а за които незнаят за какво става въпрос--мерака ми е да си имам 124, ДВУВРАТКА с V8. По простата причина, че никога, никъде не е правено заводски V8 на 2-врата 124ка. ДОРИ и от AMG, Carlsson, Lorinser, BRABUS и които и да е други тунинг майстери.
ДОРИ не намерих инфо и в нета, някой да е слагал М117 на каквато и да е 124ка, особено пък 2-врата.

Tа всичко започна с ровене в MOBILE.DE (аз взимам коли САМО от Германия) за качествена основа. Колата естествено си я избирах по мои изисквания, които никак не са малко, но за мой късмет , СЕ-то го открих съвсем случайно в автокъща само след 5 дни ровене и обикаляне. Бях решил 100% да е от собственик, но го намерих при търгаш. излелзе в завидно добро състояние
и след 2- 3 погледа на специялните слаби места--вече бях убеден че е перфектна, без ръжда и т.н. проверихме и километрите в TUV, всичко излезе ОК.
Е имаше няколко дребни нещица, нооо и цената и беше добра...
това са снимките по които я харесах.


естествено първо мина през външен тунинг. скоро и джанти.




накупих техниката и...
и ето същинската част. започнах с вадене на мотора. старият беше 230Е и само 136 коня. Доста добре вървеше, нооо...


и ето го Терминаторът:
..................V8 5000................ свален от 500SEC, пълен инжекцион K-Jetronik. АЛУМИНИЕВ БЛОК, алуминиеви глави, алуминиеви скорости, АБЕ ВСИЧКО му е алуминиево, дори и капаците за клапаните, всмук. колекторите, инжекциона... Супер конструкторски Hi-Tech, който и дори и сега е трудно постижим от конкурентите. . Произведен 1985та

направих някои ремонтчета по него, че имаше тук там омасляване, НО без отваряне и сваляне на главите.


Тук правя пробно вкарване--да видим как ще седи и т.н...

...и се оказа МНОООГО голям.. едвам влезе едвам се събира и моментално ми се изпари надеждата за 2 турбини....

