Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

BMW Killer - 190E 3.2 - drift carThe ultimate drift machine


  • Please log in to reply
297 мнения по тази тема

#1 Dicksun

Dicksun

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 320 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Русе
  • Интереси:Drifting
  • Автомобил:
    everyday car 124 230E '87 136hp
    drift car 190E '90 3.2 220hp 315NM
    ex 190 2.0 105hp
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 04 юни 2011 - 19:53

Колеги, мисля, че е време да пусна и тук проекта на 190-то ми.
Малко история за колата - 190-тка 90-ти набор 2.6 - 166 коня със шпер, фул екстри - помпане на седалките, пълен ел пакет, тепмомат,Шпер + Блокаж на дифа.Реших да купя колата за да имам една сравнително силна всекидневна кола и когато ми е кеф да гръмна по някой чифт гуми.На 12-ти ноември 2009-та закупих колата и веднага бяха инсталирани седалка, колани и волан, последва обслужване и някои други козметики.След точно 13! дена колата обаче пръсна бутало, понеже стрелката на оборотомера влезе в зоната на часовника.... :D Отворихме мотора и се разбра - всичко е леш - едната горивна камера беше на кайма + пробито бутало и надрана риза... Нова кола на изплащане + нуждата от нов двигател - до юли месец карах старото си 190, а тая стоя заебана пред сервиза и чакаше нов мотор евентуално след като бъде изплатена.След това се появи 124-ката.Реших, че шестака ще става истинска дрифтачка и, че съчетаването на евридейка + кола за спорт е просто несъвместимо - зимни джапанки няма, нали? Колата беше оглозгана и орязана напълно.Тогава се оказа, че има много гнилочи - всичко трябваше да се оправи за да имам едно здраво и надеждно купе за да градя на него.
Промените и нещата които мисля да има в завършен вид мисля да са - ролкейдж по изискввания, вералити на задни странични и задно панорамно стъкло, хидравлична ръчна, спортно окачване, шпер, голям шестак с управление MegaSquirt и много други неща с които ще спомогна на колата да се доближи до истинските дрифтачки.

Та стига съм плямпал, мисля да покажа някои от снимките на проекта, който все още развивам и ще развивам докато колата съществува.

Ето няколко снимки след покупката на колата -

Posted Image

Posted Image

Posted Image

Posted Image

Posted Image

Тук удареното буталце ве вижда

Posted Image

Posted Image

Седалката, волана и коланите бяха монтирани без да се чака

Posted Image

Тука вече бях гръмнал някой друг чифт гуми

Posted Image

Posted Image

Иии от тук вече се почна...

Posted Image

Кърпежи и заварки

Posted Image

Posted Image

Posted Image

Posted Image
  • 0

signatureqps.jpg
 


#2 Dicksun

Dicksun

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 320 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Русе
  • Интереси:Drifting
  • Автомобил:
    everyday car 124 230E '87 136hp
    drift car 190E '90 3.2 220hp 315NM
    ex 190 2.0 105hp
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 04 юни 2011 - 19:55

Posted Image

къстъм планките за дупките за крика

Posted Image

Изрязани гнилоч покрай дупките за крика

Posted Image

Posted Image

Задните врати са хубаво обкантени за да се махне някой друг килограм...

Posted Image

Ламарината пред резервоара и тя е аут

Posted Image

Франкенщайн....

Posted Image

Излекувания праг

Posted Image

17-ки 7.5J ЕТ30 за отпред и ЕТ 37 за отзад боядисани в бяло и с чисто нови фиренци 205/40/17 за да стъпваме тежко

Posted Image

Posted Image

Posted Image

Гърненце от Х5, но за съжаление не пасна....

Posted Image

Инсталацията за стоповете леко изместена за да има място за кутиите на кейджа

Posted Image

Ултра хай-тек оръжието ми за напасване на тръбите една в друга

Posted Image

Нагънатите основни тръби на кейджа. 45х3мм черна безшевна тръба

Posted Image
  • 0

signatureqps.jpg
 


#3 Dicksun

Dicksun

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 320 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Русе
  • Интереси:Drifting
  • Автомобил:
    everyday car 124 230E '87 136hp
    drift car 190E '90 3.2 220hp 315NM
    ex 190 2.0 105hp
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 04 юни 2011 - 19:56

Макетите за кутиите

Posted Image

Два технолочини отвора събрани в един и леко изчукани за да си пасне по-добре тръбата по колонката

Posted Image

Ето ги и самите кутии - 2.5 мм ламарина

Posted Image

Posted Image

Posted Image

Планките за задните бомбета

Posted Image

Posted Image

Кутиите пробно наложени докато се захване кейджа

Posted Image

Планка на тунела пак от 2.5мм ламарина

Posted Image

Все още непробита планка за предните колонки

Posted Image

Изчистени заварки, но нещо не ми се видя здраво и затова всички останали са без зачистване

Posted Image

Избрах V-образни страници пред Х-образни, понеже съм 2 метра 105 килограма....

Posted Image

Posted Image

Ролкейдж!!

Posted Image

Posted Image
  • 0

signatureqps.jpg
 


#4 Dicksun

Dicksun

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 320 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Русе
  • Интереси:Drifting
  • Автомобил:
    everyday car 124 230E '87 136hp
    drift car 190E '90 3.2 220hp 315NM
    ex 190 2.0 105hp
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 04 юни 2011 - 19:57

Posted Image

Планки на страничните колонки за по-голяма стабилност

Posted Image

Тръба и към предно дясно бомбе, на лявото няма, досещате се защо може би...

Posted Image

Планката разпробита и захваната за купето

Posted Image

А, светулка :D

Posted Image

Posted Image

И все пак сме от комфортния отдел - ще си имаме табълце, въпреки че ще е отрязано

Posted Image

Posted Image

Кони Спорт регулируеми по твърдост

Posted Image

Posted Image

Задните пружини

Posted Image

Играчки чакащи ред...

Posted Image

Накладките на ръчната са аут, барабана е освежен + нови накладки отзад Textar

Posted Image

Posted Image

задния подкалник е приятно освежен - намазан с боди и оцветен в бяло

Posted Image
  • 0

signatureqps.jpg
 


#5 Dicksun

Dicksun

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 320 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Русе
  • Интереси:Drifting
  • Автомобил:
    everyday car 124 230E '87 136hp
    drift car 190E '90 3.2 220hp 315NM
    ex 190 2.0 105hp
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 04 юни 2011 - 19:58

Cartoon Network :D

Posted Image

Легена за резервната гума също е аут, по ръбчетата боди за да не гноясва

Posted Image

Posted Image

Posted Image

Вентилационните клапи и дупката за инсталацията на теглича са запушени

Posted Image

Старата счупена предна пружина до новата такава

Posted Image

Кипналата изолация на бомбето

Posted Image

Счупената пружина, изпусналия амортисьор, ръждата, кипналата изолация, инсталацията за АБС и накладки, всичката кал и масло - всичко това аут...

Posted Image

Открийте разликите

Posted Image

Posted Image

Оригиналните ограничители на носачите и хоум мейд за по-голям ъгъл на завиване...

Posted Image

Нова спортна седалка за да ми е удобно :D

Posted Image

AMG Sparco ръкавички :D

Posted Image

Posted Image
  • 0

signatureqps.jpg
 


#6 Dicksun

Dicksun

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 320 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Русе
  • Интереси:Drifting
  • Автомобил:
    everyday car 124 230E '87 136hp
    drift car 190E '90 3.2 220hp 315NM
    ex 190 2.0 105hp
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 04 юни 2011 - 19:58

Планката за хидравличната ръчна

Posted Image

Posted Image

Posted Image

Новото място на батерията - ще се ползва някаква стойка и + от W210 или БМВ Е34 или Е39 - квото дойде на оферта

Posted Image

Ето го и звяра - 3200 кубика М104.995 от очиларка живяла в щата Невада - електрониката ще бъде MegaSquirt (все още не се знае I или II версия)

Posted Image


Та това е като цяло досега.По проекта работя всеки ден в който имам свободно време.Надявам се до 2 месеца колата да е на гуми и да се убива от газ.Приемам вашите съвети и препоръки за да подготвя едно що-годе приятно за дрифтене купе със средства под стандарта.И да докажем, че не само БМВ и Нисан се спрягат с глагола дрифт!
  • 0

signatureqps.jpg
 


#7 Skull

Skull

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 157 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Публикувано 04 юни 2011 - 21:13

браво ..много труд и желание хвърляш в проекта.
Само да те попитам този ролкейдж не е ли много тежък в този му вариант ? Също така според мен при удар недай си боже .. ще скъса заварките на кутиите към ролкейджа... така като ги гледам не ми вдъхват много доверие.

Зе мегаскуирт ти препоръчвам да сложиш megasquirt 1 ver III . Доколкото съм чел е най-добрия вариант за този тип проект.

С нетърпение оччаквам развитие на проекта. Успех !
  • 0

#8 Dicksun

Dicksun

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 320 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Русе
  • Интереси:Drifting
  • Автомобил:
    everyday car 124 230E '87 136hp
    drift car 190E '90 3.2 220hp 315NM
    ex 190 2.0 105hp
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 04 юни 2011 - 23:01

Не съм го смятал, но към 70 килограма идва цялата килия :D Снимките на които са кутиите са пробно точкувани, вече си е на цял шев отвсякъде.Разбира се, че няма да оставя кутиите така незаварени.
Мегата ще е последна, понеже ако запаля мотора и ще забравя да направя нещо по колата, а така все повече се надъхвам да я извадя от сервиза...
  • 0

signatureqps.jpg
 


#9 Vlado190

Vlado190

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 617 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Samokov

Публикувано 05 юни 2011 - 22:10

Колега ,много хубава ще стане колата, а и се вижда с колко труд и мерак я правиш :icon_welldone: .
Ако искаш когато стигнеш до MS-a звънни един тел, мисля че мога доста да ти помогна там. :)
  • 0
1991 190E SportLine turbo 0.6bar ;)

#10 ХаPu

ХаPu

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 2695 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ATV
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 06 юни 2011 - 07:14

Браво колега ,аз от много време се каня ,ама така си остана :( Ако не е тайна колко пари ти излезе мотора?
  • 0
NO PAIN - NO GAIN!

#11 Dicksun

Dicksun

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 320 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Русе
  • Интереси:Drifting
  • Автомобил:
    everyday car 124 230E '87 136hp
    drift car 190E '90 3.2 220hp 315NM
    ex 190 2.0 105hp
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 06 юни 2011 - 08:31

Направих си едно пътешествие от Русе до Смолян за един ден и ходих лично да го взема.Направих пробег около 1000км с едно Ауди Б4 1.9ТДИ и ми изгори към 150 лева нафта.Двигателя го платих кеш 1000 лева - без кутия, компресор за климатика, хидравлика, динамо и със пукнат картер, но за сметка на това човека от който го взех излезе голям пич и ми подари цял багажник с резервни части като фарове, мигачи, волан, лапи, тампони, перки, маховик и още много други.
  • 0

signatureqps.jpg
 


#12 Sharky///AMG

Sharky///AMG

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 276 Мнения:
  • Пол:Мъж

Публикувано 07 юни 2011 - 17:45

Това ще да е бил Юлиан /gipsa/ той е пич.
  • 0

#13 Dicksun

Dicksun

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 320 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Русе
  • Интереси:Drifting
  • Автомобил:
    everyday car 124 230E '87 136hp
    drift car 190E '90 3.2 220hp 315NM
    ex 190 2.0 105hp
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 08 юни 2011 - 11:44

Това ще да е бил Юлиан /gipsa/ той е пич.


Същия, да. От него си взех Конитата и двигателя.Много точен човек, обичам да работя с такива хора!
  • 0

signatureqps.jpg
 


#14 Dicksun

Dicksun

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 320 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Русе
  • Интереси:Drifting
  • Автомобил:
    everyday car 124 230E '87 136hp
    drift car 190E '90 3.2 220hp 315NM
    ex 190 2.0 105hp
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 08 юни 2011 - 12:20

Работата по проекта продължава....

Намацано с четката "първа ръка" за да придобие малко цвят преди истинското боядисване

Posted Image

Тук е облепен и отвън за да може да се пръсне качествено

Posted Image

Ето решението след премахването на АБС системата - тройник и щуцер
Използвани са оригиналните предни тръбички за отпред, отзад нови медни.

Posted Image

Ето я и ръчната с полирана и монтирана помпа и тръбичките и крепежни елементи на Wurth :D

Posted Image

Щуцер за да преминем от 8х1 на 10х1 (от японска я превърнахме в чистокръвна немска помпа :D )

Posted Image

Парче алуминева ламарина за люка и някои други дреболии по колата. 1мм е дебелината.

Posted Image

След заигравката с флекса я поосвежихме (за съжаление е доста временно решение....

Posted Image

Торта от пирони :D

Posted Image

Крайният резултат! Разбира се отдолу е грижливо и стабилно намацано със водоустойчив силикон

Posted Image
  • 0

signatureqps.jpg
 


#15 Vlado190

Vlado190

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 617 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Samokov

Публикувано 08 юни 2011 - 19:05

Като знам за колко работа става въпрос... :icon_coolgrin:
И добре че слагаш навсякъде силикон и боди че да не тръгва пак ръждата!
  • 0
1991 190E SportLine turbo 0.6bar ;)




2 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 2 гости, 0 анонимни