Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Проект "TORNADO"или монтиране на "V8 5000" във W124-230CE


  • Please log in to reply
222 мнения по тази тема

#31 Faca

Faca

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 883 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Wien/Österreich
  • Автомобил:
    S210 E320CDI 2000г.
    W140 S300TD 98г. Продаден!
    Vespa PK50S 3.83г.
    Honda Africa 92г.
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 15 април 2009 - 22:52

Колега дай снимки де ... не е интересно така.
Око да види ... ръка да пипне :)
  • 0
Публикувано изображениеПубликувано изображениеПубликувано изображение

#32 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5339 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 260SE 1988

Публикувано 15 април 2009 - 23:18

няма на какво да дам нови снимки. имам едва едва леко развитие. до момента успях да направя лапите.... и мотора вече си зае позицията.

непрекъснато ми излизат хиляди странични неща и едва се добирам до колата
  • 0

#33 kalibbg

kalibbg

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 78 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Публикувано 20 април 2009 - 22:04

Браво Бояне!!
Дано скоро стане...
Ето и малко снимки от един наш опит :)


Успех

Прикачени файлове

  • Прикачен файл  DSC02103.JPG   814,05K   290 Брой сваляния

  • 0
1990 - 2000 - W123/280 E - 300 000 km
2000 - 2003 - W123/200 D /скопихме коня/ - 100 000 km
2003 - 2007 - Opel Zafira 1,8 aut - 200 000 km
2007 - 2008 - Opel Astra Caravan 1,3 CDTI - 30 000 km
2008 - ....... - W123/230 CE

#34 grosmaster

grosmaster

    Фен на Клуба

  • Потребители на форума
  • 5223 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    BMW

Публикувано 20 април 2009 - 23:06

Браво Бояне!!
Дано скоро стане...
Ето и малко снимки от един наш опит :)
Успех


И какво стана?
  • 0

logo-600-1002.png


#35 operwall

operwall

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 21 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Публикувано 28 април 2009 - 23:47

Ей тва момче Боян, пак се е развихрил.. малее нямам търпение да ревне тва.. помня, че преди ми беше пращал аудио как само подпалва.. и направо ми се ревеше от звука... Като стане задължително искам къгче с този звяр ... Евала братле.. като се прибера ще ти се обадя да се видим :)
  • 0
W124 230 Coupe - Всички екстри (Черната Перла)

W123 200 - Класически Бял

W126 260 SE - продаден :(

#36 top

top

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2098 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes SL350 2010 316hp
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 05 май 2009 - 01:11

Колата става уникална лично съм се убедил :icon_coolgrin:
  • 0

#37 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5339 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 260SE 1988

Публикувано 09 май 2009 - 10:19

Колата става уникална лично съм се убедил :icon_coolgrin:


ще трябва да я пробваш като стане :)

ето малко нови снимки на изработката на колекторите.
бая трудоемка и досаднба работа. и железата са си цифра....


Публикувано изображение
Публикувано изображение
Публикувано изображение


ето и как се изработва. почва се от тук. дялането с флекс и шмиргел е до припадък

Публикувано изображение
Публикувано изображение
Публикувано изображение
Публикувано изображение

1 колектор го правя 1 цяла седмица--невероятна играчка... сигурно нямаше да се захвана ако знаех че е такава врътня...

следващата стъпка е заваряване при професионалисти, после колекторите ще идат в пещ, за отпускане на вътрешните напрежения.
ПОСЛЕ--шлайф и на ХРОМИРАНЕ, за да стане заводско, даже по-добро от заводското

толкова засега
  • 0

#38 grosmaster

grosmaster

    Фен на Клуба

  • Потребители на форума
  • 5223 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    BMW

Публикувано 09 май 2009 - 17:38

Ти се ненормален..... :D
  • 0

logo-600-1002.png


#39 Vlado190

Vlado190

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 617 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Samokov

Публикувано 09 май 2009 - 18:05

Браво Бояне страхотно ще станат :icon_welldone:
  • 0
1991 190E SportLine turbo 0.6bar ;)

#40 Илия Горанов

Илия Горанов

    Член на УС на МБКБ

  • Управителен съвет
  • 7499 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    CLK200 Kompressor
    163hp, 2001, dark blue
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 09 май 2009 - 18:46

Усеща се присъствието на Мерцедес в този колектор :)

Публикувано изображение

Бояне, а отвътре ще ги шлайфаш ли? Любопитен съм как става работата :dontknow:
  • 0

Ако си задаваш въпроса "струва ли си да ремонтирам стария Мерцедес", по-добре го продай и си купи чисто ново Пежо, Мерцедес не е твоята марка!
Бабини деветиниclk.babailiica.comнаргиле


#41 Slav_1101

Slav_1101

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 961 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes W126 280 SE M110 83"
    Mercedes W211 E280 CDI 177ps
    Mercedes W221 S350

Публикувано 09 май 2009 - 20:23

Аз съм шлаифал колектори от вътрешната част , няма такава играчка ! Става лесно с мека връзка с финно диамантено борче ! :beer:

Относно освобождаването на напрежение , по добра рецепта от тази на старите Ролс Роиси няма , оставяш го няколко години да корозира на дъжда и става чук ! Това е най добрия варянт за чугуна ! :D
  • 0

#42 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5339 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 260SE 1988

Публикувано 09 май 2009 - 23:20

точно ей тва си мислих, да ги оставя няколко години в леген с вода...

за полирането--сигурно-да, но нека завърша челосване и хром и тогава ще го мисля.
  • 0

#43 kombi124d

kombi124d

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 805 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Бяла техника на колела

Публикувано 09 май 2009 - 23:26

Ще изтървеш абитюрентките тази година с купенцето,но догодина ще се похвалиш колко бройки си събрал в него :0_yahoo:
  • 0
Публикувано изображение
В тази криза няма пари за ракия,а жената купила хляб!

#44 swindler

swindler

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 187 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Хисаря
  • Автомобил:
    Audi B3 '91

Публикувано 11 май 2009 - 08:51

за аборигентките ще тряя да сложи теглич и да закачи някое голямо ремарке... добре че му е голям маторя да може да ги дърпа всичките. по жалкото е че жените в аборигентска възраст гледат колата да е нова и лъскава... не оценяват такива машини :huh: :kill_myself:

а и още нещо да кажа... за пореден път се убеждавам колко откачени хора има на тоя свят ( в добрия смисъл ;) )
е тва е ЛЮБОВ към марката.такива хора трябва да ги пишат по стените на заводите на МБ
а аз как се дразня някой като ми каже "кво им харесваш на тия стари дръгели" :angry2:

успех с начинанието
  • 0

#45 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5339 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 260SE 1988

Публикувано 09 юли 2009 - 23:46

малко да обновиме:
-колекторите--след заваряването, при Професионалист, на АРГОН, 3 пластова заварка. Майстора си е майстор и взима пари като за майстор, но съм свръх доволен.
После колекторите отидоха в пещ за термообработка за отпускане на напреженията. После минаха и на шлайф.

ето снимки:
Публикувано изображение
Публикувано изображение
Публикувано изображение
Публикувано изображение
Публикувано изображение

ето го и левият колектор, след като съм го шлайфнал. много мислех да ги хромирам, но така или иначе, върху тях ще има термо-щит, та хромировката няма да се вижда, затова ги пръснах с термоустойчива боя-сребърна.
Публикувано изображение
Публикувано изображение
Публикувано изображение
Публикувано изображение

ето как нагънах всички тръбички за да могат да паснат колекторите. после изработих термощитове за кормилната кутия и коша. Всичко отне МНОГО време. всеки щит се изработва по 2 дни..
Публикувано изображение
Публикувано изображение
Публикувано изображение

почти нов радиатор, естетсвено--оригинален за 500 мотора. Всъщност, няма нито една част, да не е оригинална. Всичко е комбинация между 124 и 126. Или къстъм, както са колекторите и лапите.
Публикувано изображение
  • 0




4 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 4 гости, 0 анонимни