Mercedes 190 с M119 V8 5.0
Започната от Lambo_Rambo, 15 окт 2011 - 22:38:00
619 мнения по тази тема
#196
Публикувано 09 ноември 2012 - 00:25
Изкърпено, почистено от ръжда, грундирано, боядисано.. Двигателя и скоростите вътре, скоро може и да въртим ключа
Follow your own star...
#197
Публикувано 09 ноември 2012 - 07:30
Картера на какво разстояние стой от пода и изпускателните тръби ще има ли откъде да ги прекараш при това положения на мотора?Отчети и факта ,че двигатела мърда доста на страни при подаване на газ и отнемането и,да не се окаже ,че ще ти опира някъде встрани.Добре напредваш,дано скоро да чуеш гласа на 8-ка.
#198
Публикувано 09 ноември 2012 - 09:41
За мърдането в страни имам някои идейки, една от които е почерпена от страната на изгряващото слънце, при това там са го правили мноого отдавна, и честно казано така и не знам защо не се прилага и при новите коли, според мен е гениално, става въпрос за така наречения "torque damper", до колкото ми е известно за пръв път се е използвал при нисан силвия, а сега гледам има и доста китове, които се продават. Та с 2 думи това е амортисьорче между двигателя и купето което значително "успокоява" мърдането на двигателя, а в моя случай си мисля даже 2 да сложа.. При всички положения според мен ще има доста положителен ефект, а и ще удължи живота на тампоните.. http://www.geocities...new_page_81.htm Ето един линк, на китайски е, но има няколко снимки да се види за какво става дума. Ето и нисана как е изпълнен (мисля че това си е заводското положение на амортисьора, само самия амортисьор е сменен) Само че в моя случай смятам да го хвана към двете бомбета с по 1 амортисьор.
За прогреса не е кой знае какво, работя по 3-4 дни през 2-3 седмици, толкова възможност имам да се прибирам от софия до варна. Надявам се вече двигателя да си е окончателно вътре и да се работи по периферията от сега нататък. Картера не разбрах питаш на какво разстояние е от земята или от гредата? От гредата е на един пръст, а от земята е почти наравно със долната част на гредата.. Но при всички положения май ще трябва да си сложа металната защита на картера обратно. Ето една снимка на колата с двигателя и скоростите монтирани, пусната на колела, и раздвижена хубаво, че да слегне. Носачите са в почти хоризонтално положение, което мисля че им е нормалното състояние.
За прогреса не е кой знае какво, работя по 3-4 дни през 2-3 седмици, толкова възможност имам да се прибирам от софия до варна. Надявам се вече двигателя да си е окончателно вътре и да се работи по периферията от сега нататък. Картера не разбрах питаш на какво разстояние е от земята или от гредата? От гредата е на един пръст, а от земята е почти наравно със долната част на гредата.. Но при всички положения май ще трябва да си сложа металната защита на картера обратно. Ето една снимка на колата с двигателя и скоростите монтирани, пусната на колела, и раздвижена хубаво, че да слегне. Носачите са в почти хоризонтално положение, което мисля че им е нормалното състояние.
Follow your own star...
#199
Публикувано 09 ноември 2012 - 10:48
Според мен ще трябват други пружини.
Иначе колата става супер, браво!
Иначе колата става супер, браво!
Mercedes 400 SE (W140) 286 hp - Specs & Performance
Когато първата кола е здрав Бенц, марката остава до живот!
#200
Публикувано 10 ноември 2012 - 07:41
Амортисьор на мотора имах заводско на Голф 2-ка кр 139кс,направен през 1986г.Той няма да ти разреши проблема с мърдането на двигатела,просто ще направи движенията му по-плавни.Тъй,че ако мислиш,че ще опира мотора в коша някъде сега е момента да го оправиш това за да не вадиш мотора пак после.Успех.
#201
Публикувано 10 ноември 2012 - 11:28
Ламбо, не искам да съм песимист, но тая кола няма да успееш да я подкараш тая година. Дреболиите най-много бавят, пък и имаш да правиш ауспуси и електроника... Дано да греша, но аз като бях на тоя етап имах поне още 6 месеца работа докато изчистя и най-малките дреболии.
Откъм електроника какво си измислил? Съмнява ме да подкараш със оригиналнат електроника?!
Ааа и между другото е добре да си подсилиш планките на предния торсион, че се късат много лесно.
Откъм електроника какво си измислил? Съмнява ме да подкараш със оригиналнат електроника?!
Ааа и между другото е добре да си подсилиш планките на предния торсион, че се късат много лесно.
#202
Публикувано 10 ноември 2012 - 17:30
Електрониката ще е Megasquirt, имам човек за нея който ще се захване веднага щом е готова.. Правих едно 2.3-16 при него, запалихме го за 1-2 дни буквално от механичен инжекцион към мега, при все със монтажа на рейката с инжекторите и дупчене на ауспусите за сонда, и с обикаляне за мап сензор, това не вярвам да отнеме много повече време, в рамките на няколко дни предполагам ще запали.. Двигателя си е подготвен за електрониката, имат да се вържат 8 бобини, 8 инжектора (за инжекторите имам оригиналните кабели с букси, така че там занимавката ще е никаква), 2 ваноса (които ще се вържат заедно), има си trigger wheel, TPS-a на дросела е подготвен още преди да го сложа пак от същия човек..
Ауспусите ще се направят за 1 ден, най вероятно ще я закарам някъде да ги направят, защото нямам заваръчно на мое лично разположение, както и канал, а и вкъщи стават много бавно нещата, макар и безплатно. Приготвил съм си гърнета, даже съм си отрязал частта със гайката за сондата от старата генерация, която ще влезе в ролята на H-pipe най вероятно, имам и 1-2 меки връзки..
Знам за планките, но не смятам че към настоящия момент е жизненоважно да ги правя, и без това се свалят за 2 минути.
Най-гадното в момента е че имам да сменям семеринга на коляновия вал, което си е занимавка, другото което остава да измисля е да навържа маркучите за радиатора, да свържа кормилната рейка със сервото на двигателя, където също съм започнал да работя, гайките на 190тковите горивни кабели пасват на рейката на М119.. Тъпото е че във варна работя на открито, вече започва да става студено, така че трябва максимално да се ускори процеса. Плана ми е технически да е готова до края на месеца колата и да останат само кабеляците да се навързват, дреболиите предполагам ще се изчистват в движение. То не остава кой знае какво, като знам последния път за 3-4 дни колко работа свърших... със заваръчното има още някои неща да се правят, искам отпред още да окрепя роговете и трябва да се направи стойка за радиатора. Абе ще видим след няколко дни пак отивам да бачкам по колата, ще пиша какво съм свършил после..
Ауспусите ще се направят за 1 ден, най вероятно ще я закарам някъде да ги направят, защото нямам заваръчно на мое лично разположение, както и канал, а и вкъщи стават много бавно нещата, макар и безплатно. Приготвил съм си гърнета, даже съм си отрязал частта със гайката за сондата от старата генерация, която ще влезе в ролята на H-pipe най вероятно, имам и 1-2 меки връзки..
Знам за планките, но не смятам че към настоящия момент е жизненоважно да ги правя, и без това се свалят за 2 минути.
Най-гадното в момента е че имам да сменям семеринга на коляновия вал, което си е занимавка, другото което остава да измисля е да навържа маркучите за радиатора, да свържа кормилната рейка със сервото на двигателя, където също съм започнал да работя, гайките на 190тковите горивни кабели пасват на рейката на М119.. Тъпото е че във варна работя на открито, вече започва да става студено, така че трябва максимално да се ускори процеса. Плана ми е технически да е готова до края на месеца колата и да останат само кабеляците да се навързват, дреболиите предполагам ще се изчистват в движение. То не остава кой знае какво, като знам последния път за 3-4 дни колко работа свърших... със заваръчното има още някои неща да се правят, искам отпред още да окрепя роговете и трябва да се направи стойка за радиатора. Абе ще видим след няколко дни пак отивам да бачкам по колата, ще пиша какво съм свършил после..
Follow your own star...
#203
Публикувано 11 ноември 2012 - 22:53
Абе тей както го виждам аз проекта ще се прехвърли за 2013 Не, че нещо ся, ама ще удариш доста подводни камъни докато тая кола тръгне да се движи нормално. Дано греша де!
Семеринга се сменя елементарно, стига да имаш гайковерт под ръка, че оня якия болт няма отвиване. Хубав семеринг струва не-повече от 10-15 лева.
Семеринга се сменя елементарно, стига да имаш гайковерт под ръка, че оня якия болт няма отвиване. Хубав семеринг струва не-повече от 10-15 лева.
#204
Публикувано 11 ноември 2012 - 23:09
Задната семеринга трябва да сменям.. Демек двигателя вънка, скоростите, съединителя, маховика и задния капак също трябва да се свалят, фланеца също ще го сваля да му направя една последна профилактика заради оная неточност със стартера.. Всъщност изобщо не съм сигурен че е текнало от семерингата, като го вдигнах на жирафа и се наклони тогава текна, ама от нея ще да е няма от къде другъде да е.. Има работа, ще видим до къде ще го докарам..
Follow your own star...
#205
Публикувано 11 ноември 2012 - 23:32
За мърдането в страни имам някои идейки, една от които е почерпена от страната на изгряващото слънце, при това там са го правили мноого отдавна, и честно казано така и не знам защо не се прилага и при новите коли, според мен е гениално, става въпрос за така наречения "torque damper" ......
Подобно нещо беше направил един от peachparts форума на едно турбинирано (300/320) и писа , че има полужителен ефект. Доколкото си спомням беше ползвал амортесоьор като този който обтяга ремъка (за съжаление в момента не мога да открия снимките). Аз също съм намислил да направя нещо такова .
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo
#206
Публикувано 12 ноември 2012 - 01:26
ее не стаа ли да се сложи още един двигателен тампон, по-мекичък.. който да ограничва накланянето надясно?
#207
Публикувано 12 ноември 2012 - 11:36
ее не стаа ли да се сложи още един двигателен тампон, по-мекичък.. който да ограничва накланянето надясно?
Аз вече започвам да си мисля дали да не го подпра от двете страни между колекторите и роговете с 2 парчета негорим каучук.. Че има някакви милиметри там, квото и да го правя двигателя сигурно ще чука отстрани при рязко подаване на газ.
Follow your own star...
#208
Публикувано 12 ноември 2012 - 18:35
Аз за това говоря,ама кой ли ме слуша.Ня бях сигурен от снимките но и аз си мисля,че мотора ще ти опира в гредите.Това е голям проблем за мен,не знам за теб,но си помисли преди да продължиш с проекта.Според мен мотора ако е по-нагоре ще се увеличи разстоянието.Това с подпирането нали не го мислиш сериозно?
#209
Публикувано 12 ноември 2012 - 19:00
Валка, снимай точно проблемното място.
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#210
Публикувано 12 ноември 2012 - 19:36
Валка, снимай точно проблемното място.
Всичко съм снимал От пасажерската страна даже резнахме малко защото тия скоби с които са хванати различните части на колектора стърчат доста.
Аз за това говоря,ама кой ли ме слуша.Ня бях сигурен от снимките но и аз си мисля,че мотора ще ти опира в гредите.Това е голям проблем за мен,не знам за теб,но си помисли преди да продължиш с проекта.Според мен мотора ако е по-нагоре ще се увеличи разстоянието.Това с подпирането нали не го мислиш сериозно?
Еми какво да ти кажа, подпирането звучи доста селски вариант, но да не мислиш, че в усещането между подпирането и това да се сложат много корави тампони и много корави амортисьори, които да успокояват двигателя, ще има кой знае каква разлика? Аз май не мисля, но кажете и вие едно мнение.. Мотора си е на абсолютно точната височина на която трябва да е, и 1см да го вдигна това означава скоростите да опрат в тунела отгоре.
Follow your own star...
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни