Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

BMW Killer - 190E 3.2 - drift carThe ultimate drift machine


  • Please log in to reply
297 мнения по тази тема

#61 IvoR1

IvoR1

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 434 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Велико Търново
  • Интереси:Bitches, Benzes, Bikes & Bball
  • Автомобил:
    '99 w208 CLK320
    '89 190E 2.0 8v - бялата смърт
    '92 190E 3.0 12v - черната перла << ех
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 11 май 2012 - 12:20

Kрис, пълниш ми душичката като ти гледам прогреса :) еваларка брат, наесен като се прибера от щатите очаквам завършен продукт и возене :P ще дойда само за да го видя дори :))
  • 0

M112.940 inside

 

 


#62 Dicksun

Dicksun

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 320 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Русе
  • Интереси:Drifting
  • Автомобил:
    everyday car 124 230E '87 136hp
    drift car 190E '90 3.2 220hp 315NM
    ex 190 2.0 105hp
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 12 май 2012 - 07:23

Ивчо, знаеш, че нямаш никакви грижи! Колата мисля да бъде на пътя до 1 месец, но нали знаеш, че винаги ще има какво да се доизкусурява. Сега поне съм събрал 95 процента от частите които ми трябват и имам 105% финанси. Дано да не ударя на камък някъде и всичко да си дойде по местата. Имам да монтирам двигателя, мегата и да навържа всичко покрай мотора, резервоара с гредичкит и ламарината в багажника, седалки и шини за тях да направя, да навържа датчиците и цк-тата за вентилатора, коланите и перката (което си е космос работа като за мен) и разни други дребни и дразнещи неща...
  • 0

signatureqps.jpg
 


#63 Dicksun

Dicksun

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 320 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Русе
  • Интереси:Drifting
  • Автомобил:
    everyday car 124 230E '87 136hp
    drift car 190E '90 3.2 220hp 315NM
    ex 190 2.0 105hp
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 15 май 2012 - 23:28

Лек ъпдейт по темата и ъпгрейдите по колата:

Взех масълце Ravenol RSS на много добра цена за мотора, кутията и хидравликата
Публикувано изображение


Made in Germany

Публикувано изображение


Картера заварен перфектно с нова гарнитурка на Victor Reinz и лепило Dirko на Elring

Публикувано изображение


Ето ги и гредичките на резервоара максимално опростени и олекотени

Публикувано изображение


В процес на работа...

Публикувано изображение


Мухата Цеце :D

Публикувано изображение


Лека среднощна почивка с чаша Bushmills в ръка

Публикувано изображение

Щуцера от карбуратор за обратното готриво. Специални благодарности на едно 10 годишно момиченце, че успя да бръкне в резервоара да държи контра :D

Публикувано изображение

В четвъртък продължавам работа. Имам за доизкусуряване покрай резервоара и да обезвъздуша съединителя, че нещо се губи.
  • 1

signatureqps.jpg
 


#64 Dicksun

Dicksun

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 320 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Русе
  • Интереси:Drifting
  • Автомобил:
    everyday car 124 230E '87 136hp
    drift car 190E '90 3.2 220hp 315NM
    ex 190 2.0 105hp
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 18 май 2012 - 13:28

Трабантовия резервоар вече си е на мястото и чака свеж бензинец само.

Публикувано изображение

Дупката за старите маркучи е затапена с парче алуминиева ламарина и само обратното гориво минава от там. За тампон съм ползвал от щеките на скоростите :D

Публикувано изображение

Някой добър човечец няма ли за подаряване два маркуча за радиатора от 6-так, че на магазина ми обявиха ебати цифрата...
  • 0

signatureqps.jpg
 


#65 gipsa

gipsa

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 352 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Смолян
  • Автомобил:
    w201 dtm реплика,жълто такси 211-КоНпресор с 476 магарета под капака и едно зад волана....

Публикувано 18 май 2012 - 20:37

Кажи какви маркучи ти трябват,междодругото намерих планката за стабилизиращата щанга.
  • 0

#66 Dicksun

Dicksun

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 320 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Русе
  • Интереси:Drifting
  • Автомобил:
    everyday car 124 230E '87 136hp
    drift car 190E '90 3.2 220hp 315NM
    ex 190 2.0 105hp
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 20 май 2012 - 10:21

Двата маркуча дебелите дето влизат в радиатора откъм шофьорската страна, че моите бяха нацепени, удължавани и с едни български тунинги по тях и сигурно съм ги изхвърлял от съображения за сигурност.

Тея дни ще се хвана пак да поработя малко по колата, че имам да правя шини за двете седалки (пасажерската ще бъде от Форд Орион XR3) Притеснявам се също дали ще се събере виското между мотора и радиатора, че мястото е доста кът, та ако се събере ще търся виско, че само с климатичната перка няма да издържи на напрежението ми се струва.Също ще сменям голямата шайба на коляновия вал, че малката със зъбното колело не пасва на голямата, та и там ще има мъки, като знам как зор се развива тоя големия болт.

Юлиане, ти до къде стигна с твоето 190? За събора ще бъде ли подкарано?
  • 0

signatureqps.jpg
 


#67 Dimitar m

Dimitar m

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 479 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Бургас
  • Автомобил:
    w201

Публикувано 20 май 2012 - 14:32

Като сложиш по-малка шайба няма ли да промениш оборотите на алтернатора,водна помпа и т.н.
Виското си мисля,че трябва да се събере.
  • 0

#68 Lambo_Rambo

Lambo_Rambo

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1647 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна/София
  • Автомобил:
    W201 190 '88 3.2 daily
    W201 190 '88 5.0 project car

Публикувано 20 май 2012 - 14:44

Виското се събира, но ако го нямаш и така и така ще купуваш според мен е по-добре да си вземеш ел. вентилатори. Големия болт с компресор и голям пистолет се развива много лесно, на ръка е друга работа..
  • 0
Follow your own star...

#69 Dicksun

Dicksun

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 320 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Русе
  • Интереси:Drifting
  • Автомобил:
    everyday car 124 230E '87 136hp
    drift car 190E '90 3.2 220hp 315NM
    ex 190 2.0 105hp
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 21 май 2012 - 14:27

Митко, не си ме разбрал, ще сменя голямата шайба на коляновия вал с друга такава (тая с големия болт), защото взех шайба за ремъка (тая с пистите) от м104 от S-класа, но захвата й е друг, та за да не правя друга шайба ще я направя така.

Ламбо, в гаража нямам пистолет и компресор, но с дълъг лост и някой да държи спирачките и на първа скорост би трябвало да поддаде....
  • 0

signatureqps.jpg
 


#70 Наско

Наско

    Джантата

  • Потребители на форума
  • 4931 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes Benz w202 C180
    Mercedes Benz w245 B150
    Mercedes Benz w164 AMG
    All Sold
    Now W163 M113

Публикувано 21 май 2012 - 16:41

Много добър избор на масло :)
Равенол ползвам и сипвам на купето . Владо190 и той е карал неговата турбинка с Равенол .. сиреч много стабилно масълце :)
  • 0
Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче

#71 Lambo_Rambo

Lambo_Rambo

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1647 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна/София
  • Автомобил:
    W201 190 '88 3.2 daily
    W201 190 '88 5.0 project car

Публикувано 21 май 2012 - 20:03

Братчеда си прави специално приспособление като сваляше неговата шайба на 3.6то, имаше там някви 3 болтчета, през тях 3 цилиндрични втулки, те 3те заварени за един по-голям кръг и на него едно като дръжка.. После тва нещо с дълъг прът и опряно в земята за контра, а болта 3ма души с общо тегло над 300 кила го напъвахме с един прът, та колата се повдигаше като го напъвахме. А на осмака се отвъртя с пистолета много лесно.. Тва компресора е голям кеф, много се чудя дали да не инвестирам в един, вместо да си троша ръцете с тия тресчотки.. Болтовете на задния мост ги отвива все едно са навити в масло, абе голям кеф..
  • 0
Follow your own star...

#72 nbajani

nbajani

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 74 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Before: W208 2000 CLK 200 KOMPRESSOR Elegance
    W209 2003 CLK 270 CDI Elegance

    Now: W211 2003 E320 CDI Avangarde

Публикувано 22 май 2012 - 11:02

Браво колега супер си мн ме кефи как се стараеш да направиш проекта както си му е реда.
А да те питам понеже спомена по-горе в темата,че си към 2 метра как се побираш в стокова 190 или 124,защото и аз съм г/д толкова и в омегата ми е късо с докрай дръпната седалка става въпрос за омега а.
Поздрави и успех занапред.
  • 0

#73 Dicksun

Dicksun

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 320 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Русе
  • Интереси:Drifting
  • Автомобил:
    everyday car 124 230E '87 136hp
    drift car 190E '90 3.2 220hp 315NM
    ex 190 2.0 105hp
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 22 май 2012 - 12:08

В Омега не съм сядал, но във вектри и астри даже ми е било охолно.В 190 или 124 даже е приятно широко.Само при 190-то трябва да се махне оня огромния рул и да се сложи по-нормален волан и нещата си идват на място. Дет се вика и в Рено Туинго и Ситроен Саксо ми е широко, ако говорим за предните седалки де. Аз съм 92кг и съм като летва, явно затова не изпитвам трудности. Иначе двувратките съм ги намразил от време оно - гъна се като шивашки метър и влизам назад...
  • 0

signatureqps.jpg
 


#74 Dicksun

Dicksun

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 320 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Русе
  • Интереси:Drifting
  • Автомобил:
    everyday car 124 230E '87 136hp
    drift car 190E '90 3.2 220hp 315NM
    ex 190 2.0 105hp
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 30 май 2012 - 21:23

Да попитам някой дали случайно знае дали прозорец от 190-тка от 83-та година (преди фейса с тънката чистачка) ще пасне на моята от 90-та година с голямата, понеже стъклото в долната част на моята е изрязано заради чистачката, а онова си е право, та дали ще пасне захвата на чистачката направо да монтирам стъкло с чистачка и моторче?
  • 0

signatureqps.jpg
 


#75 Dicksun

Dicksun

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 320 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Русе
  • Интереси:Drifting
  • Автомобил:
    everyday car 124 230E '87 136hp
    drift car 190E '90 3.2 220hp 315NM
    ex 190 2.0 105hp
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 05 юли 2012 - 01:21

Малко раздвижване на проекта след шибаните изпити... та по колата тея дни се свърши доста работа. Направих си планките на торсиона, че и двете бяха литнали, монтирах си две седалки, махнах дебитомера и на негово място сложих cold air intake, монтирах мегата и едиса, развих тъй изморителния за мен царски болт на шайбата на вала, фолирах си всичките задни стъкла, сложих фланците отпред, преправих генерацията, че идваше малко къса откъм колекторите,сменихме задните супорти, но единия не искаше да прибира буталото, та му играх 2 чука и го прибрах, но сега не иска да се покаже, та ще трябва да търся нови спирачки за 4-ти път... та стига съм бърборил, малко снимков материал :)

Cold air intake на мястото на пенсионирания дебитомер

Публикувано изображение

ЕДИС-а вече му намерихме място на хладно и сухо

Публикувано изображение

Леееекичко попрекалихме с фланците и мечтата ми се сбъдна :D

Публикувано изображение

И на Мегата й намерихме местенце в жабката

Публикувано изображение

Шините за китайчето бяха с двудневна борба спечелена от мен разбира се

Публикувано изображение

Ето малко екстериорни кадри

Публикувано изображение

Като височина ми идва перфектна - ниска предница и още по-ниска задница

Публикувано изображение

Фолирани сме вече отзад

Публикувано изображение

Китайчето си е на мястото вече

Публикувано изображение

И без седалка от Форд Орион за къде сме?!?

Публикувано изображение

И сега в общи линии остава да се заиграя с шайбата на ЕДИС-а, жичкаджийските истории, предно стъкло да намеря и да реша дали колата ще е с виско или с ел. перки (или с двете де).
  • 2

signatureqps.jpg
 





1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни