Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Проект "TORNADO"или монтиране на "V8 5000" във W124-230CE


  • Please log in to reply
222 мнения по тази тема

#76 petertyp44

petertyp44

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 356 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz W126 260SE 1987

Публикувано 21 юли 2009 - 14:32

:allhail: :icon_coolgrin: :flagMB new: :icon_coolgrin: :icon_welldone: :bigemo_harabe_net-110:
  • 0
Die Mercedes-Benz S-Klasse, fruher vie heute - ein Auto der Superlative!
Публикувано изображение
Uploaded with ImageShack.us

Няма МЕРЦЕДЕС лош.
Бенца си е БЕНЦ велик. Има магия в тази марка - знай го това


#77 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4595 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Публикувано 21 юли 2009 - 14:50

Браво Боби, супер е тази кола с този мотор.

За 124-ката с оранжевите мигачи, ами да ти кажа тичат й, пък и стои по-класически и стилно. Само за джантите не съм съгласен - едни стандартни мерцедес джанти, АМГ ама не бъбреците, по-ще и отиват от тасовете :). И 230 ЦЕ надписа можеш да го махнеш - да си едно Голямо неизвестно, с ударение на голямо :), за рейсинг манияците по светофарите.

Ще чакаме още снимки.
  • 0

#78 grosmaster

grosmaster

    Фен на Клуба

  • Потребители на форума
  • 5223 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    BMW

Публикувано 21 юли 2009 - 17:19

Чакам те на отиване или на връщане да минеш през мен, няма да ти удължа пътя с много а съм на няколко 1-2км. от магистралата :bigemo_harabe_net-110:
  • 0

logo-600-1002.png


#79 Мишо

Мишо

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2421 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:СОФИЯ
  • Автомобил:
    W210-E200

Публикувано 21 юли 2009 - 18:19

А мислил ли си за дино-тест?
  • 0
Публикувано изображение
Проконтролирай деструктивността на стремежите си..да помислим заедно над крайността....и да отворим по бира....живеем заедно, умираме сами, нали?

#80 dani90

dani90

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 218 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Публикувано 21 юли 2009 - 21:03

Колата Боян я направи невероятна , доста върви , всичко ок , но преувеличавате вече - реисинг маняците :) Надали е под 8 до 100 , то едно голфче 2ка гти кр е 8 сек.
  • 0

#81 shotgun600

shotgun600

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 3761 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W140 600SEL

Публикувано 21 юли 2009 - 21:25

Колата Боян я направи невероятна , доста върви , всичко ок , но преувеличавате вече - реисинг маняците :) Надали е под 8 до 100 , то едно голфче 2ка гти кр е 8 сек.


Тук главната цел не е да се дърпа на Божурище,или пък да бие разни пернишки дараци.
Главната цел е кефа от карането на такава кола, и кефа от саморъчното и създаване.
  • 0

#82 dani90

dani90

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 218 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Публикувано 21 юли 2009 - 21:53

Това искам да кажа , защото всеки гледам пише светофарни гонки и т.н.

Ти го каза, кефа е от саморъчното създаване , за което за 100 път евала на Боян.
  • 0

#83 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5339 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 260SE 1988

Публикувано 21 юли 2009 - 22:34

Каква генерация си решил да му слагаш? (или вече си му сложил?). Питам те защото и на мен ми предстой цялостна смяна. За момента разполагам само с оригинално крайно гърне Remus (двуцевка като от Чочко).


изпускателна система ще слагам при тези пичове-- царе са: http://www.extreme-tuning.bg/?lang=2 правили са Ламборгинита, Ферарита, Слагали са custom турбини на поршета и т.н..
Но, могат да ме поемат след 3 седмици, а на мен не ми се чака и днес един друг, ми направи перфектно изпускателната система от нераъждавейка, до опашката на скоростите, а след това сложих гърнета от чочоне.
малко съм разочарован, защото звукът е много тих. МНОГО. нищо не се чува...
Та едвам ще изтрая 3 седмици.

та днес тамън разцепвах едно поршенце бокстерче (по скоро се гаврех) по ломско шосе и не закъсняха проблемите.
колата загасна. оказасе че акумолатора сдаде багажа, НО много странно. като свържа мултицет при работещ мотор, ми показва заряд 14,3V. Подкарвам колата, карам я 15 минути и акумулатора е аут. сякаш че алтернатора в някакъв момент спира да зарежда...
утре това ще боря.

