Jump to content

  •  

Photo
* * * * * 3 votes

Mercedes 190 с M119 V8 5.0


  • Please log in to reply
619 replies to this topic

#361 gipsa

gipsa

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 352 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Смолян
  • Автомобил:
    w201 dtm реплика,жълто такси 211-КоНпресор с 476 магарета под капака и едно зад волана....

Posted 21 July 2013 - 07:36

Вальо,в крайна сметка какъв диф сложи.Оригиналния на s-класата ли?Ще ти кажа защо питам,сега съм в Пловдив и правя един преходник за дифа и мога да сложа чертеж.Би послужил някой ако иска да замени най-голямото прасе със среден с шпер,без да му е необходимо да прави кардани и да сменя четворника на тройник-сигурен съм ,че се сещаш за какво говоря.
  • 0

#362 Lambo_Rambo

Lambo_Rambo

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1,647 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна/София
  • Автомобил:
    W201 190 '88 3.2 daily
    W201 190 '88 5.0 project car

Posted 21 July 2013 - 10:58

С най-малкия за 190 съм, 3.23 заварен, дифа от еската си го имам заедно с полуоските, обаче да ти кажа вече така ми писна от модификации, ще изчакам да го строши тоя диф и тогава ще се захвана със дифа от еската, защото там пък си мисля да си направя направо цял заден мост, имам един резервен, да го хвана да го подсиля, да му сложа някакви твърди тампони, или направо метални, и докато го правя тоя заден мост да сложа и големия диф с полуоските. Честно казано до не знам къде ми е дошло от преправяне на разни работи, колата в момента от висящия лагер назад си е със оригиналните части, и въобще не ми пука дали ще ги счупи или не, имам си резервни полуоски, диф, предна и задна част на кардана заедно с каретата, каквото и да счупи мога на секундата да го сменя със същото без нужда от преправяне, единствено много ме притеснява да не скъса отзад четирите опорни точки на задния мост, за това и ще си карам с малки гуми за сега, да не виждат много зор и купето и частите.

 

Та за сега ще си карам така, като ги счупи тия неща слагам резервните, и успоредно с това ще започна да си правя резервния мост със диференциала и полуоските от еската... аз и кардана имам от нея така че ако монтирам всичко и се направи като хората единственото притеснение ще ми остане скоростната кутия и съединителя (ще я видим тая керамика колко ще държи), всичко останало ще си е оригинално от W140 S500 и както казах ако се направи като хората няма да и треперя толкова много че ще потроши нещо. И там пак ще има много преправяне, двете части на кардана ясно - нося ги на скъсяване и баланс, дифа как да е ще го хвана за задния мост , ама после.. полуоски не се скъсяват ей така, взе пак през тях минава 2-3-4 пъти по-голям въртящ момент отколкото през кардана (дефакто колкото е предавателното число на дифа минус загубите), освен това шлиците на главините са една идея по-големи, и на тоя диф някакъв шпер ще трябва да му се мисли.. Ще го мисля по-натам, както казах писнало ми е от преправяния, искам малко да я покарам да ми мине, оная вечер свбодните съчинения по водните пътища направо ми скъсаха нервите, една щайга маркучи докато намериш подходящата кривка подходящия диаметър ама рязане ама снаждане, ама дали маркучите няма да се трият във ролките или ремъка, а педала на газта също трябваше да се преправя заради новия кормилен прът, и там имаше занимавка, добре че имаше кой да ми помага. 


  • 0
Follow your own star...

#363 joreto

joreto

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 751 Posts:
Garage View Garage

Posted 21 July 2013 - 13:56

... единствено много ме притеснява да не скъса отзад четирите опорни точки на задния мост, за това и ще си карам с малки гуми за сега, да не виждат много зор и купето и частите.

 

Ако съдя по моята кола, няма да имаш ядове с опорните точки, моите не се пипани и държът вече доста години и стартове, при това на по-голяма мощност от тази която ще имаш ти. Слабото място след скоростите ще е дифа, моя вече почна да се обажда, въпреки че издържа доста време (няколко години), надявам се да изкара този сезон и зимата ще се ъпгрейдва  :) .


Edited by joreto, 21 July 2013 - 13:57 .

  • 0
Публикувано изображение
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo

#364 Lambo_Rambo

Lambo_Rambo

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1,647 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна/София
  • Автомобил:
    W201 190 '88 3.2 daily
    W201 190 '88 5.0 project car

Posted 21 July 2013 - 17:33

Да между другото ти си ми успокоението :D Обаче имаше една сливенска 2.3-16 жълта с черни надписи по нея дето така си приключи жизнения път, Е36ците също до колкото знам много ги късат тия опорни точки, и често хората ги подсилват преди да се е случила случката.. Ще видим, като дойде момента за смяна на задния мост със сигурност ще се подсили там, въпроса е до тогава да издържи. 


  • 0
Follow your own star...

#365 gipsa

gipsa

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 352 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Смолян
  • Автомобил:
    w201 dtm реплика,жълто такси 211-КоНпресор с 476 магарета под капака и едно зад волана....

Posted 21 July 2013 - 18:07

Опорните точки са ти най-малкия проблем............Е ако нямаш нещо изгнило,разбира се.
  • 0

#366 saitov

saitov

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 125 Posts:
Garage View Garage

Posted 21 July 2013 - 18:50

На един приятел е36-цата се предаде по този начин :)


  • 0

#367 sers

sers

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 502 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Интереси:Коли
  • Автомобил:
    C280

Posted 21 July 2013 - 20:24

Е36 ,-ците , нямат нищо общо задните им мостове с на бенца ,  Жоро и чочо са прави .


  • 0
S-класите не правят мъжете - мъже , но ги правят гъзари, нали , Ехе хе-хе

#368 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5,339 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 260SE 1988

Posted 21 July 2013 - 20:38

Аз откъснах едната опорна точка, НО се оказа че имаше ръжда. не беше изгнило, личеше си хубавва откъсната ламарина, но ръждата го е отслабила.

Скъса се предна лява. при десен завой на дрифт с 4 човека вътре на грапав асфалт. Само изпука.

 

но другите 3 точки ми бяха перфектни, изшлайфах ги, грунд, боя и не е имало ядове повече.

такаче, само ги прегледай твоите.


  • 0

#369 Dimitar m

Dimitar m

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 479 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Бургас
  • Автомобил:
    w201

Posted 21 July 2013 - 22:21

36-ца съм виждал как си остава моста с тоя 1.8 мотора (даже не беше и IS-ковия).Там нещата са зле.Не помня дали и не беше само на 2 тампона,а не на 4.


  • 0

#370 Dicksun

Dicksun

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 320 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Русе
  • Интереси:Drifting
  • Автомобил:
    everyday car 124 230E '87 136hp
    drift car 190E '90 3.2 220hp 315NM
    ex 190 2.0 105hp
Garage View Garage

Posted 21 July 2013 - 22:23

Също ако са си заминали тампоните, да има удар, тогава къса, но трудно.Няма нищо общо с Е36, и то при слабите версии се къса по-често 316,318,318ис и 320, явно като няма сила да буксува и напъва повече купето. Там окачването е по-глупаво, не е като на Е46, 190 и повечето бенцове - мултилинк. 


  • 0

signatureqps.jpg
 


#371 Marto BS

Marto BS

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 649 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    Opel Omega 2.5 V6 Aut.
    ex. 1996 W210 E 300D Avantgarde
    ex. 1993 MB 200 CE

Posted 30 July 2013 - 22:21

днеска минах да видя изрода и макар в още полуфабрикатен вид, ненастроена, върви здраво и е много нервна... ама само няколко завоя направихме :)

оттук вече почват кефаджийските работи - нареждане, крепежи, настройки, пип тук, пип там :)   изкефен съм, колата ще стане манящина :)


Edited by Marto BS, 30 July 2013 - 22:22 .

  • 0

#372 Lambo_Rambo

Lambo_Rambo

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1,647 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна/София
  • Автомобил:
    W201 190 '88 3.2 daily
    W201 190 '88 5.0 project car

Posted 30 July 2013 - 23:11

Хаха Марто аз после като я прибирах взе да глъхне все повече и повече като и давам газ и се усетих че бензина свършва, 7-8литра за 7-8км :D Така де сигурно не е излапала всичко, но достатъчно колкото да няма какво да се напомпи в двигателя като и го дам :) Надявам се към края на седмицата като ходим за преглед да ти я покажа в по-добра светлина, че това днеска нищо не беше :) 


  • 0
Follow your own star...

#373 Marto BS

Marto BS

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 649 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    Opel Omega 2.5 V6 Aut.
    ex. 1996 W210 E 300D Avantgarde
    ex. 1993 MB 200 CE

Posted 31 July 2013 - 10:45

абе време има за всичко, сега пак казвам, почват изкусуряваниците, ти ако се замислиш през кво мина, сега все едно ще е за почивка занимание :)  


  • 0

#374 siriospepi

siriospepi

    Напреднал

  • Замразено членство
  • 489 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    w124 300CE Twin Turbo! - now with V8 m119 5.0
    Ford Mondeo 2010 1.8 TDCI

Posted 31 July 2013 - 11:10

Абе недай боже, ама някой път доизкусоряванията ти костват повече нерви и време от сериозните неща, все пак успех!


  • 0

#375 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4,601 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Posted 31 July 2013 - 14:58

...и да пуснете клипче, ей :)

 

саунд-чек


  • 0




3 user(s) are reading this topic

0 members, 3 guests, 0 anonymous users