Така, вече сме в домашни условия, след като бачкаторите в сервиза се стреснаха и се отказаха да вкарват двигателя, а на 2-3 други места ми обявиха 4 цифрени суми за слагането.. Та както и да е, двигателя последните 10 дена сигурно поне 30-40 пъти е влизал и излизал, мерихме, струвахме, рязахме, в крайна сметка двигателя от едната страна лягаше върху кормилната кутия, нищо чудно че англичанина беше я преместил няколко сантиметра по-надолу.. Само че той беше мърдал и сервото за спирачките назад, което предполагам е защото от пасажерската страна цилиндрите са по-назад, нали трябва да се разминават при коляновия вал, а при мен не само че не пречи, ами май и ще мога да си сложа голямото серво.. Е ок, кормилния механизъм го разкарах, купих си рейка от W210 която още малко и щеше да заспи в коша, амаа... не
![:D](http://static.mbclub.bg/forums/public/style_emoticons/default/biggrin.png)
Странното за мен беше че кутията както е 7-8 санта по дълга от тази която ползвах до сега, и имаме 5 санта фланец, двигателя със същия кардан пасна много прилично в купето, е, не толкова назад колкото ми се искаше, но реших да си спестя едно преправяне на стойки и рязане на кардан.. В общи линии при кутията е изяснена работата, останаха стойките, които май ще се местят, така че да са точно под на двигателя оригиналните стойки..
Другото което е, оказа се че по двигателя има много работа, след като вече бях купил един капак, гарнитури за капаците, прахово боядисване, свещи, почистването и другите работи, като го вдигахме текна семерингата отзад на коляновия вал и съответно омаза скоростите, навсякъде липсва по някое и друго болтче, а на някои места и всичките болтчета липсват и първо трябва да мисля какви са и после да ги купувам, EGR клапана мислех да го махам но накрая го изкормих и го върнах на мястото му, още си търся някой счупен климатик и оптегач за ремъка че да може двигателя да е в някакво по-завършено състояние.. Аа и забравих, трябва да измисля байпас на масленото охлаждане, тъй като не смятам да го ползвам.. Та такива работи, със всеки изминал ден се оказва че съм все по-назад с цялата работа..