Към съдържанието

  •  

Снимка
* * * * * 2 гласа

Проект: 190е 2.5-16в турбо


  • Please log in to reply
777 мнения по тази тема

#256 MB_W124

MB_W124

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 347 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Елхово
  • Автомобил:
    W124-200ce 1994
    W202-C200 cdi 2000

Публикувано 03 септември 2009 - 08:44

Значи идеата е след като загрее постепено да почва да се натоварва като по-този начин сегментите се сработват по-добре. Аз лично в началото почнах с малко газ като постепенно давах повече. Вначалото почнах на 3-та скорост 1/3 газ 2000 - 4500/5000 rpm известно време , после пак същото с 1/2, 2/3, и пълна газ. Този пише ,че е хубаво след тази процедура веднага да се смени маслото пак с минерално и после да се кара 1500 мили но аз още не съм го сменил а вече минах 1200+км. Лично аз ще го сменя тази събота но с MOTUL 300v competition .


Това при разработка ли е. :dontknow:
  • 0
Три Лъчева Звезда В Кръг -->> Мерцедес-Бенц W124
Публикувано изображениеПубликувано изображениеПубликувано изображение

#257 Vlado190

Vlado190

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 617 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Samokov

Публикувано 03 септември 2009 - 09:34

Ето поредния клип на изруда Roman :lol: , този път е на 300СЕ - 12в турбо

Гледал съм го и аз, луд е отвсякъде :D
  • 0
1991 190E SportLine turbo 0.6bar ;)

#258 Илия Горанов

Илия Горанов

    Член на УС на МБКБ

  • Управителен съвет
  • 7499 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    CLK200 Kompressor
    163hp, 2001, dark blue
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 03 септември 2009 - 09:49

Ама това дето се вижда в клипчето не е реално ускорение, защото гумите се въртят на едно мяста, а колата не се движи.
А спидометъра е вързан с жило за скоростната кутия и показва с каква скорост се въртят гумите, а не с каква скорост се движи колата!
  • 0

Ако си задаваш въпроса "струва ли си да ремонтирам стария Мерцедес", по-добре го продай и си купи чисто ново Пежо, Мерцедес не е твоята марка!
Бабини деветиниclk.babailiica.comнаргиле


#259 joreto

joreto

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 751 Мнения:
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 03 септември 2009 - 10:18

Ама това дето се вижда в клипчето не е реално ускорение, защото гумите се въртят на едно мяста, а колата не се движи.
А спидометъра е вързан с жило за скоростната кутия и показва с каква скорост се въртят гумите, а не с каква скорост се движи колата!


Ускорението си е съвсем нормално, вижда се къде върти гуми ~ 100 -110 км/ч, не бъркай видеото от вътре с това от вън, две различни са ;)
  • 0
Публикувано изображение
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo

#260 Илия Горанов

Илия Горанов

    Член на УС на МБКБ

  • Управителен съвет
  • 7499 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    CLK200 Kompressor
    163hp, 2001, dark blue
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 03 септември 2009 - 13:59

Е крайната скорост вероятно я достига, обаче мисълта ми е, че в действителност в началото не отлепя с тая скорост, която се вижда на спидометъра. Сега свалих клипчето и го прегледах кадър по кадър. Горе долу ускоринието е такова:
0 км/ч
1 с. - 30 км/ч
2 с. - 50 км/ч
3 с. - 100 км/ч
4 с. - 110 км/ч
5 с. - 120 км/ч
6 с. - 130 км/ч
7 с. - 140 км/ч
8 с. - клати и не се вижда
9 с. - клати и не се вижда
10 с. - 180 км/ч
11 с. - клати и не се вижда
12 с. - 200 км/ч
13 с. - 210 км/ч
Е извинявай, ама не вярвам, че за 3 секунди е ускорил до 100 км/ч. НЕ казвам че не е възможно, казвам, че тази кола не го прави, защото такова ускориние имат едни други коли.
  • 0

Ако си задаваш въпроса "струва ли си да ремонтирам стария Мерцедес", по-добре го продай и си купи чисто ново Пежо, Мерцедес не е твоята марка!
Бабини деветиниclk.babailiica.comнаргиле


#261 Slav_1101

Slav_1101

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 961 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes W126 280 SE M110 83"
    Mercedes W211 E280 CDI 177ps
    Mercedes W221 S350

Публикувано 03 септември 2009 - 14:15

Да но въпреки това е голяма изрощина !!! :bigemo_harabe_net-110:
  • 0

#262 joreto

joreto

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 751 Мнения:
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 03 септември 2009 - 15:52

Е крайната скорост вероятно я достига, обаче мисълта ми е, че в действителност в началото не отлепя с тая скорост, която се вижда на спидометъра. Сега свалих клипчето и го прегледах кадър по кадър. Горе долу ускоринието е такова:
0 км/ч
1 с. - 30 км/ч
2 с. - 50 км/ч
3 с. - 100 км/ч
4 с. - 110 км/ч
5 с. - 120 км/ч
6 с. - 130 км/ч
7 с. - 140 км/ч
8 с. - клати и не се вижда
9 с. - клати и не се вижда
10 с. - 180 км/ч
11 с. - клати и не се вижда
12 с. - 200 км/ч
13 с. - 210 км/ч
Е извинявай, ама не вярвам, че за 3 секунди е ускорил до 100 км/ч. НЕ казвам че не е възможно, казвам, че тази кола не го прави, защото такова ускориние имат едни други коли.


За до 100 - 110 никой не спори и е точно както ти казваш но нагоре вече си ускорява т.е. показанията на скоростомера не са от въртене на гуми, естествено следва въпроса колко е верен скоростомера? Едно не може да се отрече и то е ,че колата върви зверски и само мога да се надявам моята да върви така на 0.9 бара (но е малко вероятно) ......

П.П. говори се ,че тази кола била някакви 400+ коня на гумите но като даде динографики ще видим ...
  • 0
Публикувано изображение
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo

#263 MitakaxXx

MitakaxXx

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 94 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:s.Iskrec
  • Автомобил:
    Mercedes 190E 2.0

Публикувано 03 септември 2009 - 16:19

Благодаря за инфото Жорка, значи съм бил близо до истината :D. А що се отнася до клипчето- изродщина, мн ме радва :icon_coolgrin:
  • 0

#264 MB_W124

MB_W124

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 347 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Елхово
  • Автомобил:
    W124-200ce 1994
    W202-C200 cdi 2000

Публикувано 03 септември 2009 - 17:11

Тоя на клипа ме разби, и нащо купе да варвеше така гък нямаше да кажа. :D Но имат голяма разлика двата двигателя, такаче е невазможно 200се да варви така. :D А тоя е луд също както колата си. :D :drift1:
  • 0
Три Лъчева Звезда В Кръг -->> Мерцедес-Бенц W124
Публикувано изображениеПубликувано изображениеПубликувано изображение

#265 joreto

joreto

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 751 Мнения:
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 04 септември 2009 - 08:44

Тоя на клипа ме разби, и нащо купе да варвеше така гък нямаше да кажа. :D Но имат голяма разлика двата двигателя, такаче е невазможно 200се да варви така. :D А тоя е луд също както колата си. :D :drift1:


с достатъчно пари всичко е възможно, има много 2 литрови коли с 350-400 коня но зависи дали си заслужава инвестицията :lol: . Лично на мен ще ми е интересно да се види този мерц. какви времена ще даде на 402м а също така да му се замерят ускореният 0-100,0-160,0-200 . До колкото разбрах този е автоматик с 722,3 скорости които са усилени по някакъв начин (в http://www.mercedesshop.com/shopforum има тема за тези скорости), Roman също щял да слага такива на неговия тъй като спред него с тях се давали по-добри времена на 402м.
  • 0
Публикувано изображение
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo

#266 MB_W124

MB_W124

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 347 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Елхово
  • Автомобил:
    W124-200ce 1994
    W202-C200 cdi 2000

Публикувано 04 септември 2009 - 11:20

с достатъчно пари всичко е възможно, има много 2 литрови коли с 350-400 коня но зависи дали си заслужава инвестицията :lol: . Лично на мен ще ми е интересно да се види този мерц. какви времена ще даде на 402м а също така да му се замерят ускореният 0-100,0-160,0-200 . До колкото разбрах този е автоматик с 722,3 скорости които са усилени по някакъв начин (в http://www.mercedesshop.com/shopforum има тема за тези скорости), Roman също щял да слага такива на неговия тъй като спред него с тях се давали по-добри времена на 402м.


Сега за кой мотор говориш, за тези 2.0 литровите които казваш че имало по 350-400 коня за тях, или за това 300се на клипа което е.

Ако е за 2.0 литоровия които казваше ти нямам си напредстава какви времена ще даде, но няма да са кой знаи какви на 402м да падне най много на 13 и нещо, ама незнам може и да греша.

Колко коня ти беше твоя 2.5 16v на 0.5 бара маи даде 13.900 и нещо. :dontknow:
  • 0
Три Лъчева Звезда В Кръг -->> Мерцедес-Бенц W124
Публикувано изображениеПубликувано изображениеПубликувано изображение

#267 joreto

joreto

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 751 Мнения:
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 07 септември 2009 - 14:18

Сега за кой мотор говориш, за тези 2.0 литровите които казваш че имало по 350-400 коня за тях, или за това 300се на клипа което е.

Ако е за 2.0 литоровия които казваше ти нямам си напредстава какви времена ще даде, но няма да са кой знаи какви на 402м да падне най много на 13 и нещо, ама незнам може и да греша.

Колко коня ти беше твоя 2.5 16v на 0.5 бара маи даде 13.900 и нещо. :dontknow:


Говоря за 2.0 литра по-принцип, виж примерно 1.8т моторите на ауди/голф, те са под 2 литра но вадят доста коне със сток карантия а да не говорим какво правят с ковани биели и бутала . 2.5-16в-то не съм го мерил на дино но вървеше доста, тези 13,9хх ги даде е проблем в съединителя т.е. при натискане оставаше на пода и се налагаше да го връщам с крак, според мен реално на 0.5 си беше ниска 13-ка.


Така, сложихме подложките о колата се вдигна малко, честно казано ми се искаше да е малко повече но важното е ,че вече не опират гумите.

сега
Публикувано изображение
Публикувано изображение

преди
Публикувано изображение
Публикувано изображение


Сега остана да реша проблема с boostcreep-а ,че вместо да държи 0.5 бара се опитва да прехвърли 0.9 (добре че имам овърбуст кът), на 0.9 се получава вървеж подобен на по-горното видео но пък е малко кофти ,че на гадния софийски асвалт поднася и на 3-та :( . Общо взето колата ще има два режима 0.5 за всекидневно и 0.8-0.9 са кеф , но първо да оправя контрола на налягането .
  • 0
Публикувано изображение
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo

#268 MB_W124

MB_W124

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 347 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Елхово
  • Автомобил:
    W124-200ce 1994
    W202-C200 cdi 2000

Публикувано 07 септември 2009 - 14:43

Говоря за 2.0 литра по-принцип, виж примерно 1.8т моторите на ауди/голф, те са под 2 литра но вадят доста коне със сток карантия а да не говорим какво правят с ковани биели и бутала . 2.5-16в-то не съм го мерил на дино но вървеше доста, тези 13,9хх ги даде е проблем в съединителя т.е. при натискане оставаше на пода и се налагаше да го връщам с крак, според мен реално на 0.5 си беше ниска 13-ка.
Така, сложихме подложките о колата се вдигна малко, честно казано ми се искаше да е малко повече но важното е ,че вече не опират гумите.

сега
Публикувано изображение

ето това е положението в момента
Публикувано изображение
Сега остана да реша проблема с boostcreep-а ,че вместо да държи 0.5 бара се опитва да прехвърли 0.9 (добре че имам овърбуст кът), на 0.9 се получава вървеж подобен на по-горното видео но пък е малко кофти ,че на гадния софийски асвалт поднася и на 3-та :( . Общо взето колата ще има два режима 0.5 за всекидневно и 0.8-0.9 са кеф , но първо да оправя контрола на налягането .


Да и ти си прав, но и 2 литровите като се сложат ковани биели и ботала и става чудеса. :icon_coolgrin:

Значи ти със твоето 2.5 16v си можел да дадеш и 12 и нещо на 402м така си мисля щом се е налагало да си издърпваш саидинителя.

Несе е вдигнала кой знаи колко много с тия подлошки, но ти мисля беше със 17 цола свали ги на 16 и си екстра но това е мое мнение просто ти казвам зада не стане някои издънка в някоя дупка. Но сам си прицени.. :)
  • 0
Три Лъчева Звезда В Кръг -->> Мерцедес-Бенц W124
Публикувано изображениеПубликувано изображениеПубликувано изображение

#269 M-RUSE

M-RUSE

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 8 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Русе
  • Автомобил:
    MERCEDES G 1986

Публикувано 16 септември 2009 - 19:49

Жоре тия колектори от какво са ако не е тайна? питам, защото тоя мотор M103 го слагам на Г-класа,бях чел някъде че стават колектори от 300td и 350td. В момента го напасвам в коша ,и чак след като го подкарам ще започвам с турбото.
  • 0

#270 joreto

joreto

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 751 Мнения:
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 17 септември 2009 - 08:59

Жоре тия колектори от какво са ако не е тайна? питам, защото тоя мотор M103 го слагам на Г-класа,бях чел някъде че стават колектори от 300td и 350td. В момента го напасвам в коша ,и чак след като го подкарам ще започвам с турбото.


Да от 300тд или 350 тд стават но тръбва да се направят нови дупки на колектора, другия вариант е да се направи преходник който да се хваща за главата и колектора да се хжане за него .
  • 0
Публикувано изображение
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни