
П.С. чудя се как чак сега осъзнах кефа от това сам да си подобряваш колата до сега всеки един ремеонт ми беше неприятен
Публикувано 23 септември 2009 - 21:01
Публикувано 04 октомври 2009 - 21:45
Жоре парво един дълбок ПОКЛОН за осърдието и мерака
![]()
та доскоро бях в едни дилеми и се чудек какав Меро да избера W210 E320 или Е36 AMG после и SE-series и W124 абе ужас но след дълго обикаляня в продалжение на няколко дни реших окончателни че ще е W201 ще се търси 2.3-16V разбрах че е доста податлива на боост пък била с ковани бътал което се потварди и в твоита тема та вапроса ми е на 2.5 ДВГ коре долу какви парици ти излезна турбо сета тъи като в Англия гледах Моселман сета за гореспоменатия модел смисал всичко което ти трябва даже и шаибички сложили
за около 3500-4000 БГЛ и ми беше интересно ако си го сетна аз колко ще ми легне та затова питам и успех с новия проект.
П.С. чудя се как чак сега осъзнах кефа от това сам да си подобряваш колата до сега всеки един ремеонт ми беше неприятен
Публикувано 04 октомври 2009 - 21:47
Публикувано 05 октомври 2009 - 20:17
Честно каза отдавна спрях да смятам колко пари ми излезе турбинирането, цената е доста относителна и зависи от това с какви части ще се прави , дали ти ще правиш колата или някой майстор и т.н. Аз преди доста време гледах цените на моселман и бяха доста повече от 3500-4000 бгл, според мен за тези пари ще може да си спретнеш по-добър сетъп който ще включва и електронна инжекция.
Публикувано 09 октомври 2009 - 08:21
А маистор неща да ми бара нищо то кефа е по голям когато сам си го направиш, нищо че е голяма разправия ма то точно в тва е пиниза. Като след мъки и ваикане разбереш и осетиш промяната осазнаваш, че си е заслужавало. Относно сетъпа и аз си правя сметка сам да си го сетна, а моселмана просто на такава цена го открих и като сметнах че и сетъпа които аз бих сабрал ще излезне толква че и повече се очудих и точно за това питам.
Публикувано 09 октомври 2009 - 11:56
ако по сметки ти излиза горе-долу толкова, според мен е добре да почнеш от този кит тъй като има всичко необходим и ще е доста по-лесно от това да правиш всичко сам. Едиствения проблем на този кит (до колкото съм чел) е че електрониката за обогатяването в буст не е на добро ниво но тя лесно може да се смени с някой модерен контролер за управление на инжектор.
Така тази събота съм планувал да сваля турбото за да портна wastegate-a с което се надявам да реша проблема с бусткрипа и ако всичко е наред на драг дей-а тези неделя ще направя няколко старта за да се видя какво е полужението в момента (естествено и да си направя кефа де :-D ).
Публикувано 11 октомври 2009 - 18:30
Публикувано 11 октомври 2009 - 21:13
Жоре какво стана, ходи ли днес на драг дей ?
Публикувано 03 ноември 2009 - 15:03
Публикувано 07 ноември 2009 - 10:25
Публикувано 07 ноември 2009 - 10:38
Публикувано 07 ноември 2009 - 14:42
Публикувано 08 ноември 2009 - 00:00
Понеже темата стана много дълга и може да си го написъл ама ... Какво ти беше времето със стария мотор 0-100 ми е много интересно, защото ми се струва че ще си около 14-ките с новия засега на 402Снощи разглеждах резултатите от замерванията които правих с GPS и RaceChrono, и мисля ,че това е интересно ,0-100км/ч под 6 сек. Общо взето съм тествал едновременно с г-тек и RaceChrono и резултатите са доста подобни. Надяваме се през новия сезон да мога да тествам този софт с техниката на БФДР за да разбера горе-долу колко е точен на 1/4 миля.
Публикувано 09 ноември 2009 - 10:10
Понеже темата стана много дълга и може да си го написъл ама ... Какво ти беше времето със стария мотор 0-100 ми е много интересно, защото ми се струва че ще си около 14-ките с новия засега на 402
Публикувано 15 ноември 2009 - 12:38
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни