Тук се вижда изработените вече тръбички за бензин и газ механизмът.

а ето ги и лапите. Лично мой дизайн, като изчисленията на Cosmos показаха запас 5!!
10мм стомана.
отново заварки при професионалист.


а тук съм снимал как ще застанат чисто новите ми Кескин KT N5. отзад са 9 инча широки, отпред 7,5. Задните застават точно на веждата и ще слагам по-тесни гуми. Макар че ми е висока задницата и не се притеснявам за опиране


Вече така взимам свещи--по 10.... Доста трудно открих точните модели които се препоръчват по спецификация за М117.963. Навсякъде се опитваха да ме метната--"Вземи си тия, нищо че номерът не е същия, ще паснат, ще работят перфектно, двуполюсни, триполюсни-бла, бла... " аре у лево.... та намерих ги. естествено NGK, made in Japan. нищо друго!!!

с километража--също големи премеждия. ВСИЧКИ 124ки (освен Е500) са със ЖИЛО. ВСИЧКИ пури са с датчик. И? как да вкарам сигнал от датчик в километраж на 124, който иска жило? Естествено подмених целия механизъм за скоростомера. Взех от пура 280SE. 2 дни четене на схеми, защото пуровия има едни пинове, 124ковия-други. Айде кой за кво е, кой е излишен... пригодих го, напаснах--заспа. сега като го гледаш отпред, по нищо неможеш да различиш че километража е ХИБРИД. И ЗАРАБОТИ!!!!


а по между другото, днеска го и запалих....








Виж ГАРАЖА









