Тъй доста работа посвърших тия дни. Смених си спирачните маркучи и направих някакви опити за обезвъздушаване на системата с едно комплектче което си купих, но май не се получи много и в сервиза ще се обезвъздушава. Започнах да пробвам ремъци отпред, 240см се оказа къс със доста, в понеделник като отворят магазините ще пробвам 244 как ще дойде. Измислих как да свържа хидравликата, купих си и 2 литра масло за нея. Смених семерингата, оказа се че не тече от нея, ами просто на задния капак съм забравил да сложа силикон отдолу ии от там е изтекло. Както и да е, смених я все пак, старата се оказа доста твърда така че при всички положения нищо не е загубено. Капака е запечатан вече със силикон дирко, стана много хубаво, монтирах и дросела също със него. Минко от Троян ми звънна тия дни и ми напомни за нещо което щях да правя - да сложа лагерче за вала на скоростите във коляновия вал на двигателя, нещо което ми бяха казвали че трябва да се направи но така и не направих. Сложих лагерче (вижда се, синьото на снимките) 35мм външен диаметър, 15 вътрешен, дебелина 16мм, заспа перфектно със съвсем леко набиване във коляновия вал, остава и кутията да си влезе през съединителя в него и ако стане това ще значи, че фланеца е сполучлив
![:)](http://static.mbclub.bg/forums/public/style_emoticons/default/smile.png)
А него съм го оставил на струар да му направи последни корекции около позицията на стартера, чрез симетрия ще ползваме здравата страна на автоматика да вземем размера и се надявам вече да заспи. Кормилните накрайници също съм ги оставил за скъсяване. Така и така всичко беше свалено, викам си що да не занеса маховика да му видят как е баланса, все пак през доста интервенции премина. Не ми се даваха пари ама такива неща съм виждал от маховици дето са скъсали болтовете, че страха се оказа по силен от скръндзата и го занесох. Оказа се че е 10 пъти над допустимото
![:D](http://static.mbclub.bg/forums/public/style_emoticons/default/biggrin.png)
Добре че съм го занесъл, говорих с човека да го балансира хубаво, каза ми после че обикновено балансирали на 1500 оборота на машината, моя го балансирали на 2700 оборота и пак бил 2 пъти под границата (след баланса), в общи линии ми казаха че до 8-9 000 оборота няма какво да се притеснявам вече
![:D](http://static.mbclub.bg/forums/public/style_emoticons/default/biggrin.png)
И понеже това се очертава да е последното разглобяване (да чукам на дърво да не излезе нещо), реших да направя едно копие на дупките на фланеца върху лист 2мм ламарина, който първо отива при Минко, после и при Боян
![:)](http://static.mbclub.bg/forums/public/style_emoticons/default/smile.png)
Утре трябва да взема всичко от стругаря, да свържа пак двигателя и скоростите, да направя някакъв реглаж на око на колелата, колкото да стигна до сервиза, понеделник отивам да обезвъздушим спирачките и съединителя, да налеем масло и ако не излезе някоя изненадка оставям колата да и слагат мегата
![:)](http://static.mbclub.bg/forums/public/style_emoticons/default/smile.png)
А, забравих да кажа, утре смятам да сваля и малкия картер, че е бая очукан, да видя какво е положението вътре, че последно време чета едни теми на М119 как избиват маслените тръбички и се трошат обтегачите и долу в картера се събира скрап. Дано всичко да е наред. Маслото смятам да е 10w40, не е най спортното нещо на света, но в тия същите теми се начетох че от по-тънки масла им се разтракват повдигачите на тия двигатели, така че в името на здравето на мотора това ще е.
![Публикувано изображение](http://imageshack.us/a/img62/491/p1090462g.jpg)
![Публикувано изображение](http://imageshack.us/a/img440/9592/p1090463.jpg)
Този пост е редактиран от Lambo_Rambo: 17 ноември 2012 - 20:05