Проект "TORNADO"или монтиране на "V8 5000" във W124-230CE
Започната от Lorinser, 03 апр 2009 - 01:44:48
222 мнения по тази тема
#46
Публикувано 09 юли 2009 - 23:58
продължаваме,
Тук се вижда изработените вече тръбички за бензин и газ механизмът.
а ето ги и лапите. Лично мой дизайн, като изчисленията на Cosmos показаха запас 5!!
10мм стомана.
отново заварки при професионалист.
а тук съм снимал как ще застанат чисто новите ми Кескин KT N5. отзад са 9 инча широки, отпред 7,5. Задните застават точно на веждата и ще слагам по-тесни гуми. Макар че ми е висока задницата и не се притеснявам за опиране
Вече така взимам свещи--по 10.... Доста трудно открих точните модели които се препоръчват по спецификация за М117.963. Навсякъде се опитваха да ме метната--"Вземи си тия, нищо че номерът не е същия, ще паснат, ще работят перфектно, двуполюсни, триполюсни-бла, бла... " аре у лево.... та намерих ги. естествено NGK, made in Japan. нищо друго!!!
с километража--също големи премеждия. ВСИЧКИ 124ки (освен Е500) са със ЖИЛО. ВСИЧКИ пури са с датчик. И? как да вкарам сигнал от датчик в километраж на 124, който иска жило? Естествено подмених целия механизъм за скоростомера. Взех от пура 280SE. 2 дни четене на схеми, защото пуровия има едни пинове, 124ковия-други. Айде кой за кво е, кой е излишен... пригодих го, напаснах--заспа. сега като го гледаш отпред, по нищо неможеш да различиш че километража е ХИБРИД. И ЗАРАБОТИ!!!!
а по между другото, днеска го и запалих....
Тук се вижда изработените вече тръбички за бензин и газ механизмът.
а ето ги и лапите. Лично мой дизайн, като изчисленията на Cosmos показаха запас 5!!
10мм стомана.
отново заварки при професионалист.
а тук съм снимал как ще застанат чисто новите ми Кескин KT N5. отзад са 9 инча широки, отпред 7,5. Задните застават точно на веждата и ще слагам по-тесни гуми. Макар че ми е висока задницата и не се притеснявам за опиране
Вече така взимам свещи--по 10.... Доста трудно открих точните модели които се препоръчват по спецификация за М117.963. Навсякъде се опитваха да ме метната--"Вземи си тия, нищо че номерът не е същия, ще паснат, ще работят перфектно, двуполюсни, триполюсни-бла, бла... " аре у лево.... та намерих ги. естествено NGK, made in Japan. нищо друго!!!
с километража--също големи премеждия. ВСИЧКИ 124ки (освен Е500) са със ЖИЛО. ВСИЧКИ пури са с датчик. И? как да вкарам сигнал от датчик в километраж на 124, който иска жило? Естествено подмених целия механизъм за скоростомера. Взех от пура 280SE. 2 дни четене на схеми, защото пуровия има едни пинове, 124ковия-други. Айде кой за кво е, кой е излишен... пригодих го, напаснах--заспа. сега като го гледаш отпред, по нищо неможеш да различиш че километража е ХИБРИД. И ЗАРАБОТИ!!!!
а по между другото, днеска го и запалих....
#47
Публикувано 10 юли 2009 - 06:53
Браво, чакаме видео
А да те питам, по-горе спомена нещо за ГАЗ, да не слагаш LPG?
А да те питам, по-горе спомена нещо за ГАЗ, да не слагаш LPG?
#48
Публикувано 10 юли 2009 - 09:43
Ти представи ли си я тази кола с LPG Според мен става въпрос за механизма на инжекциона за подаване на газ .
#49
Публикувано 10 юли 2009 - 10:29
точно де. механизма за газ педалът на М117 е с лостове, а на 124, от купето идва жило. та трябваше да ги съчетая.
днес ще направя видео. Звукът е потресаващ невероятен.
Subsonic ми даде доста жокери по телефона, че имах проблем с това онова по инжекцията.
Сега ми липсват 2та маркуча към радиатора. днес трябва да ги открия, или поръчам от БС
днес ще направя видео. Звукът е потресаващ невероятен.
Subsonic ми даде доста жокери по телефона, че имах проблем с това онова по инжекцията.
Сега ми липсват 2та маркуча към радиатора. днес трябва да ги открия, или поръчам от БС
#50
Публикувано 10 юли 2009 - 17:18
Чакам видеото....
#51
Публикувано 10 юли 2009 - 17:33
Браво! Успех по нататък! Голям си! Ще чакаме Видео.
MB 124/300TD & GrandVitara 2.0 16V Кабрио
#52
Публикувано 10 юли 2009 - 18:25
МХМ Успех за напред
Табиатлийската работиш като гледам снимките
ЕВАЛА...!!!
Табиатлийската работиш като гледам снимките
ЕВАЛА...!!!
#53
Публикувано 10 юли 2009 - 21:30
Видеото е кратко, но звучно само съжалявам, че Youtube и особено Vbox7.com развалят значително качеството на картината и звукът ако някой знае сайт, който качва видео без да разваля---ще ви зарадва доста повече видяното.
Grosmastera даде много ценна ел. схема за свързването на двигателя, която скоро ще сканирам, за ползване на всички закъсали. Имаш почерпка от мене пич!
пишете дали ви тръгва видеото
Пали от раз, без да съм пипал никакви настройки по инжекцията, дори още не съм вързал ЕКУ-то за празния ход, НИТО 9-тата пускова дюза.
Само вързах запалването, бензина и стартера и... немога да повярвам че мотор, който не е пален от 15 години е чатмак. Дори студен.
За момнета забелязвам че някои дюзи на работят добре, но ще ги сменим.
Видеото е кратко, че все още не съм вързал охлажденето.
Естествено и от колекторите назад--няма нищо... днеска поне 15 пъти си го палих--няма такава радост...
Grosmastera даде много ценна ел. схема за свързването на двигателя, която скоро ще сканирам, за ползване на всички закъсали. Имаш почерпка от мене пич!
пишете дали ви тръгва видеото
Пали от раз, без да съм пипал никакви настройки по инжекцията, дори още не съм вързал ЕКУ-то за празния ход, НИТО 9-тата пускова дюза.
Само вързах запалването, бензина и стартера и... немога да повярвам че мотор, който не е пален от 15 години е чатмак. Дори студен.
За момнета забелязвам че някои дюзи на работят добре, но ще ги сменим.
Видеото е кратко, че все още не съм вързал охлажденето.
Естествено и от колекторите назад--няма нищо... днеска поне 15 пъти си го палих--няма такава радост...
#54
Публикувано 10 юли 2009 - 23:00
Браво Бояне , супер много ме кефи зила.Обещай ми едно кръгче като е готов
#55
Публикувано 10 юли 2009 - 23:08
Бояне, в YouTube има една опция да качиш HD видео - става по-качествено!
Ако си задаваш въпроса "струва ли си да ремонтирам стария Мерцедес", по-добре го продай и си купи чисто ново Пежо, Мерцедес не е твоята марка!
• Бабини деветини • clk.babailiica.com • наргиле •
#56
Публикувано 11 юли 2009 - 11:44
Текат ми лигите направо.....
#57
Публикувано 11 юли 2009 - 15:16
Убийствен звук вади!
#58
Публикувано 11 юли 2009 - 17:02
Много ще те радва машината!!!
#60
Публикувано 13 юли 2009 - 19:31
Ей браво най накрая си го и запалил Ама то е така -хубавите неща стават бавно ама като знам пък после колко е голяма радостта като заработят
1991 190E SportLine turbo 0.6bar
0 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни