Проект "TORNADO"или монтиране на "V8 5000" във W124-230CE
Започната от Lorinser, 03 апр 2009 - 01:44:48
222 мнения по тази тема
#32
Публикувано 15 април 2009 - 23:18
няма на какво да дам нови снимки. имам едва едва леко развитие. до момента успях да направя лапите.... и мотора вече си зае позицията.
непрекъснато ми излизат хиляди странични неща и едва се добирам до колата
непрекъснато ми излизат хиляди странични неща и едва се добирам до колата
#33
Публикувано 20 април 2009 - 22:04
Браво Бояне!!
Дано скоро стане...
Ето и малко снимки от един наш опит
Успех
Дано скоро стане...
Ето и малко снимки от един наш опит
Успех
Прикачени файлове
1990 - 2000 - W123/280 E - 300 000 km
2000 - 2003 - W123/200 D /скопихме коня/ - 100 000 km
2003 - 2007 - Opel Zafira 1,8 aut - 200 000 km
2007 - 2008 - Opel Astra Caravan 1,3 CDTI - 30 000 km
2008 - ....... - W123/230 CE
2000 - 2003 - W123/200 D /скопихме коня/ - 100 000 km
2003 - 2007 - Opel Zafira 1,8 aut - 200 000 km
2007 - 2008 - Opel Astra Caravan 1,3 CDTI - 30 000 km
2008 - ....... - W123/230 CE
#34
Публикувано 20 април 2009 - 23:06
Браво Бояне!!
Дано скоро стане...
Ето и малко снимки от един наш опит
Успех
И какво стана?
#35
Публикувано 28 април 2009 - 23:47
Ей тва момче Боян, пак се е развихрил.. малее нямам търпение да ревне тва.. помня, че преди ми беше пращал аудио как само подпалва.. и направо ми се ревеше от звука... Като стане задължително искам къгче с този звяр ... Евала братле.. като се прибера ще ти се обадя да се видим
W124 230 Coupe - Всички екстри (Черната Перла)
W123 200 - Класически Бял
W126 260 SE - продаден
W123 200 - Класически Бял
W126 260 SE - продаден
#36
Публикувано 05 май 2009 - 01:11
Колата става уникална лично съм се убедил
#37
Публикувано 09 май 2009 - 10:19
Колата става уникална лично съм се убедил
ще трябва да я пробваш като стане
ето малко нови снимки на изработката на колекторите.
бая трудоемка и досаднба работа. и железата са си цифра....
ето и как се изработва. почва се от тук. дялането с флекс и шмиргел е до припадък
1 колектор го правя 1 цяла седмица--невероятна играчка... сигурно нямаше да се захвана ако знаех че е такава врътня...
следващата стъпка е заваряване при професионалисти, после колекторите ще идат в пещ, за отпускане на вътрешните напрежения.
ПОСЛЕ--шлайф и на ХРОМИРАНЕ, за да стане заводско, даже по-добро от заводското
толкова засега
#38
Публикувано 09 май 2009 - 17:38
Ти се ненормален.....
#39
Публикувано 09 май 2009 - 18:05
Браво Бояне страхотно ще станат
1991 190E SportLine turbo 0.6bar
#40
Публикувано 09 май 2009 - 18:46
Усеща се присъствието на Мерцедес в този колектор
Бояне, а отвътре ще ги шлайфаш ли? Любопитен съм как става работата
Бояне, а отвътре ще ги шлайфаш ли? Любопитен съм как става работата
Ако си задаваш въпроса "струва ли си да ремонтирам стария Мерцедес", по-добре го продай и си купи чисто ново Пежо, Мерцедес не е твоята марка!
• Бабини деветини • clk.babailiica.com • наргиле •
#41
Публикувано 09 май 2009 - 20:23
Аз съм шлаифал колектори от вътрешната част , няма такава играчка ! Става лесно с мека връзка с финно диамантено борче !
Относно освобождаването на напрежение , по добра рецепта от тази на старите Ролс Роиси няма , оставяш го няколко години да корозира на дъжда и става чук ! Това е най добрия варянт за чугуна !
Относно освобождаването на напрежение , по добра рецепта от тази на старите Ролс Роиси няма , оставяш го няколко години да корозира на дъжда и става чук ! Това е най добрия варянт за чугуна !
#42
Публикувано 09 май 2009 - 23:20
точно ей тва си мислих, да ги оставя няколко години в леген с вода...
за полирането--сигурно-да, но нека завърша челосване и хром и тогава ще го мисля.
за полирането--сигурно-да, но нека завърша челосване и хром и тогава ще го мисля.
#43
Публикувано 09 май 2009 - 23:26
Ще изтървеш абитюрентките тази година с купенцето,но догодина ще се похвалиш колко бройки си събрал в него
В тази криза няма пари за ракия,а жената купила хляб!
#44
Публикувано 11 май 2009 - 08:51
за аборигентките ще тряя да сложи теглич и да закачи някое голямо ремарке... добре че му е голям маторя да може да ги дърпа всичките. по жалкото е че жените в аборигентска възраст гледат колата да е нова и лъскава... не оценяват такива машини
а и още нещо да кажа... за пореден път се убеждавам колко откачени хора има на тоя свят ( в добрия смисъл )
е тва е ЛЮБОВ към марката.такива хора трябва да ги пишат по стените на заводите на МБ
а аз как се дразня някой като ми каже "кво им харесваш на тия стари дръгели"
успех с начинанието
а и още нещо да кажа... за пореден път се убеждавам колко откачени хора има на тоя свят ( в добрия смисъл )
е тва е ЛЮБОВ към марката.такива хора трябва да ги пишат по стените на заводите на МБ
а аз как се дразня някой като ми каже "кво им харесваш на тия стари дръгели"
успех с начинанието
#45
Публикувано 09 юли 2009 - 23:46
малко да обновиме:
-колекторите--след заваряването, при Професионалист, на АРГОН, 3 пластова заварка. Майстора си е майстор и взима пари като за майстор, но съм свръх доволен.
После колекторите отидоха в пещ за термообработка за отпускане на напреженията. После минаха и на шлайф.
ето снимки:
ето го и левият колектор, след като съм го шлайфнал. много мислех да ги хромирам, но така или иначе, върху тях ще има термо-щит, та хромировката няма да се вижда, затова ги пръснах с термоустойчива боя-сребърна.
ето как нагънах всички тръбички за да могат да паснат колекторите. после изработих термощитове за кормилната кутия и коша. Всичко отне МНОГО време. всеки щит се изработва по 2 дни..
почти нов радиатор, естетсвено--оригинален за 500 мотора. Всъщност, няма нито една част, да не е оригинална. Всичко е комбинация между 124 и 126. Или къстъм, както са колекторите и лапите.
-колекторите--след заваряването, при Професионалист, на АРГОН, 3 пластова заварка. Майстора си е майстор и взима пари като за майстор, но съм свръх доволен.
После колекторите отидоха в пещ за термообработка за отпускане на напреженията. После минаха и на шлайф.
ето снимки:
ето го и левият колектор, след като съм го шлайфнал. много мислех да ги хромирам, но така или иначе, върху тях ще има термо-щит, та хромировката няма да се вижда, затова ги пръснах с термоустойчива боя-сребърна.
ето как нагънах всички тръбички за да могат да паснат колекторите. после изработих термощитове за кормилната кутия и коша. Всичко отне МНОГО време. всеки щит се изработва по 2 дни..
почти нов радиатор, естетсвено--оригинален за 500 мотора. Всъщност, няма нито една част, да не е оригинална. Всичко е комбинация между 124 и 126. Или къстъм, както са колекторите и лапите.
4 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 4 гости, 0 анонимни