
Проблеми при монтажа на мотора не липсваха де.... първо не пасна новия картер (маслената помпа опира в дъното) и ще се налага заварка на оригиналния като за целта ще отрежа парче от М103-ката. Второ съм изгубил някъде болтовете на маховика, та сега трябва да купувам, трето на магазина нямаше алуминиевите накрайници за щеките на скоростната кутия, четвърто скъсахме опорния лагер, пето стойката на хидравликата липсва или тая дето имам не ще да застава на мястото си, шесто заден ляв апарат задържаше, та я дърпахме на пушещи дискове, седмо шайбата на вала отпред е различна от тая на М104.980 която аз имам с готово колело за ЕДИС-а и сега и там трябва да се правят магии и в общи линии само несгоди вчера...
Някой ако има картер от М104.995 - давам един от М103 2.6 и М104.980 3.2 на бартер + доплащане от моя страна!
Та ето и малко снимков материал от вчера -
Новия съединител и бездемпферния маховик

Притискател + феродов

Един виден бенцаджия позира до варела

Всичко си залепна по местата

Тука има доста работа по цветовите схеми ми се струва


Шпилките вече монтирани и доста добре залепени. Има доста мегдан за фланци

Сърдечно искам да благодаря на едно момче от другия форум, което се скъсва да ми помага, макар и от 500 км разстояние! Благодарение на Юлиян поне 1/3 от проекта е осъществен!