BMW Killer - 190E 3.2 - drift carThe ultimate drift machine
Започната от Dicksun, 04 юни 2011 - 19:53:35
297 мнения по тази тема
#46
Публикувано 01 май 2012 - 11:00
Subsonic - колата ще се кара и градско. Намерих генерация от Минко от Троян - двойни тръби и на мястото на катализатора се събират в една и накрая влизат в гърне от 2.5-16в. Може и да е малко шумна за градска кола, но ще е отпушена поне
Проблеми при монтажа на мотора не липсваха де.... първо не пасна новия картер (маслената помпа опира в дъното) и ще се налага заварка на оригиналния като за целта ще отрежа парче от М103-ката. Второ съм изгубил някъде болтовете на маховика, та сега трябва да купувам, трето на магазина нямаше алуминиевите накрайници за щеките на скоростната кутия, четвърто скъсахме опорния лагер, пето стойката на хидравликата липсва или тая дето имам не ще да застава на мястото си, шесто заден ляв апарат задържаше, та я дърпахме на пушещи дискове, седмо шайбата на вала отпред е различна от тая на М104.980 която аз имам с готово колело за ЕДИС-а и сега и там трябва да се правят магии и в общи линии само несгоди вчера...
Някой ако има картер от М104.995 - давам един от М103 2.6 и М104.980 3.2 на бартер + доплащане от моя страна!
Та ето и малко снимков материал от вчера -
Новия съединител и бездемпферния маховик
Притискател + феродов
Един виден бенцаджия позира до варела
Всичко си залепна по местата
Тука има доста работа по цветовите схеми ми се струва
Шпилките вече монтирани и доста добре залепени. Има доста мегдан за фланци
Сърдечно искам да благодаря на едно момче от другия форум, което се скъсва да ми помага, макар и от 500 км разстояние! Благодарение на Юлиян поне 1/3 от проекта е осъществен!
Проблеми при монтажа на мотора не липсваха де.... първо не пасна новия картер (маслената помпа опира в дъното) и ще се налага заварка на оригиналния като за целта ще отрежа парче от М103-ката. Второ съм изгубил някъде болтовете на маховика, та сега трябва да купувам, трето на магазина нямаше алуминиевите накрайници за щеките на скоростната кутия, четвърто скъсахме опорния лагер, пето стойката на хидравликата липсва или тая дето имам не ще да застава на мястото си, шесто заден ляв апарат задържаше, та я дърпахме на пушещи дискове, седмо шайбата на вала отпред е различна от тая на М104.980 която аз имам с готово колело за ЕДИС-а и сега и там трябва да се правят магии и в общи линии само несгоди вчера...
Някой ако има картер от М104.995 - давам един от М103 2.6 и М104.980 3.2 на бартер + доплащане от моя страна!
Та ето и малко снимков материал от вчера -
Новия съединител и бездемпферния маховик
Притискател + феродов
Един виден бенцаджия позира до варела
Всичко си залепна по местата
Тука има доста работа по цветовите схеми ми се струва
Шпилките вече монтирани и доста добре залепени. Има доста мегдан за фланци
Сърдечно искам да благодаря на едно момче от другия форум, което се скъсва да ми помага, макар и от 500 км разстояние! Благодарение на Юлиян поне 1/3 от проекта е осъществен!
#47
Публикувано 01 май 2012 - 12:52
Subsonic - колата ще се кара и градско. Намерих генерация от Минко от Троян - двойни тръби и на мястото на катализатора се събират в една и накрая влизат в гърне от 2.5-16в. Може и да е малко шумна за градска кола, но ще е отпушена поне ...
Мисля, че няма да е толкова шумна колкото си мислиш. Добре сте се сетили за гърнето то 2.5-16 - входът му е около 60мм.
Поздрави за проекта и ентусиазма.
#48
Публикувано 03 май 2012 - 23:47
Тези 3200 с електронната инжекция, какъвто е твоят.... вървят много. В смисъл, дори и със фабричната генерация във 124, въобще не е слаб двигател. Ако това те притеснява. И е много мазен, тих мотор със оригиналната изпускателна система. Дори и на автоматик се набира страшно добре. Подобаващо добре. В коша на 190-ка, сигурно ще върви още по-здраво. Знаеш ли какво ми е направило впечатление ? Тези 3,0/3,2 с фабричните генерации вървят чудесно. Но, един от заглушителите да го няма или да е монтиран на различно място, не е същото.
Въпреки всичко и противно на всякакви схващания, Мерцедес се пързаля готино. Визирам тия с кормилните кутии и многораменното задно окачване 124/201. В същност, стандартна 201 с по-як мотор се пързаля прекрасно. В смисъл, страшно предвидима е, много лесно се води, а не прави такива силни камшици като 123. Която освен това и недозавива силно.
Много ме е яд, че ги няма такива направени Мечоци. Мотори има за тях, даже и осмаци, кутии имат, окачване има, шперове имат, читави купета също, защо никой не се награбва с тая идея, ами се правят масово коли от други......... тривиални марки. Винаги съм се чудел.
Въпреки всичко и противно на всякакви схващания, Мерцедес се пързаля готино. Визирам тия с кормилните кутии и многораменното задно окачване 124/201. В същност, стандартна 201 с по-як мотор се пързаля прекрасно. В смисъл, страшно предвидима е, много лесно се води, а не прави такива силни камшици като 123. Която освен това и недозавива силно.
Много ме е яд, че ги няма такива направени Мечоци. Мотори има за тях, даже и осмаци, кутии имат, окачване има, шперове имат, читави купета също, защо никой не се награбва с тая идея, ами се правят масово коли от други......... тривиални марки. Винаги съм се чудел.
#49
Публикувано 04 май 2012 - 07:30
Ми защото няма много информация и всеки гледа да мине по отъпкан път.
#50
Публикувано 04 май 2012 - 14:13
Мдам, всеки гледа лесното.. А и навсякъде цари убеждението че БМВ са спортни коли, а Мерцедес пенсионерски Аз бих казал че Мерцедес е една много по-подходяща платформа за издевателства от БМВ, поне като удариш някой бордюр със задницата кривиш или чупиш джанта, а не да чупиш носачи и да късаш мостове.. За отпред важи същото, на БМВтата носачите са като солетки, но и позволяват по-голям ъгъл на завиване де.. При мерцедес ако удариш бордюр с предницата в следствие на недозавиване най много да изкривиш някоя кормилна щанга
Има всичко за мерцедес, ама до 6 цилиндъра, от там нагоре вече и цените и труда скачат в пъти. Аз съм карал на Вилян мерцедеса като беше със 3.2то, само че неговия беше с мега, и колата е доста орязана, супер си се пързаляше.. Напълно достатъчен си е този мотор за една добра динамика в това купе, проблема е че доста започнаха да дърпат напред колите в БГ, както може да се види на линка по-долу, има доста коли по над 300, 400 и дори повече от 500 коня, не че това е гаранция за успех както се видя на първия кръг..
http://superdriftseries.com/pilots/
Има всичко за мерцедес, ама до 6 цилиндъра, от там нагоре вече и цените и труда скачат в пъти. Аз съм карал на Вилян мерцедеса като беше със 3.2то, само че неговия беше с мега, и колата е доста орязана, супер си се пързаляше.. Напълно достатъчен си е този мотор за една добра динамика в това купе, проблема е че доста започнаха да дърпат напред колите в БГ, както може да се види на линка по-долу, има доста коли по над 300, 400 и дори повече от 500 коня, не че това е гаранция за успех както се видя на първия кръг..
http://superdriftseries.com/pilots/
Follow your own star...
#51
Публикувано 04 май 2012 - 18:28
Mного женски има нещо ,поне карат ли сериозно?
#52
Публикувано 04 май 2012 - 18:35
Mного женски има нещо ,поне карат ли сериозно?
Русиново е в топ 10 дрифтърките в европа , ако не се лъжа ..
прави си сметка дали кара
Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче
#53
Публикувано 04 май 2012 - 18:41
Мдам Русинова кара, във Варна на последното състезание за малко щеше да се качи на подиума, но според мен удариха едно рамо на румънеца Никулае Добре (нали трябва да се подкрепя чуждестранното участие) и така остана 4та. На първия кръг тая година даже не се класира, ама тва субаро дето го е взела май още е на никъде, едвам пързаляше.. Рая по принцип е снима доста от евентите, особено във БМВ средите, но мен ако питате колата и е по-скоро прищявка отколкото нещо сериозно.. Третата никога не съм я виждал
Този пост е редактиран от Lambo_Rambo: 04 май 2012 - 18:43
Follow your own star...
#54
Публикувано 08 май 2012 - 14:24
Днес пазарувахме яко
Взех си права генерация и крайно гърне от 2.5 16в от Минко от Троян, пистов ремък и една щанга за скоростната кутия, че реших проблема на моята.
Също взех гарнитура за картера (Victor Reinz), маслен филтър (Goetze) зегерки и нови тампончета за щангите на скоростите, болтове за маховика от една морга свалихме от едно 200Д.
Юлиян ми подари два спирачни апарата, че единия моя задържаше, опорен лагер и стойка за хидравликата.
Опънах кабела за акумулатора от W210-ката и заспа като у дома си.
Лостовия механизъм пристина, но ябълковидната щанга няма къде да се закачи на дросела, та ще има побългаряване от един дросел от м102-ка и един от м103-ка.
Купих си и планки за газова уредба да мога да монтирам трабантовия резервоар, та в четвъртък мотора пак ще е аут за последни приготовления и да махна картера да го нося на аргон. Варианта на който се спрях е да отрежа едно парче от 103-ката и да го заварим на мястото на осакатеното място от 104-ката и след това на фреза да се изравни, гарнитура със силикон и квото сабя покаже...
Взех си права генерация и крайно гърне от 2.5 16в от Минко от Троян, пистов ремък и една щанга за скоростната кутия, че реших проблема на моята.
Също взех гарнитура за картера (Victor Reinz), маслен филтър (Goetze) зегерки и нови тампончета за щангите на скоростите, болтове за маховика от една морга свалихме от едно 200Д.
Юлиян ми подари два спирачни апарата, че единия моя задържаше, опорен лагер и стойка за хидравликата.
Опънах кабела за акумулатора от W210-ката и заспа като у дома си.
Лостовия механизъм пристина, но ябълковидната щанга няма къде да се закачи на дросела, та ще има побългаряване от един дросел от м102-ка и един от м103-ка.
Купих си и планки за газова уредба да мога да монтирам трабантовия резервоар, та в четвъртък мотора пак ще е аут за последни приготовления и да махна картера да го нося на аргон. Варианта на който се спрях е да отрежа едно парче от 103-ката и да го заварим на мястото на осакатеното място от 104-ката и след това на фреза да се изравни, гарнитура със силикон и квото сабя покаже...
#55
Публикувано 08 май 2012 - 16:49
Браво колега, много ме радват хора като теб. На мен също много ми се иска да имам хоби като твоето, но нямам достатъчно средства и време. Браво още веднъж и много успехи за напред
#56
Публикувано 08 май 2012 - 19:46
Гледам че стабилизиращата щанга си е на мястото, не опира ли в картера ? При мен оригиналната не става и сега мисля вариант да я изместя малко напред .
П.П. от какъв мотор е твоята щанга ?
П.П. от какъв мотор е твоята щанга ?
Този пост е редактиран от joreto: 08 май 2012 - 19:50
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo
#57
Публикувано 09 май 2012 - 00:08
Щангата си е оригинална от м103 2.6. Лапите на мотора са от 103-ката пак. Картера е R104 014 14 02. Имам картер от м103. 2.6, но идва по-къс, купих и от Вилиян R104 014 10 02 на който е много изместена тавата назад, но не пасна на маслената помпа. Явно картера е за старите м104-ки...
Интересното е, че щангата минава под картера
Интересното е, че щангата минава под картера
#58
Публикувано 09 май 2012 - 08:15
Ясно, щом щангата е от 2.6 става без проблеми тя е малко по различна от тази на м102 моторите. Картера на м103 не става на м104 заради разликата във веригите, м103 е с единична а м104 с двойна, от там идва разликата в дължината на картера.
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo
#60
Публикувано 11 май 2012 - 12:06
Вчера след 14 часа работа в гаража доста неща бяха отметнати. Най-притеснителното нещо за мен поне беше свършено - преобразуването от електронна към механична газ. Отрязах и препаснах една планка от дросела от м103-ката (2.6) и я заварих директно на пула на новия дросел.
Монтирахме маховика със съединителя, махнах ударения картер, лъсках го 1 час с нафта, обезмаслител и каша за ръце и квото ми дойде под ръка. Разпробихме и 2-та болта които бяха останали в блока. Направих си и двойни планки за предния торсион, че там е изключително слабо място при бенцовете.
Днеска ще ходя да вземам масло за мотора, кутията, хидравликата и шпера и да си взема картера от майстора. Поръчах си и Curil-T на Elring - лепило за гарнитури - надявам се да не ме предаде в този деликатен момент
Имам и една шайба да преправям, че тая която имам готова нагласена със зъбите за коляновия вал не пасват дупките на моя вал, та сигурно ще се реже нова шайба
За масло съм се спрял на Ravenol Racing Sport Synto 10W60. Преди си мислех за Motul Competition 15W50 но ми идва по-гъсто и почти 2 пъти по-скъпо.
Ето го копелето пак вън от бърлогата
побългарената газ
При отворен дросел
Понеделник се надявам всичките драми да са приключили и да нареждам всичко в коша вече...
Монтирахме маховика със съединителя, махнах ударения картер, лъсках го 1 час с нафта, обезмаслител и каша за ръце и квото ми дойде под ръка. Разпробихме и 2-та болта които бяха останали в блока. Направих си и двойни планки за предния торсион, че там е изключително слабо място при бенцовете.
Днеска ще ходя да вземам масло за мотора, кутията, хидравликата и шпера и да си взема картера от майстора. Поръчах си и Curil-T на Elring - лепило за гарнитури - надявам се да не ме предаде в този деликатен момент
Имам и една шайба да преправям, че тая която имам готова нагласена със зъбите за коляновия вал не пасват дупките на моя вал, та сигурно ще се реже нова шайба
За масло съм се спрял на Ravenol Racing Sport Synto 10W60. Преди си мислех за Motul Competition 15W50 но ми идва по-гъсто и почти 2 пъти по-скъпо.
Ето го копелето пак вън от бърлогата
побългарената газ
При отворен дросел
Понеделник се надявам всичките драми да са приключили и да нареждам всичко в коша вече...
2 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 2 гости, 0 анонимни