BMW Killer - 190E 3.2 - drift carThe ultimate drift machine
Започната от Dicksun, 04 юни 2011 - 19:53:35
297 мнения по тази тема
#61
Публикувано 11 май 2012 - 12:20
Kрис, пълниш ми душичката като ти гледам прогреса еваларка брат, наесен като се прибера от щатите очаквам завършен продукт и возене :P ще дойда само за да го видя дори )
M112.940 inside
#62
Публикувано 12 май 2012 - 07:23
Ивчо, знаеш, че нямаш никакви грижи! Колата мисля да бъде на пътя до 1 месец, но нали знаеш, че винаги ще има какво да се доизкусурява. Сега поне съм събрал 95 процента от частите които ми трябват и имам 105% финанси. Дано да не ударя на камък някъде и всичко да си дойде по местата. Имам да монтирам двигателя, мегата и да навържа всичко покрай мотора, резервоара с гредичкит и ламарината в багажника, седалки и шини за тях да направя, да навържа датчиците и цк-тата за вентилатора, коланите и перката (което си е космос работа като за мен) и разни други дребни и дразнещи неща...
#63
Публикувано 15 май 2012 - 23:28
Лек ъпдейт по темата и ъпгрейдите по колата:
Взех масълце Ravenol RSS на много добра цена за мотора, кутията и хидравликата
Made in Germany
Картера заварен перфектно с нова гарнитурка на Victor Reinz и лепило Dirko на Elring
Ето ги и гредичките на резервоара максимално опростени и олекотени
В процес на работа...
Мухата Цеце
Лека среднощна почивка с чаша Bushmills в ръка
Щуцера от карбуратор за обратното готриво. Специални благодарности на едно 10 годишно момиченце, че успя да бръкне в резервоара да държи контра
В четвъртък продължавам работа. Имам за доизкусуряване покрай резервоара и да обезвъздуша съединителя, че нещо се губи.
Взех масълце Ravenol RSS на много добра цена за мотора, кутията и хидравликата
Made in Germany
Картера заварен перфектно с нова гарнитурка на Victor Reinz и лепило Dirko на Elring
Ето ги и гредичките на резервоара максимално опростени и олекотени
В процес на работа...
Мухата Цеце
Лека среднощна почивка с чаша Bushmills в ръка
Щуцера от карбуратор за обратното готриво. Специални благодарности на едно 10 годишно момиченце, че успя да бръкне в резервоара да държи контра
В четвъртък продължавам работа. Имам за доизкусуряване покрай резервоара и да обезвъздуша съединителя, че нещо се губи.
#64
Публикувано 18 май 2012 - 13:28
Трабантовия резервоар вече си е на мястото и чака свеж бензинец само.
Дупката за старите маркучи е затапена с парче алуминиева ламарина и само обратното гориво минава от там. За тампон съм ползвал от щеките на скоростите
Някой добър човечец няма ли за подаряване два маркуча за радиатора от 6-так, че на магазина ми обявиха ебати цифрата...
Дупката за старите маркучи е затапена с парче алуминиева ламарина и само обратното гориво минава от там. За тампон съм ползвал от щеките на скоростите
Някой добър човечец няма ли за подаряване два маркуча за радиатора от 6-так, че на магазина ми обявиха ебати цифрата...
#65
Публикувано 18 май 2012 - 20:37
Кажи какви маркучи ти трябват,междодругото намерих планката за стабилизиращата щанга.
#66
Публикувано 20 май 2012 - 10:21
Двата маркуча дебелите дето влизат в радиатора откъм шофьорската страна, че моите бяха нацепени, удължавани и с едни български тунинги по тях и сигурно съм ги изхвърлял от съображения за сигурност.
Тея дни ще се хвана пак да поработя малко по колата, че имам да правя шини за двете седалки (пасажерската ще бъде от Форд Орион XR3) Притеснявам се също дали ще се събере виското между мотора и радиатора, че мястото е доста кът, та ако се събере ще търся виско, че само с климатичната перка няма да издържи на напрежението ми се струва.Също ще сменям голямата шайба на коляновия вал, че малката със зъбното колело не пасва на голямата, та и там ще има мъки, като знам как зор се развива тоя големия болт.
Юлиане, ти до къде стигна с твоето 190? За събора ще бъде ли подкарано?
Тея дни ще се хвана пак да поработя малко по колата, че имам да правя шини за двете седалки (пасажерската ще бъде от Форд Орион XR3) Притеснявам се също дали ще се събере виското между мотора и радиатора, че мястото е доста кът, та ако се събере ще търся виско, че само с климатичната перка няма да издържи на напрежението ми се струва.Също ще сменям голямата шайба на коляновия вал, че малката със зъбното колело не пасва на голямата, та и там ще има мъки, като знам как зор се развива тоя големия болт.
Юлиане, ти до къде стигна с твоето 190? За събора ще бъде ли подкарано?
#67
Публикувано 20 май 2012 - 14:32
Като сложиш по-малка шайба няма ли да промениш оборотите на алтернатора,водна помпа и т.н.
Виското си мисля,че трябва да се събере.
Виското си мисля,че трябва да се събере.
#68
Публикувано 20 май 2012 - 14:44
Виското се събира, но ако го нямаш и така и така ще купуваш според мен е по-добре да си вземеш ел. вентилатори. Големия болт с компресор и голям пистолет се развива много лесно, на ръка е друга работа..
Follow your own star...
#69
Публикувано 21 май 2012 - 14:27
Митко, не си ме разбрал, ще сменя голямата шайба на коляновия вал с друга такава (тая с големия болт), защото взех шайба за ремъка (тая с пистите) от м104 от S-класа, но захвата й е друг, та за да не правя друга шайба ще я направя така.
Ламбо, в гаража нямам пистолет и компресор, но с дълъг лост и някой да държи спирачките и на първа скорост би трябвало да поддаде....
Ламбо, в гаража нямам пистолет и компресор, но с дълъг лост и някой да държи спирачките и на първа скорост би трябвало да поддаде....
#70
Публикувано 21 май 2012 - 16:41
Много добър избор на масло
Равенол ползвам и сипвам на купето . Владо190 и той е карал неговата турбинка с Равенол .. сиреч много стабилно масълце
Равенол ползвам и сипвам на купето . Владо190 и той е карал неговата турбинка с Равенол .. сиреч много стабилно масълце
Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче
#71
Публикувано 21 май 2012 - 20:03
Братчеда си прави специално приспособление като сваляше неговата шайба на 3.6то, имаше там някви 3 болтчета, през тях 3 цилиндрични втулки, те 3те заварени за един по-голям кръг и на него едно като дръжка.. После тва нещо с дълъг прът и опряно в земята за контра, а болта 3ма души с общо тегло над 300 кила го напъвахме с един прът, та колата се повдигаше като го напъвахме. А на осмака се отвъртя с пистолета много лесно.. Тва компресора е голям кеф, много се чудя дали да не инвестирам в един, вместо да си троша ръцете с тия тресчотки.. Болтовете на задния мост ги отвива все едно са навити в масло, абе голям кеф..
Follow your own star...
#72
Публикувано 22 май 2012 - 11:02
Браво колега супер си мн ме кефи как се стараеш да направиш проекта както си му е реда.
А да те питам понеже спомена по-горе в темата,че си към 2 метра как се побираш в стокова 190 или 124,защото и аз съм г/д толкова и в омегата ми е късо с докрай дръпната седалка става въпрос за омега а.
Поздрави и успех занапред.
А да те питам понеже спомена по-горе в темата,че си към 2 метра как се побираш в стокова 190 или 124,защото и аз съм г/д толкова и в омегата ми е късо с докрай дръпната седалка става въпрос за омега а.
Поздрави и успех занапред.
#73
Публикувано 22 май 2012 - 12:08
В Омега не съм сядал, но във вектри и астри даже ми е било охолно.В 190 или 124 даже е приятно широко.Само при 190-то трябва да се махне оня огромния рул и да се сложи по-нормален волан и нещата си идват на място. Дет се вика и в Рено Туинго и Ситроен Саксо ми е широко, ако говорим за предните седалки де. Аз съм 92кг и съм като летва, явно затова не изпитвам трудности. Иначе двувратките съм ги намразил от време оно - гъна се като шивашки метър и влизам назад...
#74
Публикувано 30 май 2012 - 21:23
Да попитам някой дали случайно знае дали прозорец от 190-тка от 83-та година (преди фейса с тънката чистачка) ще пасне на моята от 90-та година с голямата, понеже стъклото в долната част на моята е изрязано заради чистачката, а онова си е право, та дали ще пасне захвата на чистачката направо да монтирам стъкло с чистачка и моторче?
#75
Публикувано 05 юли 2012 - 01:21
Малко раздвижване на проекта след шибаните изпити... та по колата тея дни се свърши доста работа. Направих си планките на торсиона, че и двете бяха литнали, монтирах си две седалки, махнах дебитомера и на негово място сложих cold air intake, монтирах мегата и едиса, развих тъй изморителния за мен царски болт на шайбата на вала, фолирах си всичките задни стъкла, сложих фланците отпред, преправих генерацията, че идваше малко къса откъм колекторите,сменихме задните супорти, но единия не искаше да прибира буталото, та му играх 2 чука и го прибрах, но сега не иска да се покаже, та ще трябва да търся нови спирачки за 4-ти път... та стига съм бърборил, малко снимков материал
Cold air intake на мястото на пенсионирания дебитомер
ЕДИС-а вече му намерихме място на хладно и сухо
Леееекичко попрекалихме с фланците и мечтата ми се сбъдна
И на Мегата й намерихме местенце в жабката
Шините за китайчето бяха с двудневна борба спечелена от мен разбира се
Ето малко екстериорни кадри
Като височина ми идва перфектна - ниска предница и още по-ниска задница
Фолирани сме вече отзад
Китайчето си е на мястото вече
И без седалка от Форд Орион за къде сме?!?
И сега в общи линии остава да се заиграя с шайбата на ЕДИС-а, жичкаджийските истории, предно стъкло да намеря и да реша дали колата ще е с виско или с ел. перки (или с двете де).
Cold air intake на мястото на пенсионирания дебитомер
ЕДИС-а вече му намерихме място на хладно и сухо
Леееекичко попрекалихме с фланците и мечтата ми се сбъдна
И на Мегата й намерихме местенце в жабката
Шините за китайчето бяха с двудневна борба спечелена от мен разбира се
Ето малко екстериорни кадри
Като височина ми идва перфектна - ниска предница и още по-ниска задница
Фолирани сме вече отзад
Китайчето си е на мястото вече
И без седалка от Форд Орион за къде сме?!?
И сега в общи линии остава да се заиграя с шайбата на ЕДИС-а, жичкаджийските истории, предно стъкло да намеря и да реша дали колата ще е с виско или с ел. перки (или с двете де).
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни