото е с едрите шлици, и обикновено се продават цели комплектове пък на мен ми трябва само диск. Следващия път като съм във варна пак ще разглобя всичко и ще занеса диска в сервиза да го видят и да кажат и те едно мнение. Мисля си и да взема термолента за ауспусите, че много взех да се притеснявам тия ауспуси особено от шофьорската страна минават покрай маркучите на хидравликата, покрай самата рейка, покрай бензиновите линии, в близост и до спирачните линии.. Да не ми завира всичко на 10тата минута каране, според мен ще помогне. Какво мислите?
Follow your own star...
#230
Публикувано 20 ноември 2012 - 13:30
Мисля и , че Високо Температурно Силиконово покритие би ти свършило работа
Разликата е , че няма да пръскаш генерацията , а компонентите които те притесняват и които си решил да предпазващ
Осигурява защита до 800 градуса по Целзий
Разликата е , че няма да пръскаш генерацията , а компонентите които те притесняват и които си решил да предпазващ
Осигурява защита до 800 градуса по Целзий
Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче
#231
Публикувано 20 ноември 2012 - 14:16
Термолентата не е лоша идея. Насе дай да го видим това силиконовото.
#232
Публикувано 20 ноември 2012 - 14:38
Термолента за колектори само за генерацията назад няма смисъл
Другото което се сещам е "термошилд" да се направи , но не е доста играчка тъй като изредените неща не са 1 или 2 , а и занимавката е доста доста голяма Всичко е въпрос на гледна точка
Да не се приема като реклама : http://upg-shop.com/...o-pokritie.html
Хрумва ми и нещо много първобитно .. стъклена вата
издържа до 700 - 800
Другото което се сещам е "термошилд" да се направи , но не е доста играчка тъй като изредените неща не са 1 или 2 , а и занимавката е доста доста голяма Всичко е въпрос на гледна точка
Да не се приема като реклама : http://upg-shop.com/...o-pokritie.html
Хрумва ми и нещо много първобитно .. стъклена вата
издържа до 700 - 800
Този пост е редактиран от Наско: 20 ноември 2012 - 14:41
Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче
#233
Публикувано 20 ноември 2012 - 15:05
Между другото оригиналните тръби на М119 имат точно стъклена вата, и отгоре заварена една тенекийка която да я покрива и придържа към тръбата. Точно следващите 30-40см след връзката с колекторите. Много готино но естествено на мен не ми върши работа заради извивките и ги отрязах преди тая част. Термошийлда не ме кефи точно защото е голяма играчка, докато ги накривя, докато измисля къде да ги закрепя, самото закрепване, освен това съм сигурен че при вибрации ще притракват като тенекиен покрив. Тоз силикон като му чета описанието ми се струва че е за защита на самите нагряващи се повърхности, не на нещо от нагряване. Пък и много скъп тоя спрей, за тия пари 20м термолента ще си взема..
Follow your own star...
#234
Публикувано 20 ноември 2012 - 18:18
И на моята м104 са по този начин колекторите , но немисли че пази абсолютно от топлина , може да те изгори без проблем
S-класите не правят мъжете - мъже , но ги правят гъзари, нали , Ехе хе-хе
#235
Публикувано 20 ноември 2012 - 21:56
Аз за тръбите след колекторите говоря, не за самите колектори, и идеята е не да не се нагорещяват, аз няма да ги пипам, ами да не нагряват всичко около тях, да се изолират от всичко околно, тръбите ще минават на милиметри от рейката, спирачните тръбички, тръбичките за хидравликата, бензиновите линии..
Follow your own star...
#236
Публикувано 20 ноември 2012 - 23:41
термо лентата е канцерогенна, затова не съм и фен
направи си термощитове, аз си ги направих за 1/2 ден
виж снимки тук как стана, ламарината я зех от термощит от зоната на гърнетата
http://benz.bg/index...500ce&Itemid=80
направи си термощитове, аз си ги направих за 1/2 ден
виж снимки тук как стана, ламарината я зех от термощит от зоната на гърнетата
http://benz.bg/index...500ce&Itemid=80
#237
Публикувано 21 ноември 2012 - 00:21
ламарината я зех от термощит от зоната на гърнетата
Колкото просто , толкова и гениално
Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче
#238
Публикувано 21 ноември 2012 - 12:19
термо лентата е канцерогенна, затова не съм и фен
направи си термощитове, аз си ги направих за 1/2 ден
виж снимки тук как стана, ламарината я зех от термощит от зоната на гърнетата
http://benz.bg/index...500ce&Itemid=80
Кое им е канцерогенното? Ако е азбеста - тая дето съм я харесал пише че не съдържа азбест, макар че колко ли може да им се вярва.. http://racing-mania.... 50mm*0.8mm*10M
Follow your own star...
#239
Публикувано 21 ноември 2012 - 14:15
ше рискуваш ли?макар че колко ли може да им се вярва..
Аз няма си рискувам здравето заради тенекия, никога! Азбеста става на прах като изсъхне. няма начин да не влезе вътре в купето и да не го вдишаш.
А ако няма азбест, смятай колко е термоизолираща...
#240
Публикувано 21 ноември 2012 - 16:55
Погледни си номера на съединитела,ако е Сакс 186 44 64 031 не трябва да има такъв луфт.Днес порових и намерих феродов диск от R 129 3,2 karlsson който имах.Та този диск няма никакви луфтове-нито радиално,нито аксиално.Сега видях,че твоя е с демферни пружини,а този моя няма такива.Съжалявам,че не мога да помогна.
Този пост е редактиран от Lorinser: 22 ноември 2012 - 00:32
3 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 3 гости, 0 анонимни