Сега за кой мотор говориш, за тези 2.0 литровите които казваш че имало по 350-400 коня за тях, или за това 300се на клипа което е.
Ако е за 2.0 литоровия които казваше ти нямам си напредстава какви времена ще даде, но няма да са кой знаи какви на 402м да падне най много на 13 и нещо, ама незнам може и да греша.
Колко коня ти беше твоя 2.5 16v на 0.5 бара маи даде 13.900 и нещо.
Говоря за 2.0 литра по-принцип, виж примерно 1.8т моторите на ауди/голф, те са под 2 литра но вадят доста коне със сток карантия а да не говорим какво правят с ковани биели и бутала . 2.5-16в-то не съм го мерил на дино но вървеше доста, тези 13,9хх ги даде е проблем в съединителя т.е. при натискане оставаше на пода и се налагаше да го връщам с крак, според мен реално на 0.5 си беше ниска 13-ка.
Така, сложихме подложките о колата се вдигна малко, честно казано ми се искаше да е малко повече но важното е ,че вече не опират гумите.
сега
преди
Сега остана да реша проблема с boostcreep-а ,че вместо да държи 0.5 бара се опитва да прехвърли 0.9 (добре че имам овърбуст кът), на 0.9 се получава вървеж подобен на по-горното видео но пък е малко кофти ,че на гадния софийски асвалт поднася и на 3-та
. Общо взето колата ще има два режима 0.5 за всекидневно и 0.8-0.9 са кеф , но първо да оправя контрола на налягането .