Mercedes 190 с M119 V8 5.0
Започната от Lambo_Rambo, 15 окт 2011 - 22:38:00
619 мнения по тази тема
#166
Публикувано 11 август 2012 - 11:20
Ти ако можеш направи 1 фланец, ние с Минко ще се оправиме. В София е пълно с фрезисти/стругари и ще го копираме както си трябва.
Пак казвам ако имаш време.А допълнителното отделено време, ние ще ти го платим
Пак казвам ако имаш време.А допълнителното отделено време, ние ще ти го платим
#167
Публикувано 11 август 2012 - 14:50
Е то на мен ми е най лесно направо да ви пратя моя ако искате, но както казах покрай стартера още не сме изчистили работите, макар че и ти и Минко си имате автоматици и ако трябва после може да си правите корекции по тях за стартера ако има нужда, при мен проблема там е че камбаната на автомата е леко сцепена точно при стартера от пасажерската страна и има цепка 1-2мм но явно е била достатъчна да избяга стартера. Целта е оригиналната зъбчатка да се ползва, тя да си стои на оригиналната позиция, стартера и той на неговото си място. Проблема е че нямам готов продукт, който да предложа за копиране, дупките за болтовете и на двете скорости изглежда си пасват точно, макар че това май с времето и карането ще си проличи. Мен ме притеснява да не излезе накрая че съм набутал някой с грешен фланец, не друго.
Този пост е редактиран от Lambo_Rambo: 11 август 2012 - 14:53
Follow your own star...
#168
Публикувано 11 август 2012 - 23:36
брат, това че фланецът може да не е точен и кутията да не съвпадне съосно, е риск, който ние си поемаме.
На мен ми е повече от ясно, че като качиш всичко на колата и после няма да сваляш пак, за да копираш (поне аз надали бих направил тази гимнастика)
Затова, ако имаш време, да ги свалиш фланците (ако имаш, ако нямаш, няма да ти се обидя в никакъв случай) го пращай фланеца, аз ще го копирам, ще ти нанеса корекцията за стартера като наложа фланеца на моята кутия и ще ти го върна.
само трябва да проверим дали кутийте за М119 и М117 са с еднакви положения на болтовете, макар че съм сигурен че така
На мен ми е повече от ясно, че като качиш всичко на колата и после няма да сваляш пак, за да копираш (поне аз надали бих направил тази гимнастика)
Затова, ако имаш време, да ги свалиш фланците (ако имаш, ако нямаш, няма да ти се обидя в никакъв случай) го пращай фланеца, аз ще го копирам, ще ти нанеса корекцията за стартера като наложа фланеца на моята кутия и ще ти го върна.
само трябва да проверим дали кутийте за М119 и М117 са с еднакви положения на болтовете, макар че съм сигурен че така
#169
Публикувано 11 август 2012 - 23:39
има още нещо интересно.
Дочух по слухове че ръчната 6 степенна кутия от по-новите мерцедеси с V6 пасвала на М119.
Това ако е така, ще си ударя гъ*а в тавана от кеф
Дочух по слухове че ръчната 6 степенна кутия от по-новите мерцедеси с V6 пасвала на М119.
Това ако е така, ще си ударя гъ*а в тавана от кеф
#170
Публикувано 12 август 2012 - 09:02
Може и да са верни, също преди време в peachparts.com форума имаше дискусия за 6-степенна за м102/103/104 и твърдят, че 6-степенна от м111 пасвала на болтовете , ако някой ден взрива моята кутия може да проверя дали е вярно
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo
#171
Публикувано 12 август 2012 - 10:38
От М111 шест степенната пасва на дъртите двигатели гаранция, мога да кача снимки на двигател със закачена такава кутия, даже нямаше ли един във форума който беше сложил мега на М102 и после такава кутия беше сложил, или в другия форум може да е било..
Ето тук има снимана такава кутия сложена на 2.6 - http://190rev.net/fo...ghlight=pussies
А това което аз съм чувал че от М112 ръчната кутия пасвала на М113, обаче не знам дали пък те са еднакви с нашите двигатели, а М117 и М119 и аз съм убеден че са с еднакви камбани кутиите, ето една темичка с интересни снимки, даже има снимка на ръчната кутия от 3.5 V8 - http://www.benzworld...-thread-17.html
Едит: ето снимка на 6 степенна кутия от М112, но не се вижда съвсем ясно. Но от това което аз виждам дупките за стартерите хич не ми се връзват, на 119 са бая изнесени извън кутията..
Ето тук има снимана такава кутия сложена на 2.6 - http://190rev.net/fo...ghlight=pussies
А това което аз съм чувал че от М112 ръчната кутия пасвала на М113, обаче не знам дали пък те са еднакви с нашите двигатели, а М117 и М119 и аз съм убеден че са с еднакви камбани кутиите, ето една темичка с интересни снимки, даже има снимка на ръчната кутия от 3.5 V8 - http://www.benzworld...-thread-17.html
Едит: ето снимка на 6 степенна кутия от М112, но не се вижда съвсем ясно. Но от това което аз виждам дупките за стартерите хич не ми се връзват, на 119 са бая изнесени извън кутията..
Този пост е редактиран от Lambo_Rambo: 12 август 2012 - 10:52
Follow your own star...
#172
Публикувано 12 август 2012 - 16:29
Шестепенната кутия Ламбо става на осмака само че на моя М113,не и на М119-поне така съм чел като мислих как да махна автомата и да сложа ръчка на Е 55-та
#173
Публикувано 12 август 2012 - 21:10
Прочети пак какво съм писал. Има 6 степенна която пасва на М102/103/104/111, има и такава която пасва на М112 и М113 (само на SLK се слага до колкото знам), ясно е че има ръчка за М117/119 V8, ама май е 4 скорости и кой знае колко е рядка (не съм търсил). Това на снимката която съм качил е ръчката от SLK-то, не съм виждал свален М113 да ти кажа дали пасва, ама дори и дупките за болтовете да пасват на М117/М119, "ушите" от двете страни на стартера на кутиите за М117/119 излизат много извън кръга от дупки, а тия направо са си изцяло вътре, така че моето предположение е че няма да пасне. И тук някой ще каже че може да се ползва друг маховик - може, ама аз сега като монтирах стартера е на някакви милиметри от блока, толкова навътре не може да се бутне. Така че предполагам няма радост за нас ако не си я направим сами.
Този пост е редактиран от Lambo_Rambo: 13 август 2012 - 20:25
Follow your own star...
#174
Публикувано 13 август 2012 - 18:44
Айде още малко снимки. Ето да видите защо фланеца трябва да е толкова дебел, не защото зъбчатката от автомата го хвърля толкова напред, ами има разлики в дизайна на блоковете, М102 отзад си има нещо като фланец по-изнесен навън, а при М119 даже е обратното, вала стърчи назад. Трябваше да направя снимката в профил преди да махна съединителя, но който е виждал съединител знае за какво става въпрос. На снимките в профил се виждат и дистанционните шайбички с които стегнах маховика и зъбчатката заедно.
Ето го и новия ми феродов диск за едрите шлици, с който се сдобих супер тънко.
Утре ще видя доизкосуряването на стартера дали се е получило, днес също започнах и да мисля стойките на двигателя. Идеята ми е да си сложа тампоните на гредата в коша отпред, от горната им страна слагам едни плочки (там където трябва да лягат стойките), също свалих стойките на двигателя, и на тяхно място едни плочки слагам, мятаме двигателя вътре, на око прикапваме, сваляме ги да ги подсилим, обратно в коша и да ходя за ауспуси и електроника, че свърши лятото майка му..
Ето го и новия ми феродов диск за едрите шлици, с който се сдобих супер тънко.
Утре ще видя доизкосуряването на стартера дали се е получило, днес също започнах и да мисля стойките на двигателя. Идеята ми е да си сложа тампоните на гредата в коша отпред, от горната им страна слагам едни плочки (там където трябва да лягат стойките), също свалих стойките на двигателя, и на тяхно място едни плочки слагам, мятаме двигателя вътре, на око прикапваме, сваляме ги да ги подсилим, обратно в коша и да ходя за ауспуси и електроника, че свърши лятото майка му..
Follow your own star...
#175
Публикувано 05 септември 2012 - 19:20
Така, вече сме в домашни условия, след като бачкаторите в сервиза се стреснаха и се отказаха да вкарват двигателя, а на 2-3 други места ми обявиха 4 цифрени суми за слагането.. Та както и да е, двигателя последните 10 дена сигурно поне 30-40 пъти е влизал и излизал, мерихме, струвахме, рязахме, в крайна сметка двигателя от едната страна лягаше върху кормилната кутия, нищо чудно че англичанина беше я преместил няколко сантиметра по-надолу.. Само че той беше мърдал и сервото за спирачките назад, което предполагам е защото от пасажерската страна цилиндрите са по-назад, нали трябва да се разминават при коляновия вал, а при мен не само че не пречи, ами май и ще мога да си сложа голямото серво.. Е ок, кормилния механизъм го разкарах, купих си рейка от W210 която още малко и щеше да заспи в коша, амаа... не Странното за мен беше че кутията както е 7-8 санта по дълга от тази която ползвах до сега, и имаме 5 санта фланец, двигателя със същия кардан пасна много прилично в купето, е, не толкова назад колкото ми се искаше, но реших да си спестя едно преправяне на стойки и рязане на кардан.. В общи линии при кутията е изяснена работата, останаха стойките, които май ще се местят, така че да са точно под на двигателя оригиналните стойки..
Другото което е, оказа се че по двигателя има много работа, след като вече бях купил един капак, гарнитури за капаците, прахово боядисване, свещи, почистването и другите работи, като го вдигахме текна семерингата отзад на коляновия вал и съответно омаза скоростите, навсякъде липсва по някое и друго болтче, а на някои места и всичките болтчета липсват и първо трябва да мисля какви са и после да ги купувам, EGR клапана мислех да го махам но накрая го изкормих и го върнах на мястото му, още си търся някой счупен климатик и оптегач за ремъка че да може двигателя да е в някакво по-завършено състояние.. Аа и забравих, трябва да измисля байпас на масленото охлаждане, тъй като не смятам да го ползвам.. Та такива работи, със всеки изминал ден се оказва че съм все по-назад с цялата работа..
Другото което е, оказа се че по двигателя има много работа, след като вече бях купил един капак, гарнитури за капаците, прахово боядисване, свещи, почистването и другите работи, като го вдигахме текна семерингата отзад на коляновия вал и съответно омаза скоростите, навсякъде липсва по някое и друго болтче, а на някои места и всичките болтчета липсват и първо трябва да мисля какви са и после да ги купувам, EGR клапана мислех да го махам но накрая го изкормих и го върнах на мястото му, още си търся някой счупен климатик и оптегач за ремъка че да може двигателя да е в някакво по-завършено състояние.. Аа и забравих, трябва да измисля байпас на масленото охлаждане, тъй като не смятам да го ползвам.. Та такива работи, със всеки изминал ден се оказва че съм все по-назад с цялата работа..
Follow your own star...
#176
Публикувано 05 септември 2012 - 22:42
Валка имам климатик ама е здрав, имам и читав обтегач. Дай някво разумно предложение и ги отнасяй ?
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#177
Публикувано 19 септември 2012 - 14:27
Така, рейката я монтирахме много здраво към гредата и всичко е точно, оставих на стругар да ми преправя накрайниците че да паснат към моите шенкели, и остава много големия проблем как да я свържем към волана..
А и вече съм със голямото серво на спирачките, шенкели дискове и апарати от 2.6 отпред, стабилизираща щанга от 124ка 300ТД.. Ето снимки на каквото е правено последните 2 седмици
Първото пробно вкарване в домашни условия
Коша преди да започнем да режем ;д
Коша към настоящия момент
Рейката монтирана, дело на братчед ми.. Вижда се и че рейката не захожда добре към дупката за волана..
Как стоеше двигателя със кормилната кутия
И без нея, леко подпрян на трупчета отвсякъде
Не знам дали виждате разлика, но стои доста по ниско и равномерно двигателя.. Ии днеска понеже яко ме е налегнала скуката, отново малко аптекарски истории
Ако някой случайно му хрумне нещо как да свържа рейката към волана да казва, за сега това е най големия проблем защото докато не се завърши кормилния механизъм колата е паметник..
А и вече съм със голямото серво на спирачките, шенкели дискове и апарати от 2.6 отпред, стабилизираща щанга от 124ка 300ТД.. Ето снимки на каквото е правено последните 2 седмици
Първото пробно вкарване в домашни условия
Коша преди да започнем да режем ;д
Коша към настоящия момент
Рейката монтирана, дело на братчед ми.. Вижда се и че рейката не захожда добре към дупката за волана..
Как стоеше двигателя със кормилната кутия
И без нея, леко подпрян на трупчета отвсякъде
Не знам дали виждате разлика, но стои доста по ниско и равномерно двигателя.. Ии днеска понеже яко ме е налегнала скуката, отново малко аптекарски истории
Ако някой случайно му хрумне нещо как да свържа рейката към волана да казва, за сега това е най големия проблем защото докато не се завърши кормилния механизъм колата е паметник..
Follow your own star...
#178
Публикувано 19 септември 2012 - 17:38
Според мен ,защо не вземеш преден мост от 210-ка и да си доиде всичко на място.Рейката ще си пасне,двигатела ще си легне където трябва и не на последно място ще ти усили коша отпред.Така както гледам как си го подкарал с рязането ,като тръгне тази кола ще се разколачи.Изрязали сте гредите под парното и предната която свързва двете предни греди,но може би си измислил нещо друго за усилване...........А за кормилната кутия ако се изтегли карето по посока на вътре да доиде на чупката която прави кормилния прът спрямо рейката няма ли да се получат нещата?
#179
Публикувано 19 септември 2012 - 18:09
Като си дойде всичко окончателно на мястото коша ще се закърпи естествено, а най-вероятно и ще се подсили с тръби, мисля и за разпънка да сложа, въпроса е че ми свършва времето, следващата седмица ми започва новия семестър и не знам кой ще се занимава с колата.. За рейката ако те разбирам правилно е точно това което и аз си мисля, обаче днеска го свалих карето и е със доста сложни шлици от към рейката, докато от другата страна влиза просто едно правоъгълно парче метал, мислех си да го удължа тоя прът и както казваш карето да дойде точно на дупката, обаче дори и да успея да го удължа, което не го виждам с тия шлици как ще стане, евентуалното продължение на пръта леко закача дупката от към тунела, а точно там отвътре е монтиран педала на газта.. Другия вариант е да взема целия кормилен прът от 210тката, той май имаше и второ каре някъде по него, и да се реже и преправя вече..
Между другото забравих да кажа че двигателя като легна капака се затваря много хубаво и даже има 2-3 пръста място в най приближените точки - предните краища на капаците и казанчето на хидравликата. Хем не е баш легнал а беше подпрян на трупче върху гредата, но той така или иначе няма да лежи непосредствено върху гредата така че мисля че е реалистично
Между другото забравих да кажа че двигателя като легна капака се затваря много хубаво и даже има 2-3 пръста място в най приближените точки - предните краища на капаците и казанчето на хидравликата. Хем не е баш легнал а беше подпрян на трупче върху гредата, но той така или иначе няма да лежи непосредствено върху гредата така че мисля че е реалистично
Follow your own star...
#180
Публикувано 20 септември 2012 - 07:38
Двигатела си го събрал,защото го мериш без кутията за въздушните филтри.Отчети и факта,че мотора мърда доста особено при голми натоварвания.И при мен мотора се побира,но при рязко подаване на газ филтърната кутия опира в капака.
5 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 5 гости, 0 анонимни