Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

BMW Killer - 190E 3.2 - drift carThe ultimate drift machine


  • Please log in to reply
297 мнения по тази тема

#31 Dicksun

Dicksun

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 320 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Русе
  • Интереси:Drifting
  • Автомобил:
    everyday car 124 230E '87 136hp
    drift car 190E '90 3.2 220hp 315NM
    ex 190 2.0 105hp
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 03 януари 2012 - 13:56

Успех с количката... и някой път да ме повозиш ако може :tongue

Нямаш грижи!Само да се засечем на някое мероприятие :beer


За някои хоби, за други начин на живот :D

Публикувано изображение

Електрониката е вече налице - Megasquirt 2.0 + EDIS 6 - всичко свалено от на Вилиян лилавия Мерцедес - остава само да се нареди и запали на пролет
Публикувано изображение
  • 0

signatureqps.jpg
 


#32 mbthepower

mbthepower

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2833 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Pleven D'ge
  • Автомобил:
    w140 s300 дизелак

Публикувано 03 януари 2012 - 18:15

Oчаква ме и много сериозен дизел в купе от 190-ка .
Там работата вече , ще е грозна , направо животинска :coolgrin
  • 0
Публикувано изображение Публикувано изображение

W140 The best or nothing !
Тръгвай и карай така все едно шофираш Мерцедес и то S-Klasse . Тежко , бавно , полека и с финес , хората като видят муцуната и сами се сещат че трябва да ти дадът път и предимство.

#33 Vlado190

Vlado190

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 617 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Samokov

Публикувано 03 януари 2012 - 18:24

Нямаш грижи!Само да се засечем на някое мероприятие :beer


За някои хоби, за други начин на живот :D

Публикувано изображение

Електрониката е вече налице - Megasquirt 2.0 + EDIS 6 - всичко свалено от на Вилиян лилавия Мерцедес - остава само да се нареди и запали на пролет
Публикувано изображение

Е как имаш търпение да чакаш да запалиш чак до напролет :rolleyes ... :D
  • 0
1991 190E SportLine turbo 0.6bar ;)

#34 Vladek

Vladek

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 3744 Мнения:
  • Пол:Мъж

Публикувано 03 януари 2012 - 22:40

Кефиш ме
Не крия, че ми стана интересно
Успех!!!

Поздрави
:mbcb
  • 0
Публикувано изображение
Шофьорски стаж ... 28-29г.
За повече контакти - купете си разклонител

#35 Dicksun

Dicksun

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 320 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Русе
  • Интереси:Drifting
  • Автомобил:
    everyday car 124 230E '87 136hp
    drift car 190E '90 3.2 220hp 315NM
    ex 190 2.0 105hp
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 04 януари 2012 - 00:37

Oчаква ме и много сериозен дизел в купе от 190-ка .
Там работата вече , ще е грозна , направо животинска :coolgrin

Аз съм леко скептично настроен откъм кутия, диф и карета, но Вилито е табетлия и ще го измисли :)

Е как имаш търпение да чакаш да запалиш чак до напролет :rolleyes ... :D

Единственото нещо което ме спира да избухна още сега са кинтите. По мои МНОГО груби сметки остават едни 700-800 лева за да тръгне варела, но както винаги ще очаквам изненади... затова съм се подготвил за април-май :D
  • 0

signatureqps.jpg
 


#36 Наско

Наско

    Джантата

  • Потребители на форума
  • 4931 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes Benz w202 C180
    Mercedes Benz w245 B150
    Mercedes Benz w164 AMG
    All Sold
    Now W163 M113

Публикувано 04 януари 2012 - 02:29

Само ЕДиса какви пари е ?
и какви точно "продукти" са нужни :)
Да знам каква сума да заделям :)

П.с мегата я имам :)

Този пост е редактиран от Наско: 04 януари 2012 - 02:29

  • 0
Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче

#37 Dicksun

Dicksun

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 320 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Русе
  • Интереси:Drifting
  • Автомобил:
    everyday car 124 230E '87 136hp
    drift car 190E '90 3.2 220hp 315NM
    ex 190 2.0 105hp
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 04 януари 2012 - 05:00

Само ЕДиса какви пари е ?
и какви точно "продукти" са нужни :)
Да знам каква сума да заделям :)

П.с мегата я имам :)


Аз дадох 300 лева за всичко на снимката - Мега в кутия от опел, комутатори, релета, едис, запалителни кабели, шайбата на вала с датчик, датчик вода. Иначе съм чувал, че едиса върви към 150-200 лева отделно :)
  • 0

signatureqps.jpg
 


#38 joreto

joreto

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 751 Мнения:
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 04 януари 2012 - 10:18

Недостатъка на ЕДИС-а е че няма spark-cut. Аз лично бих заменил ЕДИС модула с три bosch BIP-a (за 6-цил.), малко по-сложно е за връзване но според мен си заслужава (всичко друго може да ползваш - бобина, кабели, колело, датчик). Успех с подкарването :thumbup .
  • 0
Публикувано изображение
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo

#39 Наско

Наско

    Джантата

  • Потребители на форума
  • 4931 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes Benz w202 C180
    Mercedes Benz w245 B150
    Mercedes Benz w164 AMG
    All Sold
    Now W163 M113

Публикувано 04 януари 2012 - 12:43

Недостатъка на ЕДИС-а е че няма spark-cut. Аз лично бих заменил ЕДИС модула с три bosch BIP-a (за 6-цил.), малко по-сложно е за връзване но според мен си заслужава (всичко друго може да ползваш - бобина, кабели, колело, датчик). Успех с подкарването :thumbup .


Затова братчед чакам да ми пратиш списъка и да се свързвам с факира Владо190 :)
  • 0
Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче

#40 joreto

joreto

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 751 Мнения:
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 04 януари 2012 - 16:54

:offtopic

Според мен направо се свържи с Vlado190, той 100% знае какво ти трябва и даже най-вероятно има и необходимите части ;) . Но все пак според мен нещата които ти трябват са малко (до колкото знам ти вече си с мега, т.е. имаш колело и датчик), трябват ти само 3 bosch BIP-a, 3-резистора (330 ohm) и бобина за 6 цил. кола. Aз ползвам бобина от OPEL V6 като тази http://www.ebay.co.u...=item45ed4f77ca . BIP-те ги взех от едно момче тук в София, казва се Наско (ще видя да му изровя тел-а ), мисля че Vlado190 го познава. Според мен и Vlado190 има такива, ако пък не се намерят тук може да си поръчаш от тук -> http://www.diyautotu...-kit-p-230.html . Дано с това да съм ти помогнал ако има нещо друго пиши на ЛС :) .

Този пост е редактиран от joreto: 04 януари 2012 - 16:56

  • 0
Публикувано изображение
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo

#41 Наско

Наско

    Джантата

  • Потребители на форума
  • 4931 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes Benz w202 C180
    Mercedes Benz w245 B150
    Mercedes Benz w164 AMG
    All Sold
    Now W163 M113

Публикувано 04 януари 2012 - 18:14

Всичко точно :)
Идеята е първо да се запозная с това което ще се вгражда в колата :)
Благодаря за инфото :)
  • 0
Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче

#42 Dicksun

Dicksun

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 320 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Русе
  • Интереси:Drifting
  • Автомобил:
    everyday car 124 230E '87 136hp
    drift car 190E '90 3.2 220hp 315NM
    ex 190 2.0 105hp
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 29 април 2012 - 23:50

Здравейте колеги! От утре се захващам пак с проекта, та възникнаха някои въпроси. По въпроса с генерацията някой може ли да ме светне какви тръби, резонатор и гърне да ползвам за да имам максимално отпушена генерация, но без да бръмчи много, или поне да не е писклив гласа.Искам нещо плътно, та си мисля за резонатор и крайно гърне. Ще махна филтрите след колекторите, катализатора и средното гърне.Тръбата се чудя какъв диаметър да я пусна, двойна или единична, абе някой ако може да даде съвет - ще му бъда много благодарен! В общи линии искам отпушена генерация която да не бръмчи като GSI-ка или IS-ка...
А аз сега слизам в мазата да обезмаслявам картера, че утре работа ме чака :D
  • 0

signatureqps.jpg
 


#43 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4598 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Публикувано 30 април 2012 - 00:25

Пробвай с двойна генерация, катализатор и крайно гърне.

Ако си твърдо решен да махнеш катализатора, двоен резонатор и крайно гърне.Публикувано изображение



Впрочем, ти какви гърнета имаш в момента?
Това отгоре е стандартната генерация, АМГ вариантът е с двоен резоантор и две тръби до задното камерно гърне, двойна генерация от-до.

http://www.auto-part...1261b0cf6f588be
  • 1

#44 Dicksun

Dicksun

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 320 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Русе
  • Интереси:Drifting
  • Автомобил:
    everyday car 124 230E '87 136hp
    drift car 190E '90 3.2 220hp 315NM
    ex 190 2.0 105hp
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 30 април 2012 - 01:01

В момента имам тръбата от изпускателите до след катализатора (който е избочен) и едно умряло крайно гърне с много хубави накрайници. Иска ми се хем да стане хубаво, хем евтино, но няма как.
Единият вариант който ми се е набил е двойната оригинална тръба, на мястото на катализатора слагам резонатор и след него една тръба до крайното гърне. Въпроса ми обаче е колко дебела тръба да ползвам след резонатора?!?
  • 0

signatureqps.jpg
 


#45 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4598 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Публикувано 30 април 2012 - 17:14

Катализаторът не е чак такова зло за мощността, а прави колата по-екологична.

Ако ще я караш само на писта - слагай двоен резонатор на мястото му, и с двойката тръби - до крайното гърне.

То с колко входа е - ако е само с един, събери ги в едно точно преди гърнето.

Иначе на оригиналната генерация, май е Ф65мм тръбата между средното и задното гърне.
  • 0




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни