Mercedes 190 с M119 V8 5.0
Започната от Lambo_Rambo, 15 окт 2011 - 22:38:00
619 мнения по тази тема
#211
Публикувано 13 ноември 2012 - 09:58
Разстоянието между роговете и колекторите колко е? Еднакво ли е от двете страни?
Ако е еднакво, наблегни на разстоянието от дясната страна.... нали натам се накланя. Повдигнете малко от към пасажера.....подложете нещо подходящо под тампона на мотора или между него и лапата. Много малко му трябва.....изместването не е кой знае колко.
Днеска ще обърна внимание-измеря, колко см. се накланя 500 мотор и ще ти драсна.
Ако е еднакво, наблегни на разстоянието от дясната страна.... нали натам се накланя. Повдигнете малко от към пасажера.....подложете нещо подходящо под тампона на мотора или между него и лапата. Много малко му трябва.....изместването не е кой знае колко.
Днеска ще обърна внимание-измеря, колко см. се накланя 500 мотор и ще ти драсна.
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#212
Публикувано 13 ноември 2012 - 10:39
Разстоянието между роговете и колекторите колко е? Еднакво ли е от двете страни?
Ако е еднакво, наблегни на разстоянието от дясната страна.... нали натам се накланя. Повдигнете малко от към пасажера.....подложете нещо подходящо под тампона на мотора или между него и лапата. Много малко му трябва.....изместването не е кой знае колко.
Днеска ще обърна внимание-измеря, колко см. се накланя 500 мотор и ще ти драсна.
Има по.. има няма 1см от двете страни Не мога да местя повече към шофьора защото хидравликата ще опре, тя и без това е на някви милиметри, колкото да мине ремък през нея и толкоз Всъщност на тоя етап позицията на двигателя е окончателна, трябва да се измисли нещо не чак толкова кардинално като да се мести двигателя..
Този пост е редактиран от Lambo_Rambo: 13 ноември 2012 - 10:43
Follow your own star...
#213
Публикувано 13 ноември 2012 - 11:00
Щом не можеш да местиш, но имаш 1 см над скоростите, повдигни го целия с 0.5 мм.....а вече и ако повдигнеш и десният повече /демек леко да врътнеш мотора /, ще се отвори още малко разстояние в дясно а скоростите няма да опират..
С други думи: Повдигаш го целия нагоре с 0.5 и ще можеш да подложиш и под десният тампон или лапа...... демек повдигнеш ли, ще отвориш възможност и за подлагане под дясната опора.
С други думи: Повдигаш го целия нагоре с 0.5 и ще можеш да подложиш и под десният тампон или лапа...... демек повдигнеш ли, ще отвориш възможност и за подлагане под дясната опора.
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#214
Публикувано 13 ноември 2012 - 18:25
Гледам по бмв-форума слагат най обикновени тампони като на жигули , дали те няма да имат по малък ход ?
S-класите не правят мъжете - мъже , но ги правят гъзари, нали , Ехе хе-хе
#215
Публикувано 15 ноември 2012 - 01:45
ламбо, тия тампони дето си ги сложил, имат ход във ВСИЧКИ посоки. Дори когато взимаш остър завой мотора ще се мести. Такаче земи едно дървено трупче и голям чук и поначукай левия рог, точно там където има шанс да опре шайбата на сервото.
Аз така реших много проблеми при моя 124+М117
Аз така реших много проблеми при моя 124+М117
#216
Публикувано 15 ноември 2012 - 08:59
ламбо, тия тампони дето си ги сложил, имат ход във ВСИЧКИ посоки. Дори когато взимаш остър завой мотора ще се мести. Такаче земи едно дървено трупче и голям чук и поначукай левия рог, точно там където има шанс да опре шайбата на сервото.
Аз така реших много проблеми при моя 124+М117
Ей сега отивам да чукам Тъкмо пристигнах във Варна преди 20 мин и вече съм се приготвил за бач. Много ми се идваше на това мероприятие тоя уикенд ама някой трябва да бачка по колата..
Follow your own star...
#217
Публикувано 17 ноември 2012 - 19:59
Тъй доста работа посвърших тия дни. Смених си спирачните маркучи и направих някакви опити за обезвъздушаване на системата с едно комплектче което си купих, но май не се получи много и в сервиза ще се обезвъздушава. Започнах да пробвам ремъци отпред, 240см се оказа къс със доста, в понеделник като отворят магазините ще пробвам 244 как ще дойде. Измислих как да свържа хидравликата, купих си и 2 литра масло за нея. Смених семерингата, оказа се че не тече от нея, ами просто на задния капак съм забравил да сложа силикон отдолу ии от там е изтекло. Както и да е, смених я все пак, старата се оказа доста твърда така че при всички положения нищо не е загубено. Капака е запечатан вече със силикон дирко, стана много хубаво, монтирах и дросела също със него. Минко от Троян ми звънна тия дни и ми напомни за нещо което щях да правя - да сложа лагерче за вала на скоростите във коляновия вал на двигателя, нещо което ми бяха казвали че трябва да се направи но така и не направих. Сложих лагерче (вижда се, синьото на снимките) 35мм външен диаметър, 15 вътрешен, дебелина 16мм, заспа перфектно със съвсем леко набиване във коляновия вал, остава и кутията да си влезе през съединителя в него и ако стане това ще значи, че фланеца е сполучлив А него съм го оставил на струар да му направи последни корекции около позицията на стартера, чрез симетрия ще ползваме здравата страна на автоматика да вземем размера и се надявам вече да заспи. Кормилните накрайници също съм ги оставил за скъсяване. Така и така всичко беше свалено, викам си що да не занеса маховика да му видят как е баланса, все пак през доста интервенции премина. Не ми се даваха пари ама такива неща съм виждал от маховици дето са скъсали болтовете, че страха се оказа по силен от скръндзата и го занесох. Оказа се че е 10 пъти над допустимото Добре че съм го занесъл, говорих с човека да го балансира хубаво, каза ми после че обикновено балансирали на 1500 оборота на машината, моя го балансирали на 2700 оборота и пак бил 2 пъти под границата (след баланса), в общи линии ми казаха че до 8-9 000 оборота няма какво да се притеснявам вече И понеже това се очертава да е последното разглобяване (да чукам на дърво да не излезе нещо), реших да направя едно копие на дупките на фланеца върху лист 2мм ламарина, който първо отива при Минко, после и при Боян Утре трябва да взема всичко от стругаря, да свържа пак двигателя и скоростите, да направя някакъв реглаж на око на колелата, колкото да стигна до сервиза, понеделник отивам да обезвъздушим спирачките и съединителя, да налеем масло и ако не излезе някоя изненадка оставям колата да и слагат мегата А, забравих да кажа, утре смятам да сваля и малкия картер, че е бая очукан, да видя какво е положението вътре, че последно време чета едни теми на М119 как избиват маслените тръбички и се трошат обтегачите и долу в картера се събира скрап. Дано всичко да е наред. Маслото смятам да е 10w40, не е най спортното нещо на света, но в тия същите теми се начетох че от по-тънки масла им се разтракват повдигачите на тия двигатели, така че в името на здравето на мотора това ще е.
Този пост е редактиран от Lambo_Rambo: 17 ноември 2012 - 20:05
Follow your own star...
#218
Публикувано 17 ноември 2012 - 20:43
Браво пич, действай! Следя с интерес какво се случва с колата : )
И ти пожелавам скоро да раздаваш газ.
И ти пожелавам скоро да раздаваш газ.
Mercedes 400 SE (W140) 286 hp - Specs & Performance
Когато първата кола е здрав Бенц, марката остава до живот!
#219
Публикувано 18 ноември 2012 - 09:29
Браво и от мен за упорството и труда които полагаш! Изглежда ,че вече нещата се нареждат както трябва, стискам палци скоро да я подкараш .
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo
#220
Публикувано 18 ноември 2012 - 13:18
Ама друго си е като си имаш двор и жираф, нещата стават по лесно.
#221
Публикувано 18 ноември 2012 - 17:59
айде Валка, честито, напредъкът е очевиден и нещата отиват към подкарване още тая година поне за кеф, че е на ход
#222
Публикувано 18 ноември 2012 - 18:59
Днеска отворих картера, за щастие нямаше никакви парчетии вътре, което много ме зарадва, но имаше няколко милиметра някакви гадни отлагания по дъното на картера, много гъсти направо като мазут, голямо търкане падна, но го лъснах, цедката също беше чистичка, гарнитурата въпреки че изглеждаше добре като понечих да я забърша от маслото направо се разпадна в ръцете ми, и сега го затворих със силикон само(гарнитурата проверявах в един магазин, мисля че 70-80лв беше), надявам се дирко-то да си докаже името. Както и да е после тръгнах пак да свързвам мотора и кутията, обаче нещо не влизаше добре първичния вал, та сложих двигателя на земята да легне върху шайбите все едно, и нанизах кутията на лагера само така без съединителя, и малко се стреснах защото дупките на фланеца очевидно бягаха, но като сложих болтовете на ръка си се завиваха, така че предполагам че това бягане е напълно в рамките на технологичните отвори. Но пък има друго което ме тревожи сега, като свалих съединителя забелязах, че малкия метален фланец съвсем в средата на феродовия диск, който се нанизва на шлиците на скоростите, има луфт напред назад, настрани няма и не се върти спрямо феродото. Нормално ли е да го има тоя луфт, да не би като съм го напъвал в началото да съм го счупил нещо, преди май го нямаше? Съмнява ме, все пак трябва да е доста кораво нещо тоя феродов диск, но не знам вие кажете? Така или иначе така го затворих и го сложих двигателя обратно в колата, но ако не е редно ще разглобявам пак.. Ей такива работи стават като бърза човек, днес като ме изненада един дъжд следобед и бързах да сглобя всичко и да вкарам двигателя обратно в колата, сега има да го мисля тоя феродов диск.. Ето малко снимки, абстрахирайте се от кривините по картера, здрав си е, но ако изпадне някой хубав евтино ще го сменя, пробвах се да го изправя ама е много кораво нещо тоя картер, не че и аз съм му давал много зор де, не искам да го спукам все пак.
Follow your own star...
#223
Публикувано 19 ноември 2012 - 07:50
Според мен не трябва да се движи метелната част където са шлиците,но някой по-запознат да каже.
#224
Публикувано 19 ноември 2012 - 21:18
според мен по-големият проблем е фланецът. Ако валът седи под напрежение, няма да е много добре за зъбите и лагерите на първичния и вторичния вал.
Да не се окаже че няма съосност и да изрони зъбите (лагерите също са малък проблем)
Да не се окаже че няма съосност и да изрони зъбите (лагерите също са малък проблем)
#225
Публикувано 19 ноември 2012 - 21:56
За това обърнах двигателя по "лице" и така му нанизах скоростите, за да може първичния вал да влезе в лагера без собственото тегло на скоростите да оказва влияние и да го криви, при което болтовете си се навиха на ръка, макар и като погледнеш през дупките на скоростната кутия дупките във фланеца да не са перфектно в центъра им, но щом се навиха на ръка мен ме устройва. Кажете сега за тоя феродов диск че много ме притеснява, много трудно го намерих, чисто нов е, ама не си спомням преди да е мърдало това в центъра.. Не мога да разбера още (ако не е нормално) как съм успял да го прецакам, все пак през тоя диск минава цялата мощност на двигателя, трябва да е супер корав.. Пак казвам само напред назад се мърда това нещо, настрани не, и не се върти. Трябва от сега да се оправя това нещо, и да трябва да вадя двигателя не е проблем на тоя етап, за половин час работа е (буквално), ама после като му се навърже всичко вече няма да е толкова просто
Follow your own star...
6 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 6 гости, 0 анонимни