Базата е МБ 190е 2.5-16в (1990г, 150кв/204кс), целта е 400кс на вала. Ето и списък на частите и промените по двигателя :
- Двигателя е основно рециклиран.
- компресия 8.0:1, използват се стандартните бутала и биели. Биелите са преправени за 8.0:1 компресия. Буталата и биелите са полирани.
- преправeна глава (разширени и полирани канали)
- шпилки за главата от ARP
- MegasquirtnEDIS (стандалоун електронна инжекция) за запалване и подаване на гориво
- 4-ри 510куб (ниско омови) инжектори с регулируем регулатор на
горивото
- ~ 12 литров интеркулер
- schwitzer турбина (подобна на KKK K27) с външен wastgate
- 63mm дросел
- блитц BOV
- Apexi конусен филтър
За съжаление колата превъртя аксиален лагер


