Проект: 190е 2.5-16в турбо
Започната от joreto, 27 май 2005 - 08:47:16
777 мнения по тази тема
#286
Публикувано 15 ноември 2009 - 17:17
1400 kg за 15.638 сек. Ами това е доста добре. Сега имаш просто проблем с едни 500 кг. и едни гуми Обаче наистина много рано започва да тъпче
#287
Публикувано 15 ноември 2009 - 19:01
1400 kg за 15.638 сек. Ами това е доста добре. Сега имаш просто проблем с едни 500 кг. и едни гуми Обаче наистина много рано започва да тъпче
В случая времето не е толкова важно, но тези 15.638 като се оправи проблема с ходовата част за да мога да си тръгвам както трябва ги пиши директно ниски 14-ки , турбо 2.5-16в-то с подобни терминални скорости (~165 - 166) даваше ниски 14-ки високи 13-ки . Тъпкане няма (забележи ,че конските сили продължават да катерят), колата лепи за седалката чак до ограничителя (все пак има над 180к.с. на гумите подщи до 6000 оборота ) . Това падане на момента е нормално, на този мотор фабрично мах НМ е на 4400 (тук е към 4300 което е нормално) т.е. всичко си е както трябва за 12в мотор ....е освен настройките на аванса но с тях те първа ще си играя .
п.п. ето дино графика на 300CЕ с turbo technics кит, този вади 195 коня но на дино .
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo
#288
Публикувано 06 декември 2009 - 12:26
Днес най-накрая ми остана малко време да направя друго замерване след смяната на висящия лагер на кардана. Замерването е от 0 до максималната скорост която е 241км/ч заради диф, предавателно число на 5-та и ограничението по обороти. Ето и резултата, доста по-добър от предишния което е съвсем нормално. Максималната скорост я постига за ~ 1.2 km
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo
#289
Публикувано 06 декември 2009 - 22:41
аз съм почти готов да направим едно замерване от 0 до 100
остана ми проблема с една капеща дюза, който утре ще оправя
остана ми проблема с една капеща дюза, който утре ще оправя
#290
Публикувано 07 декември 2009 - 09:21
Екстра е колата, трябват и хубави гуми и още малко бууст (то и на мен ми трябва, ама с тая мижава турбина...)
1991 190E SportLine turbo 0.6bar
#291
Публикувано 07 декември 2009 - 13:33
колеги искам да попитам колко струва мегаскурта и кокви части трябва да си взема и вкои град ще ми го направят по евтино предваритено благодаря за одговорите
няма власт над главата , която си я сложила главата в торбата.....
#292
Публикувано 07 декември 2009 - 18:26
аз съм почти готов да направим едно замерване от 0 до 100
остана ми проблема с една капеща дюза, който утре ще оправя
Когато си готов свиркай и ще замерим с г-тека .
Екстра е колата, трябват и хубави гуми и още малко бууст (то и на мен ми трябва, ама с тая мижава турбина...)
Лично на мен определено много ми харесва как върви колата с този мотор, доста по-приятна е за всекидневно каране а и като гледам как вървят нещата май на едно и също налягане ще изкара повече сила от 2.5-16в-то. Определено сцеплението е проблем, с летни гуми съм и нямах възможност да ги загрея преди замерването та затова е това слабо 0-100 време. Съдейки по терминалната скорост, с хубав старт (този беше от 2000 оборота) би трябвало да съм ниска 14-ка висока 13-ка но добрия старт е доста труден (ей затова завиждам на хората с 4х4 ). Буyста ще има два режима (МС-а ще го управлява, само чакам едно клапанче от VW TDI), 0.5 и 1 бар .
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo
#293
Публикувано 08 декември 2009 - 10:22
Ей това за всекидневното каране ме спира засега да си върна голямата турбина, тази за ежедневка на ниско налягане е перфектна. Тръгва от 1700об държи до към 5000 - като дизел съм Качвам страшни баири на 5та с 2к оборота щото има бууст... А вчера наддавах за една Т04-Е обаче ми се скапа нета в последния момент, с нея щях да ставам драгстер
1991 190E SportLine turbo 0.6bar
#294
Публикувано 08 декември 2009 - 11:27
Абе не съм специялист по турбините, но ми изпада следната възможност.
Чисто нови тайвански турбини, за спринтер, марка ТТТ. Гаранция-1г. цена 490лв/бр.
Незнам повече за тях, имам снимки, ако някой го интересува и мисли че е на оферта---ще дам снимките.
Чисто нови тайвански турбини, за спринтер, марка ТТТ. Гаранция-1г. цена 490лв/бр.
Незнам повече за тях, имам снимки, ако някой го интересува и мисли че е на оферта---ще дам снимките.
#295
Публикувано 08 декември 2009 - 17:47
Съединителя как се представя за момента ? Интересува ме и как си решил проблема с гумените карета на кардана щот аз ги ям като бонбонки. Взех да се замислям за нещо от тефлон.Когато си готов свиркай и ще замерим с г-тека .
Лично на мен определено много ми харесва как върви колата с този мотор, доста по-приятна е за всекидневно каране а и като гледам как вървят нещата май на едно и също налягане ще изкара повече сила от 2.5-16в-то. Определено сцеплението е проблем, с летни гуми съм и нямах възможност да ги загрея преди замерването та затова е това слабо 0-100 време. Съдейки по терминалната скорост, с хубав старт (този беше от 2000 оборота) би трябвало да съм ниска 14-ка висока 13-ка но добрия старт е доста труден (ей затова завиждам на хората с 4х4 ). Буyста ще има два режима (МС-а ще го управлява, само чакам едно клапанче от VW TDI), 0.5 и 1 бар .
#296
Публикувано 08 декември 2009 - 19:48
явно слагаш ментета карета.
Аз смених мотора с двойно по-мощен и 3 пъти по-голям въртящ момент и нямам ядове.
В момента колата си е с оригиналните ми карета, още от 91ва.
Доста пътия ги гледах отдолу и за момента дори нямат нито една пукнатина. А бърнаути си правя през 2 светофара. и съм направил над 2500км с новия мотор
много е важно и да не са ти омекнали тампоните на мотора и скоростите, защото иначе се променя геометрията на силовото предаване и каретата започват да се сучат.
Демек тампоните на мотор и скорости са пряко свързани с тези на кардана в предната част. За задната част-няма значение.
Аз смених мотора с двойно по-мощен и 3 пъти по-голям въртящ момент и нямам ядове.
В момента колата си е с оригиналните ми карета, още от 91ва.
Доста пътия ги гледах отдолу и за момента дори нямат нито една пукнатина. А бърнаути си правя през 2 светофара. и съм направил над 2500км с новия мотор
много е важно и да не са ти омекнали тампоните на мотора и скоростите, защото иначе се променя геометрията на силовото предаване и каретата започват да се сучат.
Демек тампоните на мотор и скорости са пряко свързани с тези на кардана в предната част. За задната част-няма значение.
#297
Публикувано 08 декември 2009 - 19:51
Съединителя до момента се представя перфектно, държи яко и изобщо не приплъзва ( явно ми е малка мощността ) . В интерес на истината не съм имал проблем със гумените карета на дифа до момента, смених ги преди време (около година по спомен) тъй като според мен откакто е излязла колата от завода не бяха сменяни. Новите са сега са чук и не създават проблеми .Съединителя как се представя за момента ? Интересува ме и как си решил проблема с гумените карета на кардана щот аз ги ям като бонбонки. Взех да се замислям за нещо от тефлон.
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo
#298
Публикувано 01 февруари 2010 - 09:12
Най-накрая ми остана малко време и инсталирах буст соленоид, управлява се през мегата. Също така съм го прекарал през ключе за да имам ниско (0.5 бара при изключено положение) и високо налягане (1 бар при включено). Сега само чакам малко да се оправи времето и да изсъхне пътя за да мога да настроя колата на 1 бара .
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo
#299
Публикувано 29 март 2010 - 09:49
Ето едно клипче което направиха едни момчета докато ги возих в събота , случайно се запознахме на една безиностанция .
П.С. Малеее обаче като се слушам как говоря....все едно съм някой от по-мургавите бартя , ще трябва да взема мерки .
П.С. Малеее обаче като се слушам как говоря....все едно съм някой от по-мургавите бартя , ще трябва да взема мерки .
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo
#300
Публикувано 29 март 2010 - 11:38
Чудеса е Жорее Като му слушам турбинката ми пълни душата.Чудя се кога ще го чуя тоя звук и на моя поне на звук да го докарам ако не на вървеж
4 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 4 гости, 0 анонимни