Към съдържанието

  •  

Снимка
* * * * * 3 гласа

Mercedes 190 с M119 V8 5.0


  • Please log in to reply
619 мнения по тази тема

#181 Lambo_Rambo

Lambo_Rambo

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1647 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна/София
  • Автомобил:
    W201 190 '88 3.2 daily
    W201 190 '88 5.0 project car

Публикувано 20 септември 2012 - 10:15

Аз ги нямам тези кутии, смятам да надъня един конусен или цилиндричен филтър директно на дросела отгоре.. Знам че няма да смуче много свеж въздух ама кво да се прави
  • 0
Follow your own star...

#182 Наско

Наско

    Джантата

  • Потребители на форума
  • 4931 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes Benz w202 C180
    Mercedes Benz w245 B150
    Mercedes Benz w164 AMG
    All Sold
    Now W163 M113

Публикувано 20 септември 2012 - 10:39

Аз ги нямам тези кутии, смятам да надъня един конусен или цилиндричен филтър директно на дросела отгоре.. Знам че няма да смуче много свеж въздух ама кво да се прави


Гофрирана тръба ?
  • 0
Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче

#183 alipi

alipi

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2185 Мнения:
  • Пол:не е посочено
  • Град:селяндурин от класа

Публикувано 20 септември 2012 - 10:40

А,като е със секторната кутия и двигателя седи по нагоре,отдолу всичко ли си идва на място?
Питам те щото ако всичко си пасва,скорости,кардан,може да изрежеш капака отгоре по средата да повдигнеш с ламарина и един въздухозаборник,ще стане много яко.
  • 0
Не хапи този,който може да те изяде.

#184 Dicksun

Dicksun

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 320 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Русе
  • Интереси:Drifting
  • Автомобил:
    everyday car 124 230E '87 136hp
    drift car 190E '90 3.2 220hp 315NM
    ex 190 2.0 105hp
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 20 септември 2012 - 12:15

Охлаждането на маслото си го остави, много е важно да го има, да не казвам задължително, особено ако ще се дава газ на тоя мотор :) Също и за въздуха е много важно да е свеж - можеш да си изведеш тръба зад някой фар и да си направиш отвори на калника или на подкалника и да ти смуче от там пресен въздух. Колкото по-назад и по-надолу е мотора - толкова по-добре за поведението на колата, пък и вече е сложил рейката. Мен много ме притесняват изпускателите как ще ги натъманиш.

И тей-тей си сложил рейка, ако ще дрифтиш колата е хубаво отсега да сложиш подложки и да направиш по 1-2 зъба ако искаш да завива повече.
  • 0

signatureqps.jpg
 


#185 Lambo_Rambo

Lambo_Rambo

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1647 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна/София
  • Автомобил:
    W201 190 '88 3.2 daily
    W201 190 '88 5.0 project car

Публикувано 21 септември 2012 - 04:50

Еми със секторната кутия двигателя буквално лягаше върху нея с едната глава и стоеше наклонен на другата страна, капака не се затваряше..

Не може да се изведе тръба от там, просто дросела е на такова място, че няма как, освен може би в началото да е кръгла с диаметъра на дросела, после да се смачква в някакъв овал и после пак да е кръгла.. Най хубаво ще е с някакъв въздухозаборник наистина, но още не съм видял нещо дето да ми хареса.. Абе до там да опре работата..

И аз си помислих че ще е хубаво да оставя охлаждането на маслото, че май няма да мога да набутам един радиатор от 140ка дето имам тук и всяко допълнително охлаждане със сигурност ще е от помощ, просто нямам тръбите и радиатора, ако ги намеря го слагам.. Мотора след като сложих рейката легна много доволно надолу, но не чак толкова много назад колкото ми се искаше - картера просто е с такава форма че в момента е легнал точно между гредата и стабилизиращата щанга, няма място нито напред нито назад, поне не и без да се реже гредата, и за мой късмет в това положение паснаха като дължина скоростите и кардана, ако искам по-назад ще трябва да се реже гредата и да се скъсява кардана, пък не ми се занимава.. Ауспусите преди няколко дни видях че от шофьорската страна са буквално невъзможни, от другата страна минават, но от шофьорската май ще трябва първо напред да излезе ауспуха пред гредата и после назад, но се чудя пък как ще компенсирам разликата в дължините, защото от едната страна ще се получи сигурно 50-60 санта по-дълго, не знам дали ще е проблем, поне до H/X-pipe-a май е хубаво да са равни дължините..

Рейката я гледах понеже в момента е малко разглобена, май няма възможност да се мине само със шайби при тая рейка (на бмв рейките май само с шайби се минаваше), а със рязането на още зъби нито съм гледал дали е възможно при тая рейка, нито съм запознат като процедура как точно става, за сега май така ще го карам, или ще заложа на скъсяване на лостчетата дето са хванати за шенкелите

Този пост е редактиран от Lambo_Rambo: 21 септември 2012 - 05:04

  • 0
Follow your own star...

#186 Lambo_Rambo

Lambo_Rambo

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1647 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна/София
  • Автомобил:
    W201 190 '88 3.2 daily
    W201 190 '88 5.0 project car

Публикувано 26 септември 2012 - 09:04

Така, този уикенд монтирахме двигателя в коша, стои много добре, лошото е че вече започна университета и ще се работи евентуално само уикендите, но като цяло има още 1-2 уикенда работа, още не съм решил проблема със кормилната система, и после ще карам колата за ауспуси и да я палят. Ето малко снимки:

Започнах да разчиствам коша за окончателното кърпене/подсилване и след това боядисване

Публикувано изображение

Ето тук се вижда още колко място има назад

Публикувано изображение

И една снимка отпред да се види как стои двигателя

Публикувано изображение
  • 0
Follow your own star...

#187 gipsa

gipsa

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 352 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Смолян
  • Автомобил:
    w201 dtm реплика,жълто такси 211-КоНпресор с 476 магарета под капака и едно зад волана....

Публикувано 26 септември 2012 - 18:29

Ламбо моя съвет е да спреш да си определяш срокове за това и онова.Когато стане тогава,тъй и иначе лятото си отиде.От 13 август си мислиш че колата е готова за електроника и ауспуси,но виждаш че нестава така.Хубаво е ,че сега ти се занимаваш с нея за да видиш как стават нещата-Трудно.По-хубаво е сега да и обърнеш повече внимание,а не като тръгне да се сблъскаш с хиляди проблеми.Успех от мен .МОЛЯ те не приемай това за заяждане,че аман вече от разправии по Форумите за някакви глупости.
  • 1

#188 Lambo_Rambo

Lambo_Rambo

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1647 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна/София
  • Автомобил:
    W201 190 '88 3.2 daily
    W201 190 '88 5.0 project car

Публикувано 26 септември 2012 - 19:42

Знам че лятото свърши, единствения повод за бързане в момента е че искам да покарам на евентуалните италиански преследвания, които има всяка година на картинг пистата във варна, за зимата няма какво да бързам тя няма да става за каране колата..

Ако не ме бяха подвели в сервиза че ще има кой да се занимава с колата ми, отдавна да съм си я прибрал вкъщи и да съм я довършил. Реално този проект може преспокойно да се осъществи в рамките на месец от-до, ако човек има времето, парите , частите, инструментите, стругар на разположение и не на последно място - концепция и най-вече знания как ще станат нещата.. Ей такива дреболии като че фланеца за скоростите трябва да е дебел 5см, а не 2.5 колкото го бях направил аз, което ме върна назад със 1 седмица и 150лв, за допълнителна плоча от метал, която тежи 3 пъти повече от първоначалния алуминиев фланец.. а да не говорим и колко неща станаха/паснаха по чиста случайност, като примерно алтернатора от дизела направо си заспа на стойките на осмака..

Обаче едно нещо научих със сигурност.. Вече такива проекти само с цяла кола донор, палеща, по възможност и вървяща :D
  • 0
Follow your own star...

#189 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5604 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 26 септември 2012 - 21:16

Ламбо моя съвет е да спреш да си определяш срокове за това и онова.Когато стане тогава,тъй и иначе лятото си отиде.От 13 авгост си мислиш че колата е готова за електроника и ауспуси,но виждаш че нестава така.Хубаво е ,че сега ти се занимаваш с нея за да видиш как стават нещата-Трудно.По-хубаво е сега да и обърнеш повече внимание,а не като тръгне да се сблъскаш с хиляди проблеми.Успех от мен .МОЛЯ те не приемай това за заяждане,че аман вече от разправии по Форумите за някакви глупости.


Баш! :ora

Валката ще се справи! :cool
  • 0


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#190 sers

sers

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 502 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Интереси:Коли
  • Автомобил:
    C280

Публикувано 26 септември 2012 - 21:32

За рейката , защо непробвате , позволява ли , да се изместите на дясно да съвпадне с кормилния прът , съответно стругар ще ти намали и овеличи дясната и лявата щанга за завиване ???

Този пост е редактиран от sers: 26 септември 2012 - 21:33

  • 1
S-класите не правят мъжете - мъже , но ги правят гъзари, нали , Ехе хе-хе

#191 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5604 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 26 септември 2012 - 21:49

ако човек има времето, парите , частите, инструментите


Валка, много ти се кефя човече! Ти имаш всичко приятелче! Твърдя го защото не един път съм те виждал и достатъчно пъти сме лафили. Респект и към хората които ти помагат финансово, вероятно в семейството ти ....както и да е....

Та, защо ти се кефя........ами защото на твоите години....... болшинството ти връстници са гамени, занимават с глупости дават си парите по мастий и дрога, а ти бате си чепкаш Бенц 500 и главата ти е там....... нали, сега не казвам че си зарязал жените де... :D

М'да ;) .......с две ръце подкрепям Чочонето , той е хубав човек :buddies Не бързай бате, не прави компромиси, прави я спокойно и когато ти хрумне нещо знай че следващото хрумване може да е по-правилно.

Респект Валка, радвам се че те познавам!

Този пост е редактиран от Вай Басо: 26 септември 2012 - 21:51

  • 1


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#192 gipsa

gipsa

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 352 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Смолян
  • Автомобил:
    w201 dtm реплика,жълто такси 211-КоНпресор с 476 магарета под капака и едно зад волана....

Публикувано 27 септември 2012 - 06:48

За рейката , защо непробвате , позволява ли , да се изместите на дясно да съвпадне с кормилния прът , съответно стругар ще ти намали и овеличи дясната и лявата щанга за завиване ???

Над това също може да помислиш,дори и мисля даже ,че е добро речение на проблема.Дори да ти опира някъде купето лесно се реже и модифицира.Изместете я толкова наляво,докато десния накраиник си доиде на място-така при стругар ще правиш само лява щанга на рейката.Разликата в ширината между 210 и 190 мисля ,че е около 8см,значи ако мине рейката около 4см наляво ще са ти достатъчни за да подходи кормилния прът както трябва.
  • 0

#193 Lambo_Rambo

Lambo_Rambo

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1647 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна/София
  • Автомобил:
    W201 190 '88 3.2 daily
    W201 190 '88 5.0 project car

Публикувано 27 септември 2012 - 19:11

За рейката , защо непробвате , позволява ли , да се изместите на дясно да съвпадне с кормилния прът , съответно стругар ще ти намали и овеличи дясната и лявата щанга за завиване ???


Ами над това беше мислено като идея, но трябваше да се мръдне бая на едната страна рейката, едно 5-10 санта примерно, и докато мислих дали няма да стане някой проблем вече беше монтирана.. Честно да ви кажа вече започва малко да ме мързи да мисля.. Замислих се, че може да стане проблем примерно когато от едната страна разстоянието от ябълковидния накрайник на рейката до лостчето на шенкела е примерно 10см, а от другата страна да е 50.. Не знам дали и акерман-а не е замесен в тая работа.. Не съм срещал просто кола при която рейката да не е перфектно в средата, виждал съм хора дето слагат по 2-3 раздвижени каренца, че да пасне кормилния прът, но рейката винаги е в средата.. Все пак ако се мръдне с 10 санта, от другата страна трябва да се удължи с 20, при това според мен задължително между ябълката и рейката (за да няма разлика в геометрията на завиването от едната и другата страна), а тогава нямаше да има място за преходниците които си направих, от накрайника на рейката към шарнирния накрайник който се хваща към лостчето на шенкела.. Всъщност за нищо нямаше да има място, рейката от 210 като и се махнат шарнирните накрайници (които си имат едни 10-15 санта между другото), това което остава като дължина е по-дълго от разстоянието между лостчетата на шенкелите в изправено положение на колелата :D Така де просто казвам че трябва да се скъсят поне с едно 10 санта (примерно, не съм се занимавал с тая работа още) накрайниците на рейката, отделно още толкова колкото е преместването, ми той накрайника на рейката не е безкраен.. Пак казвам, мързи ме да мисля вече, но щом не съм виждал сигурно има някакъв проблем...

Бай Василе благодаря за хубавите думи, поласкан съм :)
  • 0
Follow your own star...

#194 Lambo_Rambo

Lambo_Rambo

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1647 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна/София
  • Автомобил:
    W201 190 '88 3.2 daily
    W201 190 '88 5.0 project car

Публикувано 07 октомври 2012 - 18:57

Така, поработи се тоя уикенд.. Да започна първо с добрите новини. Първо да благодаря на бай Васил, че изнамери и втория маркуч за масленото охлаждане, сега съм спокоен, че ще си я има тази система, но тъй като нямам радиатора сега или ще трябва да се търси радиатор, или между двата маркуча да се сложи серпентина или в краен случай - права тръба, колкото да работи циркулацията на маслото, пък и по тия 2м тръби и ще си охлажда поне малко.. Взех и оригиналния обтегач от двигателя и най после имах възможност да проверя дали ще може да върви двигателя без компресор на климатика или не.. Оказа се, че ще може, на косъм :) Ето снимки да видите как минава ремъка и маркучите как светнаха след леко почистване, като нови са, само дано не протекат от снадките, че единия си личи, че при катастрофата се е напънал малко..

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Така, сега е ред на лошите новини, днеска деня от началото още започна зле, при поредното вадене на двигателя от колата металното въже с което беше вързан се скъса (?!?) иии двигателя падна, за щастие не от голяма височина и за щастие още си беше в коша, катурна се на една страна, но като по чудо няма видими поражения, освен няколко драскотини по капаците на главите.. Дано и не-видими поражения няма, сега съм го вързал със 5 тона стоманено въже за теглене, да видим как ще се скъса. Голям късмет си беше, като знам тоя двигател колко време е седял на 1.5м височина, че и през това време съм му закачал скорости, седял съм му отдолу, разглобявал съм го отпред, абе.. късмет извадих пак. Така после - сложих преходниците които бях направил за рейката.. Ето снимки (не гледайте че няма контра гайки, далече сме от реглаж още)

Публикувано изображение
Публикувано изображение

Иии сега големите проблеми.. Тъкмо си викам ще пусна колата на колела вече, слагам ги и се оказа, че супер яките ми джанти ЕТ23 на които много се кефя (и по тоя повод имам 2 комплекта от тях) опират в апаратите от 2.6, които сложих.. При това лъчите опират, не отгоре в цилиндъра на джантата. Е, ок, ще трябва да си намеря фланци, не е кой знае какво. После викам да завъртя гумите да видя тая рейка бива ли я, не я ли бива.. Еми със тия лостчета към шенкелите на 190то за нищо не става! Първо - оборотите са 3.1-3.2, при около 3.5 за кормилната кутия (без ограничители и с достатъчно изнесени джанти) - ок, малко по-добре, обаче в максимално навито положение, дори и ограничителите да си бяха на мястото, щеше да има още поне 1см докато опрат в носача.. Демек незначително подобрение в оборотите за сметка на значително влошаване на ъгъла :( Е, явно тия лостчета ще се скъсяват, няма кво друго да стане.. Та филма продължава, отмятат се едни неща, излизат други.. Дано ако има ентусиасти да не се уплашат като я четат тая тема :D
  • 0
Follow your own star...

#195 Lambo_Rambo

Lambo_Rambo

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1647 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна/София
  • Автомобил:
    W201 190 '88 3.2 daily
    W201 190 '88 5.0 project car

Публикувано 22 октомври 2012 - 13:14

Така, тоя уикенд свързах волана с рейката и може да се каже че конверсията към рейка е готова. Стана доста по лесно отколкото очаквах, взех и кормилния прът с второто каре от Е-класата, малко се прецаках тъй като ми трябваше само тръбата с второто каре, но за това пък то пасна директно към кормилния прът на 190тката, без абсолютно никакво преправяне.. само трябваше леко да разширя оригиналната дупка в купето която е, иии.... механизма на педала на газта пречеше :D Един проблем решен за сметка на друг, но да кажем че на тоя етап от проекта завиването ми е по важно от газта. Ето снимки, да се счита за DIY от кормилна кутия към рейка :D

Всичко което съм взел от Е-класата:
Публикувано изображение
Тва черното оребреното е от 190тката, и се заменя от парчето със шлиците и тръбата в която влиза.. Само ме притеснява че и двете части са алуминиеви, пък на мен ми се случва да чукна някой бордюр от време на време заради недозавиване, при кормилната кутия резултата беше криви накрайници, тук да не вземат да превъртят тия алуминиеви шлици.. не знам
Публикувано изображение
От към коша(забравих да я завъртя, извинявам се):
Публикувано изображение
Отвътре:
Публикувано изображение

Този пост е редактиран от Lambo_Rambo: 22 октомври 2012 - 13:16

  • 0
Follow your own star...




1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни