Проект "TORNADO"или монтиране на "V8 5000" във W124-230CE
Started by Lorinser, 03 Apr 2009 - 01:44:48
222 replies to this topic
#46
Posted 09 July 2009 - 23:58
продължаваме,
Тук се вижда изработените вече тръбички за бензин и газ механизмът.
а ето ги и лапите. Лично мой дизайн, като изчисленията на Cosmos показаха запас 5!!
10мм стомана.
отново заварки при професионалист.
а тук съм снимал как ще застанат чисто новите ми Кескин KT N5. отзад са 9 инча широки, отпред 7,5. Задните застават точно на веждата и ще слагам по-тесни гуми. Макар че ми е висока задницата и не се притеснявам за опиране
Вече така взимам свещи--по 10.... Доста трудно открих точните модели които се препоръчват по спецификация за М117.963. Навсякъде се опитваха да ме метната--"Вземи си тия, нищо че номерът не е същия, ще паснат, ще работят перфектно, двуполюсни, триполюсни-бла, бла... " аре у лево.... та намерих ги. естествено NGK, made in Japan. нищо друго!!!
с километража--също големи премеждия. ВСИЧКИ 124ки (освен Е500) са със ЖИЛО. ВСИЧКИ пури са с датчик. И? как да вкарам сигнал от датчик в километраж на 124, който иска жило? Естествено подмених целия механизъм за скоростомера. Взех от пура 280SE. 2 дни четене на схеми, защото пуровия има едни пинове, 124ковия-други. Айде кой за кво е, кой е излишен... пригодих го, напаснах--заспа. сега като го гледаш отпред, по нищо неможеш да различиш че километража е ХИБРИД. И ЗАРАБОТИ!!!!
а по между другото, днеска го и запалих....
Тук се вижда изработените вече тръбички за бензин и газ механизмът.
а ето ги и лапите. Лично мой дизайн, като изчисленията на Cosmos показаха запас 5!!
10мм стомана.
отново заварки при професионалист.
а тук съм снимал как ще застанат чисто новите ми Кескин KT N5. отзад са 9 инча широки, отпред 7,5. Задните застават точно на веждата и ще слагам по-тесни гуми. Макар че ми е висока задницата и не се притеснявам за опиране
Вече така взимам свещи--по 10.... Доста трудно открих точните модели които се препоръчват по спецификация за М117.963. Навсякъде се опитваха да ме метната--"Вземи си тия, нищо че номерът не е същия, ще паснат, ще работят перфектно, двуполюсни, триполюсни-бла, бла... " аре у лево.... та намерих ги. естествено NGK, made in Japan. нищо друго!!!
с километража--също големи премеждия. ВСИЧКИ 124ки (освен Е500) са със ЖИЛО. ВСИЧКИ пури са с датчик. И? как да вкарам сигнал от датчик в километраж на 124, който иска жило? Естествено подмених целия механизъм за скоростомера. Взех от пура 280SE. 2 дни четене на схеми, защото пуровия има едни пинове, 124ковия-други. Айде кой за кво е, кой е излишен... пригодих го, напаснах--заспа. сега като го гледаш отпред, по нищо неможеш да различиш че километража е ХИБРИД. И ЗАРАБОТИ!!!!
а по между другото, днеска го и запалих....
#47
Posted 10 July 2009 - 06:53
Браво, чакаме видео
А да те питам, по-горе спомена нещо за ГАЗ, да не слагаш LPG?
А да те питам, по-горе спомена нещо за ГАЗ, да не слагаш LPG?
#48
Posted 10 July 2009 - 09:43
Ти представи ли си я тази кола с LPG Според мен става въпрос за механизма на инжекциона за подаване на газ .
#49
Posted 10 July 2009 - 10:29
точно де. механизма за газ педалът на М117 е с лостове, а на 124, от купето идва жило. та трябваше да ги съчетая.
днес ще направя видео. Звукът е потресаващ невероятен.
Subsonic ми даде доста жокери по телефона, че имах проблем с това онова по инжекцията.
Сега ми липсват 2та маркуча към радиатора. днес трябва да ги открия, или поръчам от БС
днес ще направя видео. Звукът е потресаващ невероятен.
Subsonic ми даде доста жокери по телефона, че имах проблем с това онова по инжекцията.
Сега ми липсват 2та маркуча към радиатора. днес трябва да ги открия, или поръчам от БС
#50
Posted 10 July 2009 - 17:18
Чакам видеото....
#51
Posted 10 July 2009 - 17:33
Браво! Успех по нататък! Голям си! Ще чакаме Видео.
MB 124/300TD & GrandVitara 2.0 16V Кабрио
#52
Posted 10 July 2009 - 18:25
МХМ Успех за напред
Табиатлийската работиш като гледам снимките
ЕВАЛА...!!!
Табиатлийската работиш като гледам снимките
ЕВАЛА...!!!
#53
Posted 10 July 2009 - 21:30
Видеото е кратко, но звучно само съжалявам, че Youtube и особено Vbox7.com развалят значително качеството на картината и звукът ако някой знае сайт, който качва видео без да разваля---ще ви зарадва доста повече видяното.
Grosmastera даде много ценна ел. схема за свързването на двигателя, която скоро ще сканирам, за ползване на всички закъсали. Имаш почерпка от мене пич!
пишете дали ви тръгва видеото
Пали от раз, без да съм пипал никакви настройки по инжекцията, дори още не съм вързал ЕКУ-то за празния ход, НИТО 9-тата пускова дюза.
Само вързах запалването, бензина и стартера и... немога да повярвам че мотор, който не е пален от 15 години е чатмак. Дори студен.
За момнета забелязвам че някои дюзи на работят добре, но ще ги сменим.
Видеото е кратко, че все още не съм вързал охлажденето.
Естествено и от колекторите назад--няма нищо... днеска поне 15 пъти си го палих--няма такава радост...
Grosmastera даде много ценна ел. схема за свързването на двигателя, която скоро ще сканирам, за ползване на всички закъсали. Имаш почерпка от мене пич!
пишете дали ви тръгва видеото
Пали от раз, без да съм пипал никакви настройки по инжекцията, дори още не съм вързал ЕКУ-то за празния ход, НИТО 9-тата пускова дюза.
Само вързах запалването, бензина и стартера и... немога да повярвам че мотор, който не е пален от 15 години е чатмак. Дори студен.
За момнета забелязвам че някои дюзи на работят добре, но ще ги сменим.
Видеото е кратко, че все още не съм вързал охлажденето.
Естествено и от колекторите назад--няма нищо... днеска поне 15 пъти си го палих--няма такава радост...
#54
Posted 10 July 2009 - 23:00
Браво Бояне , супер много ме кефи зила.Обещай ми едно кръгче като е готов
#55
Posted 10 July 2009 - 23:08
Бояне, в YouTube има една опция да качиш HD видео - става по-качествено!
Ако си задаваш въпроса "струва ли си да ремонтирам стария Мерцедес", по-добре го продай и си купи чисто ново Пежо, Мерцедес не е твоята марка!
• Бабини деветини • clk.babailiica.com • наргиле •
#56
Posted 11 July 2009 - 11:44
Текат ми лигите направо.....
#57
Posted 11 July 2009 - 15:16
Убийствен звук вади!
#58
Posted 11 July 2009 - 17:02
Много ще те радва машината!!!
#60
Posted 13 July 2009 - 19:31
Ей браво най накрая си го и запалил Ама то е така -хубавите неща стават бавно ама като знам пък после колко е голяма радостта като заработят
1991 190E SportLine turbo 0.6bar
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users