Jump to content

  •  

Photo
* * * * * 3 votes

Mercedes 190 с M119 V8 5.0


  • Please log in to reply
619 replies to this topic

#211 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5,604 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
Garage View Garage

Posted 13 November 2012 - 09:58

Разстоянието между роговете и колекторите колко е? Еднакво ли е от двете страни?

Ако е еднакво, наблегни на разстоянието от дясната страна.... нали натам се накланя. Повдигнете малко от към пасажера.....подложете нещо подходящо под тампона на мотора или между него и лапата. Много малко му трябва.....изместването не е кой знае колко.

Днеска ще обърна внимание-измеря, колко см. се накланя 500 мотор и ще ти драсна. ;)
  • 0


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#212 Lambo_Rambo

Lambo_Rambo

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1,647 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна/София
  • Автомобил:
    W201 190 '88 3.2 daily
    W201 190 '88 5.0 project car

Posted 13 November 2012 - 10:39

Разстоянието между роговете и колекторите колко е? Еднакво ли е от двете страни?

Ако е еднакво, наблегни на разстоянието от дясната страна.... нали натам се накланя. Повдигнете малко от към пасажера.....подложете нещо подходящо под тампона на мотора или между него и лапата. Много малко му трябва.....изместването не е кой знае колко.

Днеска ще обърна внимание-измеря, колко см. се накланя 500 мотор и ще ти драсна. ;)


Има по.. има няма 1см от двете страни :D Не мога да местя повече към шофьора защото хидравликата ще опре, тя и без това е на някви милиметри, колкото да мине ремък през нея и толкоз :D Всъщност на тоя етап позицията на двигателя е окончателна, трябва да се измисли нещо не чак толкова кардинално като да се мести двигателя..

Публикувано изображение


Edited by Lambo_Rambo, 13 November 2012 - 10:43 .

  • 0
Follow your own star...

#213 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5,604 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
Garage View Garage

Posted 13 November 2012 - 11:00

Щом не можеш да местиш, но имаш 1 см над скоростите, повдигни го целия с 0.5 мм.....а вече и ако повдигнеш и десният повече /демек леко да врътнеш мотора /, ще се отвори още малко разстояние в дясно а скоростите няма да опират..

С други думи: Повдигаш го целия нагоре с 0.5 и ще можеш да подложиш и под десният тампон или лапа...... демек повдигнеш ли, ще отвориш възможност и за подлагане под дясната опора.
  • 0


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#214 sers

sers

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 502 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Интереси:Коли
  • Автомобил:
    C280

Posted 13 November 2012 - 18:25

Гледам по бмв-форума слагат най обикновени тампони като на жигули , дали те няма да имат по малък ход ?
  • 0
S-класите не правят мъжете - мъже , но ги правят гъзари, нали , Ехе хе-хе

#215 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5,339 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 260SE 1988

Posted 15 November 2012 - 01:45

ламбо, тия тампони дето си ги сложил, имат ход във ВСИЧКИ посоки. Дори когато взимаш остър завой мотора ще се мести. Такаче земи едно дървено трупче и голям чук и поначукай левия рог, точно там където има шанс да опре шайбата на сервото.
Аз така реших много проблеми при моя 124+М117
  • 2

#216 Lambo_Rambo

Lambo_Rambo

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1,647 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна/София
  • Автомобил:
    W201 190 '88 3.2 daily
    W201 190 '88 5.0 project car

Posted 15 November 2012 - 08:59

ламбо, тия тампони дето си ги сложил, имат ход във ВСИЧКИ посоки. Дори когато взимаш остър завой мотора ще се мести. Такаче земи едно дървено трупче и голям чук и поначукай левия рог, точно там където има шанс да опре шайбата на сервото.
Аз така реших много проблеми при моя 124+М117


Ей сега отивам да чукам :D Тъкмо пристигнах във Варна преди 20 мин и вече съм се приготвил за бач. Много ми се идваше на това мероприятие тоя уикенд ама някой трябва да бачка по колата..
  • 0
Follow your own star...

#217 Lambo_Rambo

Lambo_Rambo

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1,647 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна/София
  • Автомобил:
    W201 190 '88 3.2 daily
    W201 190 '88 5.0 project car

Posted 17 November 2012 - 19:59

Тъй доста работа посвърших тия дни. Смених си спирачните маркучи и направих някакви опити за обезвъздушаване на системата с едно комплектче което си купих, но май не се получи много и в сервиза ще се обезвъздушава. Започнах да пробвам ремъци отпред, 240см се оказа къс със доста, в понеделник като отворят магазините ще пробвам 244 как ще дойде. Измислих как да свържа хидравликата, купих си и 2 литра масло за нея. Смених семерингата, оказа се че не тече от нея, ами просто на задния капак съм забравил да сложа силикон отдолу ии от там е изтекло. Както и да е, смених я все пак, старата се оказа доста твърда така че при всички положения нищо не е загубено. Капака е запечатан вече със силикон дирко, стана много хубаво, монтирах и дросела също със него. Минко от Троян ми звънна тия дни и ми напомни за нещо което щях да правя - да сложа лагерче за вала на скоростите във коляновия вал на двигателя, нещо което ми бяха казвали че трябва да се направи но така и не направих. Сложих лагерче (вижда се, синьото на снимките) 35мм външен диаметър, 15 вътрешен, дебелина 16мм, заспа перфектно със съвсем леко набиване във коляновия вал, остава и кутията да си влезе през съединителя в него и ако стане това ще значи, че фланеца е сполучлив :) А него съм го оставил на струар да му направи последни корекции около позицията на стартера, чрез симетрия ще ползваме здравата страна на автоматика да вземем размера и се надявам вече да заспи. Кормилните накрайници също съм ги оставил за скъсяване. Така и така всичко беше свалено, викам си що да не занеса маховика да му видят как е баланса, все пак през доста интервенции премина. Не ми се даваха пари ама такива неща съм виждал от маховици дето са скъсали болтовете, че страха се оказа по силен от скръндзата и го занесох. Оказа се че е 10 пъти над допустимото :D Добре че съм го занесъл, говорих с човека да го балансира хубаво, каза ми после че обикновено балансирали на 1500 оборота на машината, моя го балансирали на 2700 оборота и пак бил 2 пъти под границата (след баланса), в общи линии ми казаха че до 8-9 000 оборота няма какво да се притеснявам вече :D И понеже това се очертава да е последното разглобяване (да чукам на дърво да не излезе нещо), реших да направя едно копие на дупките на фланеца върху лист 2мм ламарина, който първо отива при Минко, после и при Боян :) Утре трябва да взема всичко от стругаря, да свържа пак двигателя и скоростите, да направя някакъв реглаж на око на колелата, колкото да стигна до сервиза, понеделник отивам да обезвъздушим спирачките и съединителя, да налеем масло и ако не излезе някоя изненадка оставям колата да и слагат мегата :) А, забравих да кажа, утре смятам да сваля и малкия картер, че е бая очукан, да видя какво е положението вътре, че последно време чета едни теми на М119 как избиват маслените тръбички и се трошат обтегачите и долу в картера се събира скрап. Дано всичко да е наред. Маслото смятам да е 10w40, не е най спортното нещо на света, но в тия същите теми се начетох че от по-тънки масла им се разтракват повдигачите на тия двигатели, така че в името на здравето на мотора това ще е.

Публикувано изображение
Публикувано изображение
Публикувано изображение

Edited by Lambo_Rambo, 17 November 2012 - 20:05 .

  • 1
Follow your own star...

#218 staniola

staniola

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1,736 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W201 190D '93 продаден :(
    W140 400SE '92 продаден :(
    S210 E280 4matic '00
Garage View Garage

Posted 17 November 2012 - 20:43

Браво пич, действай! Следя с интерес какво се случва с колата : )
И ти пожелавам скоро да раздаваш газ.
  • 1
Mercedes 400 SE (W140) 286 hp - Specs & Performance


Когато първата кола е здрав Бенц, марката остава до живот!


#219 joreto

joreto

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 751 Posts:
Garage View Garage

Posted 18 November 2012 - 09:29

Браво и от мен за упорството и труда които полагаш! Изглежда ,че вече нещата се нареждат както трябва, стискам палци скоро да я подкараш .
  • 0
Публикувано изображение
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo

#220 Sharky///AMG

Sharky///AMG

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 276 Posts:
  • Пол:Мъж

Posted 18 November 2012 - 13:18

Ама друго си е като си имаш двор и жираф, нещата стават по лесно.
  • 0

#221 Marto BS

Marto BS

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 649 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    Opel Omega 2.5 V6 Aut.
    ex. 1996 W210 E 300D Avantgarde
    ex. 1993 MB 200 CE

Posted 18 November 2012 - 17:59

айде Валка, честито, напредъкът е очевиден и нещата отиват към подкарване още тая година поне за кеф, че е на ход :)
  • 0

#222 Lambo_Rambo

Lambo_Rambo

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1,647 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна/София
  • Автомобил:
    W201 190 '88 3.2 daily
    W201 190 '88 5.0 project car

Posted 18 November 2012 - 18:59

Днеска отворих картера, за щастие нямаше никакви парчетии вътре, което много ме зарадва, но имаше няколко милиметра някакви гадни отлагания по дъното на картера, много гъсти направо като мазут, голямо търкане падна, но го лъснах, цедката също беше чистичка, гарнитурата въпреки че изглеждаше добре като понечих да я забърша от маслото направо се разпадна в ръцете ми, и сега го затворих със силикон само(гарнитурата проверявах в един магазин, мисля че 70-80лв беше), надявам се дирко-то да си докаже името. Както и да е после тръгнах пак да свързвам мотора и кутията, обаче нещо не влизаше добре първичния вал, та сложих двигателя на земята да легне върху шайбите все едно, и нанизах кутията на лагера само така без съединителя, и малко се стреснах защото дупките на фланеца очевидно бягаха, но като сложих болтовете на ръка си се завиваха, така че предполагам че това бягане е напълно в рамките на технологичните отвори. Но пък има друго което ме тревожи сега, като свалих съединителя забелязах, че малкия метален фланец съвсем в средата на феродовия диск, който се нанизва на шлиците на скоростите, има луфт напред назад, настрани няма и не се върти спрямо феродото. Нормално ли е да го има тоя луфт, да не би като съм го напъвал в началото да съм го счупил нещо, преди май го нямаше? Съмнява ме, все пак трябва да е доста кораво нещо тоя феродов диск, но не знам вие кажете? Така или иначе така го затворих и го сложих двигателя обратно в колата, но ако не е редно ще разглобявам пак.. Ей такива работи стават като бърза човек, днес като ме изненада един дъжд следобед и бързах да сглобя всичко и да вкарам двигателя обратно в колата, сега има да го мисля тоя феродов диск.. Ето малко снимки, абстрахирайте се от кривините по картера, здрав си е, но ако изпадне някой хубав евтино ще го сменя, пробвах се да го изправя ама е много кораво нещо тоя картер, не че и аз съм му давал много зор де, не искам да го спукам все пак.

Публикувано изображение
Публикувано изображение
Публикувано изображение
  • 0
Follow your own star...

#223 gipsa

gipsa

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 352 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Смолян
  • Автомобил:
    w201 dtm реплика,жълто такси 211-КоНпресор с 476 магарета под капака и едно зад волана....

Posted 19 November 2012 - 07:50

Според мен не трябва да се движи метелната част където са шлиците,но някой по-запознат да каже.
  • 0

#224 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5,339 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 260SE 1988

Posted 19 November 2012 - 21:18

според мен по-големият проблем е фланецът. Ако валът седи под напрежение, няма да е много добре за зъбите и лагерите на първичния и вторичния вал.
Да не се окаже че няма съосност и да изрони зъбите (лагерите също са малък проблем)
  • 0

#225 Lambo_Rambo

Lambo_Rambo

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1,647 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна/София
  • Автомобил:
    W201 190 '88 3.2 daily
    W201 190 '88 5.0 project car

Posted 19 November 2012 - 21:56

За това обърнах двигателя по "лице" и така му нанизах скоростите, за да може първичния вал да влезе в лагера без собственото тегло на скоростите да оказва влияние и да го криви, при което болтовете си се навиха на ръка, макар и като погледнеш през дупките на скоростната кутия дупките във фланеца да не са перфектно в центъра им, но щом се навиха на ръка мен ме устройва. Кажете сега за тоя феродов диск че много ме притеснява, много трудно го намерих, чисто нов е, ама не си спомням преди да е мърдало това в центъра.. Не мога да разбера още (ако не е нормално) как съм успял да го прецакам, все пак през тоя диск минава цялата мощност на двигателя, трябва да е супер корав.. Пак казвам само напред назад се мърда това нещо, настрани не, и не се върти. Трябва от сега да се оправя това нещо, и да трябва да вадя двигателя не е проблем на тоя етап, за половин час работа е (буквално), ама после като му се навърже всичко вече няма да е толкова просто
  • 0
Follow your own star...




1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users