BMW Killer - 190E 3.2 - drift carThe ultimate drift machine
Започната от Dicksun, 04 юни 2011 - 19:53:35
297 мнения по тази тема
#16
Публикувано 08 юни 2011 - 20:03
Браво колега много добре си тръгнал продължавай в същия дух Колицата ще стане перфектна
1886г. - първият двигател с вътрешно горене и първият автомобил с двигател,
1887г. - първата кола със скоростна кутия,
1888г. - първата кола пусната в масово производство,
1901г. - първата кола с вентилатор за охлаждане на двигателя,саморегулиращ се съединител,
подредба на скоростите, която се използва и до днес, маслен радиатор,
1906г. - първата кола с 6-цилиндров състезателен двигател,
1908г. - подобрява рекорда за максимална скорост по суша,
1921г. - първата кола със спирачки на предните колела, първата туристическа кола с турбо,
1926г. - първата кола със спирачки на четирите колела,
1933г. - първата кола с многоточково окачване,
1934г. - първата "Сребърна стрела", първата аеродинамична кола пусната в масово производство,
1937г. - първата дизелова туристическа кола,
1954г. - първата туристическа кола с инжекционно впръскване на горивото, първото Гранд При Mercedes-Benz,
1957г. - първата безопасна туристическа кола,
1959г. - първата кола със зони за деформация при катастрофа,
1960г. - първата кола със "скрити" чистачки за по-добра аеродинамика,
1965г. - първият креш тест, първата кола с предпазни колани,
1968г. - първата кола с телескопична кормилна колона,
1970г. - първата дизелова кола поставила рекорд за максимална скорост
1974г. - първата кола с триточкови предпазни колани....
... 2011г. - първият камион такси - Mercedes-Benz Actros.
1887г. - първата кола със скоростна кутия,
1888г. - първата кола пусната в масово производство,
1901г. - първата кола с вентилатор за охлаждане на двигателя,саморегулиращ се съединител,
подредба на скоростите, която се използва и до днес, маслен радиатор,
1906г. - първата кола с 6-цилиндров състезателен двигател,
1908г. - подобрява рекорда за максимална скорост по суша,
1921г. - първата кола със спирачки на предните колела, първата туристическа кола с турбо,
1926г. - първата кола със спирачки на четирите колела,
1933г. - първата кола с многоточково окачване,
1934г. - първата "Сребърна стрела", първата аеродинамична кола пусната в масово производство,
1937г. - първата дизелова туристическа кола,
1954г. - първата туристическа кола с инжекционно впръскване на горивото, първото Гранд При Mercedes-Benz,
1957г. - първата безопасна туристическа кола,
1959г. - първата кола със зони за деформация при катастрофа,
1960г. - първата кола със "скрити" чистачки за по-добра аеродинамика,
1965г. - първият креш тест, първата кола с предпазни колани,
1968г. - първата кола с телескопична кормилна колона,
1970г. - първата дизелова кола поставила рекорд за максимална скорост
1974г. - първата кола с триточкови предпазни колани....
... 2011г. - първият камион такси - Mercedes-Benz Actros.
#17
Публикувано 08 юни 2011 - 21:50
Успех във начинанието.Много ме радват такива позитивни,дейни и мислещи хора с цели,които да преследват.Колата съм сигурен,че ще стане невероятна,като гледам как я консервираш със боди и силикон,чак ти завиждам..
Продължавай да пишеш,с нетърпение следя развитието на нещата.
Продължавай да пишеш,с нетърпение следя развитието на нещата.
#18
Публикувано 15 юни 2011 - 19:09
Ето и решението със задните врати. За целта съм използвал поп-нитове, силикон, оригиналните ламаринки бяха грижливо подгънати за да защипят листа + дървени кубчета mihihi Наистина отначало ми се стори брутална идеята, но в крайна сметка минах на този вариант.Целта ми беше да има колкото се може по-малко нитове, пък да си е пак толкова здраво.
Ето и крайният резултат - Вералит 3 мм + фолио 20% за да премахнем ефекта "аквариум" mihihi Няма я и досадната колонка между двата прозореца...
Ето и крайният резултат - Вералит 3 мм + фолио 20% за да премахнем ефекта "аквариум" mihihi Няма я и досадната колонка между двата прозореца...
#19
Публикувано 20 юни 2011 - 11:15
Ето и задния вече е готов и заспа като у дома си Липсва му само фолиото и някаква лайсна или нещо от сорта за да скрия нитовете, че нещо така не ми се нрави... Някакви идеи за нещо като лепяща лента или много дебело тиксо??
Доста добре си уплътни по ъглите.И със силикона мисля няма да има наводнения
Колонките и те са боядисани и следва монтаж на вратите и праговете
Планката за ел ролката на Schroth-a е изрязана, изкривена и пробита барабар с тръбата, чака я само заварка по краищата за по-голяма здравина, че само на 1 болт нямам вяра.
Имам и един проблем който ме тормози.Трабантовия резервоар си мисля да бъде монтиран до лявото задно бомбе в дупката която изрязах.Мисля да му направя два винкела на буквата Г между рога и гредата зад моста и да бъде наполовина под ламарината която ще сложа.И сложната част идва със бензина вече... Разбрах, че мерцедесите имали кеч-танк до помпата и не представлявало проблем да се кара само с него без допълнителен.Та въпроса ми е някой компетентен да отговори дали ще гълта въздух, понеже при дрифт колата си се мятка постоянно. И другия ми проблем за който искам да помисля превантивно - проблем ли представлява щуцера от резервоара когато е на равнището на помпата, понеже оригиналния резервоар си е на височко, пък тоя ще е на доста по-ниско по обясними причини.Варианта с гъбите в резервоара някак си не ми харесва.Аз знам как може да стане хубаво, здраво и красиво, но финансите са ограничени и искам да мина по най-лесния и практичен начин.Пък не ми се чака още 2 седмици примерно за да събирам и за кеч-танк, щуцери, скоби, бои, гъби и тем подобни глезотии.
Ето тук отпред в ляво напречно мисля да бъде монтиран
Доста добре си уплътни по ъглите.И със силикона мисля няма да има наводнения
Колонките и те са боядисани и следва монтаж на вратите и праговете
Планката за ел ролката на Schroth-a е изрязана, изкривена и пробита барабар с тръбата, чака я само заварка по краищата за по-голяма здравина, че само на 1 болт нямам вяра.
Имам и един проблем който ме тормози.Трабантовия резервоар си мисля да бъде монтиран до лявото задно бомбе в дупката която изрязах.Мисля да му направя два винкела на буквата Г между рога и гредата зад моста и да бъде наполовина под ламарината която ще сложа.И сложната част идва със бензина вече... Разбрах, че мерцедесите имали кеч-танк до помпата и не представлявало проблем да се кара само с него без допълнителен.Та въпроса ми е някой компетентен да отговори дали ще гълта въздух, понеже при дрифт колата си се мятка постоянно. И другия ми проблем за който искам да помисля превантивно - проблем ли представлява щуцера от резервоара когато е на равнището на помпата, понеже оригиналния резервоар си е на височко, пък тоя ще е на доста по-ниско по обясними причини.Варианта с гъбите в резервоара някак си не ми харесва.Аз знам как може да стане хубаво, здраво и красиво, но финансите са ограничени и искам да мина по най-лесния и практичен начин.Пък не ми се чака още 2 седмици примерно за да събирам и за кеч-танк, щуцери, скоби, бои, гъби и тем подобни глезотии.
Ето тук отпред в ляво напречно мисля да бъде монтиран
#20
Публикувано 30 юни 2011 - 09:32
Непосредствено след махането на дъртия туч
Не искам да си представям ако не беше с конитата и ниските пружини колко още щеше да се вирне
Икарусовия двигател....туй копеле тежи като умрял циганин - 4 човека едвам го извадихме
Всичко от коша е аут и е почти готово за боя
А тук даже и е боядисано. Много свежо и приятно изглежда, въпреки многото отечки
Сега следва нареждане на тампони, тръбички, кабели, инсталации и всичко обратно в коша за да е готово преди монтирането на новия двигател.
Възникна един много гаден проблем, който 3 дена не ме остави да спя спокойно. Като махнах кутията, освен, че феродото беше на финала, ами и маховика е демпферен....То е ясно, че кола която ще се убива от газ ще е с нормален маховик и без демпфери по него и по феродото - четох какви ли не глупости. Искам някой който го е правил да обясни дали това дето си го мисля ще стане - М104 + едномасов (бездемпферен) маховик ще стане със керамичен съединител на 230мм (максимума който събира маховика), нов притискател, че стария идва голям и различен за новия маховик.И генералния проблем, че кутията ми е със къса опашка (идва наравно с камбаната) заради демпферния маховик. Говорих с 3-4 човека, всеки вика, че няма проблем, но аз съм длъжен да се подсигуря преди да предприема каквито и да са тунинги или покупки. Също така имам и един маховик от м102 2.0 със съединители и кутии за резерва ако мога да ползвам нещо от там.
Също така разбрах, че динамото на м103 и м104 били различни. Аз имам гол м104 и мисля всичката периферия да я наредя от м103-ката. Генерацията, динамото, хидравликата, стартера и лапите мисля да са от 2.6-цата. Имам 3 комплекта лапи (w201, w124, w210) тей, че все едни ще паснат
Не искам да си представям ако не беше с конитата и ниските пружини колко още щеше да се вирне
Икарусовия двигател....туй копеле тежи като умрял циганин - 4 човека едвам го извадихме
Всичко от коша е аут и е почти готово за боя
А тук даже и е боядисано. Много свежо и приятно изглежда, въпреки многото отечки
Сега следва нареждане на тампони, тръбички, кабели, инсталации и всичко обратно в коша за да е готово преди монтирането на новия двигател.
Възникна един много гаден проблем, който 3 дена не ме остави да спя спокойно. Като махнах кутията, освен, че феродото беше на финала, ами и маховика е демпферен....То е ясно, че кола която ще се убива от газ ще е с нормален маховик и без демпфери по него и по феродото - четох какви ли не глупости. Искам някой който го е правил да обясни дали това дето си го мисля ще стане - М104 + едномасов (бездемпферен) маховик ще стане със керамичен съединител на 230мм (максимума който събира маховика), нов притискател, че стария идва голям и различен за новия маховик.И генералния проблем, че кутията ми е със къса опашка (идва наравно с камбаната) заради демпферния маховик. Говорих с 3-4 човека, всеки вика, че няма проблем, но аз съм длъжен да се подсигуря преди да предприема каквито и да са тунинги или покупки. Също така имам и един маховик от м102 2.0 със съединители и кутии за резерва ако мога да ползвам нещо от там.
Също така разбрах, че динамото на м103 и м104 били различни. Аз имам гол м104 и мисля всичката периферия да я наредя от м103-ката. Генерацията, динамото, хидравликата, стартера и лапите мисля да са от 2.6-цата. Имам 3 комплекта лапи (w201, w124, w210) тей, че все едни ще паснат
#22
Публикувано 09 юли 2011 - 19:09
Браво, супер става - ще заприлича на ДТМ накрая - и после само
1991 190E SportLine turbo 0.6bar
#24
Публикувано 30 юли 2011 - 17:43
Адмирации!! Просто страхотно. Евала за желанието и положените усилия - много човекочаса, а и пари. Очертава се голям дзвер. Айде по-скоро да захапва асфалта
Проконтролирай деструктивността на стремежите си..да помислим заедно над крайността....и да отворим по бира....живеем заедно, умираме сами, нали?
#25
Публикувано 31 юли 2011 - 13:14
Благодаря, колеги Старая се наистина да я направя като истинските дрифтачки.
Мотора го взех със спукан картер, но като го пренасях 500км и от друсането се откърти едно парче, но някъде го запилях из сервиза и сигурно някой го е изхвърлял, та въпроса ми е дали е поправима щетата, понеже нов картер почва от 100 кинта нагоре...
Какъв е най-лесния начин да се отърва от това говедо, за да не си личи че някога е било там?
Стойка от W124, кабел за плюса от Е34, само акумулатора ще бъде червен да се върже на интериора
Мотора го взех със спукан картер, но като го пренасях 500км и от друсането се откърти едно парче, но някъде го запилях из сервиза и сигурно някой го е изхвърлял, та въпроса ми е дали е поправима щетата, понеже нов картер почва от 100 кинта нагоре...
Какъв е най-лесния начин да се отърва от това говедо, за да не си личи че някога е било там?
Стойка от W124, кабел за плюса от Е34, само акумулатора ще бъде червен да се върже на интериора
#26
Публикувано 31 юли 2011 - 23:20
Браво,браво седалките яко радват
1886г. - първият двигател с вътрешно горене и първият автомобил с двигател,
1887г. - първата кола със скоростна кутия,
1888г. - първата кола пусната в масово производство,
1901г. - първата кола с вентилатор за охлаждане на двигателя,саморегулиращ се съединител,
подредба на скоростите, която се използва и до днес, маслен радиатор,
1906г. - първата кола с 6-цилиндров състезателен двигател,
1908г. - подобрява рекорда за максимална скорост по суша,
1921г. - първата кола със спирачки на предните колела, първата туристическа кола с турбо,
1926г. - първата кола със спирачки на четирите колела,
1933г. - първата кола с многоточково окачване,
1934г. - първата "Сребърна стрела", първата аеродинамична кола пусната в масово производство,
1937г. - първата дизелова туристическа кола,
1954г. - първата туристическа кола с инжекционно впръскване на горивото, първото Гранд При Mercedes-Benz,
1957г. - първата безопасна туристическа кола,
1959г. - първата кола със зони за деформация при катастрофа,
1960г. - първата кола със "скрити" чистачки за по-добра аеродинамика,
1965г. - първият креш тест, първата кола с предпазни колани,
1968г. - първата кола с телескопична кормилна колона,
1970г. - първата дизелова кола поставила рекорд за максимална скорост
1974г. - първата кола с триточкови предпазни колани....
... 2011г. - първият камион такси - Mercedes-Benz Actros.
1887г. - първата кола със скоростна кутия,
1888г. - първата кола пусната в масово производство,
1901г. - първата кола с вентилатор за охлаждане на двигателя,саморегулиращ се съединител,
подредба на скоростите, която се използва и до днес, маслен радиатор,
1906г. - първата кола с 6-цилиндров състезателен двигател,
1908г. - подобрява рекорда за максимална скорост по суша,
1921г. - първата кола със спирачки на предните колела, първата туристическа кола с турбо,
1926г. - първата кола със спирачки на четирите колела,
1933г. - първата кола с многоточково окачване,
1934г. - първата "Сребърна стрела", първата аеродинамична кола пусната в масово производство,
1937г. - първата дизелова туристическа кола,
1954г. - първата туристическа кола с инжекционно впръскване на горивото, първото Гранд При Mercedes-Benz,
1957г. - първата безопасна туристическа кола,
1959г. - първата кола със зони за деформация при катастрофа,
1960г. - първата кола със "скрити" чистачки за по-добра аеродинамика,
1965г. - първият креш тест, първата кола с предпазни колани,
1968г. - първата кола с телескопична кормилна колона,
1970г. - първата дизелова кола поставила рекорд за максимална скорост
1974г. - първата кола с триточкови предпазни колани....
... 2011г. - първият камион такси - Mercedes-Benz Actros.
#27
Публикувано 08 декември 2011 - 12:16
Малко да раздвижим темата Колата е зазимена до пролетта, че в тоя студ няма условия да се работи прилично, пък и нали трябва да натрупам финанси.
Междувременно купих още един комплект 17 цола джанти. Ошкурени са, боята е нагласена, просто ще изчакам хубавото време за да пръсна всичките си джанти в искрящо бяло.
За рождения ми ден ме зарадваха с ново предно стъкло (някой завистник му реши проблема в сервиза), два фланеца и аз си направих подарък шпилки и гайки.
Току-що репатриран
Зазимен за има няма 3-4 месеца
Ето ги въпросните джанти 5х112 8J ЕТ 35. Джантите не са от Ауди
20 шпилки от стомана CT40 около 9 сантиметра с пас посредата за заклинчване към главината. Резбите по чудо са перфектни, остри като скалпел, гайките вървят перфектно. 20 гайки от шестостен с резба само до половината за по-голяма якост и по-лесно вървене по шпилката. 2 броя фланеца 20мм 5х112 66.5 централен, алуминиеви за предницата да разшири стъпката за да намали недозавиването.
Останаха ми да монтирам седалката, да сменя предния прозорец, заварка или нов картер, драмите покрай монтажа и настройката на двигател, електроника и скорости, монтиране на резервоар и бензинопроводи и разни дребни и досадни доработки.
Междувременно купих още един комплект 17 цола джанти. Ошкурени са, боята е нагласена, просто ще изчакам хубавото време за да пръсна всичките си джанти в искрящо бяло.
За рождения ми ден ме зарадваха с ново предно стъкло (някой завистник му реши проблема в сервиза), два фланеца и аз си направих подарък шпилки и гайки.
Току-що репатриран
Зазимен за има няма 3-4 месеца
Ето ги въпросните джанти 5х112 8J ЕТ 35. Джантите не са от Ауди
20 шпилки от стомана CT40 около 9 сантиметра с пас посредата за заклинчване към главината. Резбите по чудо са перфектни, остри като скалпел, гайките вървят перфектно. 20 гайки от шестостен с резба само до половината за по-голяма якост и по-лесно вървене по шпилката. 2 броя фланеца 20мм 5х112 66.5 централен, алуминиеви за предницата да разшири стъпката за да намали недозавиването.
Останаха ми да монтирам седалката, да сменя предния прозорец, заварка или нов картер, драмите покрай монтажа и настройката на двигател, електроника и скорости, монтиране на резервоар и бензинопроводи и разни дребни и досадни доработки.
#28
Публикувано 08 декември 2011 - 13:03
бате.. не знам.. ама това с белите джанти все повече ме радва Дали на бяла кола ще седят добре бели джанти ?
Scientists have finally discovered what's wrong with the female brain : On the left side, there is nothing right, and on the right side, there is nothing left...
#29
Публикувано 08 декември 2011 - 14:09
Най-красиво стоят бели джанти на бяла кола!Особено ако е с червени супорти и черни джамове и таван.Също много ми харесва на черна кола и ярко червена, но всичко е въпрос на вкус от 6-7 комплекта джанти само бъбреците оставих сиви, понеже не ми хареса идеята на базови тесни и прибрани джанти бял цвят
#30
Публикувано 08 декември 2011 - 14:42
Прав си.. въпрос на вкус
Аз лично имам само затъмнени жамове на задните врати ама и задния седи доста тъмен заради ел щората. Понеже трябва да си боядисвам зимните джанти.... та още обмислям - то ми мина вариант за хром , светло сиво (стандартното) , бяло и тн и тн.. До пролетта има доста време
Успех с количката... и някой път да ме повозиш ако може
Аз лично имам само затъмнени жамове на задните врати ама и задния седи доста тъмен заради ел щората. Понеже трябва да си боядисвам зимните джанти.... та още обмислям - то ми мина вариант за хром , светло сиво (стандартното) , бяло и тн и тн.. До пролетта има доста време
Успех с количката... и някой път да ме повозиш ако може
Scientists have finally discovered what's wrong with the female brain : On the left side, there is nothing right, and on the right side, there is nothing left...
0 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни