![:icon_coolgrin:](http://static.mbclub.bg/forums/public/style_emoticons/default/icon_coolgrin.gif)
![Снимка](https://static.mbclub.bg/forums/uploads/profile/photo-thumb-2750.jpg?_r=1363082556)
BMW Killer - 190E 3.2 - drift carThe ultimate drift machine
Започната от Dicksun, 04 юни 2011 - 19:53:35
297 мнения по тази тема
#16
Публикувано 08 юни 2011 - 20:03
Браво колега много добре си тръгнал продължавай в същия дух
Колицата ще стане перфектна
![:icon_coolgrin:](http://static.mbclub.bg/forums/public/style_emoticons/default/icon_coolgrin.gif)
1886г. - първият двигател с вътрешно горене и първият автомобил с двигател,
1887г. - първата кола със скоростна кутия,
1888г. - първата кола пусната в масово производство,
1901г. - първата кола с вентилатор за охлаждане на двигателя,саморегулиращ се съединител,
подредба на скоростите, която се използва и до днес, маслен радиатор,
1906г. - първата кола с 6-цилиндров състезателен двигател,
1908г. - подобрява рекорда за максимална скорост по суша,
1921г. - първата кола със спирачки на предните колела, първата туристическа кола с турбо,
1926г. - първата кола със спирачки на четирите колела,
1933г. - първата кола с многоточково окачване,
1934г. - първата "Сребърна стрела", първата аеродинамична кола пусната в масово производство,
1937г. - първата дизелова туристическа кола,
1954г. - първата туристическа кола с инжекционно впръскване на горивото, първото Гранд При Mercedes-Benz,
1957г. - първата безопасна туристическа кола,
1959г. - първата кола със зони за деформация при катастрофа,
1960г. - първата кола със "скрити" чистачки за по-добра аеродинамика,
1965г. - първият креш тест, първата кола с предпазни колани,
1968г. - първата кола с телескопична кормилна колона,
1970г. - първата дизелова кола поставила рекорд за максимална скорост
1974г. - първата кола с триточкови предпазни колани....
... 2011г. - първият камион такси - Mercedes-Benz Actros.
1887г. - първата кола със скоростна кутия,
1888г. - първата кола пусната в масово производство,
1901г. - първата кола с вентилатор за охлаждане на двигателя,саморегулиращ се съединител,
подредба на скоростите, която се използва и до днес, маслен радиатор,
1906г. - първата кола с 6-цилиндров състезателен двигател,
1908г. - подобрява рекорда за максимална скорост по суша,
1921г. - първата кола със спирачки на предните колела, първата туристическа кола с турбо,
1926г. - първата кола със спирачки на четирите колела,
1933г. - първата кола с многоточково окачване,
1934г. - първата "Сребърна стрела", първата аеродинамична кола пусната в масово производство,
1937г. - първата дизелова туристическа кола,
1954г. - първата туристическа кола с инжекционно впръскване на горивото, първото Гранд При Mercedes-Benz,
1957г. - първата безопасна туристическа кола,
1959г. - първата кола със зони за деформация при катастрофа,
1960г. - първата кола със "скрити" чистачки за по-добра аеродинамика,
1965г. - първият креш тест, първата кола с предпазни колани,
1968г. - първата кола с телескопична кормилна колона,
1970г. - първата дизелова кола поставила рекорд за максимална скорост
1974г. - първата кола с триточкови предпазни колани....
... 2011г. - първият камион такси - Mercedes-Benz Actros.
#17
Публикувано 08 юни 2011 - 21:50
Успех във начинанието.Много ме радват такива позитивни,дейни и мислещи хора с цели,които да преследват.Колата съм сигурен,че ще стане невероятна,като гледам как я консервираш със боди и силикон,чак ти завиждам.![Публикувано изображение](http://static.mbclub.bg/forums/public/style_emoticons/default/icon_coolgrin.gif)
.
Продължавай да пишеш,с нетърпение следя развитието на нещата.
![Публикувано изображение](http://static.mbclub.bg/forums/public/style_emoticons/default/icon_coolgrin.gif)
![Публикувано изображение](http://static.mbclub.bg/forums/public/style_emoticons/default/icon_coolgrin.gif)
Продължавай да пишеш,с нетърпение следя развитието на нещата.
![Публикувано изображение](http://static.mbclub.bg/forums/public/style_emoticons/default/icon_welldone.gif)
#18
Публикувано 15 юни 2011 - 19:09
Ето и решението със задните врати. За целта съм използвал поп-нитове, силикон, оригиналните ламаринки бяха грижливо подгънати за да защипят листа + дървени кубчета mihihi Наистина отначало ми се стори брутална идеята, но в крайна сметка минах на този вариант.Целта ми беше да има колкото се може по-малко нитове, пък да си е пак толкова здраво.
![Публикувано изображение](http://media.snimka.bg/8826/023908331.jpg?r=0)
Ето и крайният резултат - Вералит 3 мм + фолио 20% за да премахнем ефекта "аквариум" mihihi Няма я и досадната колонка между двата прозореца...
![Публикувано изображение](http://media.snimka.bg/8826/023908331.jpg?r=0)
Ето и крайният резултат - Вералит 3 мм + фолио 20% за да премахнем ефекта "аквариум" mihihi Няма я и досадната колонка между двата прозореца...
![Публикувано изображение](http://media.snimka.bg/8826/023908329.jpg?r=0)
#19
Публикувано 20 юни 2011 - 11:15
Ето и задния вече е готов и заспа като у дома си
Липсва му само фолиото и някаква лайсна или нещо от сорта за да скрия нитовете, че нещо така не ми се нрави... Някакви идеи за нещо като лепяща лента или много дебело тиксо??
![Публикувано изображение](http://media.snimka.bg/8847/023949595.jpg?r=0)
![Публикувано изображение](http://media.snimka.bg/8847/023949597.jpg?r=0)
Доста добре си уплътни по ъглите.И със силикона мисля няма да има наводнения![:D](http://static.mbclub.bg/forums/public/style_emoticons/default/biggrin.gif)
![Публикувано изображение](http://media.snimka.bg/8847/023949599.jpg?r=0)
Колонките и те са боядисани и следва монтаж на вратите и праговете
![Публикувано изображение](http://media.snimka.bg/8847/023949598.jpg?r=0)
Планката за ел ролката на Schroth-a е изрязана, изкривена и пробита барабар с тръбата, чака я само заварка по краищата за по-голяма здравина, че само на 1 болт нямам вяра.
![Публикувано изображение](http://media.snimka.bg/8847/023949596.jpg?r=0)
Имам и един проблем който ме тормози.Трабантовия резервоар си мисля да бъде монтиран до лявото задно бомбе в дупката която изрязах.Мисля да му направя два винкела на буквата Г между рога и гредата зад моста и да бъде наполовина под ламарината която ще сложа.И сложната част идва със бензина вече... Разбрах, че мерцедесите имали кеч-танк до помпата и не представлявало проблем да се кара само с него без допълнителен.Та въпроса ми е някой компетентен да отговори дали ще гълта въздух, понеже при дрифт колата си се мятка постоянно. И другия ми проблем за който искам да помисля превантивно - проблем ли представлява щуцера от резервоара когато е на равнището на помпата, понеже оригиналния резервоар си е на височко, пък тоя ще е на доста по-ниско по обясними причини.Варианта с гъбите в резервоара някак си не ми харесва.Аз знам как може да стане хубаво, здраво и красиво, но финансите са ограничени и искам да мина по най-лесния и практичен начин.Пък не ми се чака още 2 седмици примерно за да събирам и за кеч-танк, щуцери, скоби, бои, гъби и тем подобни глезотии.
Ето тук отпред в ляво напречно мисля да бъде монтиран
![:D](http://static.mbclub.bg/forums/public/style_emoticons/default/biggrin.gif)
![Публикувано изображение](http://media.snimka.bg/8847/023949595.jpg?r=0)
![Публикувано изображение](http://media.snimka.bg/8847/023949597.jpg?r=0)
Доста добре си уплътни по ъглите.И със силикона мисля няма да има наводнения
![:D](http://static.mbclub.bg/forums/public/style_emoticons/default/biggrin.gif)
![Публикувано изображение](http://media.snimka.bg/8847/023949599.jpg?r=0)
Колонките и те са боядисани и следва монтаж на вратите и праговете
![Публикувано изображение](http://media.snimka.bg/8847/023949598.jpg?r=0)
Планката за ел ролката на Schroth-a е изрязана, изкривена и пробита барабар с тръбата, чака я само заварка по краищата за по-голяма здравина, че само на 1 болт нямам вяра.
![Публикувано изображение](http://media.snimka.bg/8847/023949596.jpg?r=0)
Имам и един проблем който ме тормози.Трабантовия резервоар си мисля да бъде монтиран до лявото задно бомбе в дупката която изрязах.Мисля да му направя два винкела на буквата Г между рога и гредата зад моста и да бъде наполовина под ламарината която ще сложа.И сложната част идва със бензина вече... Разбрах, че мерцедесите имали кеч-танк до помпата и не представлявало проблем да се кара само с него без допълнителен.Та въпроса ми е някой компетентен да отговори дали ще гълта въздух, понеже при дрифт колата си се мятка постоянно. И другия ми проблем за който искам да помисля превантивно - проблем ли представлява щуцера от резервоара когато е на равнището на помпата, понеже оригиналния резервоар си е на височко, пък тоя ще е на доста по-ниско по обясними причини.Варианта с гъбите в резервоара някак си не ми харесва.Аз знам как може да стане хубаво, здраво и красиво, но финансите са ограничени и искам да мина по най-лесния и практичен начин.Пък не ми се чака още 2 седмици примерно за да събирам и за кеч-танк, щуцери, скоби, бои, гъби и тем подобни глезотии.
Ето тук отпред в ляво напречно мисля да бъде монтиран
![Публикувано изображение](http://media.snimka.bg/8849/023953190.jpg?r=0)
#20
Публикувано 30 юни 2011 - 09:32
Непосредствено след махането на дъртия туч
![Публикувано изображение](http://media.snimka.bg/8878/024012138.jpg?r=0)
Не искам да си представям ако не беше с конитата и ниските пружини колко още щеше да се вирне
![Публикувано изображение](http://media.snimka.bg/8878/024012134.jpg?r=0)
Икарусовия двигател....туй копеле тежи като умрял циганин - 4 човека едвам го извадихме![:D](http://static.mbclub.bg/forums/public/style_emoticons/default/biggrin.gif)
![Публикувано изображение](http://media.snimka.bg/8878/024012137.jpg?r=0)
Всичко от коша е аут и е почти готово за боя
![Публикувано изображение](http://media.snimka.bg/8878/024012140.jpg?r=0)
А тук даже и е боядисано. Много свежо и приятно изглежда, въпреки многото отечки
![Публикувано изображение](http://media.snimka.bg/8906/024068353.jpg?r=0)
![Публикувано изображение](http://media.snimka.bg/8906/024068354.jpg?r=0)
![Публикувано изображение](http://media.snimka.bg/8906/024068355.jpg?r=0)
![Публикувано изображение](http://media.snimka.bg/8906/024068356.jpg?r=0)
Сега следва нареждане на тампони, тръбички, кабели, инсталации и всичко обратно в коша за да е готово преди монтирането на новия двигател.
Възникна един много гаден проблем, който 3 дена не ме остави да спя спокойно. Като махнах кутията, освен, че феродото беше на финала, ами и маховика е демпферен....То е ясно, че кола която ще се убива от газ ще е с нормален маховик и без демпфери по него и по феродото - четох какви ли не глупости. Искам някой който го е правил да обясни дали това дето си го мисля ще стане - М104 + едномасов (бездемпферен) маховик ще стане със керамичен съединител на 230мм (максимума който събира маховика), нов притискател, че стария идва голям и различен за новия маховик.И генералния проблем, че кутията ми е със къса опашка (идва наравно с камбаната) заради демпферния маховик. Говорих с 3-4 човека, всеки вика, че няма проблем, но аз съм длъжен да се подсигуря преди да предприема каквито и да са тунинги или покупки. Също така имам и един маховик от м102 2.0 със съединители и кутии за резерва ако мога да ползвам нещо от там.
Също така разбрах, че динамото на м103 и м104 били различни. Аз имам гол м104 и мисля всичката периферия да я наредя от м103-ката. Генерацията, динамото, хидравликата, стартера и лапите мисля да са от 2.6-цата. Имам 3 комплекта лапи (w201, w124, w210) тей, че все едни ще паснат
![Публикувано изображение](http://media.snimka.bg/8878/024012138.jpg?r=0)
Не искам да си представям ако не беше с конитата и ниските пружини колко още щеше да се вирне
![Публикувано изображение](http://media.snimka.bg/8878/024012134.jpg?r=0)
Икарусовия двигател....туй копеле тежи като умрял циганин - 4 човека едвам го извадихме
![:D](http://static.mbclub.bg/forums/public/style_emoticons/default/biggrin.gif)
![Публикувано изображение](http://media.snimka.bg/8878/024012137.jpg?r=0)
Всичко от коша е аут и е почти готово за боя
![Публикувано изображение](http://media.snimka.bg/8878/024012140.jpg?r=0)
А тук даже и е боядисано. Много свежо и приятно изглежда, въпреки многото отечки
![Публикувано изображение](http://media.snimka.bg/8906/024068353.jpg?r=0)
![Публикувано изображение](http://media.snimka.bg/8906/024068354.jpg?r=0)
![Публикувано изображение](http://media.snimka.bg/8906/024068355.jpg?r=0)
![Публикувано изображение](http://media.snimka.bg/8906/024068356.jpg?r=0)
Сега следва нареждане на тампони, тръбички, кабели, инсталации и всичко обратно в коша за да е готово преди монтирането на новия двигател.
Възникна един много гаден проблем, който 3 дена не ме остави да спя спокойно. Като махнах кутията, освен, че феродото беше на финала, ами и маховика е демпферен....То е ясно, че кола която ще се убива от газ ще е с нормален маховик и без демпфери по него и по феродото - четох какви ли не глупости. Искам някой който го е правил да обясни дали това дето си го мисля ще стане - М104 + едномасов (бездемпферен) маховик ще стане със керамичен съединител на 230мм (максимума който събира маховика), нов притискател, че стария идва голям и различен за новия маховик.И генералния проблем, че кутията ми е със къса опашка (идва наравно с камбаната) заради демпферния маховик. Говорих с 3-4 човека, всеки вика, че няма проблем, но аз съм длъжен да се подсигуря преди да предприема каквито и да са тунинги или покупки. Също така имам и един маховик от м102 2.0 със съединители и кутии за резерва ако мога да ползвам нещо от там.
Също така разбрах, че динамото на м103 и м104 били различни. Аз имам гол м104 и мисля всичката периферия да я наредя от м103-ката. Генерацията, динамото, хидравликата, стартера и лапите мисля да са от 2.6-цата. Имам 3 комплекта лапи (w201, w124, w210) тей, че все едни ще паснат
![:D](http://static.mbclub.bg/forums/public/style_emoticons/default/biggrin.gif)
#22
Публикувано 09 юли 2011 - 19:09
Браво, супер става
- ще заприлича на ДТМ накрая
- и после само
![:icon_coolgrin:](http://static.mbclub.bg/forums/public/style_emoticons/default/icon_coolgrin.gif)
![;)](http://static.mbclub.bg/forums/public/style_emoticons/default/wink.gif)
![:hooray:](http://static.mbclub.bg/forums/public/style_emoticons/default/hooray.gif)
1991 190E SportLine turbo 0.6bar
![;)](https://static.mbclub.bg/forums/public/style_emoticons/default/wink.png)
#24
Публикувано 30 юли 2011 - 17:43
Адмирации!! Просто страхотно. Евала за желанието и положените усилия - много човекочаса, а и пари. Очертава се голям дзвер. Айде по-скоро да захапва асфалта
![:icon_coolgrin:](http://static.mbclub.bg/forums/public/style_emoticons/default/icon_coolgrin.gif)
![Публикувано изображение](http://i56.tinypic.com/vo6902.jpg)
Проконтролирай деструктивността на стремежите си..да помислим заедно над крайността....и да отворим по бира....живеем заедно, умираме сами, нали?
#25
Публикувано 31 юли 2011 - 13:14
Благодаря, колеги
Старая се наистина да я направя като истинските дрифтачки.
Мотора го взех със спукан картер, но като го пренасях 500км и от друсането се откърти едно парче, но някъде го запилях из сервиза и сигурно някой го е изхвърлял, та въпроса ми е дали е поправима щетата, понеже нов картер почва от 100 кинта нагоре...
![Публикувано изображение](http://media.snimka.bg/9090/024435779.jpg)
![Публикувано изображение](http://media.snimka.bg/9090/024435780.jpg)
Какъв е най-лесния начин да се отърва от това говедо, за да не си личи че някога е било там?
![Публикувано изображение](http://media.snimka.bg/9090/024435782.jpg)
Стойка от W124, кабел за плюса от Е34, само акумулатора ще бъде червен да се върже на интериора![:D](http://static.mbclub.bg/forums/public/style_emoticons/default/biggrin.gif)
![:)](http://static.mbclub.bg/forums/public/style_emoticons/default/smile.gif)
Мотора го взех със спукан картер, но като го пренасях 500км и от друсането се откърти едно парче, но някъде го запилях из сервиза и сигурно някой го е изхвърлял, та въпроса ми е дали е поправима щетата, понеже нов картер почва от 100 кинта нагоре...
![Публикувано изображение](http://media.snimka.bg/9090/024435779.jpg)
![Публикувано изображение](http://media.snimka.bg/9090/024435780.jpg)
Какъв е най-лесния начин да се отърва от това говедо, за да не си личи че някога е било там?
![Публикувано изображение](http://media.snimka.bg/9090/024435782.jpg)
Стойка от W124, кабел за плюса от Е34, само акумулатора ще бъде червен да се върже на интериора
![:D](http://static.mbclub.bg/forums/public/style_emoticons/default/biggrin.gif)
![Публикувано изображение](http://media.snimka.bg/9090/024435781.jpg)
#26
Публикувано 31 юли 2011 - 23:20
Браво,браво седалките яко радват
![:)](http://static.mbclub.bg/forums/public/style_emoticons/default/smile.gif)
1886г. - първият двигател с вътрешно горене и първият автомобил с двигател,
1887г. - първата кола със скоростна кутия,
1888г. - първата кола пусната в масово производство,
1901г. - първата кола с вентилатор за охлаждане на двигателя,саморегулиращ се съединител,
подредба на скоростите, която се използва и до днес, маслен радиатор,
1906г. - първата кола с 6-цилиндров състезателен двигател,
1908г. - подобрява рекорда за максимална скорост по суша,
1921г. - първата кола със спирачки на предните колела, първата туристическа кола с турбо,
1926г. - първата кола със спирачки на четирите колела,
1933г. - първата кола с многоточково окачване,
1934г. - първата "Сребърна стрела", първата аеродинамична кола пусната в масово производство,
1937г. - първата дизелова туристическа кола,
1954г. - първата туристическа кола с инжекционно впръскване на горивото, първото Гранд При Mercedes-Benz,
1957г. - първата безопасна туристическа кола,
1959г. - първата кола със зони за деформация при катастрофа,
1960г. - първата кола със "скрити" чистачки за по-добра аеродинамика,
1965г. - първият креш тест, първата кола с предпазни колани,
1968г. - първата кола с телескопична кормилна колона,
1970г. - първата дизелова кола поставила рекорд за максимална скорост
1974г. - първата кола с триточкови предпазни колани....
... 2011г. - първият камион такси - Mercedes-Benz Actros.
1887г. - първата кола със скоростна кутия,
1888г. - първата кола пусната в масово производство,
1901г. - първата кола с вентилатор за охлаждане на двигателя,саморегулиращ се съединител,
подредба на скоростите, която се използва и до днес, маслен радиатор,
1906г. - първата кола с 6-цилиндров състезателен двигател,
1908г. - подобрява рекорда за максимална скорост по суша,
1921г. - първата кола със спирачки на предните колела, първата туристическа кола с турбо,
1926г. - първата кола със спирачки на четирите колела,
1933г. - първата кола с многоточково окачване,
1934г. - първата "Сребърна стрела", първата аеродинамична кола пусната в масово производство,
1937г. - първата дизелова туристическа кола,
1954г. - първата туристическа кола с инжекционно впръскване на горивото, първото Гранд При Mercedes-Benz,
1957г. - първата безопасна туристическа кола,
1959г. - първата кола със зони за деформация при катастрофа,
1960г. - първата кола със "скрити" чистачки за по-добра аеродинамика,
1965г. - първият креш тест, първата кола с предпазни колани,
1968г. - първата кола с телескопична кормилна колона,
1970г. - първата дизелова кола поставила рекорд за максимална скорост
1974г. - първата кола с триточкови предпазни колани....
... 2011г. - първият камион такси - Mercedes-Benz Actros.
#27
Публикувано 08 декември 2011 - 12:16
Малко да раздвижим темата
Колата е зазимена до пролетта, че в тоя студ няма условия да се работи прилично, пък и нали трябва да натрупам финанси.
Междувременно купих още един комплект 17 цола джанти. Ошкурени са, боята е нагласена, просто ще изчакам хубавото време за да пръсна всичките си джанти в искрящо бяло.
За рождения ми ден ме зарадваха с ново предно стъкло (някой завистник му реши проблема в сервиза), два фланеца и аз си направих подарък шпилки и гайки.
Току-що репатриран
![Публикувано изображение](http://media.snimka.bg/9766/025787110-big.jpg)
![Публикувано изображение](http://media.snimka.bg/9766/025787111-big.jpg)
Зазимен за има няма 3-4 месеца
![Публикувано изображение](http://media.snimka.bg/9766/025787112-big.jpg)
Ето ги въпросните джанти 5х112 8J ЕТ 35. Джантите не са от Ауди
![:D](http://static.mbclub.bg/forums/public/style_emoticons/default/biggrin.gif)
![Публикувано изображение](http://media.snimka.bg/9766/025787114-big.jpg)
20 шпилки от стомана CT40 около 9 сантиметра с пас посредата за заклинчване към главината. Резбите по чудо са перфектни, остри като скалпел, гайките вървят перфектно. 20 гайки от шестостен с резба само до половината за по-голяма якост и по-лесно вървене по шпилката. 2 броя фланеца 20мм 5х112 66.5 централен, алуминиеви за предницата да разшири стъпката за да намали недозавиването.
![Публикувано изображение](http://media.snimka.bg/9766/025787108-big.jpg)
![Публикувано изображение](http://media.snimka.bg/9766/025787109-big.jpg)
Останаха ми да монтирам седалката, да сменя предния прозорец, заварка или нов картер, драмите покрай монтажа и настройката на двигател, електроника и скорости, монтиране на резервоар и бензинопроводи и разни дребни и досадни доработки.
![:)](http://static.mbclub.bg/forums/public/style_emoticons/default/smile.gif)
Междувременно купих още един комплект 17 цола джанти. Ошкурени са, боята е нагласена, просто ще изчакам хубавото време за да пръсна всичките си джанти в искрящо бяло.
За рождения ми ден ме зарадваха с ново предно стъкло (някой завистник му реши проблема в сервиза), два фланеца и аз си направих подарък шпилки и гайки.
Току-що репатриран
![Публикувано изображение](http://media.snimka.bg/9766/025787110-big.jpg)
![Публикувано изображение](http://media.snimka.bg/9766/025787111-big.jpg)
Зазимен за има няма 3-4 месеца
![Публикувано изображение](http://media.snimka.bg/9766/025787112-big.jpg)
Ето ги въпросните джанти 5х112 8J ЕТ 35. Джантите не са от Ауди
![:D](http://static.mbclub.bg/forums/public/style_emoticons/default/biggrin.gif)
![:D](http://static.mbclub.bg/forums/public/style_emoticons/default/biggrin.gif)
![Публикувано изображение](http://media.snimka.bg/9766/025787114-big.jpg)
20 шпилки от стомана CT40 около 9 сантиметра с пас посредата за заклинчване към главината. Резбите по чудо са перфектни, остри като скалпел, гайките вървят перфектно. 20 гайки от шестостен с резба само до половината за по-голяма якост и по-лесно вървене по шпилката. 2 броя фланеца 20мм 5х112 66.5 централен, алуминиеви за предницата да разшири стъпката за да намали недозавиването.
![Публикувано изображение](http://media.snimka.bg/9766/025787108-big.jpg)
![Публикувано изображение](http://media.snimka.bg/9766/025787109-big.jpg)
Останаха ми да монтирам седалката, да сменя предния прозорец, заварка или нов картер, драмите покрай монтажа и настройката на двигател, електроника и скорости, монтиране на резервоар и бензинопроводи и разни дребни и досадни доработки.
#28
Публикувано 08 декември 2011 - 13:03
бате.. не знам.. ама това с белите джанти все повече ме радва
Дали на бяла кола ще седят добре бели джанти ?
![:harabe](http://static.mbclub.bg/forums/public/style_emoticons/default/bigemo_harabe_net-110.gif)
![:D](http://static.mbclub.bg/forums/public/style_emoticons/default/biggrin.gif)
Scientists have finally discovered what's wrong with the female brain : On the left side, there is nothing right, and on the right side, there is nothing left...
![:)](https://static.mbclub.bg/forums/public/style_emoticons/default/smile.png)
#29
Публикувано 08 декември 2011 - 14:09
Най-красиво стоят бели джанти на бяла кола!Особено ако е с червени супорти и черни джамове и таван.Също много ми харесва на черна кола и ярко червена, но всичко е въпрос на вкус
от 6-7 комплекта джанти само бъбреците оставих сиви, понеже не ми хареса идеята на базови тесни и прибрани джанти бял цвят
![:)](http://static.mbclub.bg/forums/public/style_emoticons/default/smile.gif)
![:)](http://static.mbclub.bg/forums/public/style_emoticons/default/smile.gif)
#30
Публикувано 08 декември 2011 - 14:42
Прав си.. въпрос на вкус ![:)](http://static.mbclub.bg/forums/public/style_emoticons/default/smile.gif)
Аз лично имам само затъмнени жамове на задните врати ама и задния седи доста тъмен заради ел щората. Понеже трябва да си боядисвам зимните джанти.... та още обмислям - то ми мина вариант за хром , светло сиво (стандартното) , бяло и тн и тн.. До пролетта има доста време![:D](http://static.mbclub.bg/forums/public/style_emoticons/default/biggrin.gif)
Успех с количката... и някой път да ме повозиш ако може
![:)](http://static.mbclub.bg/forums/public/style_emoticons/default/smile.gif)
Аз лично имам само затъмнени жамове на задните врати ама и задния седи доста тъмен заради ел щората. Понеже трябва да си боядисвам зимните джанти.... та още обмислям - то ми мина вариант за хром , светло сиво (стандартното) , бяло и тн и тн.. До пролетта има доста време
![:D](http://static.mbclub.bg/forums/public/style_emoticons/default/biggrin.gif)
Успех с количката... и някой път да ме повозиш ако може
![:tongue](http://static.mbclub.bg/forums/public/style_emoticons/default/tongue.gif)
Scientists have finally discovered what's wrong with the female brain : On the left side, there is nothing right, and on the right side, there is nothing left...
![:)](https://static.mbclub.bg/forums/public/style_emoticons/default/smile.png)
0 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни