Малко раздвижване на проекта след шибаните изпити... та по колата тея дни се свърши доста работа. Направих си планките на торсиона, че и двете бяха литнали, монтирах си две седалки, махнах дебитомера и на негово място сложих cold air intake, монтирах мегата и едиса, развих тъй изморителния за мен царски болт на шайбата на вала, фолирах си всичките задни стъкла, сложих фланците отпред, преправих генерацията, че идваше малко къса откъм колекторите,сменихме задните супорти, но единия не искаше да прибира буталото, та му играх 2 чука и го прибрах, но сега не иска да се покаже, та ще трябва да търся нови спирачки за 4-ти път... та стига съм бърборил, малко снимков материал

Cold air intake на мястото на пенсионирания дебитомер

ЕДИС-а вече му намерихме място на хладно и сухо

Леееекичко попрекалихме с фланците и мечтата ми се сбъдна


И на Мегата й намерихме местенце в жабката

Шините за китайчето бяха с двудневна борба спечелена от мен разбира се

Ето малко екстериорни кадри

Като височина ми идва перфектна - ниска предница и още по-ниска задница

Фолирани сме вече отзад

Китайчето си е на мястото вече

И без седалка от Форд Орион за къде сме?!?

И сега в общи линии остава да се заиграя с шайбата на ЕДИС-а, жичкаджийските истории, предно стъкло да намеря и да реша дали колата ще е с виско или с ел. перки (или с двете де).