Проект "TORNADO"или монтиране на "V8 5000" във W124-230CE
Започната от Lorinser, 03 апр 2009 - 01:44:48
222 мнения по тази тема
#211
Публикувано 30 януари 2012 - 23:11
500 кинта ми искат за фланеца :[ И даже още не знам дали ще искат да жертвам 2 кутии, че последния път като ходих шефчето там нещо ми подметна че кутиите били много дълги и не се събирали на машината дето им вземала координатите, пък мерцедесовите кутии не са с разглобяеми кожуси (отделяща се камбана)..
Мен не ми е толкова за разликата в цената, даже ще се изкефя да е по леко, макар и малко, ама цялата тая история със стоманените втулки ми изглежда излишна глезотия, осмака има 8 болта, другата кутия не знам ама и тя там някъде, те като вземат координати сигурно за 5 минути ще го орежат фланеца, ама тия 15-20 втулки колко време ще си играят да ги правят.. И всичко щото резбите в алуминия не държат.. Още не съм питал колко ще излезе като пари ако е само от стомана, но за мен е доста ясно че би трябвало да е по-евтино, все пак материала по-евтин, теоретично е по-малко работата.. Но пък ако ми излязат с тва, че инструментите им щели да се изхабят повече със стоматата, че щяло да е по трудно и поискат още повече пари, или пък кажат че изобщо няма да го направят.. Абе накрая май ще играя по чуждата свирка и ще плащам като поп за дето се наех с тоя осмак..
За рейката ми минават тука едни идеи на едно М102 да слагам мега, попаднаха ми някои рейки бош стандарт за без пари, ама трябваше да се преправят, пък рейката от сааба ще ми стъпи 30-40лв, две са ти 80, и едни дюзи като вземеш за 200... после една мега 500-600лв и за 1000лв има няма ще си с мега, че и ще останат пари за един резервоар и една бира :P
Мен не ми е толкова за разликата в цената, даже ще се изкефя да е по леко, макар и малко, ама цялата тая история със стоманените втулки ми изглежда излишна глезотия, осмака има 8 болта, другата кутия не знам ама и тя там някъде, те като вземат координати сигурно за 5 минути ще го орежат фланеца, ама тия 15-20 втулки колко време ще си играят да ги правят.. И всичко щото резбите в алуминия не държат.. Още не съм питал колко ще излезе като пари ако е само от стомана, но за мен е доста ясно че би трябвало да е по-евтино, все пак материала по-евтин, теоретично е по-малко работата.. Но пък ако ми излязат с тва, че инструментите им щели да се изхабят повече със стоматата, че щяло да е по трудно и поискат още повече пари, или пък кажат че изобщо няма да го направят.. Абе накрая май ще играя по чуждата свирка и ще плащам като поп за дето се наех с тоя осмак..
За рейката ми минават тука едни идеи на едно М102 да слагам мега, попаднаха ми някои рейки бош стандарт за без пари, ама трябваше да се преправят, пък рейката от сааба ще ми стъпи 30-40лв, две са ти 80, и едни дюзи като вземеш за 200... после една мега 500-600лв и за 1000лв има няма ще си с мега, че и ще останат пари за един резервоар и една бира :P
Follow your own star...
#212
Публикувано 30 януари 2012 - 23:40
абе сметките са по-сложни..
500-фланец
около 300-500 кутия
100-задна лапа
около 300-600 съединител
мега-1000лв
преправяне на кардан-100-200
други-още 200
компресор eaton M90 - 1000лв
разни за компресора-200лв
стана мазало....
бая цифра ми се вижда за фланеца, ще разпитам в софия, да видим какво ще излезе.
питай ги тия, дали искат да направят 2бр фланеца за 600-700лв. (на 300-350лв макс съм съгласен, ) мисля че няма да им е проблем да направят 2 докато всичко е на масата.
а ти имаш да пипаш коша. да правиш лапи.
500-фланец
около 300-500 кутия
100-задна лапа
около 300-600 съединител
мега-1000лв
преправяне на кардан-100-200
други-още 200
компресор eaton M90 - 1000лв
разни за компресора-200лв
стана мазало....
бая цифра ми се вижда за фланеца, ще разпитам в софия, да видим какво ще излезе.
питай ги тия, дали искат да направят 2бр фланеца за 600-700лв. (на 300-350лв макс съм съгласен, ) мисля че няма да им е проблем да направят 2 докато всичко е на масата.
а ти имаш да пипаш коша. да правиш лапи.
#213
Публикувано 30 януари 2012 - 23:50
Абе компресор от Ягуар 4,7 няма ли да свърши работа ?
Някой има ли идея точно какъв модел е тоя компресор дето им го вграждат ?
Гледам ги по 150 - 200 лири се подмятат .. та затова питам
Някой има ли идея точно какъв модел е тоя компресор дето им го вграждат ?
Гледам ги по 150 - 200 лири се подмятат .. та затова питам
Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче
#214
Публикувано 31 януари 2012 - 00:01
оооо, ще разучим въпроса, 150 лири--ухааа, ше останат и за една голяма дъъълга маса Наскоо..
#215
Публикувано 31 януари 2012 - 00:09
Ти искаш да подкараш 3 неща наведнъж - мега, ръчна кутия, компресор.. Давай едно по едно.. Мен ако питаш първо си направи ръчните скорости - кутиите вървят по 300, някой ако иска повече ще е защото знае че са дефицитни в БГ и ще иска да се възползва от това, 300-400 кинта вървяха съединителите за G300TD, като аз имам един усилен Sachs за OM601, наскоро го сравнявах с обикновен и има бая повече площ, ще ползвам него на първо време, че е почти нов, пък ако превърта ще го сменям по нататък, задната планка ще си преправиш твоята, много са и 100 кинта, кардана с баланса горе долу 200 стъпва, и аз ще трябва да преправям, и въпросителната остава само фланеца.. при някакви много добри условия и късмет би трябвало да се събереш в 1000-1500лв, мегата пак при добри условия ще ти излезе към 1000-1200, при това ако още от начало си вземеш достатъчно големи инжектори че после като сложиш компресора да не ги сменяш, а компресора мен ако питаш ти е най малкия проблем, имаш една ролка да вържеш отпред и да направиш преходник към смукателния колектор, нищо работа..
П.П.: Ти не бързаш ама аз искам да подкарам М119то до абитуриентските че сестра ми завършва тая година и да отида да покажа на пишлеметата малко mercedes v8 power Само ми е кофти че сестра ми не иска аз да я карам със 190тката, иска нещо новичко ;/
П.П.: Ти не бързаш ама аз искам да подкарам М119то до абитуриентските че сестра ми завършва тая година и да отида да покажа на пишлеметата малко mercedes v8 power Само ми е кофти че сестра ми не иска аз да я карам със 190тката, иска нещо новичко ;/
Този пост е редактиран от Lambo_Rambo: 31 януари 2012 - 00:15
Follow your own star...
#216
Публикувано 31 януари 2012 - 00:15
Компресор и мега за мен се правят на 1 път
Няма нужда да монтира мегата и да я настрои и след това да се заиграва с компресора и пак настройка
Това е все едно да си купи инжектори за преди компресора и за след - няма логика
Боянски за 200 лири гледах последно от Джаг 4,7 .. ама нито модел знам нито нещо друго
Поставям ВИ една бона задача : намерте модела на компресорите които се слагат оригинално в джаговете с големите двигатели от - до
Няма нужда да монтира мегата и да я настрои и след това да се заиграва с компресора и пак настройка
Това е все едно да си купи инжектори за преди компресора и за след - няма логика
Боянски за 200 лири гледах последно от Джаг 4,7 .. ама нито модел знам нито нещо друго
Поставям ВИ една бона задача : намерте модела на компресорите които се слагат оригинално в джаговете с големите двигатели от - до
Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче
#217
Публикувано 31 януари 2012 - 00:16
нищо, нищо, ама да видиш точно с нищо как се яде х**
трябва да го вържа към коляновия, ама имам перка, която тряя да я разкарам и да сложа мощни ел.перки отпреде.
трябва да се направи, завари и балансира шайба на коляновия вал, да се направят стойки за компресора и обтегача....
Насе компресора ше го разучим
мегата не ме плаши..
Най ме плаши фланеца и съединителя+маховика.
Ламбо , питай твойте хора пък ще видим.
Ма на куп ше се прави всичко.... останаха ми има няма 40-50години живот...как да не бърза човек.... искам и Courvette Sting Ray да карам, после и Courvette C4 докато съм млад, после чичка с Courvette, не върви някси,.. не остана време
трябва да го вържа към коляновия, ама имам перка, която тряя да я разкарам и да сложа мощни ел.перки отпреде.
трябва да се направи, завари и балансира шайба на коляновия вал, да се направят стойки за компресора и обтегача....
Насе компресора ше го разучим
мегата не ме плаши..
Най ме плаши фланеца и съединителя+маховика.
Ламбо , питай твойте хора пък ще видим.
Ма на куп ше се прави всичко.... останаха ми има няма 40-50години живот...как да не бърза човек.... искам и Courvette Sting Ray да карам, после и Courvette C4 докато съм млад, после чичка с Courvette, не върви някси,.. не остана време
#218
Публикувано 31 януари 2012 - 00:33
Насе няма да се купуват инжектори за преди и след, купуват се направо големите и ще се карат на 60% резерв за настройването - и преди и след няма как, ако не се прави отделно де
Тоз двигател 4.7 де го видя? Да беше казал от какъв модел е поне.. На 4.2 двигателя в XJR (май и в други модели се слага) слагат компресор на "PSE Superchargers", с него 400 коня, без него 300 коня, мисля че ще стигне да надуе леко М117-то, или не чак толкова леко :} http://www.pse.us/Ke...upercharger.htm ето им го сайта, пише че са по 800$ нови..
http://www.ebay.co.u...#ht_2472wt_1163 ей тва ми изглежда медна оферта, че и ще надува здраво май..
На мен обикновен маховик от М102 ми го преправиха за 70 кинта направо се закова на вала :P
Тоз двигател 4.7 де го видя? Да беше казал от какъв модел е поне.. На 4.2 двигателя в XJR (май и в други модели се слага) слагат компресор на "PSE Superchargers", с него 400 коня, без него 300 коня, мисля че ще стигне да надуе леко М117-то, или не чак толкова леко :} http://www.pse.us/Ke...upercharger.htm ето им го сайта, пише че са по 800$ нови..
http://www.ebay.co.u...#ht_2472wt_1163 ей тва ми изглежда медна оферта, че и ще надува здраво май..
На мен обикновен маховик от М102 ми го преправиха за 70 кинта направо се закова на вала :P
Този пост е редактиран от Lambo_Rambo: 31 януари 2012 - 00:34
Follow your own star...
#219
Публикувано 31 януари 2012 - 00:51
Много е тоя .. 300 лири - не не
Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче
#220
Публикувано 31 януари 2012 - 00:54
за 400 лири има цели двигатели 4.0 с все компресора .. по добре цял двигател да взема ..
Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче
#221
Публикувано 31 януари 2012 - 01:09
Мдаа аз нещо ги омешах новия и стария мотор, пък то 4.0 е шестак а 4.2то е осмак, нищо общо.. Еми като гледам в английския ибей има 2 М90тки на доста прилични цени, 140 паунда и 180$, и 2 М112, като този който аз дадох е по евтиниия.. Ако има кой да купи двигателя отвсякъде си е по оферта да се вземе целия двигател с компресора за 400
Follow your own star...
#222
Публикувано 01 февруари 2012 - 12:00
и транспорта е на оферта....
#223
Публикувано 01 февруари 2012 - 13:18
Мдаа аз нещо ги омешах новия и стария мотор, пък то 4.0 е шестак а 4.2то е осмак, нищо общо.. Еми като гледам в английския ибей има 2 М90тки на доста прилични цени, 140 паунда и 180$, и 2 М112, като този който аз дадох е по евтиниия.. Ако има кой да купи двигателя отвсякъде си е по оферта да се вземе целия двигател с компресора за 400
Тея доларовите не ги гледай .. най вероятно са от Америк и те на влизане в Англия имат такси и работата става адски дебела
Мита ДДС-та и всякакви други изгъзици трябва да се плащат и работата става дебела ... пък и транспорта до Англия е адски скъп и няма смисъл
и транспорта е на оферта....
оферта си е братчед , но разбира се не със Ломбард
Най малко имат 30 процента комисионна и не е ясно кога ще си получиш стоката
Стига да знаеш коя фирма да използваш всичко ще е наред
За пример : 80 килограмов двигател от Хонда с код VFR750F доставката до БГ ти е 65 лири
това са ти 80 стинки от тея техните на кило Има ли пазар в БГ на стоката се продава винаги на + защото цените в Англия са в пъти по ниски дори и да сложим транспорта към тях
Мога да ти дам много примери с обемни неща как се докарват без пари и тук се продават с печалба , но темата не е за това
Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче
3 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 3 гости, 0 анонимни