BMW Killer - 190E 3.2 - drift carThe ultimate drift machine
Започната от Dicksun, 04 юни 2011 - 19:53:35
297 мнения по тази тема
#76
Публикувано 05 юли 2012 - 02:21
Супер, на финалната права си
Между другото на ход ли ще я придвижваш? И мислил ли си какво ще правиш ако те спрат от движение заради кейджа примерно? Мен много ме гложди тоя въпрос, от догодина ще са задължителни кейджовете и трябва да се мисли нещо..
Между другото на ход ли ще я придвижваш? И мислил ли си какво ще правиш ако те спрат от движение заради кейджа примерно? Мен много ме гложди тоя въпрос, от догодина ще са задължителни кейджовете и трябва да се мисли нещо..
Follow your own star...
#78
Публикувано 09 юли 2012 - 18:08
Страхотен проект, поздравления.
Има ли някакво развитие ?
Има ли някакво развитие ?
#79
Публикувано 10 юли 2012 - 09:59
Днес ще взема колан Шрот за дясната седалка, фланците и датчика за водата от стругаря и в четвъртък мисля да поработя по колата да наредя радиаторите, ремъка и да се занимавам с разни дреболии за доизкусуряване. Дал съм си краен срок за завършване на проекта 1 август. Жив-умрял до тогава трябва да е в движение!
Някой може ли да ми обясни по най-простия начин как да си вържа ел перката, ел ролката на колана и моторчето на парното с ЦК (ON/OFF) копчета през реле. Какви релета да взема и на кое се връзват, че имам някакво понятие, но да се презастраховам. И на преден десен мигач съм му изтръгнал кабела като съм махал старата инсталация, та някой ако има схема как и къде се връзва да опъна един кабел.
Някой може ли да ми обясни по най-простия начин как да си вържа ел перката, ел ролката на колана и моторчето на парното с ЦК (ON/OFF) копчета през реле. Какви релета да взема и на кое се връзват, че имам някакво понятие, но да се презастраховам. И на преден десен мигач съм му изтръгнал кабела като съм махал старата инсталация, та някой ако има схема как и къде се връзва да опъна един кабел.
#80
Публикувано 10 юли 2012 - 17:15
Взимаш релета 20-30А, с 4 или 5 извода.
Стандратните изводи са 30, 87, 87А, 85 и 86.
на 85 и 86 се връзват маса и управляващия сигнал (маломощна верига). няма значка кое е на 85 и 86.
30 - силово захранване
87 - извод силова верига
87а - извод силова верига (комутиран)
Ако е с 4 крачета, няма 87а, само 87, тогава 87 е комутиран.
За перката примерно - 85 маса, 86 сигнал от датчик за перка на м102 (затваря на 100 градуса), или просто Ц/К ключ, който подава 12V.
30 - плюс от акумулатора
87 - към перката
Хубаво е да има предпазител на силовата верига - х1.5 или х 2 номиналния ток в А. Ако мотора на перката е 10А - предпазител 16 или 25А.
може да сложиш подходящ супресорен диод между 87 и 30 за предпазване от обратно напрежение и нагаряне на контактите на релето - при включване и изключване се генерират едни неприятни пикове от порядъка на киловолти..
Но някой казват че с диод пък се получавал chatter (неколкократно включване и изключване) или по-бавно спиране и пускане.
Стандратните изводи са 30, 87, 87А, 85 и 86.
на 85 и 86 се връзват маса и управляващия сигнал (маломощна верига). няма значка кое е на 85 и 86.
30 - силово захранване
87 - извод силова верига
87а - извод силова верига (комутиран)
Ако е с 4 крачета, няма 87а, само 87, тогава 87 е комутиран.
За перката примерно - 85 маса, 86 сигнал от датчик за перка на м102 (затваря на 100 градуса), или просто Ц/К ключ, който подава 12V.
30 - плюс от акумулатора
87 - към перката
Хубаво е да има предпазител на силовата верига - х1.5 или х 2 номиналния ток в А. Ако мотора на перката е 10А - предпазител 16 или 25А.
може да сложиш подходящ супресорен диод между 87 и 30 за предпазване от обратно напрежение и нагаряне на контактите на релето - при включване и изключване се генерират едни неприятни пикове от порядъка на киловолти..
Но някой казват че с диод пък се получавал chatter (неколкократно включване и изключване) или по-бавно спиране и пускане.
#81
Публикувано 11 юли 2012 - 12:28
Subsonic, защо ли тайно се надявах да удариш едно рамо, и го направи де Благодаря за изчерпателното и просто обяснение, точно от такова имах нужда! Че стане ли въпрос за тоци трябва да ми се обяснява като на малоумен.
Само не разбрах ЦК-то къде се връзва, понеже нали има 2 извода (GND и +) Идващия от релето кабел на +, а другия край за маса ли? И също перката се хваща плюса на идващия кабел от релето (87), а масата някъде по купето ли?
Наплясках една бърза схемичка на Пейнт (много съм добър ) Та правилно ли съм се ориентирал?
Само не разбрах ЦК-то къде се връзва, понеже нали има 2 извода (GND и +) Идващия от релето кабел на +, а другия край за маса ли? И също перката се хваща плюса на идващия кабел от релето (87), а масата някъде по купето ли?
Наплясках една бърза схемичка на Пейнт (много съм добър ) Та правилно ли съм се ориентирал?
Прикачени файлове
#82
Публикувано 12 юли 2012 - 14:44
Точно както си го направил на схемата.
Само едно уточнение. На 86, трябва да докараш 12V от Ц/К ключето или някой датчик (примерно такъв дето пуска перката на м102 мотор).
Ако е ц/к ключе, + да идва от контактния ключ, а "-" на Ц/К ключа да отива в клема 86 на релето.
На клема 86 ти трябва просто управляващо напрежение - страндартно релетата консумират 50-100мА, което е 1/10 от 1ампер, на управляващата намотка. 0.1х12 = 1.2вата
За сравнение, една ел. перка дърпа 10-15А, или 10 х 12 = 120 вата. Идеята на релето е, да не минава целия този ток 10-15А (съответно 120 вата мощност) през Ц/К ключа.
Само едно уточнение. На 86, трябва да докараш 12V от Ц/К ключето или някой датчик (примерно такъв дето пуска перката на м102 мотор).
Ако е ц/к ключе, + да идва от контактния ключ, а "-" на Ц/К ключа да отива в клема 86 на релето.
На клема 86 ти трябва просто управляващо напрежение - страндартно релетата консумират 50-100мА, което е 1/10 от 1ампер, на управляващата намотка. 0.1х12 = 1.2вата
За сравнение, една ел. перка дърпа 10-15А, или 10 х 12 = 120 вата. Идеята на релето е, да не минава целия този ток 10-15А (съответно 120 вата мощност) през Ц/К ключа.
#83
Публикувано 13 юли 2012 - 09:30
Вчера цял ден се борих с тоците и накрая се предадох...виското стои на мм от радиатора... шайбата на коляновия вал опира НАВСЯКЪДЕ....счупи ми се механизма на скоростната кутия и скоростите не влизат.... накрая като ще му *** майката на тоя проект!
7 часа обикалях колата като объл камък и накрая всичко отиде на издуй гащи... Мислех другата събота и неделя да паля, но....
Ей туй копеле ако се стругова и да се направи колкото бялата шайба с пистите кво ще стане? Че май това ми е единственото решение....
Както и да я завъртя и както и да я мъча... не идва
И междувременно се сдобихме с коланче и за пасажера
За пореден път съм в задънена улица и меко казано взе да ми писва.... Дайте акъл как може тая бялата шайба да се сложи на тоя мотор...Оригиналната шайба на мотора е с по-голямо междуболтово и не става, та ако може малко акъл...
7 часа обикалях колата като объл камък и накрая всичко отиде на издуй гащи... Мислех другата събота и неделя да паля, но....
Ей туй копеле ако се стругова и да се направи колкото бялата шайба с пистите кво ще стане? Че май това ми е единственото решение....
Както и да я завъртя и както и да я мъча... не идва
И междувременно се сдобихме с коланче и за пасажера
За пореден път съм в задънена улица и меко казано взе да ми писва.... Дайте акъл как може тая бялата шайба да се сложи на тоя мотор...Оригиналната шайба на мотора е с по-голямо междуболтово и не става, та ако може малко акъл...
#84
Публикувано 13 юли 2012 - 10:00
Добре де, няма ли място на зъбното колело (36-1) да се разпробият нови дупки които да паснат ? Аз виското съм го разкарал и охлаждам с ел. перка монтирана отпред.
Този пост е редактиран от joreto: 13 юли 2012 - 10:00
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo
#85
Публикувано 13 юли 2012 - 21:18
Туй голямото балансиращо колело що не го разкараш? Аз на осмака смятам да съм без него.. Ще питам братчеда ако може да ми прати снимка на шайбата му на неговия 3.6
Този пост е редактиран от Lambo_Rambo: 13 юли 2012 - 21:19
Follow your own star...
#86
Публикувано 14 юли 2012 - 17:26
Оказа се, че Вилиян объркал шайбите и сега се надявам с тая дето ще ми я пусне да стане работата, ако не се разпробива тая с зъбното колело и квото стане...
Проблема с перките го реших кардинално - климатична отпред, но ще трябва малко да се поизпили решетката, че лекичко подпира. Бронята още се чудя дали да не й направя една голяма дупка 50х30 санта и да изместя номера отстрани, но ще стане малко пернишко сякаш... Друг вариант е пак да изрежа дупка, но само зад номера и да го махам по мероприятия...
Днеска си поиграх да монтирам перката, боядисах си предния капак беличък вътре, вързах бензиновата помпа, закрепих си здраво акумулатора и разни ей такива изнервящи дреболии докато дойде шайбата, монтирам, нареждам ремъци и ролки и идва ред на бензина и ключа....
Нещо ей такова се очертава да бъде засега
Проблема с перките го реших кардинално - климатична отпред, но ще трябва малко да се поизпили решетката, че лекичко подпира. Бронята още се чудя дали да не й направя една голяма дупка 50х30 санта и да изместя номера отстрани, но ще стане малко пернишко сякаш... Друг вариант е пак да изрежа дупка, но само зад номера и да го махам по мероприятия...
Днеска си поиграх да монтирам перката, боядисах си предния капак беличък вътре, вързах бензиновата помпа, закрепих си здраво акумулатора и разни ей такива изнервящи дреболии докато дойде шайбата, монтирам, нареждам ремъци и ролки и идва ред на бензина и ключа....
Нещо ей такова се очертава да бъде засега
#87
Публикувано 14 юли 2012 - 17:31
Ти по мероприятията няма ли да си махаш цялата предна броня , така отпадат рязаници и тн ?
Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче
#89
Публикувано 17 юли 2012 - 16:49
Вчера цял ден се борих с тоците и накрая се предадох...виското стои на мм от радиатора... шайбата на коляновия вал опира НАВСЯКЪДЕ....счупи ми се механизма на скоростната кутия и скоростите не влизат.... накрая като ще му *** майката на тоя проект!
Скоростите може да не влизат заради лоша настройка дължината на "шишовете".
Откачи шишовете от единия край, после дай селектора на неутрална. Пъхни един щифт 5.9мм и дълъг около 5-6см през 3-те лостчета на селектора, дето се подават под колата, за да ги заключиш (може и бургия 5.5мм).
После нагласи дължината на шишовете, така че да идва точно без да оказва напрежение върху лостчетата на скоростната кутия.
Като свържеш лостчетата на селектора и скоростите с правилно настроени на дължина "шишове", трябва да влизат всички скорости.
И да не забравиш да махнеш щифта .
#90
Публикувано 19 юли 2012 - 09:30
Subsonic, мисля, че на самия механизъм му е литнал сандала, защото много ходи като жив, но нищо не губя да пробвам и това което ти обясни
Вече монтирах виското и шайбата на коляновия вал. Оказа се, че пасна идеално и сега наредих всичко по местата си.
Имам 2 основни проблема - първия, че виското май е пътник, та какъв е варианта да се направи на 100% за да съм сигурен в него?
И втория генерален проблем - вчера Владко и Митака ми обясниха къде трябва да стои индуктивния датчик, но аз искам да се подсигуря и да ви питам пак - зацепвам шайбата на ГМТ ( 0lT ) и след това сложих датчика на 60 градуса преди липсващия зъб на шайбата 36-1... оставих и 3мм между датчика и шайбата, но мисля да си поиграя да го намаля на 2мм.
Престъргах малко алуминиевите зъби на корпуса, че иначе идваше опасно близко
Ето го и индуктивния датчик
Всичко вече е наредено
Вече монтирах виското и шайбата на коляновия вал. Оказа се, че пасна идеално и сега наредих всичко по местата си.
Имам 2 основни проблема - първия, че виското май е пътник, та какъв е варианта да се направи на 100% за да съм сигурен в него?
И втория генерален проблем - вчера Владко и Митака ми обясниха къде трябва да стои индуктивния датчик, но аз искам да се подсигуря и да ви питам пак - зацепвам шайбата на ГМТ ( 0lT ) и след това сложих датчика на 60 градуса преди липсващия зъб на шайбата 36-1... оставих и 3мм между датчика и шайбата, но мисля да си поиграя да го намаля на 2мм.
Престъргах малко алуминиевите зъби на корпуса, че иначе идваше опасно близко
Ето го и индуктивния датчик
Всичко вече е наредено
2 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 2 гости, 0 анонимни