хммм, за ускорението--не е без значение. ще направя клип да броите за колко време прави 100 ;) с динота не ми се занимава, нали върви... кво да и меря. знам колко коня е този мотор :)

Гросе, ако в петък тръгна с купето за морето, навръщане ще мина през Пловдив.
Сега търся електрическа перка за водния радиатор от мерцедес. най-вероятно от 210 или 202. Ако някой има нещо впредвид да обажда.

ето го в почти завършен вид, при моя човек с който правехме генерацията:
Публикувано изображение
Публикувано изображение
ето ги и 2те тръби.
2х50
Публикувано изображение
Публикувано изображение
  • 0

#84 grosmaster

grosmaster

    Фен на Клуба

  • Потребители на форума
  • 5223 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    BMW

Публикувано 22 юли 2009 - 06:28

За перка ще питам и ще ти се обадя ако има ;)
  • 0

logo-600-1002.png


#85 joreto

joreto

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 751 Мнения:
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 22 юли 2009 - 08:16

Евала, колата е станала уникално добре, все едно от фабриката на МБ са го направили :icon_coolgrin: . Това ,че с тия гърнета е тиха може само да те радва, примерно моята си реве (вади уникален звук) но е малко гадно на дълъг път :) .
  • 0
Публикувано изображение
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo

#86 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5339 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 260SE 1988

Публикувано 23 юли 2009 - 00:44

повярвай ми--V8 никога няма да почне да те дразни. поне мене..

проблемът с алтернатора--уж го открих. Силно разхлабени витчета на четкодържателя. стгнах ги И... стана по зле. почна да зарежда само на 13,1 V. отделно четките се бяха износили много неравномерно и неправилно.

утре май ще го нося на раковска и Сливница да го рециклират

Отделно трябва да направя схемата за празния ход.
До момента не съм я правил и мотора си работи добре като е студен, НО като загрее вдига доста оборотите-държи 1500. така ли е нормално като няма командване на моторчето за ПХ ?
Subsonic казва че като няма захранване било затворено, но днес го надух с уста и има огромен дебит, според мен е напълно отворено...
  • 0

#87 Skull

Skull

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 157 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Публикувано 27 юли 2009 - 09:32

Мерси за инфото. Аз сега събирам инфо и другата седмица ще ходя да я сменям цялата. Обаче ми се иска да запазя катализатори и ламбда сондата и затова ми трябва някой дето си разбира от занаята.
  • 0

#88 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4595 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Публикувано 27 юли 2009 - 13:00

...
Subsonic казва че като няма захранване било затворено, но днес го надух с уста и има огромен дебит, според мен е напълно отворено...


Отворено е като няма захранване - затова като надуеш с уста отваря, нещо може да не сме се разбрали. Като аварийна функция - ако сдаде багажа да можеш да докараш колата до сервиз, макар и с 1500-1600 оборота празен ход. Същото става и ако има захранване, но се обърне посоката - не ме питай как знам ;).

Кажи къде ти направиха генерацията от неръждавейка - че имам идея за едно хедърче. Стандартното на бенца за 102 мотор ги събира 1с 4 и 2 с 3 - какво ли ще стане ако се съберат 1 с 2 и 3 с 4? 100% ще се промени звука, а навярно и работата на мотора (за последното не е ясно дали към по-добро или по-лошо :) ).
  • 0

#89 joreto

joreto

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 751 Мнения:
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 27 юли 2009 - 13:45

Отворено е като няма захранване - затова като надуеш с уста отваря, нещо може да не сме се разбрали. Като аварийна функция - ако сдаде багажа да можеш да докараш колата до сервиз, макар и с 1500-1600 оборота празен ход. Същото става и ако има захранване, но се обърне посоката - не ме питай как знам ;).

Кажи къде ти направиха генерацията от неръждавейка - че имам идея за едно хедърче. Стандартното на бенца за 102 мотор ги събира 1с 4 и 2 с 3 - какво ли ще стане ако се съберат 1 с 2 и 3 с 4? 100% ще се промени звука, а навярно и работата на мотора (за последното не е ясно дали към по-добро или по-лошо :) ).


До колкото си споням паленето на м102 беше 1-3-4-2, затова и тръбите са събрани 1-4 и 2-3, т.е. ако ги събереш както ти каза само ще влошиш нещата (поне от към вървеж).
  • 0
Публикувано изображение
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo

#90 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4595 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Публикувано 27 юли 2009 - 15:50

OFF: Идеята ми хрумна спонтанно - целта е да се получи звука от боксер мотор, където цилиндрите се събират по реда на запалване 1324 - 1-3 и 2-4.
А понеже на 102 е ниастина 1342 - тотова значи 1-2 и 3-4, или 1-3 и 2-4.
  • 0




1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни